Al mijn Eevees zijn andersquote:Op donderdag 8 september 2016 12:43 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Ik krijg gelukkig dezelfde waardes op die site als de ander
Ah ik had eerder ook al een dragonair gemaakt, bleek 50 te zijn. gelukkig later dratini van 91, die is nu ook dragonairquote:Op donderdag 8 september 2016 12:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah dat is inderdaad jammer!
Ik heb zojuist de laatste Dratini gevangen, 661CP! 91%![]()
Als ik deze evolueer dan scheelt het me zo'n 50 tot 100CP aan dust. Moet er dan alleen nog 25 erbij vangen, ach het kan allemaal tochmisschien pak ik er zelfs nog een betere Dratini uit
Ik check alleen de pokemons die het beste uit de bus komen in het verhaaltjequote:Op donderdag 8 september 2016 12:45 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ah ik had eerder ook al een dragonair gemaakt, bleek 50 te zijn. gelukkig later dratini van 91, die is nu ook dragonairAlhoewel, laat ik ze nog maar even op die andere site checken
Ja dat sowieso, anders blijf je maar de stats aan het overtypen.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik check alleen de pokemons die het beste uit de bus komen in het verhaaltje![]()
Alles wat bij mij mee wonder is pleur ik regelrecht de prullenbak in
Doe ik ookquote:Op donderdag 8 september 2016 12:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik check alleen de pokemons die het beste uit de bus komen in het verhaaltje![]()
Alles wat bij mij mee wonder is pleur ik regelrecht de prullenbak in
Inderdaad. Afschuwelijk lelijk en speelgoed-plastic-achtig.quote:Op donderdag 8 september 2016 08:09 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vind het maar een beetje... uh... 'stom' hoor om met zo'n ding aan te gaan lopen
En ze zijn er echt veeeeeeel te laat mee
Precies te zijn, 98.3%quote:
Nice. Is zeker zonde om mijn 71 - 78% voor een Vaporeon te gebruiken danquote:Op donderdag 8 september 2016 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Precies te zijn, 98.3%![]()
Heeft zelfs al eens een Dragonite verslagen met een CP van 28** en had nog HP over ook
Waarvoor? Op de poweren?quote:Op donderdag 8 september 2016 13:14 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nice. Is zeker zonde om mijn 71 - 78% voor een Vaporeon te gebruiken dan
quote:Op donderdag 8 september 2016 13:17 schreef Rabieluh het volgende:
Holy poep opeens een Muk in de straaten gevangen
Die Vaporeons zijn echt kut...echt veel te sterk....die moeten ze echt hard nerven. En Jolteon en Flareon wat beter maken...quote:Op donderdag 8 september 2016 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Precies te zijn, 98.3%![]()
Heeft zelfs al eens een Dragonite verslagen met een CP van 28** en had nog HP over ook
Ja ik was er al bang voor, maar ik ben al zooo lang op zoek. Jij hebt alle goede dusquote:Op donderdag 8 september 2016 13:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarvoor? Op de poweren?
Ik zou inderdaad even wachten tot je een goeie en hoge Eevee hebt en die laten evolueren in Vaporeon![]()
Heb trouwens een foutje gemaakt tijdens het checken van mijn vaporeons![]()
De NR 3 is een 92%, ik heb nog 1 van 1604CP en die is 98%. Of wel ik heb de verkeerde gepakt om te powerenweten we dat ook weer.
Dus zelfs een 92% Vaporeon kan gehakt maken van een Dragonite![]()
Die andere ook maar power uppen
Oh wowquote:Op donderdag 8 september 2016 13:17 schreef Rabieluh het volgende:
Holy poep opeens een Muk in de straaten gevangen
Mijn Jolteons werken wel heel goed tegen andere pokemon. Ik houd van mijn jolteonsquote:Op donderdag 8 september 2016 13:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die Vaporeons zijn echt kut...echt veel te sterk....die moeten ze echt hard nerven. En Jolteon en Flareon wat beter maken...
Vaporeon is anderhalve maand geleden al generfdquote:Op donderdag 8 september 2016 13:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die Vaporeons zijn echt kut...echt veel te sterk....die moeten ze echt hard nerven. En Jolteon en Flareon wat beter maken...
Yeps en daar maak ik op dit moment ook heel mooi gebruik vanquote:Op donderdag 8 september 2016 13:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Doe ze nog maar een keer door de helft...en dan zijn ze nog heel sterkquote:Op donderdag 8 september 2016 13:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vaporeon is anderhalve maand geleden al generfd
Chansey zit erin. Ken iemand die die vandaag uit een ei heeft gekregen.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zitten Chansey en Ditto ook in de game? Bedoel dus dat je die op dit moment ook kunt vangen? Of komen die in een latere fase.
Ik heb een chansey, maar dan wel uit een ei.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zitten Chansey en Ditto ook in de game? Bedoel dus dat je die op dit moment ook kunt vangen? Of komen die in een latere fase.
quote:Op donderdag 8 september 2016 13:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Chansey zit erin. Ken iemand die die vandaag uit een ei heeft gekregen.
Oke bedankt dan hoef ik die niet weg te halen, zo te zien dus alleen uit een ei, kleine kans dat je em vangt.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een chansey, maar dan wel uit een ei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |