Juist wel! Kan ik eindelijk mijn Wartortle, Charmeleon, Ivysaur, Graveler en Pikachu evolven zonder dat ik het pure geluk moet hebben dat ik er eentje in het wild vind of uit een ei krijg. Zo kan je veel gerichter naar een volle pokedex toe werken.quote:Op maandag 12 september 2016 10:33 schreef Unites het volgende:
Ik vind het Buddy-idee gaaf, maar dat met die candy-beloning écht héél stupide. Je hebt er echt niks aan.
Chill, ik heb een 100% Jigglypuff en een 100% Gravelerquote:Op maandag 12 september 2016 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nog een keer omdat er veel vragen over komen
Hetzelfde als de eieren...2km ei is 1km lopen, 5km 3 km..etc...quote:Op maandag 12 september 2016 10:33 schreef picodealion het volgende:
Ik vraag me af waarop ze die candies hebben gebaseerd, maar ik ga denk ik even met mijn Graveler wandelen.
Dit. Fantastisch idee. Leukste en best uitgedachte update tot nu toe. Al zou het ook leuk zijn als er iets meer mee gedaan kon worden. Bv dat ie special stats krijgt of iets dergelijks.quote:Op maandag 12 september 2016 10:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Juist wel! Kan ik eindelijk mijn Wartortle, Charmeleon, Ivysaur, Graveler en Pikachu evolven zonder dat ik het pure geluk moet hebben dat ik er eentje in het wild vind of uit een ei krijg. Zo kan je veel gerichter naar een volle pokedex toe werken.
Ik dacht dat alle starters uit een 2km komen?quote:Op maandag 12 september 2016 11:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hetzelfde als de eieren...2km ei is 1km lopen, 5km 3 km..etc...
Ohja. Dat zijn dan de uitzonderingenquote:Op maandag 12 september 2016 11:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle starters uit een 2km komen?
Vind je de benodigde inspanning passend bij de beloning? Je moet wel heel veel kilometers afleggen wil je genoeg candy hebben. Maar goed, het is wel een fijn extraatje in dat opzicht.quote:Op maandag 12 september 2016 10:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Juist wel! Kan ik eindelijk mijn Wartortle, Charmeleon, Ivysaur, Graveler en Pikachu evolven zonder dat ik het pure geluk moet hebben dat ik er eentje in het wild vind of uit een ei krijg. Zo kan je veel gerichter naar een volle pokedex toe werken.
Aahwquote:Op maandag 12 september 2016 11:05 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk wordt de update het komende uur beschikbaar in de Google Playstore, zodat ik samen met een buddy naar het dorp kan.
Inderdaad een extraatje...je hoeft er Nils voor te doen en je kan net even wel je zeldzaamste Pokemon upgradenquote:Op maandag 12 september 2016 11:16 schreef Unites het volgende:
[..]
Vind je de benodigde inspanning passend bij de beloning? Je moet wel heel veel kilometers afleggen wil je genoeg candy hebben. Maar goed, het is wel een fijn extraatje in dat opzicht.
Als Nils doen het enige is wat je ervoor hoeft te doen...quote:Op maandag 12 september 2016 11:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Inderdaad een extraatje...je hoeft er Nils voor te doen en je kan net even wel je zeldzaamste Pokemon upgraden
Een Omanyte dus.quote:Op maandag 12 september 2016 11:21 schreef DaMart het volgende:
De gps heeft bijna een 10 km-ei uitgebroed... ik hoop op een lapras of Snorlax maar het zal weer een Scyther of zo worden.
Doet de GPS dat tegenwoordig?quote:Op maandag 12 september 2016 11:21 schreef DaMart het volgende:
De gps heeft bijna een 10 km-ei uitgebroed... ik hoop op een lapras of Snorlax maar het zal weer een Scyther of zo worden.
Ik merk dat ik ze ook langzamer krijg nuquote:Op maandag 12 september 2016 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, toch een ei gekregen nadat ik er eentje had uitgebroed (Ghastly). Ze komen gewoon niet zoveel nu, gelukkig is het niet stuk in ieder geval.
Om 1 Pikachu uit een ei te krijgen moet je gemiddeld (statistisch) 14x een 2km ei uitbroeden. Dan krijg je 5-15 candy. In het meest ideale geval is dat dus 28km per 15 candy, oftewel net ietsje minder dan 2km per candy. Gemiddeld genomen zal het eerder op 2.8km per candy zitten.quote:Op maandag 12 september 2016 11:16 schreef Unites het volgende:
[..]
Vind je de benodigde inspanning passend bij de beloning? Je moet wel heel veel kilometers afleggen wil je genoeg candy hebben. Maar goed, het is wel een fijn extraatje in dat opzicht.
Ja... gewoon tijdens het werken telefoon op je bureau leggen... bij mij rent mijn mannetje af en toe rond en dat telt weer mee voor de kilometers van de eieren... als de nieuwe update er is, zal dat ook wel daarvoor geldenquote:
Bij mij werkt dat amper, mijn GPS is te goedquote:Op maandag 12 september 2016 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... gewoon tijdens het werken telefoon op je bureau leggen... bij mij rent mijn mannetje af en toe rond en dat telt weer mee voor de kilometers van de eieren... als de nieuwe update er is, zal dat ook wel daarvoor gelden.
Komt doordat het spel en/of gps af en toe de locatie een beetje kwijt zijn en denken dat je een eindje verplaatst bent. Moest net ook alweer aangeven dat ik passagier ben, terwijl ik gewoon achter mijn bureau zit.
Waar?quote:Op maandag 12 september 2016 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een level 3 gym met twee Poliwag van 10CP en één Poliwag van 29CP. Echter kan ik er niet naar toe.
Die wordt waarschijnlijk gebruikt voor Bubblestratquote:Op maandag 12 september 2016 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een level 3 gym met twee Poliwag van 10CP en één Poliwag van 29CP. Echter kan ik er niet naar toe.
Denk dat ze dat gedaan hebben zodat alle spelers sneller de 1e generatie kunnen vervolledigen om dan in 2017 generatie 2 te lanceren.quote:Op maandag 12 september 2016 10:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een makkiequote:Op maandag 12 september 2016 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, ff 400 km joggen met je magikarp op sleeptouw dan!quote:Op maandag 12 september 2016 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nog een keer omdat er veel vragen over komen
Ja afhankelijk van t gebouw en het signal daar. Thuis terwijl ik slap "loopt" ie amper, op m'n werk doet ie dat welquote:Op maandag 12 september 2016 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... gewoon tijdens het werken telefoon op je bureau leggen... bij mij rent mijn mannetje af en toe rond en dat telt weer mee voor de kilometers van de eieren... als de nieuwe update er is, zal dat ook wel daarvoor gelden.
Komt doordat het spel en/of gps af en toe de locatie een beetje kwijt zijn en denken dat je een eindje verplaatst bent. Moest net ook alweer aangeven dat ik passagier ben, terwijl ik gewoon achter mijn bureau zit.
Ik heb de hoop op 2e generatie echt heel hard in de koelkast gezet, je hebt geen enkele indicatie dat dat er snel aan zit te komen dus gewoon van het slechtste uitgaan en dan kan het altijd meevallen. Hoop ook dat ze het allemaal een stuk stabieler maken en meer gameplay elementen toevoegen voor ze overhaast nieuwe generatie erbij doen.quote:Op maandag 12 september 2016 13:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Denk dat ze dat gedaan hebben zodat alle spelers sneller de 1e generatie kunnen vervolledigen om dan in 2017 generatie 2 te lanceren.
Nee?
Speed stats in het spel verwerken, zodat de pokemon die het in de normale games voornamelijk moesten hebben van hun speed, in pogo niet zo'n enorme loosers meer zijn.quote:Op maandag 12 september 2016 11:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit. Fantastisch idee. Leukste en best uitgedachte update tot nu toe. Al zou het ook leuk zijn als er iets meer mee gedaan kon worden. Bv dat ie special stats krijgt of iets dergelijks.
Precies, dat ook. Maar dat is meer een fout die ze hebben gemaakt, verbeterenquote:Op maandag 12 september 2016 13:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Speed stats in het spel verwerken, zodat de pokemon die het in de normale games voornamelijk moesten hebben van hun speed, in pogo niet zo'n enorme loosers meer zijn.
Want een jolteon zou nooit mogen verliezen van een vaporeon met gelijke CP.
Ik gok dat het pas over een jaar geintroduceerd wordt ja. Voorjaar volgend jaar ofzo?quote:Op maandag 12 september 2016 13:14 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik heb de hoop op 2e generatie echt heel hard in de koelkast gezet, je hebt geen enkele indicatie dat dat er snel aan zit te komen dus gewoon van het slechtste uitgaan en dan kan het altijd meevallen. Hoop ook dat ze het allemaal een stuk stabieler maken en meer gameplay elementen toevoegen voor ze overhaast nieuwe generatie erbij doen.
Ja precies, vlak voor de zomervakantie op zijn vroegst zodat iedereen weer los kan gaan danquote:Op maandag 12 september 2016 13:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik gok dat het pas over een jaar geintroduceerd wordt ja. Voorjaar volgend jaar ofzo?
Net voor de zomervakanties. Prima tijd. Net als de launch van t spel zelf.quote:Op maandag 12 september 2016 13:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik gok dat het pas over een jaar geintroduceerd wordt ja. Voorjaar volgend jaar ofzo?
Welnee, gewoon door elkaarquote:Op maandag 12 september 2016 14:13 schreef Unites het volgende:
Ik hoop wel dat je dan kunt switchen tussen generatie 1 en 2. Dus dat je niet alle Pokémon tegenkomt onderweg. Dat lijkt me namelijk een beetje te druk worden en dan is de kans dat je een bepaalde Pokémon tegenkomt nóg kleiner.
Hopelijk dan wel een gezamelijke opslag, zodat je beide generaties tegelijkertijd kunt gebruiken voor het battlen in de gyms. Beetje variatie heb je dan, lijkt me wel leuk.
Niet in gyms, maar wel dat mijn scherm niet reageert. App opnieuw opstarten werkt.quote:Op maandag 12 september 2016 14:38 schreef banaantjeEE het volgende:
Hebben er nog mensen problemen met gyms?
Waarbij je battlet, maar het scherm reageert niet?
Ligt niet aan het toestel...
Hey, jou heb ik al een tijdje niet gezien in dit topic inderdaad. Welk level ben je nu?quote:Op maandag 12 september 2016 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Heb het al even niet meer gespeeld maar ben het wel zeker weer/nog van plan.
Nog steeds 21 volgens mij.quote:Op maandag 12 september 2016 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, jou heb ik al een tijdje niet gezien in dit topic inderdaad. Welk level ben je nu?
Serieusquote:Op maandag 12 september 2016 16:03 schreef DaMart het volgende:
Typisch... op een moment dat ik niet naar buiten kan om te gaan zoeken, verschijnt het silhouet van Gengar op de radar.
Is ook een goede, sterke Pokémonquote:Op maandag 12 september 2016 16:34 schreef hafcfan het volgende:
5 km lopen voor een candyDat is wel erg veel. Ik kies clefairy wel als buddy. 1 candy per km
Ik heb nu nog maar 120 km gelopen ofzo. Dan heb ik net 24 candyquote:Op maandag 12 september 2016 16:36 schreef Unites het volgende:
[..]
Is ook een goede, sterke PokémonDus dan is het sparen zeker wel leuk...
Dat is inderdaad niksquote:Op maandag 12 september 2016 16:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb nu nog maar 120 km gelopen ofzo. Dan heb ik net 24 candy![]()
Clefable is wel de coolste van die drie hoor. Én de sterkste denkquote:Op maandag 12 september 2016 16:38 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ga eerst voor Pikachu tot ik een Raichu heb. Dan over op Graveler tot ik een Golem heb en als laatste Clefairy tot Clefable. Daarna maar over op de starters
Moet wel eerst die verrekte update komen
Ja maar moet van de rest nog maar een paar candy. Pokédex is ook belangrijkquote:Op maandag 12 september 2016 16:40 schreef Unites het volgende:
[..]
Clefable is wel de coolste van die drie hoor. Én de sterkste denk
En gaat niet minder lang duren door stressquote:
Ik heb er ook al de hele dag problemen mee.quote:Op maandag 12 september 2016 14:38 schreef banaantjeEE het volgende:
Hebben er nog mensen problemen met gyms?
Waarbij je battlet, maar het scherm reageert niet?
Ligt niet aan het toestel...
Mijn raichu is heul kei sterkquote:Op maandag 12 september 2016 16:40 schreef Unites het volgende:
[..]
Clefable is wel de coolste van die drie hoor. Én de sterkste denk
Best aardig tochquote:Op maandag 12 september 2016 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn raichu is heul kei sterk
En in t wild gevangen!
Nou ja....
CP1362
HP82
IV64
Oeh! Aangename verrassing zeg!quote:Op maandag 12 september 2016 16:55 schreef picodealion het volgende:
1560 Tentacruel met Hydro Pump gevonden op m'n werk. Wel lage IV, helaas.
Op welk level zit je? Dan kunnen we vergelijken.quote:Op maandag 12 september 2016 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een beetje in de war van m'n Exeggutor.
Hij heeft CP1647 vanaf z'n geboorte, niet slecht
Een HP van 118, wat volgens mij ook wel ok is.
En hij heeft Solar Beam!
En dan komt er toch maar een IV van 36% uit
Ok, hij zit redelijk ver op de balk rechts, maar toch! (update cost 3000)
Of is het dan "Vergeleken met andere exeggutors" of zo?
Je kan elke pokemon die je bezit als buddy kiezen. Als je nog maar een paar candy van een zeldzame moet, dan kan je eenvoudig candy hiervoor krijgen door hem als buddy toe te voegen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:50 schreef agter het volgende:
Kun je zelf die buddie kiezen?
En op basis waarvan heb je die dan bepaald?
25, begin.quote:Op maandag 12 september 2016 17:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Op welk level zit je? Dan kunnen we vergelijken.
Toch geen Muk Muk Muk?quote:
Ja, ik heb dus identiek hetzelfdequote:Op maandag 12 september 2016 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet in gyms, maar wel dat mijn scherm niet reageert. App opnieuw opstarten werkt.
Ik heb even gekeken en die van mij heeft 2011 CP en 132HP. Wel 'geupgraded' en qua CP bijna op max.quote:
Die kom eigenlijk zo goed als nooit tegen. Ik heb er maar 2 waarvan er 1 uit een ei kwam.quote:Op maandag 12 september 2016 19:36 schreef Igen het volgende:
Irritant trouwens die bug met Grimer. Soms loopt het spel vast zodra 'ie in beeld komt - als je 'm in de pokedex of in je pokemonlijst aanklikt, maar ook als 'ie spawnt. Kon daarom gisteren niet m'n 5e vangen.
Komen wel vaker voor hier.quote:Op maandag 12 september 2016 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag in Hasselt(België)geweest binnen 20min een Omanyte een Jynx een Mr.Mime en twee gastly gevangen prima vangst.
Dan zal t toch wel ongeveer kloppenquote:Op maandag 12 september 2016 19:37 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en die van mij heeft 2011 CP en 132HP. Wel 'geupgraded' en qua CP bijna op max.
Alleen heeft die weer een minder goede attack dan die van jou.
Ben trouwens level 24.
Android heeft hem al. Iig via APKmirror.quote:Op maandag 12 september 2016 19:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Waar blijft die update? Of heeft Android hem al?
Volgens mij heeft dat beest een zwaar leven, die blik, die bulten, die emo tattoo op z'n borst.quote:Op maandag 12 september 2016 20:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Welkom Weezingvanmiddag gevangen bij een goeie vriendin
, weer 1 van mijn lijstje af
![]()
Nog 7 te gaan voor de volle index
Vergeet niet al die scheten die hij laatquote:Op maandag 12 september 2016 20:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat beest een zwaar leven, die blik, die bulten, die emo tattoo op z'n borst.
Ik ben van de bug verlost na het krijgen van een grimer via een ei. Kan ze weer allemaal aanklikken.quote:Op maandag 12 september 2016 19:36 schreef Igen het volgende:
Irritant trouwens die bug met Grimer. Soms loopt het spel vast zodra 'ie in beeld komt - als je 'm in de pokedex of in je pokemonlijst aanklikt, maar ook als 'ie spawnt. Kon daarom gisteren niet m'n 5e vangen.
Dat gebeurt meerdere keren per dagquote:Op maandag 12 september 2016 21:02 schreef Hitsumi het volgende:
Spawnt er zomaar een Lapras in centrum Leiden..
IV: 95.6% (15/15/13)
Helaas heel laag level (3) en.. Dragon Pulse i.p.v. Blizzard
En nu een squirtle.quote:Op maandag 12 september 2016 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
Een Vulpix binnen, het wordt steeds gekker hier.
Krijg je daar nou ook quote alerts voor?quote:
Whyquote:Op maandag 12 september 2016 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
Ik speel nu sinds een aantal dagen niet meer. Wel fijn dat ik nu gewoon weer op normale snelheid kan fietsen en dat ik me geen zorgen meer over mn batterij hoef te maken haha.
Ik kon met 9 minuten nog op de fiets springen, met dank aan snelle poke kaartquote:Op maandag 12 september 2016 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gebeurt meerdere keren per dag
Alleen nooit als ik er ben.
Zeer regelmatig heb ik een scriptje draaien die de hele dag heel Leiden zichtbaar maaktquote:Op maandag 12 september 2016 22:47 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Ik kon met 9 minuten nog op de fiets springen, met dank aan snelle poke kaartMaar die zal er ook wel wat gemist hebben de afgelopen tijd dan
![]()
Toevallig soms ook Leiderdorp? Ik heb wel eens gezien dat ook daar al gescand was.quote:Op maandag 12 september 2016 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeer regelmatig heb ik een scriptje draaien die de hele dag heel Leiden zichtbaar maakt
Ja, voor jezelfquote:Op maandag 12 september 2016 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeer regelmatig heb ik een scriptje draaien die de hele dag heel Leiden zichtbaar maakt
Bij die abras is het meteen maximale middelen inzetten, die hebben een vluchtpercentage van 90% ofzo iets.quote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kabutops is binnen![]()
Dat zijn er alweer 2 van het lijstje.
Moet alleen nog Venusaur, Vileplume, Alakazam, Muk, Chansay en Aerodactyl.
Alakazam wordt lastig gezie hier abra's lastig te vangen zijn, vlieven meestal bij de eerste keer al weg
Zo, dat schiet al aardig opquote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kabutops is binnen![]()
Dat zijn er alweer 2 van het lijstje.
Moet alleen nog Venusaur, Vileplume, Alakazam, Muk, Chansay en Aerodactyl.
Alakazam wordt lastig gezie hier abra's lastig te vangen zijn, vlieven meestal bij de eerste keer al weg
Jepquote:Op maandag 12 september 2016 22:53 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Toevallig soms ook Leiderdorp? Ik heb wel eens gezien dat ook daar al gescand was.
Iedereen die die site gebruikt ziet wat ik scan.quote:Op maandag 12 september 2016 23:13 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Ja, voor jezelf![]()
Ik krijg steeds max 2 a 3 pokemon, en dan ook nog heel vaak met 30 seconden op de teller, nuttig!
Aaaaah daarom dus! Fijn om te wetenquote:Op maandag 12 september 2016 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij die abras is het meteen maximale middelen inzetten, die hebben een vluchtpercentage van 90% ofzo iets.
Schiet zeker lekker opquote:Op maandag 12 september 2016 23:16 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Zo, dat schiet al aardig op. Morgen Rembrandtpark om te kijken of ik genoeg kan vangen voor Venusaur.
99%quote:Op maandag 12 september 2016 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij die abras is het meteen maximale middelen inzetten, die hebben een vluchtpercentage van 90% ofzo iets.
Haha, ehhhh... ik heb er nu 10quote:Op maandag 12 september 2016 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Schiet zeker lekker op
Vast wel hoeveel moet je nog?
Ik moet er zelf nog 21 candy's, dat zijn nog 6 bulbasaurs
Is je telefoon geroot?quote:Op dinsdag 13 september 2016 04:24 schreef Amarantha het volgende:
Oh fijn kan het niet meer spelen. Apparaat is ineens niet meer geschikt. Wat is dit voor bullshit.
Dat is klote. Blijkbaar zijn er behoorlijk wat spelers die hier last van hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 04:24 schreef Amarantha het volgende:
Oh fijn kan het niet meer spelen. Apparaat is ineens niet meer geschikt. Wat is dit voor bullshit.
Dat als ie spawned is inderdaad vreemd, op een gym kan ik me eventueel voorstellen, misschien iets met de 3d rendering wat het doet crashen.quote:Op maandag 12 september 2016 19:36 schreef Igen het volgende:
Klopt.. Ik loop ook nog steeds alleenquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:29 schreef Ang3l het volgende:
"And you'll neeeee-veeeer waaaaalk aaaa-loooone!"
Nou nog wel hoor, als je een iPhone hebt
Schiet op, ik wil Clefairy en Kubone uitlaten!
Nee, niemand heeft hem officieel uit de appstore, APKMirror of zo hebben ze gebruiktquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:16 schreef Momo... het volgende:
Ook Android hier, zit wel groot verschil tussen timing wanneer mensen de update krijgen, het begon zondag al....
Ik heb de update gewoon in de play store staanquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:21 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft hem officieel uit de appstore, APKMirror of zo hebben ze gebruikt
Oh echt? Sinds wanneer? Daarvoor was het iig apkmirrorquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik heb de update gewoon in de play store staan
sinds vanmorgenquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh echt? Sinds wanneer? Daarvoor was het iig apkmirror
Welk land?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik heb de update gewoon in de play store staan
#Forever Samsung, hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om met je Apple.
Ik weiger er moeite voor te doen om het werkend te krijgen. Ik kap gewoon met het spel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is klote. Blijkbaar zijn er behoorlijk wat spelers die hier last van hebben.
Toen Miitomo uitkwam (eerste app van Nintendo) werkte die ook niet op mijn oude China tablet. Toen heb ik vrij simpel een root-check-blocker geďnstalleerd. Is dat geen optie voor je, ook al heb je nu de app al verwijderd uit boosheid
Je account bestaat iig nog steeds.
En bij jou werkt het niet omdat je een Chinese telefoon hebt? Mijn neefje en nichtje hebben dat ook, hoop dat zij straks nog kunnen spelenquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weiger er moeite voor te doen om het werkend te krijgen. Ik kap gewoon met het spel.
Wowquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:38 schreef Amarantha het volgende:
Niantic gun ik niks meer. Hoop dat het bedrijf helemaal kapot gaat door dit soort rot geintjes.
Jup.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:39 schreef Valerie. het volgende:
[..]
En bij jou werkt het niet omdat je een Chinese telefoon hebt? Mijn neefje en nichtje hebben dat ook, hoop dat zij straks nog kunnen spelen
Ik meen het. Ze verneuken nu zoveel spelers. Als ik dit wist had ik het NOOIT gespeeld.quote:
ach veel spelers verneuken het ook door vals te spelenquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik meen het. Ze verneuken nu zoveel spelers. Als ik dit wist had ik het NOOIT gespeeld.
Ongetwijfeld zal mijn China foon geroot zijn enz. Maar goed ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Dat Niantic er een probleem van maakt is echt bullshit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach veel spelers verneuken het ook door vals te spelendie gasten zijn daardoor druk om allerlei geintjes uit te halen, zoals root-access bannen. Wat weer heel simpel te omzeilen schijnt te zijn. Wss heeft je Chinese telefoon ook root? Of zit die shit in die nieuwe patch?
Ik snap inderdaad dat het erg zuur is dat je nu opeens niet meer kan spelen, ze gooien af en toe wel de baby met het badwater weg ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:38 schreef Amarantha het volgende:
Niantic gun ik niks meer. Hoop dat het bedrijf helemaal kapot gaat door dit soort rot geintjes.
Ik ga morgen warschijnlijk. Iemand al ervaring met een dagje kijkduin door de weeks nu de vakanties voorbij zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:45 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Ik wil nog even mededelen dat ik afgelopen zaterdag dus even in Kijkduin was geweest... en ik voelde me toch niet echt op mijn gemak. Er waren zoveeeeel mensen die zelfs met koelboxen en tuinstoelletjes er zaten. En heel veel jonge kinderen waarvan ik niet eens wist dat ze Pokémon überhaupt kenden.
Anyway... Vaporeon/Jolteon waren gespawned en had ik gevangen. Verder vond ik het niet heel spannend. maar je kan er wel alles vangen, je hebt alleen geduld nodig. p.s. ook nog een 10km gevonden daar alleen was het een Hitmonchan -_- Daar heb ik nu al 62 candy van...
quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:50 schreef Amarantha het volgende:
Nou dat was het echt. Ik ga hier weg. Veel plezier voor de mensen die dit nog kunnen spelen. Ik ga vandaag hard balen dat Niantic mij verneukt.
Zondequote:Op dinsdag 13 september 2016 11:50 schreef Amarantha het volgende:
Nou dat was het echt. Ik ga hier weg. Veel plezier voor de mensen die dit nog kunnen spelen. Ik ga vandaag hard balen dat Niantic mij verneukt.
Ik ben vorige week donderdag geweest, was nog steeds druk met PoGo-spelers. Wel heel gemoedelijk en allerlei soorten en maten mensen zijn er. Mooi om eens te zien en goed voor je Pokedex.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:48 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ik ga morgen warschijnlijk. Iemand al ervaring met een dagje kijkduin door de weeks nu de vakanties voorbij zijn?
Niet nodig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zonde We geven je wel een seintje mocht er iets veranderen aan de situatie!
Ga nou maar weg.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet nodig.Ik ben wel klaar met Niantic en hun games. Toch lief aangeboden.
Thanks voor de tip. Ga het zien dan morgen, twijfel alleen nog tussen auto of trein... (trein+tram/bus is 2 uur en 50 minuten voor mij, auto 2 uurtjes)quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben vorige week donderdag geweest, was nog steeds druk met PoGo-spelers. Wel heel gemoedelijk en allerlei soorten en maten mensen zijn er. Mooi om eens te zien en goed voor je Pokedex.
Hudson heeft overigens prima hamburgers voor weinig geld. Zitten vlakbij het Atlantis-schip dat ook nog eens een Pokestop is
Auto is wel lastig parkeren, wij waren er rond 11 uur en hebben goed 20 minuten rondgereden op zoek naar een plekje. Hadden het geluk dat er net iemand weg ging op het grote parkeerterrein aan de Zandoortselaan. Dan ben je in een minuut op het Deltaplein.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:59 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ga het zien dan morgen, twijfel alleen nog tussen auto of trein... (trein+tram/bus is 2 uur en 50 minuten voor mij, auto 2 uurtjes)
nog nooit gezien. Maar ik woon dan ook in een gehucht waar Pidgeys alleen lijken te kunnen landen. Ik ben nu in Tokyo en heb mijn pokedex verdubbeld qua gevangen shitquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef MeneerLogica het volgende:
Vanmorgen 2 minuten te laat voor Chanseyjanken!
Dat had ik inderdaad al gezien dat parkeren lastig was. Maar bijna 3 uur in de trein/bus zit ik ook niet op te wachten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Auto is wel lastig parkeren, wij waren er rond 11 uur en hebben goed 20 minuten rondgereden op zoek naar een plekje. Hadden het geluk dat er net iemand weg ging op het grote parkeerterrein aan de Zandoortselaan. Dan ben je in een minuut op het Deltaplein.
Beter doen ze dat niet Legendary Pokémon op beurzen etc dan maken alleen Jappen en Murricans een kans daarop.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
nog nooit gezien. Maar ik woon dan ook in een gehucht waar Pidgeys alleen lijken te kunnen landen. Ik ben nu in Tokyo en heb mijn pokedex verdubbeld qua gevangen shit
Eens kijken of ze een legendary op de beurs loslaten. Mensen elkaar vertrappelen, alles
Je vergeet First Look Festival!quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beter doen ze dat niet Legendary Pokémon op beurzen etc dan maken alleen Jappen en Murricans een kans daarop.
Bij ons voorheen ook, sinds de laatste update spawnen er wat meer rare pokemons. Alleen iets als Chansey bijna nooit. Was ook echt net te laatquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
nog nooit gezien. Maar ik woon dan ook in een gehucht waar Pidgeys alleen lijken te kunnen landen. Ik ben nu in Tokyo en heb mijn pokedex verdubbeld qua gevangen shit
Eens kijken of ze een legendary op de beurs loslaten. Mensen elkaar vertrappelen, alles
Ik vond t ook wel gemoedelijk en gezellig, op de strand-stampedes over de badgasten heen na danquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ZondeWe geven je wel een seintje mocht er iets veranderen aan de situatie!
[..]
Ik ben vorige week donderdag geweest, was nog steeds druk met PoGo-spelers. Wel heel gemoedelijk en allerlei soorten en maten mensen zijn er. Mooi om eens te zien en goed voor je Pokedex.
Hudson heeft overigens prima hamburgers voor weinig geld. Zitten vlakbij het Atlantis-schip dat ook nog eens een Pokestop is
want gamescom bestaat ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beter doen ze dat niet Legendary Pokémon op beurzen etc dan maken alleen Jappen en Murricans een kans daarop.
Ja, dan is 't natuurlijk verder gewoon helemaal je eigen keuze.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weiger er moeite voor te doen om het werkend te krijgen. Ik kap gewoon met het spel.
Even naar Keulen voor een Pokémon.quote:
Als je ziet hoeveel mensen naar kijkduin rijden voor wat Pokemon verwacht ik dat er voor een legendary ook wel een paar naar Keulen gaan hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even naar Keulen voor een Pokémon.
iets meer dan een uur en ik sta in Keulen. Nee, 2 uur in een auto naar Kijkduin, dat klinkt voor mij logischquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even naar Keulen voor een Pokémon.
Hier t zelfde, toch morgen maar eens een poging wagen in kijkduinquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets meer dan een uur en ik sta in Keulen. Nee, 2 uur in een auto naar Kijkduin, dat klinkt voor mij logisch
Al die andere dingen die je daar vindt zitten er echt nog niet bij... helaasquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:22 schreef Ang3l het volgende:
http://thesmartlocal.com/read/pokemon-go-updates
Zeg mensen met de "ik heb de buddy al" update, zitten die andere dingen er ook al bij?
Vast niet toch?Is alleen update 1 toch maar?
Vind die andere ook wel lekker
*stampvoet*quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:31 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Al die andere dingen die je daar vindt zitten er echt nog niet bij... helaas
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Zeg mensen met de "ik heb de buddy al" update, zitten die andere dingen er ook al bij?
weet niet, als ik iets speel dan probeer ik er altijd heel veel tijd in te steken. En na een tijdje denk je...nu is het mooi geweest. 135 Pokemon is prima. Maar misschien ga ik nog wel verder, je hebt nu een soort buddy systeem oid lees ik? Dat is wel de moeite waard?quote:
Mochten we willenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
weet niet, als ik iets speel dan probeer ik er altijd heel veel tijd in te steken. En na een tijdje denk je...nu is het mooi geweest. 135 Pokemon is prima. Maar misschien ga ik nog wel verder, je hebt nu een soort buddy systeem oid lees ik? Dat is wel de moeite waard?
Het is vooral handig als je wat candy tekort komt of sowieso al heel veel looptquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
weet niet, als ik iets speel dan probeer ik er altijd heel veel tijd in te steken. En na een tijdje denk je...nu is het mooi geweest. 135 Pokemon is prima. Maar misschien ga ik nog wel verder, je hebt nu een soort buddy systeem oid lees ik? Dat is wel de moeite waard?
Gewoon van apkmirror trekken als je een androidphone hebt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:09 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Mochten we willenupdate is er nog niet
Ik hoop dat die nog komt, morgen dagje vrij en richting kijkduin...
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Gewoon van apkmirror trekken als je een androidphone hebt.
Iphone is idd pech...
Ben je de hele dag aan het hardlopen of wat....? O_oquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:32 schreef turance het volgende:
Ik heb met dank aan de buddy update al een Graveler en een Ninetails. Raichu over 10 km
Was het maar zo'n feest inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:31 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Al die andere dingen die je daar vindt zitten er echt nog niet bij... helaas
Je zou bijna denken van wel, he! Lekker actief hoorquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:52 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ben je de hele dag aan het hardlopen of wat....? O_o
Nee totaal niet, sinds zondagochtend heb ik de update via apk. En ik moest nog 2 vulpix candy en nog een paar Geodude candy, Gister wel 10 km met Picachu gewandeld, dat dan weer wel. Vanavond kan ik niet dus Raichu moet nog even een dagje wachtenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:52 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ben je de hele dag aan het hardlopen of wat....? O_o
Iphone-mensen hebben er zelf voor gekozen, niks pechquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Gewoon van apkmirror trekken als je een androidphone hebt.
Iphone is idd pech...
Maar ik wist het niet van te voren. Dus wel pech :pquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iphone-mensen hebben er zelf voor gekozen, niks pech
Blind de meute achtervolgen met een overpriced hipsterproduct, nog steeds geen pechquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:04 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Maar ik wist het niet van te voren. Dus wel pech :p
Ze krijgen anders wel als eerste Super Mario Run.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blind de meute achtervolgen met een overpriced hipsterproduct, nog steeds geen pech
Is dat niet met alle sterke aanvallen? Net als 'Hydro Pump' en 'Hyper Beam' en zo...quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:20 schreef Rabieluh het volgende:
Nog geen update.
Wat is earthquake trouwens voor een gare charge move, ik kon met m'n parasect 1364cp bijna een snorlax van 2100cp verslaan.
Volg de meute niet... Heb niet de nieuwste iphone, en dat hoef ik ook niet. Gewoon een 5s. Geen absurde prijs zoals de nieuwere modellen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blind de meute achtervolgen met een overpriced hipsterproduct, nog steeds geen pech
Naja, ik zag die snorlax en dacht daar wel een zware kluif aan te hebben, maar gewoon alles dodgen en het was geen probleem eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:32 schreef Unites het volgende:
[..]
Is dat niet met alle sterke aanvallen? Net als 'Hydro Pump' en 'Hyper Beam' en zo...
Omdat een iOS app gevalideerd moet worden, en dat kan in slechte gevallen een aantal weken durenquote:
Zelfde geldt ook voor hydropump etc. Duurt zo lang dat je gewoon opzij springt,quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Naja, ik zag die snorlax en dacht daar wel een zware kluif aan te hebben, maar gewoon alles dodgen en het was geen probleem eigenlijk.
Dat gaat niet over de update maar over speculaties. Overigens zie ik het Trading systeem niet zo snel komen, ook het tegen elkaar vechten niet. Ik zal het vanuit mijn kennis van development proberen uit te leggen. Een game als Pokemon heeft natuurlijk 10 tallen miljoenen concurrent spelers. Om dat een beetje soepel te laten lopen, wil je zo min mogelijk zware calls van spelers.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:22 schreef Ang3l het volgende:
In de internationale Playstore staat ie welquote:Op dinsdag 13 september 2016 17:30 schreef Valerie. het volgende:
Ik kijk ook niet meer. Wacht wel tot hier gegild wordt dat jullie aan het updaten zijn
Mijn Muk zit al sinds 2 uur vanmiddag in een gym, zo lang houden ze het meestal niet vol.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hartstikke blij.
Nog 150km te gaanquote:Op dinsdag 13 september 2016 18:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mijn Muk zit al sinds 2 uur vanmiddag in een gym, zo lang houden ze het meestal niet vol.
Heil Muk.
Waar heb je jouw beestje gevangen? Grimers ben ik namelijk nog nooit tegen gekomen!quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mijn Muk zit al sinds 2 uur vanmiddag in een gym, zo lang houden ze het meestal niet vol.
Heil Muk.
https://goo.gl/maps/GKoHeAeBHFwquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:46 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Waar heb je jouw beestje gevangen? Grimers ben ik namelijk nog nooit tegen gekomen!
Nog nooit gezien daar. Kom waarschijnlijk op de verkeerde tijden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/GKoHeAeBHFw
Het pittoreske Oost-Souburg.
https://goo.gl/maps/5M9cop9hzMG2quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:46 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Waar heb je jouw beestje gevangen? Grimers ben ik namelijk nog nooit tegen gekomen!
Was ook voor het eerst dat ik die zag, iemand claimde dat hij er vandaag weer zat, ergens in de middag.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog nooit gezien daar. Kom waarschijnlijk op de verkeerde tijden.
quote:Op donderdag 8 september 2016 13:17 schreef Rabieluh het volgende:
Holy poep opeens een Muk in de straaten gevangen
Om dat tijdstip ben ik aan het werk.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was ook voor het eerst dat ik die zag, iemand claimde dat hij er vandaag weer zat, ergens in de middag.
Dit was de vorige Muk sightning, enkele minuten na het gevangen erover gepost:
[..]
Ik heb echter geen ruk te doen op het momentquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om dat tijdstip ben ik aan het werk.
Is goed.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb echter geen ruk te doen op het moment. Daarom morgen rond 1 uur ff checken oftie er zit, dan kan jij daar van het weekend misschien checken.
Error = tijd is verlopen maar hij was nog niet verdwenen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag toen ik van mijn werk naar huis ging, zag ik op de radar van die eieren. Toen ik er op klikte, kreeg ik een error.
Beetje jammer, want ik had nog maar net de app opgestart.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Error = tijd is verlopen maar hij was nog niet verdwenen.
Gewoon de spawntijd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje jammer, want ik had nog maar net de app opgestart.
Hier in Tilburg duiken ze regelmatig op.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:46 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sinds de update komen de eieren bij mij ook constant uit - volgens mij hebben de de km registratie beter gemaakt
Dat had ik nou ook. uiteindelijk voor Charmander gegaan, maar wellicht dat ik die nog wissel voor ik daadwerkelijk ga lopen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:01 schreef Norrage het volgende:
Jaaa buddy
Heb ik al die dagen de tijd gehad te bedenken welke maar ik weet niet welke ik ga doen....
Ik wil Bulbasaur nog hebben. Nog helemaal niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:09 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat ik voor bulbasaur ga, en daarna charmander
In wat voor een straat woon jij zeg?quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was ook voor het eerst dat ik die zag, iemand claimde dat hij er vandaag weer zat, ergens in de middag.
Dit was de vorige Muk sightning, enkele minuten na het gevangen erover gepost:
[..]
Een doodnormale woonwijk met rijtjeshuizen, er is een school 200 meter verderop, sinds 2 jaar, dat is het...quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:12 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
In wat voor een straat woon jij zeg?
Ik woon ook in zo'n soort wijk, maar iets leuks, nee, ho maar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een doodnormale woonwijk met rijtjeshuizen, er is een school 200 meter verderop, sinds 2 jaar, dat is het...
Ik snap ook niet wat die beesten allemaal doen hier. Die Raichu binnen was ook zo bizar.
Ik cubone, omdat ik daarvoor nog maar 2 candy hoef om de evolutie aan m'n pokedex toe te voegen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook. uiteindelijk voor Charmander gegaan, maar wellicht dat ik die nog wissel voor ik daadwerkelijk ga lopen.
Ben er jaloers opquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een doodnormale woonwijk met rijtjeshuizen, er is een school 200 meter verderop, sinds 2 jaar, dat is het...
Ik snap ook niet wat die beesten allemaal doen hier. Die Raichu binnen was ook zo bizar.
Dat snap ik, als ik thuis ben maak ik zo 50 ballen op in een halve dag, als het niet meer is. Ook een vaste spawnplek voor magmar en Clefairy als ik 150 meter ga lopen.quote:
Want alle iPhone gebruikers hebben die omdat ze de meute volgen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, mijn weldoordachte mening op basis van feiten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want alle iPhone gebruikers hebben die omdat ze de meute volgen.
Zulk soort opmerkingen, DAT is de meute volgen.
On-topic: Zo extra lang hoefden we niet te wachten. iOS heeft 'm nu ook. Geen pech meer
START WALKING!!!!
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, mijn weldoordachte mening op basis van feiten.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:29 schreef agter het volgende:
Pokemon go update voor IOS is aan het downloaden.
Tja. M'n werkgever verstrekt alleen maar iPhones.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, mijn weldoordachte mening op basis van feiten.
Als het klopt van die verbeterde KM registratie kan mijn hond weer mooie weekends tegemoet zienquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:50 schreef picodealion het volgende:
Kilometers gaan hier ook weer stukken beter.
Is binnen de EU niet heel duur tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:47 schreef Renesite het volgende:
Wifi-punt zoeken aangezien 200mb wel een aanslag is op mn gigabyte in het buitenland!
Bij mij niet... Mn buddy bleef op 0,9 km hangen terwijl mn eieren al met 1,3 km waren gestegen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:50 schreef picodealion het volgende:
Kilometers gaan hier ook weer stukken beter.
Ik had dat gister met een growlithe. Bij mij was het slechte verbinding. Growlithe vangen, verbinding hapert, error, growlithe wegquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Error = tijd is verlopen maar hij was nog niet verdwenen.
Nog nooooit een Growlith of een Arcanine gezienquote:Op woensdag 14 september 2016 07:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had dat gister met een growlithe. Bij mij was het slechte verbinding. Growlithe vangen, verbinding hapert, error, growlithe weg
Als je er overheen loopt spawnt Mewquote:Op woensdag 14 september 2016 08:15 schreef DaMart het volgende:
Gisteren verscheen dit rare blauwe vakje op mijn kaart... iemand enig idee wat het is? Kon er niet op klikken of zo en het bleef ook zichtbaar toen ik ervan wegliep en het spel opnieuw startte.
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook al een aantal keer gehad. Heb nog een Raticate die Rattata heet en een Metapod die Caterpie is gebleven. Vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2016 07:24 schreef Vanyel het volgende:
Dankzij de update al Pikachu en nidoran kunnen evolven. Maar nu heet mijn pikachu nog steeds pikachu, terwijl ik zn naam nooit heb veranderd. En t evolven is wel echt gelukt.
Gek.
Water?quote:Op woensdag 14 september 2016 08:15 schreef DaMart het volgende:
Gisteren verscheen dit rare blauwe vakje op mijn kaart... iemand enig idee wat het is? Kon er niet op klikken of zo en het bleef ook zichtbaar toen ik ervan wegliep en het spel opnieuw startte.
[ afbeelding ]
Ik hbe notificaties voor Pokemon Go helemaal uitgeschakeld, werd er helemaal gek van sinds die nieuwe update.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:38 schreef Norrage het volgende:
Mijn app crasht dus echt continu. Scherm loopt vast....Dan restart ik de app en krijg ik dus een rare Pokemon Go Plus error, terwijl ik daar niks mee doe en terwijl in de app gezegd wordt dat het uit staat. SUPER irritant.
Anderen ook last van?
edit: iOS bug...fijn... https://www.reddit.com/r/(...)o_plus_notification/
Daarom: Androidquote:Op woensdag 14 september 2016 08:38 schreef Norrage het volgende:
Mijn app crasht dus echt continu. Scherm loopt vast....Dan restart ik de app en krijg ik dus een rare Pokemon Go Plus error, terwijl ik daar niks mee doe en terwijl in de app gezegd wordt dat het uit staat. SUPER irritant.
Anderen ook last van?
edit: iOS bug...fijn... https://www.reddit.com/r/(...)o_plus_notification/
Op dat plein heb ik alleen geen water gezien, alleen straatstenen... dacht eerst dat ik over een Shelder liepquote:
Missingnoquote:Op woensdag 14 september 2016 09:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Een vriendin kreeg gister deze bug.
Je wordt vader!quote:Op woensdag 14 september 2016 09:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn vriendin komt zo thuis met goed nieuws zegt ze, ben heel benieuwd wat het goeie nieuws is
Negen maanden lang dezelfde buddyquote:
En natuurlijk dit shirt voor je vriendin kopen:quote:Op woensdag 14 september 2016 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Negen maanden lang dezelfde buddy
Dat is wel een leuk shirt.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
En natuurlijk dit shirt voor je vriendin kopen:
[ afbeelding ]
1quote:Op woensdag 14 september 2016 10:52 schreef schommelstoel het volgende:
Hoeveel candy krijg je eigenlijk per gelopen kilometers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |