Als je geïnteresseerd bent kan ik de prijs van gelijkheid van Bas Jacobs je wel aanradenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Meer nivelleren, wat van jou is, is nu van mij, eerlijk delen.
Beetje een islamitisch trekjequote:Op dinsdag 6 september 2016 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Met zn vinger wat totaal niet natuurlijk overkomt maar geforced
True. dit is te gelikt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan zien hoe Klaver straks in de debatten uit de verf komt. Dat telt echt. Dat hebben we in 2012 goed bij Emile Roemer kunnen zien.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Meer nivelleren, wat van jou is, is nu van mij, eerlijk delen.
Zou er ook inkomensafhankelijk bier geschonken worden op die bijeenkomst?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:35 schreef Abed het volgende:
progressief belastingstelsel kut, en dan nog schuimen om meer. Klaver
Economisch gezien overigens wel het meest optimaal (een progressief belastingstelsel)quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:35 schreef Abed het volgende:
Hij lult ook. 36-42% belasting tegen 52% gekquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:35 schreef Abed het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Economisch gezien overigens wel het meest optimaal (een progressief belastingstelsel)
Dat is ook prima, maar dan is het nog niet genoeg voor links.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Economisch gezien overigens wel het meest optimaal (een progressief belastingstelsel)
met hoogopgeleiden hebben Fok!kers nog al eens moeite.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Groenlinks bestaat bijna alleen maar uit linkse hooggeleiden
Hopelijk studeer jij geen Economie.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fiscale Economie zelfs, come at mequote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hopelijk studeer jij geen Economie.
Tweetaks is beter. Het is progressief oke, maar meer twee vlaktaksen, allebei lager dan de huidige schijven. Dus bijv een 32% en 44% schijfquote:
Op FOK! studeert niemand.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hopelijk studeer jij geen Economie.
Da's ook een progressief stelsel. Er zijn overigens ook studies die een U-vorm vinden qua optimaal marginaal tarief.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tweetaks is beter. Het is progressief oke, maar meer twee vlaktaksen, allebei lager dan de huidige schijven. Dus bijv een 32% en 44% schijf
Als ik expres hooggeleid zeg hoef je niet mij niet te verbeteren hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
met hoogopgeleiden hebben Fok!kers nog al eens moeite.
IB valt wel mee. Vennootschapsbelasting heb je gelijk in, daar lopen overigens al dingen inquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Die belastingen moet je internationaal oppakken, als je wil wat Klaver wil
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Waarom komt mijn pik in beweging als Ebru begint te praten?
Klopt, hier heeft ze echter wel gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Helaas de retoriek van de meeste partijen anno 2016.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:39 schreef Abed het volgende:
Regeren
Schoppen en gouden bergen beloven, niet durven bezuinigen.
Omdat ie zo diep mogelijk naar binnen kruipt. Ik krijg ook altijd een soort inwaardse erectie van die greppelheks, mijn tiny tim wil zo ver mogelijk wegquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Potente voornaam, Arjen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:40 schreef KingRoland het volgende:
Geef eens dat voorbeeld van al die zorginstellingen waar alle winst naar de hoge heren gaan.
Hoor ik ook niemand over, behalve Arjen Lubach.
Als het vieskoud is bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ie zo diep mogelijk naar binnen kruipt. Ik krijg ook altijd een soort inwaardse erectie van die greppelheks, mijn tiny tim wil zo ver mogelijk weg
Ja ik geef het ook toe dat het progressief is in de post zelf.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's ook een progressief stelsel. Er zijn overigens ook studies die een U-vorm vinden qua optimaal marginaal tarief.
Nee, de ipad is het spoor bijster, er is voor mij besloten. En Ik zie dat ik nu weer de andere hebquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hé, toch overgestapt op de andere UI?(ook goed hoor)
Wat ordinair.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Vervelende trut die hier rake taal sprak.quote:
Toevallig heeft het op mij een tegengestelde werking, maar ik weet niet precies waarom.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ie zo diep mogelijk naar binnen kruipt. Ik krijg ook altijd een soort inwaardse erectie van die greppelheks, mijn tiny tim wil zo ver mogelijk weg
Ik zou d'r gewoon doen, zolang ze d'r smoel maar houdt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou een paar procentjes lager mogen, uit economisch perspectiefquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ik geef het ook toe dat het progressief is in de post zelf.. Het huidige progressieve schijvensysteem vind ik gewoon naar. En de tarieven
Wellicht heeft ie de neiging om zich diep in haar keel te nestelen zodat ze verder geen verstaanbaar geluid meer kan produceren.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig heeft het op mij een tegengestelde werking, maar ik weet niet precies waarom.
Nee joh. Die knul vertelt gewoon zijn verhaal tegen Pauw en dan gaat die helleveeg neerbuigend tegen Pauw over hem, waar ie bij zit, roepen 'maar jeroen, maak je geen zorgen, ze gaan toch nooit regeren'quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:40 schreef Abed het volgende:
[..]
Klopt, hier heeft ze echter wel gelijk.
En dat die enorme ogen je dan aankijken. Ik vind leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht heeft ie de neiging om zich diep in haar keel te nestelen zodat ze verder geen verstaanbaar geluid meer kan produceren.
Ja helemaal eens, maar hij zal ook nooit regeren dus inhoudelijk klopt het.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh. Die knul vertelt gewoon zijn verhaal tegen Pauw en dan gaat die helleveeg neerbuigend tegen Pauw over hem, waar ie bij zit, roepen 'maar jeroen, maak je geen zorgen, ze gaan toch nooit regeren'
Dat ben je gewoon een kutwijf
Om Sylvana kan ik wel lachen, dat heb ik bij Ebru niet zoquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een irritant kutwijf is Ebru.
Ze is bijna nog erger dan Sylvana.
Ik zou het nog niet direct uitsluiten gezien de huidige stand van zaken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:43 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja helemaal eens, maar hij zal ook nooit regeren dus inhoudelijk klopt het.
Met IK VROEG JE WATquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:44 schreef Szura het volgende:
Een vraag stellen aan iemand en dan binnen 2 seconden door het antwoord heen schreeuwen.
Ik moet uitkijken dat ik niks naar mijn TV smijt als zij praat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Om Sylvana kan ik wel lachen, dat heb ik bij Ebru niet zo
Eens.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh. Die knul vertelt gewoon zijn verhaal tegen Pauw en dan gaat die helleveeg neerbuigend tegen Pauw over hem, waar ie bij zit, roepen 'maar jeroen, maak je geen zorgen, ze gaan toch nooit regeren'
Dat ben je gewoon een kutwijf
Ik heb vrijwel alles buiten handbereik geplaatstquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik moet uitkijken dat ik niks naar mijn TV smijt als zij praat.
Wel meer, van mij mag er wel iets gekort worden op sociale zekerheid.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou een paar procentjes lager mogen, uit economisch perspectief
Maar de modellen zijn niet helemaal uitontwikkeld overigens
Het gaat om de manier waarop. Dan wil je geen discussie maar dan wil je gewoon even zuigen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:43 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja helemaal eens, maar hij zal ook nooit regeren dus inhoudelijk klopt het.
De gekste verhalen over haar gezondheid doen nu de ronde...quote:
De dems deden hetzelfde bij McCain.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De gekste verhalen over haar gezondheid doen nu de ronde...
De Republikeinen zullen niet nalaten om dit uit te buiten.
Misschien kan die hippie dokter van Trump zijn licht er over laten schijnen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, qua uiterlijk wel in ieder geval
Geen fan van Droopy?quote:
Ik zie dat eerder averechts werken eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. De Democraten zijn zelf zo dom geweest om de strijd te laten gaan tussen twee bejaarden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De dems deden hetzelfde bij McCain.
Ik snap niet dat er door haar iets in je broekje gebeurtquote:
Eens.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij een Dionne Stax of Estavana Polman zou ik dat kunnen begrijpen
Inderdaad. Ik ben geen fan van Klaver, maar ik zit me nu echt mateloos te ergeren aan Ebru.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Oké ze is vandaag wel erg irritant.
deporteren naar turkije hopelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:51 schreef Martinello het volgende:
Je zou bijna hopen dat ze wordt opgepakt, zo onwaarschijnlijk irritant is ze.
Dit dusquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:51 schreef Martinello het volgende:
Umar heeft een hekel aan iedereen behalve haarzelfquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:52 schreef MakkieR het volgende:
Mis ik iets?, waarom heeft Ebru een hekel aan Jesse klaver?
Meteen doen, wordt het land alleen maar beter vanquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Straks krijgt Nederland een uitleververzoek voor Ebru. Kan nog leuk worden.
Ik vind haar ook irritant vanavond, maar ik heb nog steeds liever met haar te maken dan met al die Erdogan-fanboys en -fangirls in Nederland. Hun loyaliteit ligt namelijk bij die dictator in Turkije. En ze zorgen met hun gedrag voor een boel problemen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:51 schreef Martinello het volgende:
VVD.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:55 schreef MakkieR het volgende:
Wat voor partij zou Ebru stemmen, iemand een idee?
VVD denk ik. Pauperpartij hoort bij haar.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:55 schreef MakkieR het volgende:
Wat voor partij zou Ebru stemmen, iemand een idee?
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ben het niet met Ebru eens. En des te meer met wat Rutte zondag zei. Het zijn Turken in Nederland, geen Turkse Nederlanders.
En dat zouden we eens onder ogen moeten gaan zien. Die mensen hebben niks met Nederland en des te meer met Turkije.
Dat is het probleem. Ze heeft op veel punten gelijk, maar ze is zó ongelofelijk irritant, dat je dat bijna niet meer hoort.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind haar ook irritant vanavond, maar ik heb nog steeds liever met haar te maken dan met al die Erdogan-fanboys en -fangirls in Nederland. Hun loyaliteit ligt namelijk bij die dictator in Turkije. En ze zorgen met hun gedrag voor een boel problemen.
Maak mij niet boos NIGGAquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VVD denk ik. Pauperpartij hoort bij haar.
Misschien DENK, maar dan zit je weer met die erdogan mallotenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VVD denk ik. Pauperpartij hoort bij haar.
Ze dramt haar mening door als de enig juiste.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:58 schreef Szura het volgende:
Ebru snapt geen reet van politiek en diplomatie
mwah vond hem niet erg sterk tegenover de turkse heks.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:59 schreef Max23 het volgende:
Ik denk dat Klaver nog best sterk gaat zijn in de verkiezingsdebatten.
Nee hoor, hij bleef keurig overeind. Het pleit nog eerder in zijn voordeel dat hij zo rustig bleef.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:59 schreef BobW het volgende:
Wel zielig voor Klaver, zijn moment wordt hier verpest door een irritant schreeuwend wijf.
Die Turkse heks had geen punten, maar Klaver wel. Ze schreeuwde alleen.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
mwah vond hem niet erg sterk tegenover de turkse heks.
doe maarquote:Op woensdag 7 september 2016 00:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik wil een bitchfight tussen Sylvana en Ebru.
Klassiek links en rechts bestaan al lang niet meer.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee man ik weet nog niet welke partij, maar sws geen links of VVD
Dat wel, maar Klaver kon zo zijn verhaal niet echt kwijt.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, hij bleef keurig overeind. Het pleit nog eerder in zijn voordeel dat hij zo rustig bleef.
Ik heb het programma van VNL nog niet gelezen.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Op Jan Roos lijkt me wel lachen, lekker een beetje stoken in de tweede kamer
Turkse vrouwen hequote:Op woensdag 7 september 2016 00:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Erg storend dat Umar iemand niet uit kan laten praten...
Er is geen een partij waar ik met 100% in kan vinden. D66 heeft goede standpunten maar ik kom meer overeen met VVD. Dus beter gaan VVD en D66 regeren. CDA wordt ook wel lekker rechts. Ik ga VVD stemmen. Pvv is vies links.quote:
programmaboekjes zijn boring, Jan Roos nietquote:Op woensdag 7 september 2016 00:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb het programma van VNL nog niet gelezen.
Ik ken toch wat mooie turkse vrouwen. Omg, jammer dat ze turks en moslima zijn.quote:
Wat vind je zo goed aan de VVD? Dat ze bv banken geen strobreed in de weg leggen zodat deze lekker door kunnen gaan met het nemen van enorme risico's en wij ze weer uit de brand kunnen helpen als het weer mis gaat? (en dat het weer mis gaat staat vast want er is nog zo goed als niks veranderd)quote:Op woensdag 7 september 2016 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is geen een partij waar ik met 100% in kan vinden. D66 heeft goede standpunten maar ik kom meer overeen met VVD. Dus beter gaan VVD en D66 regeren. CDA wordt ook wel lekker rechts. Ik ga VVD stemmen. Pvv is vies links.
Je kan vinden van haar mening wat je wilt, maar zo als ze door Klaver heen zat te schreeuwen was echt irritant.quote:
Mooi zijn ze wel, al kun je ze niet goed zien met de hoofddoek om, maar Jezus als die scheur open gaat, volgens mij is dat echt iets Turks, die vrouwen zijn allemaal ongelooflijk gebekt en ratelen aan een stuk door.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ken toch wat mooie turkse vrouwen. Omg, jammer dat ze turks en moslima zijn.
D66 had mij bijna genaaid met lening voor studiequote:Op woensdag 7 september 2016 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is geen een partij waar ik met 100% in kan vinden. D66 heeft goede standpunten maar ik kom meer overeen met VVD. Dus beter gaan VVD en D66 regeren. CDA wordt ook wel lekker rechts. Ik ga VVD stemmen. Pvv is vies links.
Ik vond haar mening best goed eigenlijk. Jammer inderdaad dat haar afkeer voor Klaver zo door schreeuwde.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan vinden van haar mening wat je wilt, maar zo als ze door Klaver heen zat te schreeuwen was echt irritant.
Meer economische vrijheid, meer naar defensie, strenge immigratie, kernenergie en minder overheid, zeer beknopt samengevat. De bankencrisis is niet te wijten aan een partij, wie er ook aan de mach was, het zou gebeuren want het systeem was verrot. Nu nog steeds maar minder.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat vind je zo goed aan de VVD? Dat ze bv banken geen strobreed in de weg leggen zodat deze lekker door kunnen gaan met het nemen van enorme risico's en wij ze weer uit de brand kunnen helpen als het weer mis gaat? (en dat het weer mis gaat staat vast want er is nog zo goed als niks veranderd)
Zelfs als je het met haar eens bent heeft ze daar kritiek op. Wat een dom wicht.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:10 schreef MakkieR het volgende:
Had Umar trouwens ook kritiek op het voetbal, ik zou het bijna denken, want ze heeft werkelijk overal kritiek op
De meeste turkse die ik ken dragen geen hoofddoek. Eigenlijk allemaal niet.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Mooi zijn ze wel, al kun je ze niet goed zien met de hoofddoek om, maar Jezus als die scheur open gaat, volgens mij is dat echt iets Turks, die vrouwen zijn allemaal ongelooflijk gebekt en ratelen aan een stuk door.
Ik vind dat terecht. Stufie is niet meer van deze tijd.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
D66 had mij bijna genaaid met lening voor studie
Studiebeurs vind ik meer van deze tijd als je ergens heel goed in bent.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind dat terecht. Stufie is niet meer van deze tijd.
Wat betreft de banken ben je niet zo goed op de hoogte. Het systeem is nog steeds zo verrot en een nieuwe bankencrisis kan ieder moment weer uitbreken. En de meeste VVD-ers zullen nooit een voorstel steunen om de macht van banken aan banden te leggen omdat hun politieke carriere een opstapje is naar een baan in de financiele sector waar ze het twintigvoudige verdienen van wat ze nu verdienen. Als ze tenminste een beetje goed geluisterd hebben naar de lobby van de financiele sector.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meer economische vrijheid, meer naar defensie, strenge immigratie, kernenergie en minder overheid, zeer beknopt samengevat. De bankencrisis is niet te wijten aan een partij, wie er ook aan de mach was, het zou gebeuren want het systeem was verrot. Nu nog steeds maar minder.
Mijn is altijd geleerd dat:quote:Op woensdag 7 september 2016 00:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat betreft de banken ben je niet zo goed op de hoogte. Het systeem is nog steeds zo verrot en een nieuwe bankencrisis kan ieder moment weer uitbreken. En de meeste VVD-ers zullen nooit een voorstel steunen om de macht van banken aan banden te leggen omdat hun politieke carriere een opstapje is naar een baan in de financiele sector waar ze het twintigvoudige verdienen van wat ze nu verdienen. Als ze tenminste een beetje goed geluisterd hebben naar de lobby van de financiele sector.
Waarom zou je kernenergie willen terwijl zonne en windenergie voor het oprapen ligt? Al de dingen die je noemt hebben totaal geen waarde als wij ons planeetje zo verklooien dat we niet meer normaal kunnen leven.
Lekker naïef , defensie afschaffen in deze tijd. China en rusland investeren tientallen miljarden erin, en als we het afschaffen blijven ze het doen.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat betreft de banken ben je niet zo goed op de hoogte. Het systeem is nog steeds zo verrot en een nieuwe bankencrisis kan ieder moment weer uitbreken. En de meeste VVD-ers zullen nooit een voorstel steunen om de macht van banken aan banden te leggen omdat hun politieke carriere een opstapje is naar een baan in de financiele sector waar ze het twintigvoudige verdienen van wat ze nu verdienen. Als ze tenminste een beetje goed geluisterd hebben naar de lobby van de financiele sector.
Waarom zou je kernenergie willen terwijl zonne en windenergie voor het oprapen ligt? Al de dingen die je noemt hebben totaal geen waarde als wij ons planeetje zo verklooien dat we niet meer normaal kunnen leven.
Meer economische vrijheid en minder overheid ben ik trouwens wel met je eens. Immigratie is een heel lastig onderwerp. Als je dat strenger gaat maken komen ze op een gegeven moment wel met geweld hier naar toe. En defensie mogen ze wat mij betreft totaal afschaffen.
Ja mij ook maar dat loopt tegenwoordig enorm door elkaar. PvdA is bv totaal niet meer voor de arbeiders. VVD, PvdA, CDA, D66 zijn echt machtspartijen die nooit iets wezenlijks zullen veranderen. Wil je verandering stem dan in ieder geval niet op 1 van die partijen. Als je, zoals ik, je vooral zorgen maakt over de banken, dan is er op dit moment maar 1 partij die daar echt iets aan wil veranderen.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:22 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Mijn is altijd geleerd dat:
VVD voor de rijken zijn
PVDA voor de arbeiders waren
CDA voor de gelovigen zijn
SP voor de armen zijn
Groenlinks voor de boom knuffelaars waren
CU voor de streng gelovigen zijn
SGP voor de zeer streng gelovigen zijn
50+ voor de ouwe lullen zijn
PVV voor de islam haters zijn
D66 voor de Eurofielen zijn
kom ik wel aardig in de buurt?
Denk je echt dat Rusland of China hier binnen zullen vallen? Zo nee, dan heb je dus helemaal niks aan defensie. Defensie is gebaseerd op angst en ik zie liever een land wat voorruit wil door technologie of andere alternatieven.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lekker naïef , defensie afschaffen in deze tijd. China en rusland investeren tientallen miljarden erin, en als we het afschaffen blijven ze het doen.
Thorium based nuclear power is een goedr vorm van energie. Stuk minder erg dan uranium based. Windenergie vind ik niets. Zonne-energie, geothermische energie en andere vormen van verduurzaming ben ik alleen maar voor.
De banken staan er nu een stuk sterker voor dan 2007-2008. Meer liquiditeit en de leningen op balans hebben meer gewicht op de schulden dus bij dezelfde ratios heb je meer onderpand nodig. Daarnaast zijn er geen subprime troep htpotheken meer in de us waar al die amerikaanse banken massaal inzaten en daar producten van maken die onze banken kochten.
Daarnaast, is onze bankaire en monetaire systeem in Nederland te verwoven met de rest van het westen, dus zelfs met SP aan de macht zouden we bij een meltdown evenveel naar de kanker gaan.
Dat ging over of aanhagers van Attaturk dan welkom waren bij GL. Volgens mij was het meer dat Ebru een grondige afkeer heeft van GL ofwel politiek links dat ze zo belachelijk reageerde telkens naar Klaver want richting Pauw was ze poeslief. Beetje zelfreflectie zou haar goed doen.quote:Op woensdag 7 september 2016 01:22 schreef N00dles het volgende:
Wat was dat grapje van Jesse nou waar Ebru zo humorloos op reageerde?
Ebru is echt zo iemand die het heerlijk vindt om zich lekker af te zetten tegen alles en iedereen, en vooral discussie en ruzie zoekt, ook bij mensen die het in principe eens zijn met haar.
Met thorium heb je geen kernrampen. Dat kan niet. Ook is er nauwelijks radioactief afval en het afval zelf is een stuk minder vervuilend voor de omgeving.quote:Op woensdag 7 september 2016 01:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Denk je echt dat Rusland of China hier binnen zullen vallen? Zo nee, dan heb je dus helemaal niks aan defensie. Defensie is gebaseerd op angst en ik zie liever een land wat voorruit wil door technologie of andere alternatieven.
Waarom vind je windenergie niks? Daar is in Nederland behoorlijk wat mee te winnen. Wat betreft het verduurzamen van energie lopen we flink achter op Duitsland bv. Die zijn met zonne-energie al veel verder. En dan heb je van die atoomcentrales die elk moment een ramp op kunnen leveren zoals we pas nog wel gezien hebben helemaal niet nodig. Waarom risico nemen als het helemaal niet nodig is?
De maatregelen die je noemt zijn niet meer dan druppels op een gloeiende plaat. Er is wezenlijk helemaal niks veranderd. De redenen van de financiele crisis zijn nog steeds volop aanwezig. Het financiele stelsel is totaal "out of controll". De stimulansen voor banken om enorme korte termijn risico's te nemen zijn nog steeds aanwezig en ze weten dat we ze niet kunnen laten vallen dus er is een vangnet voor ze. Tip, lees het boek van Joris Luijendijk, Het kan niet waar zijn.
Dat laatste ben ik met je eens maar je zou wel bepaalde maatregelen kunnen nemen om de impact van een meltdown te verkleinen. Maar zelfs dat gebeurt niet. Banken opdelen in zakenbanken bv.
Goed voor de balans tussen links en rechts zoals je gister zag. De kritische sidekick.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:22 schreef Tagliano het volgende:
Wie bedenkt nou dat het leuk zou zijn om dat wijf twee keer achter elkaar uit te nodigen
Hooguit leuk voor de kijkcijfers, ofzo
Hmm, dan zou ze toch moeten overwegen om de ander uit te laten praten in plaats van na drie woorden IK VROEG JE WAT ertussendoor te knallenquote:Op woensdag 7 september 2016 17:25 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Goed voor de balans tussen links en rechts zoals je gister zag. De kritische sidekick.
Het wordt ook echt zo'n schreeuwerige non-discussiequote:Huseyin Sayilgan heeft voor de zomer aangifte gedaan in Turkije vanwege de uitspraken van Ebru Umar. Gisteren begon de eerste van drie strafzaken. GeenStijl zette een artikel online waarin de aangiftes staan tegen Umar, daarin werd ook expliciet de naam en het adres genoemd van Huseyin. Hij is woedend en verdenkt Umar ervan de lijst gelekt te hebben. Vanavond bij Pauw een debat tussen Huseyin en Ebru.
Gelukkig heb ik bier en chips in huis.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het wordt ook echt zo'n schreeuwerige non-discussie
Ik ga mijn dijen alvast maar larderen met spek zodat ze straks goed kunnen kletsen.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het wordt ook echt zo'n schreeuwerige non-discussie
Hij dag dat dat de zus van Brenda Schultz was! Haha!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Is Buma zelf wel in dienst geweest?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Dienstplicht alleen voor probleem jongeren.
Om medische redenen afgekeurd.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Is Buma zelf wel in dienst geweest?
Met een hakmes.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Heel benieuwd hoe Pauw die 2 gaat afkappen
Een geit de studio in brengen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Heel benieuwd hoe Pauw die 2 gaat afkappen
Komt mooi uit, zij haat zwarte piet haters haters.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Ik geef Simons ook geen hand, ik haat Zwarte Piet haters.
Racist!!!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Komt mooi uit, zij haat zwarte piet haters haters.
iest natoer.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Erg storend dat Umar iemand niet uit kan laten praten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |