Maak mij niet boos NIGGAquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VVD denk ik. Pauperpartij hoort bij haar.
Misschien DENK, maar dan zit je weer met die erdogan mallotenquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VVD denk ik. Pauperpartij hoort bij haar.
Ze dramt haar mening door als de enig juiste.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:58 schreef Szura het volgende:
Ebru snapt geen reet van politiek en diplomatie
mwah vond hem niet erg sterk tegenover de turkse heks.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:59 schreef Max23 het volgende:
Ik denk dat Klaver nog best sterk gaat zijn in de verkiezingsdebatten.
Nee hoor, hij bleef keurig overeind. Het pleit nog eerder in zijn voordeel dat hij zo rustig bleef.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:59 schreef BobW het volgende:
Wel zielig voor Klaver, zijn moment wordt hier verpest door een irritant schreeuwend wijf.
Die Turkse heks had geen punten, maar Klaver wel. Ze schreeuwde alleen.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
mwah vond hem niet erg sterk tegenover de turkse heks.
doe maarquote:Op woensdag 7 september 2016 00:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik wil een bitchfight tussen Sylvana en Ebru.
Klassiek links en rechts bestaan al lang niet meer.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee man ik weet nog niet welke partij, maar sws geen links of VVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |