Waar?quote:Op maandag 12 september 2016 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een level 3 gym met twee Poliwag van 10CP en één Poliwag van 29CP. Echter kan ik er niet naar toe.
Die wordt waarschijnlijk gebruikt voor Bubblestratquote:Op maandag 12 september 2016 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een level 3 gym met twee Poliwag van 10CP en één Poliwag van 29CP. Echter kan ik er niet naar toe.
Denk dat ze dat gedaan hebben zodat alle spelers sneller de 1e generatie kunnen vervolledigen om dan in 2017 generatie 2 te lanceren.quote:Op maandag 12 september 2016 10:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Juist wel! Kan ik eindelijk mijn Wartortle, Charmeleon, Ivysaur, Graveler en Pikachu evolven zonder dat ik het pure geluk moet hebben dat ik er eentje in het wild vind of uit een ei krijg. Zo kan je veel gerichter naar een volle pokedex toe werken.
Wat een makkiequote:Op maandag 12 september 2016 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, ff 400 km joggen met je magikarp op sleeptouw dan!quote:Op maandag 12 september 2016 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nog een keer omdat er veel vragen over komen
Ja afhankelijk van t gebouw en het signal daar. Thuis terwijl ik slap "loopt" ie amper, op m'n werk doet ie dat welquote:Op maandag 12 september 2016 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... gewoon tijdens het werken telefoon op je bureau leggen... bij mij rent mijn mannetje af en toe rond en dat telt weer mee voor de kilometers van de eieren... als de nieuwe update er is, zal dat ook wel daarvoor gelden.
Komt doordat het spel en/of gps af en toe de locatie een beetje kwijt zijn en denken dat je een eindje verplaatst bent. Moest net ook alweer aangeven dat ik passagier ben, terwijl ik gewoon achter mijn bureau zit.
Ik heb de hoop op 2e generatie echt heel hard in de koelkast gezet, je hebt geen enkele indicatie dat dat er snel aan zit te komen dus gewoon van het slechtste uitgaan en dan kan het altijd meevallen. Hoop ook dat ze het allemaal een stuk stabieler maken en meer gameplay elementen toevoegen voor ze overhaast nieuwe generatie erbij doen.quote:Op maandag 12 september 2016 13:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Denk dat ze dat gedaan hebben zodat alle spelers sneller de 1e generatie kunnen vervolledigen om dan in 2017 generatie 2 te lanceren.
Nee?
Speed stats in het spel verwerken, zodat de pokemon die het in de normale games voornamelijk moesten hebben van hun speed, in pogo niet zo'n enorme loosers meer zijn.quote:Op maandag 12 september 2016 11:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit. Fantastisch idee. Leukste en best uitgedachte update tot nu toe. Al zou het ook leuk zijn als er iets meer mee gedaan kon worden. Bv dat ie special stats krijgt of iets dergelijks.
Precies, dat ook. Maar dat is meer een fout die ze hebben gemaakt, verbeterenquote:Op maandag 12 september 2016 13:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Speed stats in het spel verwerken, zodat de pokemon die het in de normale games voornamelijk moesten hebben van hun speed, in pogo niet zo'n enorme loosers meer zijn.
Want een jolteon zou nooit mogen verliezen van een vaporeon met gelijke CP.
Ik gok dat het pas over een jaar geintroduceerd wordt ja. Voorjaar volgend jaar ofzo?quote:Op maandag 12 september 2016 13:14 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik heb de hoop op 2e generatie echt heel hard in de koelkast gezet, je hebt geen enkele indicatie dat dat er snel aan zit te komen dus gewoon van het slechtste uitgaan en dan kan het altijd meevallen. Hoop ook dat ze het allemaal een stuk stabieler maken en meer gameplay elementen toevoegen voor ze overhaast nieuwe generatie erbij doen.
Ja precies, vlak voor de zomervakantie op zijn vroegst zodat iedereen weer los kan gaan danquote:Op maandag 12 september 2016 13:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik gok dat het pas over een jaar geintroduceerd wordt ja. Voorjaar volgend jaar ofzo?
Net voor de zomervakanties. Prima tijd. Net als de launch van t spel zelf.quote:Op maandag 12 september 2016 13:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik gok dat het pas over een jaar geintroduceerd wordt ja. Voorjaar volgend jaar ofzo?
Welnee, gewoon door elkaarquote:Op maandag 12 september 2016 14:13 schreef Unites het volgende:
Ik hoop wel dat je dan kunt switchen tussen generatie 1 en 2. Dus dat je niet alle Pokémon tegenkomt onderweg. Dat lijkt me namelijk een beetje te druk worden en dan is de kans dat je een bepaalde Pokémon tegenkomt nóg kleiner.
Hopelijk dan wel een gezamelijke opslag, zodat je beide generaties tegelijkertijd kunt gebruiken voor het battlen in de gyms. Beetje variatie heb je dan, lijkt me wel leuk.
Niet in gyms, maar wel dat mijn scherm niet reageert. App opnieuw opstarten werkt.quote:Op maandag 12 september 2016 14:38 schreef banaantjeEE het volgende:
Hebben er nog mensen problemen met gyms?
Waarbij je battlet, maar het scherm reageert niet?
Ligt niet aan het toestel...
Hey, jou heb ik al een tijdje niet gezien in dit topic inderdaad. Welk level ben je nu?quote:Op maandag 12 september 2016 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Heb het al even niet meer gespeeld maar ben het wel zeker weer/nog van plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |