Joezi is er ook, confronterendquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je ook nog een uitweiding willen geven over het begrip "kliekje"?
Ik post hier krap een jaar en behoor nu al tot allerlei kliekjesquote:
Je kan als je veel columns schrijft best zo nu en dan verstandige digen zeggen én hypocriet en onbeschoft zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze zegt zo nu en dan best verstandige dingen. Dat haar stijl je niet bevalt is gewoon een kwestie van smaak.
VBL bedoel je.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
FOK! heeft trolls zat. Bepaalde fora - ik zal geen namen noemen - zitten er vol mee.
Nee. Ik kijk naar Pauw en discussieer naar aanleiding van de uitzending.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je ook nog een uitweiding willen geven over het begrip "kliekje"?
Ik wil niet stoken, maar ik zie Bolasie als advocaat in spéquote:
Hypocrisie boeit mij niet zoveel, ieder mens is weleens hypocriet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan als je veel columns schrijft best zo nu en dan verstandige digen zeggen én hypocriet en onbeschoft zijn.
Hangt er maar net vanaf wat je het meest bijblijft.
Vreemd dat je dan over trolls in bepaalde fora begint.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk naar Pauw en discussieer naar aanleiding van de uitzending.
Hé, toch overgestapt op de andere UI?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:15 schreef trein2000 het volgende:
Hè meneer advocaat. Kraag dicht als je een stropdas draagt.
TRquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
'Kanker hoer'
(ik citeer hier Willem Holleeder voor de duidelijkheid)
Ben ik wel met je eens. Aan de andere kant ben je dan lastig serieus te nemen over het onderwerp waar je hypocriet over doetquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hypocrisie boeit mij niet zoveel, ieder mens is weleens hypocriet.
Eh nee, je hoort je gewoon aan de policy te houdenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen mag hier posten. Mensen wegjagen is nergens voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |