Ben er jaloers opquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een doodnormale woonwijk met rijtjeshuizen, er is een school 200 meter verderop, sinds 2 jaar, dat is het...
Ik snap ook niet wat die beesten allemaal doen hier. Die Raichu binnen was ook zo bizar.
Dat snap ik, als ik thuis ben maak ik zo 50 ballen op in een halve dag, als het niet meer is. Ook een vaste spawnplek voor magmar en Clefairy als ik 150 meter ga lopen.quote:
Want alle iPhone gebruikers hebben die omdat ze de meute volgen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blind de meute achtervolgen met een overpriced hipsterproduct, nog steeds geen pech
Nee, mijn weldoordachte mening op basis van feiten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want alle iPhone gebruikers hebben die omdat ze de meute volgen.
Zulk soort opmerkingen, DAT is de meute volgen.
On-topic: Zo extra lang hoefden we niet te wachten. iOS heeft 'm nu ook. Geen pech meer
START WALKING!!!!
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, mijn weldoordachte mening op basis van feiten.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:29 schreef agter het volgende:
Pokemon go update voor IOS is aan het downloaden.
Tja. M'n werkgever verstrekt alleen maar iPhones.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, mijn weldoordachte mening op basis van feiten.
Als het klopt van die verbeterde KM registratie kan mijn hond weer mooie weekends tegemoet zienquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:50 schreef picodealion het volgende:
Kilometers gaan hier ook weer stukken beter.
Is binnen de EU niet heel duur tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:47 schreef Renesite het volgende:
Wifi-punt zoeken aangezien 200mb wel een aanslag is op mn gigabyte in het buitenland!
Bij mij niet... Mn buddy bleef op 0,9 km hangen terwijl mn eieren al met 1,3 km waren gestegen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:50 schreef picodealion het volgende:
Kilometers gaan hier ook weer stukken beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |