Dat gebeurt meerdere keren per dagquote:Op maandag 12 september 2016 21:02 schreef Hitsumi het volgende:
Spawnt er zomaar een Lapras in centrum Leiden..
IV: 95.6% (15/15/13)
Helaas heel laag level (3) en.. Dragon Pulse i.p.v. Blizzard
En nu een squirtle.quote:Op maandag 12 september 2016 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
Een Vulpix binnen, het wordt steeds gekker hier.
Krijg je daar nou ook quote alerts voor?quote:
Whyquote:Op maandag 12 september 2016 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
Ik speel nu sinds een aantal dagen niet meer. Wel fijn dat ik nu gewoon weer op normale snelheid kan fietsen en dat ik me geen zorgen meer over mn batterij hoef te maken haha.
Ik kon met 9 minuten nog op de fiets springen, met dank aan snelle poke kaartquote:Op maandag 12 september 2016 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gebeurt meerdere keren per dag
Alleen nooit als ik er ben.
Zeer regelmatig heb ik een scriptje draaien die de hele dag heel Leiden zichtbaar maaktquote:Op maandag 12 september 2016 22:47 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Ik kon met 9 minuten nog op de fiets springen, met dank aan snelle poke kaartMaar die zal er ook wel wat gemist hebben de afgelopen tijd dan
![]()
Toevallig soms ook Leiderdorp? Ik heb wel eens gezien dat ook daar al gescand was.quote:Op maandag 12 september 2016 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeer regelmatig heb ik een scriptje draaien die de hele dag heel Leiden zichtbaar maakt
Ja, voor jezelfquote:Op maandag 12 september 2016 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeer regelmatig heb ik een scriptje draaien die de hele dag heel Leiden zichtbaar maakt
Bij die abras is het meteen maximale middelen inzetten, die hebben een vluchtpercentage van 90% ofzo iets.quote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kabutops is binnen![]()
Dat zijn er alweer 2 van het lijstje.
Moet alleen nog Venusaur, Vileplume, Alakazam, Muk, Chansay en Aerodactyl.
Alakazam wordt lastig gezie hier abra's lastig te vangen zijn, vlieven meestal bij de eerste keer al weg
Zo, dat schiet al aardig opquote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kabutops is binnen![]()
Dat zijn er alweer 2 van het lijstje.
Moet alleen nog Venusaur, Vileplume, Alakazam, Muk, Chansay en Aerodactyl.
Alakazam wordt lastig gezie hier abra's lastig te vangen zijn, vlieven meestal bij de eerste keer al weg
Jepquote:Op maandag 12 september 2016 22:53 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Toevallig soms ook Leiderdorp? Ik heb wel eens gezien dat ook daar al gescand was.
Iedereen die die site gebruikt ziet wat ik scan.quote:Op maandag 12 september 2016 23:13 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Ja, voor jezelf![]()
Ik krijg steeds max 2 a 3 pokemon, en dan ook nog heel vaak met 30 seconden op de teller, nuttig!
Aaaaah daarom dus! Fijn om te wetenquote:Op maandag 12 september 2016 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij die abras is het meteen maximale middelen inzetten, die hebben een vluchtpercentage van 90% ofzo iets.
Schiet zeker lekker opquote:Op maandag 12 september 2016 23:16 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Zo, dat schiet al aardig op. Morgen Rembrandtpark om te kijken of ik genoeg kan vangen voor Venusaur.
99%quote:Op maandag 12 september 2016 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij die abras is het meteen maximale middelen inzetten, die hebben een vluchtpercentage van 90% ofzo iets.
Haha, ehhhh... ik heb er nu 10quote:Op maandag 12 september 2016 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Schiet zeker lekker op
Vast wel hoeveel moet je nog?
Ik moet er zelf nog 21 candy's, dat zijn nog 6 bulbasaurs
Is je telefoon geroot?quote:Op dinsdag 13 september 2016 04:24 schreef Amarantha het volgende:
Oh fijn kan het niet meer spelen. Apparaat is ineens niet meer geschikt. Wat is dit voor bullshit.
Dat is klote. Blijkbaar zijn er behoorlijk wat spelers die hier last van hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 04:24 schreef Amarantha het volgende:
Oh fijn kan het niet meer spelen. Apparaat is ineens niet meer geschikt. Wat is dit voor bullshit.
Dat als ie spawned is inderdaad vreemd, op een gym kan ik me eventueel voorstellen, misschien iets met de 3d rendering wat het doet crashen.quote:Op maandag 12 september 2016 19:36 schreef Igen het volgende:
Irritant trouwens die bug met Grimer. Soms loopt het spel vast zodra 'ie in beeld komt - als je 'm in de pokedex of in je pokemonlijst aanklikt, maar ook als 'ie spawnt. Kon daarom gisteren niet m'n 5e vangen.
Klopt.. Ik loop ook nog steeds alleenquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:29 schreef Ang3l het volgende:
"And you'll neeeee-veeeer waaaaalk aaaa-loooone!"
Nou nog wel hoor, als je een iPhone hebt
Schiet op, ik wil Clefairy en Kubone uitlaten!
Nee, niemand heeft hem officieel uit de appstore, APKMirror of zo hebben ze gebruiktquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:16 schreef Momo... het volgende:
Ook Android hier, zit wel groot verschil tussen timing wanneer mensen de update krijgen, het begon zondag al....
Ik heb de update gewoon in de play store staanquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:21 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft hem officieel uit de appstore, APKMirror of zo hebben ze gebruikt
Oh echt? Sinds wanneer? Daarvoor was het iig apkmirrorquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik heb de update gewoon in de play store staan
sinds vanmorgenquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh echt? Sinds wanneer? Daarvoor was het iig apkmirror
Welk land?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik heb de update gewoon in de play store staan
#Forever Samsung, hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om met je Apple.
Ik weiger er moeite voor te doen om het werkend te krijgen. Ik kap gewoon met het spel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is klote. Blijkbaar zijn er behoorlijk wat spelers die hier last van hebben.
Toen Miitomo uitkwam (eerste app van Nintendo) werkte die ook niet op mijn oude China tablet. Toen heb ik vrij simpel een root-check-blocker geďnstalleerd. Is dat geen optie voor je, ook al heb je nu de app al verwijderd uit boosheid
Je account bestaat iig nog steeds.
En bij jou werkt het niet omdat je een Chinese telefoon hebt? Mijn neefje en nichtje hebben dat ook, hoop dat zij straks nog kunnen spelenquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weiger er moeite voor te doen om het werkend te krijgen. Ik kap gewoon met het spel.
Wowquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:38 schreef Amarantha het volgende:
Niantic gun ik niks meer. Hoop dat het bedrijf helemaal kapot gaat door dit soort rot geintjes.
Jup.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:39 schreef Valerie. het volgende:
[..]
En bij jou werkt het niet omdat je een Chinese telefoon hebt? Mijn neefje en nichtje hebben dat ook, hoop dat zij straks nog kunnen spelen
Ik meen het. Ze verneuken nu zoveel spelers. Als ik dit wist had ik het NOOIT gespeeld.quote:
ach veel spelers verneuken het ook door vals te spelenquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik meen het. Ze verneuken nu zoveel spelers. Als ik dit wist had ik het NOOIT gespeeld.
Ongetwijfeld zal mijn China foon geroot zijn enz. Maar goed ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Dat Niantic er een probleem van maakt is echt bullshit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach veel spelers verneuken het ook door vals te spelendie gasten zijn daardoor druk om allerlei geintjes uit te halen, zoals root-access bannen. Wat weer heel simpel te omzeilen schijnt te zijn. Wss heeft je Chinese telefoon ook root? Of zit die shit in die nieuwe patch?
Ik snap inderdaad dat het erg zuur is dat je nu opeens niet meer kan spelen, ze gooien af en toe wel de baby met het badwater weg ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:38 schreef Amarantha het volgende:
Niantic gun ik niks meer. Hoop dat het bedrijf helemaal kapot gaat door dit soort rot geintjes.
Ik ga morgen warschijnlijk. Iemand al ervaring met een dagje kijkduin door de weeks nu de vakanties voorbij zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:45 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Ik wil nog even mededelen dat ik afgelopen zaterdag dus even in Kijkduin was geweest... en ik voelde me toch niet echt op mijn gemak. Er waren zoveeeeel mensen die zelfs met koelboxen en tuinstoelletjes er zaten. En heel veel jonge kinderen waarvan ik niet eens wist dat ze Pokémon überhaupt kenden.
Anyway... Vaporeon/Jolteon waren gespawned en had ik gevangen. Verder vond ik het niet heel spannend. maar je kan er wel alles vangen, je hebt alleen geduld nodig. p.s. ook nog een 10km gevonden daar alleen was het een Hitmonchan -_- Daar heb ik nu al 62 candy van...
quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:50 schreef Amarantha het volgende:
Nou dat was het echt. Ik ga hier weg. Veel plezier voor de mensen die dit nog kunnen spelen. Ik ga vandaag hard balen dat Niantic mij verneukt.
Zondequote:Op dinsdag 13 september 2016 11:50 schreef Amarantha het volgende:
Nou dat was het echt. Ik ga hier weg. Veel plezier voor de mensen die dit nog kunnen spelen. Ik ga vandaag hard balen dat Niantic mij verneukt.
Ik ben vorige week donderdag geweest, was nog steeds druk met PoGo-spelers. Wel heel gemoedelijk en allerlei soorten en maten mensen zijn er. Mooi om eens te zien en goed voor je Pokedex.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:48 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ik ga morgen warschijnlijk. Iemand al ervaring met een dagje kijkduin door de weeks nu de vakanties voorbij zijn?
Niet nodig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zonde We geven je wel een seintje mocht er iets veranderen aan de situatie!
Ga nou maar weg.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet nodig.Ik ben wel klaar met Niantic en hun games. Toch lief aangeboden.
Thanks voor de tip. Ga het zien dan morgen, twijfel alleen nog tussen auto of trein... (trein+tram/bus is 2 uur en 50 minuten voor mij, auto 2 uurtjes)quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben vorige week donderdag geweest, was nog steeds druk met PoGo-spelers. Wel heel gemoedelijk en allerlei soorten en maten mensen zijn er. Mooi om eens te zien en goed voor je Pokedex.
Hudson heeft overigens prima hamburgers voor weinig geld. Zitten vlakbij het Atlantis-schip dat ook nog eens een Pokestop is
Auto is wel lastig parkeren, wij waren er rond 11 uur en hebben goed 20 minuten rondgereden op zoek naar een plekje. Hadden het geluk dat er net iemand weg ging op het grote parkeerterrein aan de Zandoortselaan. Dan ben je in een minuut op het Deltaplein.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:59 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ga het zien dan morgen, twijfel alleen nog tussen auto of trein... (trein+tram/bus is 2 uur en 50 minuten voor mij, auto 2 uurtjes)
nog nooit gezien. Maar ik woon dan ook in een gehucht waar Pidgeys alleen lijken te kunnen landen. Ik ben nu in Tokyo en heb mijn pokedex verdubbeld qua gevangen shitquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef MeneerLogica het volgende:
Vanmorgen 2 minuten te laat voor Chanseyjanken!
Dat had ik inderdaad al gezien dat parkeren lastig was. Maar bijna 3 uur in de trein/bus zit ik ook niet op te wachten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Auto is wel lastig parkeren, wij waren er rond 11 uur en hebben goed 20 minuten rondgereden op zoek naar een plekje. Hadden het geluk dat er net iemand weg ging op het grote parkeerterrein aan de Zandoortselaan. Dan ben je in een minuut op het Deltaplein.
Beter doen ze dat niet Legendary Pokémon op beurzen etc dan maken alleen Jappen en Murricans een kans daarop.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
nog nooit gezien. Maar ik woon dan ook in een gehucht waar Pidgeys alleen lijken te kunnen landen. Ik ben nu in Tokyo en heb mijn pokedex verdubbeld qua gevangen shit
Eens kijken of ze een legendary op de beurs loslaten. Mensen elkaar vertrappelen, alles
Je vergeet First Look Festival!quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beter doen ze dat niet Legendary Pokémon op beurzen etc dan maken alleen Jappen en Murricans een kans daarop.
Bij ons voorheen ook, sinds de laatste update spawnen er wat meer rare pokemons. Alleen iets als Chansey bijna nooit. Was ook echt net te laatquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
nog nooit gezien. Maar ik woon dan ook in een gehucht waar Pidgeys alleen lijken te kunnen landen. Ik ben nu in Tokyo en heb mijn pokedex verdubbeld qua gevangen shit
Eens kijken of ze een legendary op de beurs loslaten. Mensen elkaar vertrappelen, alles
Ik vond t ook wel gemoedelijk en gezellig, op de strand-stampedes over de badgasten heen na danquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ZondeWe geven je wel een seintje mocht er iets veranderen aan de situatie!
[..]
Ik ben vorige week donderdag geweest, was nog steeds druk met PoGo-spelers. Wel heel gemoedelijk en allerlei soorten en maten mensen zijn er. Mooi om eens te zien en goed voor je Pokedex.
Hudson heeft overigens prima hamburgers voor weinig geld. Zitten vlakbij het Atlantis-schip dat ook nog eens een Pokestop is
want gamescom bestaat ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beter doen ze dat niet Legendary Pokémon op beurzen etc dan maken alleen Jappen en Murricans een kans daarop.
Ja, dan is 't natuurlijk verder gewoon helemaal je eigen keuze.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weiger er moeite voor te doen om het werkend te krijgen. Ik kap gewoon met het spel.
Even naar Keulen voor een Pokémon.quote:
Als je ziet hoeveel mensen naar kijkduin rijden voor wat Pokemon verwacht ik dat er voor een legendary ook wel een paar naar Keulen gaan hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even naar Keulen voor een Pokémon.
iets meer dan een uur en ik sta in Keulen. Nee, 2 uur in een auto naar Kijkduin, dat klinkt voor mij logischquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even naar Keulen voor een Pokémon.
Hier t zelfde, toch morgen maar eens een poging wagen in kijkduinquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets meer dan een uur en ik sta in Keulen. Nee, 2 uur in een auto naar Kijkduin, dat klinkt voor mij logisch
Al die andere dingen die je daar vindt zitten er echt nog niet bij... helaasquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:22 schreef Ang3l het volgende:
http://thesmartlocal.com/read/pokemon-go-updates
Zeg mensen met de "ik heb de buddy al" update, zitten die andere dingen er ook al bij?
Vast niet toch?Is alleen update 1 toch maar?
Vind die andere ook wel lekker
*stampvoet*quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:31 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Al die andere dingen die je daar vindt zitten er echt nog niet bij... helaas
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:22 schreef Ang3l het volgende:
http://thesmartlocal.com/read/pokemon-go-updates
Zeg mensen met de "ik heb de buddy al" update, zitten die andere dingen er ook al bij?
Vast niet toch?Is alleen update 1 toch maar?
Vind die andere ook wel lekker
weet niet, als ik iets speel dan probeer ik er altijd heel veel tijd in te steken. En na een tijdje denk je...nu is het mooi geweest. 135 Pokemon is prima. Maar misschien ga ik nog wel verder, je hebt nu een soort buddy systeem oid lees ik? Dat is wel de moeite waard?quote:
Mochten we willenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
weet niet, als ik iets speel dan probeer ik er altijd heel veel tijd in te steken. En na een tijdje denk je...nu is het mooi geweest. 135 Pokemon is prima. Maar misschien ga ik nog wel verder, je hebt nu een soort buddy systeem oid lees ik? Dat is wel de moeite waard?
Het is vooral handig als je wat candy tekort komt of sowieso al heel veel looptquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
weet niet, als ik iets speel dan probeer ik er altijd heel veel tijd in te steken. En na een tijdje denk je...nu is het mooi geweest. 135 Pokemon is prima. Maar misschien ga ik nog wel verder, je hebt nu een soort buddy systeem oid lees ik? Dat is wel de moeite waard?
Gewoon van apkmirror trekken als je een androidphone hebt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:09 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Mochten we willenupdate is er nog niet
Ik hoop dat die nog komt, morgen dagje vrij en richting kijkduin...
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Gewoon van apkmirror trekken als je een androidphone hebt.
Iphone is idd pech...
Ben je de hele dag aan het hardlopen of wat....? O_oquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:32 schreef turance het volgende:
Ik heb met dank aan de buddy update al een Graveler en een Ninetails. Raichu over 10 km
Was het maar zo'n feest inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:31 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Al die andere dingen die je daar vindt zitten er echt nog niet bij... helaas
Je zou bijna denken van wel, he! Lekker actief hoorquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:52 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ben je de hele dag aan het hardlopen of wat....? O_o
Nee totaal niet, sinds zondagochtend heb ik de update via apk. En ik moest nog 2 vulpix candy en nog een paar Geodude candy, Gister wel 10 km met Picachu gewandeld, dat dan weer wel. Vanavond kan ik niet dus Raichu moet nog even een dagje wachtenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:52 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ben je de hele dag aan het hardlopen of wat....? O_o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |