Als je geïnteresseerd bent kan ik de prijs van gelijkheid van Bas Jacobs je wel aanradenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Meer nivelleren, wat van jou is, is nu van mij, eerlijk delen.
Beetje een islamitisch trekjequote:Op dinsdag 6 september 2016 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Met zn vinger wat totaal niet natuurlijk overkomt maar geforced
True. dit is te gelikt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan zien hoe Klaver straks in de debatten uit de verf komt. Dat telt echt. Dat hebben we in 2012 goed bij Emile Roemer kunnen zien.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Meer nivelleren, wat van jou is, is nu van mij, eerlijk delen.
Zou er ook inkomensafhankelijk bier geschonken worden op die bijeenkomst?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:35 schreef Abed het volgende:
progressief belastingstelsel kut, en dan nog schuimen om meer. Klaver
Economisch gezien overigens wel het meest optimaal (een progressief belastingstelsel)quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:35 schreef Abed het volgende:
Hij lult ook. 36-42% belasting tegen 52% gekquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:35 schreef Abed het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Economisch gezien overigens wel het meest optimaal (een progressief belastingstelsel)
Dat is ook prima, maar dan is het nog niet genoeg voor links.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Economisch gezien overigens wel het meest optimaal (een progressief belastingstelsel)
met hoogopgeleiden hebben Fok!kers nog al eens moeite.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Groenlinks bestaat bijna alleen maar uit linkse hooggeleiden
Hopelijk studeer jij geen Economie.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fiscale Economie zelfs, come at mequote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hopelijk studeer jij geen Economie.
Tweetaks is beter. Het is progressief oke, maar meer twee vlaktaksen, allebei lager dan de huidige schijven. Dus bijv een 32% en 44% schijfquote:
Op FOK! studeert niemand.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hopelijk studeer jij geen Economie.
Da's ook een progressief stelsel. Er zijn overigens ook studies die een U-vorm vinden qua optimaal marginaal tarief.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tweetaks is beter. Het is progressief oke, maar meer twee vlaktaksen, allebei lager dan de huidige schijven. Dus bijv een 32% en 44% schijf
Als ik expres hooggeleid zeg hoef je niet mij niet te verbeteren hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
met hoogopgeleiden hebben Fok!kers nog al eens moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |