Is binnen de EU niet heel duur tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:47 schreef Renesite het volgende:
Wifi-punt zoeken aangezien 200mb wel een aanslag is op mn gigabyte in het buitenland!
Bij mij niet... Mn buddy bleef op 0,9 km hangen terwijl mn eieren al met 1,3 km waren gestegen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:50 schreef picodealion het volgende:
Kilometers gaan hier ook weer stukken beter.
Ik had dat gister met een growlithe. Bij mij was het slechte verbinding. Growlithe vangen, verbinding hapert, error, growlithe wegquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Error = tijd is verlopen maar hij was nog niet verdwenen.
Nog nooooit een Growlith of een Arcanine gezienquote:Op woensdag 14 september 2016 07:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had dat gister met een growlithe. Bij mij was het slechte verbinding. Growlithe vangen, verbinding hapert, error, growlithe weg
Als je er overheen loopt spawnt Mewquote:Op woensdag 14 september 2016 08:15 schreef DaMart het volgende:
Gisteren verscheen dit rare blauwe vakje op mijn kaart... iemand enig idee wat het is? Kon er niet op klikken of zo en het bleef ook zichtbaar toen ik ervan wegliep en het spel opnieuw startte.
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook al een aantal keer gehad. Heb nog een Raticate die Rattata heet en een Metapod die Caterpie is gebleven. Vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2016 07:24 schreef Vanyel het volgende:
Dankzij de update al Pikachu en nidoran kunnen evolven. Maar nu heet mijn pikachu nog steeds pikachu, terwijl ik zn naam nooit heb veranderd. En t evolven is wel echt gelukt.
Gek.
Water?quote:Op woensdag 14 september 2016 08:15 schreef DaMart het volgende:
Gisteren verscheen dit rare blauwe vakje op mijn kaart... iemand enig idee wat het is? Kon er niet op klikken of zo en het bleef ook zichtbaar toen ik ervan wegliep en het spel opnieuw startte.
[ afbeelding ]
Ik hbe notificaties voor Pokemon Go helemaal uitgeschakeld, werd er helemaal gek van sinds die nieuwe update.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:38 schreef Norrage het volgende:
Mijn app crasht dus echt continu. Scherm loopt vast....Dan restart ik de app en krijg ik dus een rare Pokemon Go Plus error, terwijl ik daar niks mee doe en terwijl in de app gezegd wordt dat het uit staat. SUPER irritant.
Anderen ook last van?
edit: iOS bug...fijn... https://www.reddit.com/r/(...)o_plus_notification/
Daarom: Androidquote:Op woensdag 14 september 2016 08:38 schreef Norrage het volgende:
Mijn app crasht dus echt continu. Scherm loopt vast....Dan restart ik de app en krijg ik dus een rare Pokemon Go Plus error, terwijl ik daar niks mee doe en terwijl in de app gezegd wordt dat het uit staat. SUPER irritant.
Anderen ook last van?
edit: iOS bug...fijn... https://www.reddit.com/r/(...)o_plus_notification/
Op dat plein heb ik alleen geen water gezien, alleen straatstenen... dacht eerst dat ik over een Shelder liepquote:
Missingnoquote:Op woensdag 14 september 2016 09:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Een vriendin kreeg gister deze bug.
Je wordt vader!quote:Op woensdag 14 september 2016 09:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn vriendin komt zo thuis met goed nieuws zegt ze, ben heel benieuwd wat het goeie nieuws is
Negen maanden lang dezelfde buddyquote:
En natuurlijk dit shirt voor je vriendin kopen:quote:Op woensdag 14 september 2016 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Negen maanden lang dezelfde buddy
Dat is wel een leuk shirt.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
En natuurlijk dit shirt voor je vriendin kopen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |