Als je geïnteresseerd bent kan ik de prijs van gelijkheid van Bas Jacobs je wel aanradenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Meer nivelleren, wat van jou is, is nu van mij, eerlijk delen.
Beetje een islamitisch trekjequote:Op dinsdag 6 september 2016 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Met zn vinger wat totaal niet natuurlijk overkomt maar geforced
True. dit is te gelikt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan zien hoe Klaver straks in de debatten uit de verf komt. Dat telt echt. Dat hebben we in 2012 goed bij Emile Roemer kunnen zien.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Meer nivelleren, wat van jou is, is nu van mij, eerlijk delen.
Zou er ook inkomensafhankelijk bier geschonken worden op die bijeenkomst?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:35 schreef Abed het volgende:
progressief belastingstelsel kut, en dan nog schuimen om meer. Klaver
Economisch gezien overigens wel het meest optimaal (een progressief belastingstelsel)quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:35 schreef Abed het volgende:
Hij lult ook. 36-42% belasting tegen 52% gekquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:35 schreef Abed het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Economisch gezien overigens wel het meest optimaal (een progressief belastingstelsel)
Dat is ook prima, maar dan is het nog niet genoeg voor links.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Economisch gezien overigens wel het meest optimaal (een progressief belastingstelsel)
met hoogopgeleiden hebben Fok!kers nog al eens moeite.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Groenlinks bestaat bijna alleen maar uit linkse hooggeleiden
Hopelijk studeer jij geen Economie.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fiscale Economie zelfs, come at mequote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hopelijk studeer jij geen Economie.
Tweetaks is beter. Het is progressief oke, maar meer twee vlaktaksen, allebei lager dan de huidige schijven. Dus bijv een 32% en 44% schijfquote:
Op FOK! studeert niemand.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hopelijk studeer jij geen Economie.
Da's ook een progressief stelsel. Er zijn overigens ook studies die een U-vorm vinden qua optimaal marginaal tarief.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tweetaks is beter. Het is progressief oke, maar meer twee vlaktaksen, allebei lager dan de huidige schijven. Dus bijv een 32% en 44% schijf
Als ik expres hooggeleid zeg hoef je niet mij niet te verbeteren hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
met hoogopgeleiden hebben Fok!kers nog al eens moeite.
IB valt wel mee. Vennootschapsbelasting heb je gelijk in, daar lopen overigens al dingen inquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Die belastingen moet je internationaal oppakken, als je wil wat Klaver wil
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Waarom komt mijn pik in beweging als Ebru begint te praten?
Klopt, hier heeft ze echter wel gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Helaas de retoriek van de meeste partijen anno 2016.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:39 schreef Abed het volgende:
Regeren
Schoppen en gouden bergen beloven, niet durven bezuinigen.
Omdat ie zo diep mogelijk naar binnen kruipt. Ik krijg ook altijd een soort inwaardse erectie van die greppelheks, mijn tiny tim wil zo ver mogelijk wegquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Potente voornaam, Arjen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:40 schreef KingRoland het volgende:
Geef eens dat voorbeeld van al die zorginstellingen waar alle winst naar de hoge heren gaan.
Hoor ik ook niemand over, behalve Arjen Lubach.
Als het vieskoud is bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ie zo diep mogelijk naar binnen kruipt. Ik krijg ook altijd een soort inwaardse erectie van die greppelheks, mijn tiny tim wil zo ver mogelijk weg
Ja ik geef het ook toe dat het progressief is in de post zelf.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's ook een progressief stelsel. Er zijn overigens ook studies die een U-vorm vinden qua optimaal marginaal tarief.
Nee, de ipad is het spoor bijster, er is voor mij besloten. En Ik zie dat ik nu weer de andere hebquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hé, toch overgestapt op de andere UI?(ook goed hoor)
Wat ordinair.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Vervelende trut die hier rake taal sprak.quote:
Toevallig heeft het op mij een tegengestelde werking, maar ik weet niet precies waarom.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ie zo diep mogelijk naar binnen kruipt. Ik krijg ook altijd een soort inwaardse erectie van die greppelheks, mijn tiny tim wil zo ver mogelijk weg
Ik zou d'r gewoon doen, zolang ze d'r smoel maar houdt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou een paar procentjes lager mogen, uit economisch perspectiefquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ik geef het ook toe dat het progressief is in de post zelf.. Het huidige progressieve schijvensysteem vind ik gewoon naar. En de tarieven
Wellicht heeft ie de neiging om zich diep in haar keel te nestelen zodat ze verder geen verstaanbaar geluid meer kan produceren.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig heeft het op mij een tegengestelde werking, maar ik weet niet precies waarom.
Nee joh. Die knul vertelt gewoon zijn verhaal tegen Pauw en dan gaat die helleveeg neerbuigend tegen Pauw over hem, waar ie bij zit, roepen 'maar jeroen, maak je geen zorgen, ze gaan toch nooit regeren'quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:40 schreef Abed het volgende:
[..]
Klopt, hier heeft ze echter wel gelijk.
En dat die enorme ogen je dan aankijken. Ik vind leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht heeft ie de neiging om zich diep in haar keel te nestelen zodat ze verder geen verstaanbaar geluid meer kan produceren.
Ja helemaal eens, maar hij zal ook nooit regeren dus inhoudelijk klopt het.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh. Die knul vertelt gewoon zijn verhaal tegen Pauw en dan gaat die helleveeg neerbuigend tegen Pauw over hem, waar ie bij zit, roepen 'maar jeroen, maak je geen zorgen, ze gaan toch nooit regeren'
Dat ben je gewoon een kutwijf
Om Sylvana kan ik wel lachen, dat heb ik bij Ebru niet zoquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een irritant kutwijf is Ebru.
Ze is bijna nog erger dan Sylvana.
Ik zou het nog niet direct uitsluiten gezien de huidige stand van zaken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:43 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja helemaal eens, maar hij zal ook nooit regeren dus inhoudelijk klopt het.
Met IK VROEG JE WATquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:44 schreef Szura het volgende:
Een vraag stellen aan iemand en dan binnen 2 seconden door het antwoord heen schreeuwen.
Ik moet uitkijken dat ik niks naar mijn TV smijt als zij praat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Om Sylvana kan ik wel lachen, dat heb ik bij Ebru niet zo
Eens.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh. Die knul vertelt gewoon zijn verhaal tegen Pauw en dan gaat die helleveeg neerbuigend tegen Pauw over hem, waar ie bij zit, roepen 'maar jeroen, maak je geen zorgen, ze gaan toch nooit regeren'
Dat ben je gewoon een kutwijf
Ik heb vrijwel alles buiten handbereik geplaatstquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik moet uitkijken dat ik niks naar mijn TV smijt als zij praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |