Verdient*quote:
Dat lijkt mij een onvermijdelijk gesprek.quote:Op maandag 5 september 2016 23:55 schreef Abed het volgende:
Tot morgen allemaal, napraten over het verlies van Oranje tegen Zweden.
Wordt steeds genanter. eerste siezoenen waren nog wel te doen, nu is het echt van een dramatisch niveauquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Kanniewaarzijn is een kwelling voor de mensheid.
Ik luister naar een soort bijzonder matige kutmusicalquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wordt steeds genanter. eerste siezoenen waren nog wel te doen, nu is het echt van een dramatisch niveau
polsdoorsnijdend dit inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik luister naar een soort bijzonder matige kutmusical
Gelukkig kijk ik niet
Ik heb liever dat ze op een serieuze toon zaken behandelen, die "grapjes" zijn tenenkrommend.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Kanniewaarzijn is een kwelling voor de mensheid.
Op serieuze toon zou er niks mis mee zijn inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze op een serieuze toon zaken behandelen, die "grapjes" zijn tenenkrommend.
It's just a prank! - Hitler 1945quote:
Kan je nou gewoon even je best doen op een post? Als je het niet met me eens bent is dat prima, maar probeer dan met je woorden te vertellen waarom.quote:
Dat was mijn grap idd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:09 schreef Brammess het volgende:
Scheidsrechter, je vermoordt de wedstrijd
Zijn kapper heeft zich vorige eeuw al van kant gemaakt zo te zienquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als ik te lang naar die Henk kijk, word ik suïcidaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |