Het is een hypocriet en zeer onbeschoft figuur. Dat ze in een Turkse cel is gegooid vanwege wat tweets en columns is verwerpelijk, maar het is bepaald niet alsof ze met haar houding in deze kwesties wat sympathiepunten scoort. Ik heb helemaal niks met dat schreeuwerige.quote:
Je wilt een discussie in het Pauw topic?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je nou gewoon even je best doen op een post? Als je het niet met me eens bent is dat prima, maar probeer dan met je woorden te vertellen waarom.
Dat helpt een discussie in gang te zetten
Ligt aan jouquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Andromache het volgende:
Ligt het aan mij of is Henk Spaan zo rood als een kreeft?
Zolang we ze uit zee blijven vissen en in Europa aan wal zetten, blijven ze komen en blijven ze op gammele bootjes stappen.quote:
Dit onderschrijf ikquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is een hypocriet en zeer onbeschoft figuur. Dat ze in een Turkse cel is gegooid vanwege wat tweets en columns is verwerpelijk, maar het is bepaald niet alsof ze met haar houding in deze kwesties wat sympathiepunten scoort. Ik heb helemaal niks met dat schreeuwerige.
Enkel woonboot gymnastiek ligt hem goed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Pauw weet ook echt werkelijk niets van sport he
Begin er dan niet aan
Moet niet, mag wel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je wilt een discussie in het Pauw topic?
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Enkel woonboot gymnastiek ligt hem goed.
Wat maakt haar hypocriet en onbeschoft? Ze zegt gewoon wat ze vindt en ze neemt geen blad voor de mond vanwege tere zieltjes die niet met de realiteit kunnen omgaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is een hypocriet en zeer onbeschoft figuur. Dat ze in een Turkse cel is gegooid vanwege wat tweets en columns is verwerpelijk, maar het is bepaald niet alsof ze met haar houding in deze kwesties wat sympathiepunten scoort. Ik heb helemaal niks met dat schreeuwerige.
Spidey senses.quote:
Heb je haar Twitteraccount weleens bekeken?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat maakt haar hypocriet en onbeschoft? Ze zegt gewoon wat ze vindt en ze neemt geen blad voor de mond vanwege tere zieltjes die niet met de realiteit kunnen omgaan.
Ze zou op FOK een prima troll zijnquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat maakt haar hypocriet en onbeschoft? Ze zegt gewoon wat ze vindt en ze neemt geen blad voor de mond vanwege tere zieltjes die niet met de realiteit kunnen omgaan.
Journalisten, in binnen- en buitenland waaronder ook een Nederlandse, worden al jaren vastgezet door Erdogan en dat weet zij heel erg goed. Gaat ze er lekker op vakantie. Wordt ze zelf opgepakt gaat ze mensen oproepen niet op vkantie te gaan in turkije.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Kwaliteit vindt elkaar dan ook altijd welquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Wij zijn het dan ook vaak eens, maat
FOK! heeft trolls zat. Bepaalde fora - ik zal geen namen noemen - zitten er vol mee.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zou op FOK een prima troll zijn
Kunnen jullie niet allemaal opdonderen dan? Kan ik hier lekker alleen posten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen mag hier posten. Mensen wegjagen is nergens voor nodig.
Zou je ook nog een uitweiding willen geven over het begrip "kliekje"?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
FOK! heeft trolls zat. Bepaalde fora - ik zal geen namen noemen - zitten er vol mee.
Ze zegt zo nu en dan best verstandige dingen. Dat haar stijl je niet bevalt is gewoon een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |