Meteen doen, wordt het land alleen maar beter vanquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Straks krijgt Nederland een uitleververzoek voor Ebru. Kan nog leuk worden.
Ik vind haar ook irritant vanavond, maar ik heb nog steeds liever met haar te maken dan met al die Erdogan-fanboys en -fangirls in Nederland. Hun loyaliteit ligt namelijk bij die dictator in Turkije. En ze zorgen met hun gedrag voor een boel problemen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:51 schreef Martinello het volgende:
Je zou bijna hopen dat ze wordt opgepakt, zo onwaarschijnlijk irritant is ze.
VVD.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:55 schreef MakkieR het volgende:
Wat voor partij zou Ebru stemmen, iemand een idee?
VVD denk ik. Pauperpartij hoort bij haar.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:55 schreef MakkieR het volgende:
Wat voor partij zou Ebru stemmen, iemand een idee?
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ben het niet met Ebru eens. En des te meer met wat Rutte zondag zei. Het zijn Turken in Nederland, geen Turkse Nederlanders.
En dat zouden we eens onder ogen moeten gaan zien. Die mensen hebben niks met Nederland en des te meer met Turkije.
Dat is het probleem. Ze heeft op veel punten gelijk, maar ze is zó ongelofelijk irritant, dat je dat bijna niet meer hoort.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind haar ook irritant vanavond, maar ik heb nog steeds liever met haar te maken dan met al die Erdogan-fanboys en -fangirls in Nederland. Hun loyaliteit ligt namelijk bij die dictator in Turkije. En ze zorgen met hun gedrag voor een boel problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |