Dat gebeurt meerdere keren per dagquote:Op maandag 12 september 2016 21:02 schreef Hitsumi het volgende:
Spawnt er zomaar een Lapras in centrum Leiden..
IV: 95.6% (15/15/13)
Helaas heel laag level (3) en.. Dragon Pulse i.p.v. Blizzard
En nu een squirtle.quote:Op maandag 12 september 2016 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
Een Vulpix binnen, het wordt steeds gekker hier.
Krijg je daar nou ook quote alerts voor?quote:
Whyquote:Op maandag 12 september 2016 22:29 schreef GwaiLow het volgende:
Ik speel nu sinds een aantal dagen niet meer. Wel fijn dat ik nu gewoon weer op normale snelheid kan fietsen en dat ik me geen zorgen meer over mn batterij hoef te maken haha.
Ik kon met 9 minuten nog op de fiets springen, met dank aan snelle poke kaartquote:Op maandag 12 september 2016 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gebeurt meerdere keren per dag
Alleen nooit als ik er ben.
Zeer regelmatig heb ik een scriptje draaien die de hele dag heel Leiden zichtbaar maaktquote:Op maandag 12 september 2016 22:47 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Ik kon met 9 minuten nog op de fiets springen, met dank aan snelle poke kaartMaar die zal er ook wel wat gemist hebben de afgelopen tijd dan
![]()
Toevallig soms ook Leiderdorp? Ik heb wel eens gezien dat ook daar al gescand was.quote:Op maandag 12 september 2016 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeer regelmatig heb ik een scriptje draaien die de hele dag heel Leiden zichtbaar maakt
Ja, voor jezelfquote:Op maandag 12 september 2016 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeer regelmatig heb ik een scriptje draaien die de hele dag heel Leiden zichtbaar maakt
Bij die abras is het meteen maximale middelen inzetten, die hebben een vluchtpercentage van 90% ofzo iets.quote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kabutops is binnen![]()
Dat zijn er alweer 2 van het lijstje.
Moet alleen nog Venusaur, Vileplume, Alakazam, Muk, Chansay en Aerodactyl.
Alakazam wordt lastig gezie hier abra's lastig te vangen zijn, vlieven meestal bij de eerste keer al weg
Zo, dat schiet al aardig opquote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kabutops is binnen![]()
Dat zijn er alweer 2 van het lijstje.
Moet alleen nog Venusaur, Vileplume, Alakazam, Muk, Chansay en Aerodactyl.
Alakazam wordt lastig gezie hier abra's lastig te vangen zijn, vlieven meestal bij de eerste keer al weg
Jepquote:Op maandag 12 september 2016 22:53 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Toevallig soms ook Leiderdorp? Ik heb wel eens gezien dat ook daar al gescand was.
Iedereen die die site gebruikt ziet wat ik scan.quote:Op maandag 12 september 2016 23:13 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Ja, voor jezelf![]()
Ik krijg steeds max 2 a 3 pokemon, en dan ook nog heel vaak met 30 seconden op de teller, nuttig!
Aaaaah daarom dus! Fijn om te wetenquote:Op maandag 12 september 2016 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij die abras is het meteen maximale middelen inzetten, die hebben een vluchtpercentage van 90% ofzo iets.
Schiet zeker lekker opquote:Op maandag 12 september 2016 23:16 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Zo, dat schiet al aardig op. Morgen Rembrandtpark om te kijken of ik genoeg kan vangen voor Venusaur.
99%quote:Op maandag 12 september 2016 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij die abras is het meteen maximale middelen inzetten, die hebben een vluchtpercentage van 90% ofzo iets.
Haha, ehhhh... ik heb er nu 10quote:Op maandag 12 september 2016 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Schiet zeker lekker op
Vast wel hoeveel moet je nog?
Ik moet er zelf nog 21 candy's, dat zijn nog 6 bulbasaurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |