Toch nicequote:Op dinsdag 6 september 2016 17:51 schreef Unites het volgende:
Yeaah! Eindelijk heb ik een Gengar
Van 1000 nog wat CP![]()
.......
Kwam net in een buitenwijk in Middelburg de 3e wilde Dratini ooit tegen, ik laat dat actief hamsteren maar voor wat het isquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb me voorgenomen om Dratini's te hamsteren
1 keer per 21 uur he, tot maximaal 10 gyms per keer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:35 schreef raptorix het volgende:
kun je niet meer gelijk claimen?
https://goo.gl/photos/oHRVWDnn576XodYU9
STA; Stamina, ofwel uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is STA en wat heb ik eraan?
Trouwens een geweldige vangst vandaag
In Leiden zwerft er eigenlijk wel continu minstens één rondquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kwam net in een buitenwijk in Middelburg de 3e wilde Dratini ooit tegen, ik laat dat actief hamsteren maar voor wat het is.
Net nog een gym ingenomen om te kijken of er spoofers op af zouden komen, ik vrees dat ze wel zo slim zijn om geen gym te claimen die in een open veld ligt.
Aka HPquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
STA; Stamina, ofwel uithoudingsvermogen.
Ik heb vandaag mijn laatste benodigde dratini gevangen en ben eigenaar geworden van een Dragonite.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb me voorgenomen om Dratini's te hamsteren
Ja er dan zet iemand er een Raticate in van 200 cp.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Onufriev het volgende:
Mensen van je eigen team die een Pokemon erin drukken nadat ik 8000XP erbij heb geknald.
Team blauw onwaardig
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Onufriev het volgende:
Mensen van je eigen team die een Pokemon erin drukken nadat ik 8000XP erbij heb geknald.
Team blauw onwaardig
Echt typisch blauw of rood dat manquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Onufriev het volgende:
Team blauw onwaardig
Ja logisch, de kans dat twee gele spelers elkaar tegenkomen is vrij kleinquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:10 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Echt typisch blauw of rood dat man
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja logisch, de kans dat twee gele spelers elkaar tegenkomen is vrij klein
Er is nu veel meer geel dan in het beginquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja logisch, de kans dat twee gele spelers elkaar tegenkomen is vrij klein
Ja. Ik zie ook meer geel opkomen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:24 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Er is nu veel meer geel dan in het begin
Ja relatief gezien stijgt dat aantal veel harderquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:24 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Er is nu veel meer geel dan in het begin
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja relatief gezien stijgt dat aantal veel harderhier ook al een stijging van 200%, ik heb laatst 2 nieuwe spelers van team geel gespot in Utrecht!
Ook in Utrecht zijn er gyms die al dagen / weken geel zijn.quote:
Is dat in het centrum?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ook in Utrecht zijn er gyms die al dagen / weken geel zijn.
Vanuit mijn woonkamer in Utrecht:
[ afbeelding ]
Jammer, anders was ik even op jacht gegaanquote:
Aahw...quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef DJKoster het volgende:
69000 xp.. Net te weinig om level 21 door te komen.
Geelquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:47 schreef agter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet ook nog twee digletts maar kom ze ook niet meer tegen,quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil een keer iets in een 10 km ei dat ik nog niet heb. Dat is dus alles behalve Eevee, Onix, Kabuto, Omanyte, Electabuzz en Dratini. En voor de rest ben ik wel aardig op weg wat betreft evoluties, maar een Grimer evolueren gaat nooit lukken omdat het spel dan crasht. En ik zie hier nooit een Diglett. Maar ik ben bijna level 25 en dan krijg ik een incubator
Ik had eerder een Omastar gevangen dan een Omanyte...quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog 2 Omanytes te gaan en dan kan ik hem evolueren.. ik ken nog niet zoveel mensen die Omastar hebben.
Ja maar ik had dus net mijn muntjes geclaimed,dus waarom staat er dan zo een rare tijd?quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1 keer per 21 uur he, tot maximaal 10 gyms per keer.
In wild gevangen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog 2 Omanytes te gaan en dan kan ik hem evolueren.. ik ken nog niet zoveel mensen die Omastar hebben.
Ik ben level 23, heb er 114 in me pokedex maar nog steeds geen Magmar...quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef Nightquest777 het volgende:
Vandaag weer een Magmar gevangen op zijn vaste plekje, 5xx CP helaas. Verder een Cloyster 1029CP gevangen, beedrill 707 CP, Golduck 979 CP, pikachu, golbat en een growlithe gevangen. Pinsir 1000 CP uit mijn 10 km ei.
Goede dag, level 20 gehaald en al weer 7000 xp richting level 21.
Ik gooi alles door de shredder, wil geen dubbele.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:50 schreef NikeyAjax het volgende:
In bezit van 4 Snorlax, kan er geen afstand van doen. Meer mensen die het niet over hart krijgen, bepaalde Pokemon te laten grinden door de professor?
Ik wil er anders wel op eentje passen voor je.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:50 schreef NikeyAjax het volgende:
In bezit van 4 Snorlax, kan er geen afstand van doen. Meer mensen die het niet over hart krijgen, bepaalde Pokemon te laten grinden door de professor?
Ik heb net 98 in mijn Pokedex en ben lvl 26.... hoe kom jij er aan 115? ::Oquote:Op woensdag 7 september 2016 08:57 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ik gooi alles door de shredder, wil geen dubbele.
En nummer 115 is binnen, Vileplume!
Ik zou hem graag ruilen, tegen wat anders leuk.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil er anders wel op eentje passen voor je.
Dat vind ik juist wel weinig eigenlijk. Moet wel zeggen dat een paar bezoekjes kijkduin er zeker wel 10-15 hebben opgeleverd, maar jij hebt in Amsterdam ook best veel spawnen dacht ik.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik heb net 98 in mijn Pokedex en ben lvl 26.... hoe kom jij er aan 115? ::O
Rainerquote:Op woensdag 7 september 2016 09:02 schreef brombeer_ het volgende:
Gister mijn lucky egg gebruikt. Van level 16 naar 19 nu en 77 van 77 gevangen![]()
Helaas nu 2 keer een flareon en nog geen vaporeon![]()
Ik heb er ook tussen de 115 en 120 in mn Dex. En ben bijna Level 26. Woon net als jij ook in Amsterdam, dus hoe het komt weet ik niet haha.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog niet echt iets leuks. Althans niet sterk of dubbel.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:00 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Ik zou hem graag ruilen, tegen wat anders leuk.
Een bezoekje kijkduin heeft veel opgeleverd, daarnaast zat ik op een vakantiepark waar o.a. Snorlax, mr mime, exeguttor, ninetales, hitmonchan, lickitung en wigglytuff opdoken.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Yeahhh Vileplume! Ik moet nog ff 8 Oddish candy's en ik heb m ook!quote:Op woensdag 7 september 2016 08:57 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ik kwam geen oddish meer tegen, maar had er een uit een ei met voldoende candy.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Yeahhh Vileplume! Ik moet nog ff 8 Oddish candy's en ik heb m ook!
Kreeg net trouwens een Abra uit mn ei. Ben nu heel blij dat ik een tijdje geleden besloot om te wachten met het evolueren van Abra tot ik echt een sterke zou hebben. Die tijd is dus nu gekomen.
Volgende halte uitstappen en direct terug lopen.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:18 schreef Devv het volgende:
Ik ben net in de bus een Porygon misgelopen omdat ik bezig was een 10 CP Pidgey te vangen.
quote:Op woensdag 7 september 2016 09:18 schreef Devv het volgende:
Ik ben net in de bus een Porygon misgelopen omdat ik bezig was een 10 CP Pidgey te vangen.
Jij hebt er van elke Pokemon maar eentje?quote:Op woensdag 7 september 2016 08:57 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Jah, alleen een paar dubbel die ik moet evolven, zodat ik daarna ook de voorganger nog heb hahaquote:Op woensdag 7 september 2016 09:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jij hebt er van elke Pokemon maar eentje?
Ik moet nu ook wel een klein beetje huilen als ik lees hoe zeldzaam deze in het wild is. Ik had wel al een Porygon uit een ei maar toch...quote:Op woensdag 7 september 2016 09:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgende halte uitstappen en direct terug lopen.
Bij mij in de wijk is het ook continu geel. Die gym die ik vorige week bezette bezit ik nog steedsquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:47 schreef agter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel een heleboel pidgeys, maar dat komt omdat ik ook 600 pidgey candys heb.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:33 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Jah, alleen een paar dubbel die ik moet evolven, zodat ik daarna ook de voorganger nog heb haha
Ik speel alleen om de pokedex compleet te krijgen, speel niet in gyms.
Welk vakantiepark was dat? Binnenkort vakantie en we willen wat lastminute midweekjes/weekendjes weg, dus suggesties voor awesome parken (iig pokemon awesome) zijn welkom!quote:Op woensdag 7 september 2016 09:10 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Een bezoekje kijkduin heeft veel opgeleverd, daarnaast zat ik op een vakantiepark waar o.a. Snorlax, mr mime, exeguttor, ninetales, hitmonchan, lickitung en wigglytuff opdoken.
Ik moet zeggen, ik heb nog wel wat Pokémon in de maak (zoals dragonair) maar wacht eerst af tot ik genoeg candy heb om te evolven tot Tier3.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel weinig eigenlijk. Moet wel zeggen dat een paar bezoekjes kijkduin er zeker wel 10-15 hebben opgeleverd, maar jij hebt in Amsterdam ook best veel spawnen dacht ik.
quote:Op woensdag 7 september 2016 09:18 schreef Devv het volgende:
Een Pokémon GO-vakantiequote:Op woensdag 7 september 2016 09:43 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Welk vakantiepark was dat? Binnenkort vakantie en we willen wat lastminute midweekjes/weekendjes weg, dus suggesties voor awesome parken (iig pokemon awesome) zijn welkom!
Land van bartje in Drenthe. Ik zat wel in het hoogseizoen, dat scheelt natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:43 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Welk vakantiepark was dat? Binnenkort vakantie en we willen wat lastminute midweekjes/weekendjes weg, dus suggesties voor awesome parken (iig pokemon awesome) zijn welkom!
Ik heb er een in het wild gevangen helemaal aan het begin (cp 430), vandaag kreeg ik er een uit een ei (cp 970)quote:Op woensdag 7 september 2016 09:35 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik moet nu ook wel een klein beetje huilen als ik lees hoe zeldzaam deze in het wild is. Ik had wel al een Porygon uit een ei maar toch...
Het een sluit het ander niet uit, dus waarom niet combineren?quote:Op woensdag 7 september 2016 10:46 schreef Unites het volgende:
[..]
Een Pokémon GO-vakantie![]()
Klinkt ideaal
Ik ga eens kijken, dank!quote:Op woensdag 7 september 2016 11:06 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Land van bartje in Drenthe. Ik zat wel in het hoogseizoen, dat scheelt natuurlijk.
Het punt in Amsterdam, is dat er vrij veel van het zelfde spawned, ik heb er 1300 gevangen waarvan 93 verschillende, waarvan ik van de zeldzamere er maar een paar in het wild heb gevangen.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel weinig eigenlijk. Moet wel zeggen dat een paar bezoekjes kijkduin er zeker wel 10-15 hebben opgeleverd, maar jij hebt in Amsterdam ook best veel spawnen dacht ik.
Straks was ie net als de mijne maar 18CPquote:Op woensdag 7 september 2016 11:03 schreef brombeer_ het volgende:
Godver haunter gemist toenet. Hij spawnde 1 seconde op mijn scherm maar was te laat met drukken
Op zich best leuk voor gyms, een zeldzaam beestje met lage CP.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks was ie net als de mijne maar 18CP
Ik zou die eerste doen als je ermee wil gaan battlen.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:41 schreef Nightquest777 het volgende:
Vraagje: ik heb een
• magikarp 125CP 93% IV level 17
• magikarp 131CP 68% IV level 19.
Beide kunnen nog maar een heel klein beetje geupgradet worden. Welke leent zich nu het beste (theoretisch) voor een evolve? IV blijft gelijk na een evolve maar wordt een evolve altijd weer het level van de trainer? Want dan zou ik zeggen degene met de hoogste IV. Als het puur gaat om CP/Level, dan de tweede.
Geluksvogel!quote:Op woensdag 7 september 2016 11:55 schreef raptorix het volgende:
Ving trouwens vorige week een 896CP Porygon tijdens rondje lopen in de pauze
Zodat ie zo stuk is?quote:Op woensdag 7 september 2016 11:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Op zich best leuk voor gyms, een zeldzaam beestje met lage CP.
Stond hier in de gym laatst een 300cp blastoise.
1) het ziet er leuk uitquote:Op woensdag 7 september 2016 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodat ie zo stuk is?
IV is ook niet bepaald geweldig.
Ik zit er gewoon nog inquote:Op woensdag 7 september 2016 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Servers down? "Failed to login" steeds.
Hier doet ie t ook alweer.quote:
Ging je "O kut ben ik geblocked?!" hart sneller kloppen?quote:
Dat is wel knap, dan had je dus een bonus van 20 uur minder wachtenquote:Op woensdag 7 september 2016 07:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar ik had dus net mijn muntjes geclaimed,dus waarom staat er dan zo een rare tijd?
Mjah vergeten te kijken, en toen was ie alweer verslagen....quote:Op woensdag 7 september 2016 13:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is wel knap, dan had je dus een bonus van 20 uur minder wachten
jaquote:Op woensdag 7 september 2016 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat pokemons hem peren als hun timer op is. Net had ik een Abra die ik net op tijd kon vangen, maar na een mislukte worp ging ie er vandoor.
Okquote:
Abra heeft geloof ik sowieso een hoge flee rate, dus dat kan het ook zijnquote:Op woensdag 7 september 2016 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat pokemons hem peren als hun timer op is. Net had ik een Abra die ik net op tijd kon vangen, maar na een mislukte worp ging ie er vandoor.
Seen 3quote:Op woensdag 7 september 2016 14:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Abra heeft geloof ik sowieso een hoge flee rate, dus dat kan het ook zijn
quote:Op woensdag 7 september 2016 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Als je een Abra tegenkomt, ook al is zn CP nog zo laag, altijd volle bak handelen. Gewoon een Ultra bal + berry gooien. Als ie eruit komt is ie 99% vd keren weg. Zag gister een Abra, 150cp. Ik gooi bes en ultra bal. Hop eruit en weg.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Abra heeft geloof ik sowieso een hoge flee rate, dus dat kan het ook zijn
Hoeveel CP is die uit je ei?quote:Op woensdag 7 september 2016 14:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Als je een Abra tegenkomt, ook al is zn CP nog zo laag, altijd volle bak handelen. Gewoon een Ultra bal + berry gooien. Als ie eruit komt is ie 99% vd keren weg. Zag gister een Abra, 150cp. Ik gooi bes en ultra bal. Hop eruit en weg.
Gelukkig kreeg ik er vandaag eentje uit een ei. Dan is ie gelijk ook lekker sterk. Tijd voor een Kadabra.
Die is 331 cp. Niet slecht, denk ik? En hij heeft ''het beste zinnetje''. Heb nu 51 Abra candy's. Nog 74 voor een Alakazam prrrrquote:
Nee, volgens mij hebben mijn Abras nooit de 300 gehaald, toch ooit een Kadabra gemaakt van 624/84. Toen ik nog onwetend wasquote:Op woensdag 7 september 2016 14:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die is 331 cp. Niet slecht, denk ik? En hij heeft ''het beste zinnetje''. Heb nu 51 Abra candy's. Nog 74 voor een Alakazam prrrr
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 7 september 2016 14:52 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb nu trouwens - dankzij uurtje Kijkduin - een Magikarp van 173 met 89 IV. Ik bleef hier altijd rond de 140 steken, 1 keer 155 gehad maar IV was kut.
Dus hopelijk krijgt die straks geen twister![]()
![]()
Ah wat chill! Ik ga morgen dagje kijkduin. Gaat ook heet worden denk ik!quote:Op woensdag 7 september 2016 14:52 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb nu trouwens - dankzij uurtje Kijkduin - een Magikarp van 173 met 89 IV. Ik bleef hier altijd rond de 140 steken, 1 keer 155 gehad maar IV was kut.
Dus hopelijk krijgt die straks geen twister![]()
![]()
Ik weet het ook niet, Nattekat, maar dat schijnt dus de meest waardeloze move te zijn waardoor je Gyarados ook meteen crap is. Dus ik heb er 2 kunnen maken ondertussen, en allebei twisterquote:
Ja maar jij hoeft geen derde te maken omdat je al twee twisters hebt, dus ik heb nog wel karps nodig jwt.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah wat chill! Ik ga morgen dagje kijkduin. Gaat ook heet worden denk ik!
Vang meestal geen Magicarps omdat die hier al zoveel voorkomen.
Alleen jammer dat het 400 candy kost om hem in het beest te evoluerenquote:Op woensdag 7 september 2016 14:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah wat chill! Ik ga morgen dagje kijkduin. Gaat ook heet worden denk ik!
Vang meestal geen Magicarps omdat die hier al zoveel voorkomen.
Precies, ze hebben allebei Twister, dus ik heb wel weer een nieuwe nodig. Maar gaat zo snel met de Candy's. Ik heb er alweer 320. Dus vang ze in Kijkduin maar niet zo heel veel. Anders krijg ik een ballen probleem haha. Maar ben goed voorbereid!quote:Op woensdag 7 september 2016 14:55 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft geen derde te maken omdat je al twee twisters hebt, dus ik heb nog wel karps nodig jwt.
Erg herkenbaar, ging zondag onze gym een level omhoog brengen. Kostte me 9 pokemon en heb ze gister (na +-200 stops) pas weer allemaal levend gekregenquote:Op woensdag 7 september 2016 14:58 schreef Valerie. het volgende:
We gingen vorige week sterke gyms van blauw uitschakelen, maar sindsdien geen revive meer gekregen dus ik zit nu al steeds met 15 dode pokemon of zoVanavond maar weer even stops opzoeken.
Ja, maar anders zou het te makkelijk zijnquote:Op woensdag 7 september 2016 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het 400 candy kost om hem in het beest te evolueren
Huh, heb jij er ook 2 met twister? Ik heb er maar 1 gezien in Kijkduin en dat was deze, dus lucky!quote:Op woensdag 7 september 2016 14:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, ze hebben allebei Twister, dus ik heb wel weer een nieuwe nodig. Maar gaat zo snel met de Candy's. Ik heb er alweer 320. Dus vang ze in Kijkduin maar niet zo heel veel. Anders krijg ik een ballen probleem haha. Maar ben goed voorbereid!
Voel me een beetje gehandicaptquote:Op woensdag 7 september 2016 14:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Erg herkenbaar, ging zondag onze gym een level omhoog brengen. Kostte me 9 pokemon en heb ze gister (na +-200 stops) pas weer allemaal levend gekregen
Al mijn 1300cp+ Pokemon uitgeschakeld, alsof je ineens weer 5 levels naar beneden wordt geschoptquote:Op woensdag 7 september 2016 15:01 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Huh, heb jij er ook 2 met twister? Ik heb er maar 1 gezien in Kijkduin en dat was deze, dus lucky!
[..]
Voel me een beetje gehandicapt
Ik heb daardoor wel aangevallen met m'n Wiggly, en dat ging verrassend goedquote:Op woensdag 7 september 2016 15:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Al mijn 1300cp+ Pokemon uitgeschakeld, alsof je ineens weer 5 levels naar beneden wordt geschopt
Ja dat is het voordeel, je gebruikt andere pokemon ook weer eensquote:Op woensdag 7 september 2016 15:02 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb daardoor wel aangevallen met m'n Wiggly, en dat ging verrassend goed
Ja, ik heb 2 gyaradossen met Twister als beste move. Kut dusquote:Op woensdag 7 september 2016 15:01 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Huh, heb jij er ook 2 met twister? Ik heb er maar 1 gezien in Kijkduin en dat was deze, dus lucky!
[..]
Voel me een beetje gehandicapt
Oh jezus, wat zijn wij zieligquote:Op woensdag 7 september 2016 15:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik heb 2 gyaradossen met Twister als beste move. Kut dus. Gewoon 2x magicarp geëvolueerd he. Ja, zeker mazzel! Ik vond paar dagen geleden in noord een mooie sterke magicarp met 165 cp oid.
Bro's zijn coolquote:Op woensdag 7 september 2016 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Muhahaha
Met een normale bal.
IV maakt me wel verdrietigquote:
Ja, dat heb ik ook met mijn bros. Heb 1 goede van in de 90, maar die heeft de slechte moves. De rest haalt de 70 niet maar hebben iets betere moves.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
IV maakt me wel verdrietig
Ach, voorlopig is hij met 615CP mijn sterkste.
Wat zijn de goede moves?quote:Op woensdag 7 september 2016 16:03 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook met mijn bros. Heb 1 goede van in de 90, maar die heeft de slechte moves. De rest haalt de 70 niet maar hebben iets betere moves.
Ik heb echt nooit geluk in dit spel, als je crap kan krijgen krijg ik crap![]()
2nd generationquote:Op woensdag 7 september 2016 16:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik vind het eigenlijk jammer dat je in het spel geen slowpoke kunt laten evolueren door hem te combineren met een shelder
Net als in de tv serie, dan bijt zo'n shelder in de start van de slowpoke waardoor die dus op 2 poten gaat staan en veranderd in slowbro
en was er ook geen 3e evolutie van genaamd slowking?
Of kwam die in de 2e serie?
Wat ben je toch een mopperkontquote:Op woensdag 7 september 2016 17:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou. Net was Pokachu weer dichtbij. Pokachu ja. Want een pokkebeest.
Dus ik snel op de fiets. Nou het maakte weer geen donder uit welke kant ik ging. Alle kanten op verdween Pokachu van mijn radar.
Ik speelde het spel al amper meer, denk niet dat het nog lang op mijn telefoon zal staan zo.
Mja, een spelletje moet leuk blijven. Niet onmogelijk. Dan haak ik snel af.quote:
Tja. 1 keer wat ballen op hem mogen gooien. Na 8x was ie het zat en rende hij weg.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:14 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Pokachus vangen. 8 seen, 8 caught. Volgens mij elke keer met 1 of 2 ballen.
Meid het is wat.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja. 1 keer wat ballen op hem mogen gooien. Na 8x was ie het zat en rende hij weg.
Alle andere keren wel op mijn radar maar noord zuid west oost... nooit meer in beeld gehad.
Ben het sowieso wel zat dat Niantic die kut radar nog niet op orde heeft.
De radar werkt prima.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja. 1 keer wat ballen op hem mogen gooien. Na 8x was ie het zat en rende hij weg.
Alle andere keren wel op mijn radar maar noord zuid west oost... nooit meer in beeld gehad.
Ben het sowieso wel zat dat Niantic die kut radar nog niet op orde heeft.
Onthoud je dat van elke pokemon of kan je dat ergens zienquote:Op woensdag 7 september 2016 17:14 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Pokachus vangen. 8 seen, 8 caught. Volgens mij elke keer met 1 of 2 ballen.
Ja bla bla maar we willen gewoon werkende voetenquote:
Dat kun je in de Pokedex zienquote:Op woensdag 7 september 2016 17:17 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Onthoud je dat van elke pokemon of kan je dat ergens zien
En ik wil een ijsjuhquote:Op woensdag 7 september 2016 17:18 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja bla bla maar we willen gewoon werkende voeten
Zeker weten.quote:
Nope. Werkt voor geen meter. Je hebt er geen kut aan.quote:
* OscarMopperkont heeft Cornetto's en Splits.quote:
Jij begrijpt.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:18 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja bla bla maar we willen gewoon werkende voeten
Nog niet genoeg Grimers gevonden..quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Valerie. het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een muk? Ik hoor daar nooit iemand over.
In de gym tegenover me zit een mukquote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb alleen in het begin 1 gezien toen die app nog constant crashte, en natuurlijk juist tijdens het Grimer vangen dat ding de hele tijd crashen... En dus werd dat mijn 'wel gezien maar niet gevangen' doorn in het oog. Later gelukkig 1 uit een ei maar daar is het vooralsnog ook bij gebleven.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:27 schreef Norrage het volgende:
Grimer is wel enorm zeldzaam inderdaad. Van de "normale"1 evolve pokemon toch wel een van de zeldzaamste. Toen ik mijn enige ving ging er ook een hele mensenmassa heen alsof het een Snorlax was.
Genoeg tools.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, een spelletje moet leuk blijven. Niet onmogelijk. Dan haak ik snel af.
Onmogelijk, die zijn slechts een geruchtquote:Op woensdag 7 september 2016 17:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In de gym tegenover me zit een muk.
Klopt. Maar de radar sites zijn allemaal wel uit de lucht gehaald.quote:
Heeft een spawnrate van minder dan 1 op 10.000quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Valerie. het volgende:
Nope.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Maar de radar sites zijn allemaal wel uit de lucht gehaald.
*insert overtreffende trap van onzin*quote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heeft een spawnrate van minder dan 1 op 10.000
Dragonite
Charizard
Muk
Mr. Mime
Gyrados
Kabutops
Golem
Victreebell
Lapras
Omastar
Blastoise
Gengar
Machamp
Alakazam
Raichu
Ninetails
Kangaskhan
Vileplume
Net zoals de rest van dit lijstje.
Ik ga em straks eens wat klappen verkopen, eerst uitzoeken wat goed werkt tegen een muk.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onmogelijk, die zijn slechts een gerucht
Nee hoorquote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Maar de radar sites zijn allemaal wel uit de lucht gehaald.
Op basis van wereldwijde statistieken, uiteraard zijn de cijfers daarom soms wat vreemder voor ons.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*insert overtreffende trap van onzin*
Ahquote:Op woensdag 7 september 2016 17:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op basis van wereldwijde statistieken, uiteraard zijn de cijfers daarom soms wat vreemder voor ons.
Ik begreep dat ze deze statistieken op basis van 100 miljoen spawns hadden gedaan, waarschijnlijk afkomstig van bots en of pokescanners. Als ik tijd heb ram ik even site in elkaar waar fokkers hun inventaris kunnen aanvinken, dan kunnen we zelf zien wat de echte Rare pokemon zijn.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah
Sowieso zijn sommigen niets meer dan een gerucht
Deel ze dan jonguhquote:
http://www.pokemesh.com/quote:
Ja, via Grimer. Zijn CP is echter zoveel lager dan die van mijn Slobro dat ik hem niet zo vaak als defender inzet.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Valerie. het volgende:
Neuh want ik heb nooit iets gedaan. Vroeg het me gewoon af want normaal logt ie altijd snel in.quote:Op woensdag 7 september 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging je "O kut ben ik geblocked?!" hart sneller kloppen?
Niet om het een of ander maar ik heb idd precies 3 Snorlaxen en 3 Grimers gevangen.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:27 schreef Norrage het volgende:
Grimer is wel enorm zeldzaam inderdaad. Van de "normale"1 evolve pokemon toch wel een van de zeldzaamste. Toen ik mijn enige ving ging er ook een hele mensenmassa heen alsof het een Snorlax was.
Tijd voor generatie twee.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:18 schreef firecow het volgende:
Level 25 en 2 Grimers gevangen![]()
Denk dat ik mijn lijst ook niet compleet ga krijgen omdat ik die dingen gewoon nooit in het wild tegen kom en ik langzamerhand wel een beetje klaar ben met het spel omdat bijna alles verzameld is
Er staat as we speak een Tauros in de gym die dicht bij mijn huis staatquote:Op woensdag 7 september 2016 22:02 schreef Bootje84 het volgende:
vandaag voor het eerst in een gym een Kangaskhan gezien. En dit weekend een Tauros
Ik ben ook level 25 maar er nog 0 gevangen en ook 0 gezien.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:18 schreef firecow het volgende:
Level 25 en 2 Grimers gevangen![]()
Denk dat ik mijn lijst ook niet compleet ga krijgen omdat ik die dingen gewoon nooit in het wild tegen kom en ik langzamerhand wel een beetje klaar ben met het spel omdat bijna alles verzameld is
Zodra je een gym ziet met een pokemon met ongeveer even veel CP als eentje waarmee je aan kan vallen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:02 schreef DoubleDip het volgende:
Vanaf welk level is het rendabel om iets te gaan doen met gyms? Ik ben pas level 6 maar volgens een vriendin kon het pas nuttig worden vanaf een veel hoger level. Waar begint dat ongeveer?
Die 2 heb ik alquote:Op woensdag 7 september 2016 22:02 schreef Bootje84 het volgende:
vandaag voor het eerst in een gym een Kangaskhan gezien. En dit weekend een Tauros
Niet raar opkijken als je account straks door de shredder gaat he.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die 2 heb ik almeer te danken aan mijn paar vrienden die naar bepaalde regio's gingen op vakantie
![]()
Gewoon effe niet inloggen voor een dagje, daarna hun daar inloggen en vangen, melden dat ze em gevangen hebben, 2 dagen wachten en dan de volgendescheelt mij weer
Alleen nog een farfetch'd die heb ik nog niet kunnen bemachtigen. Er is wel iemand in Tokyo alleen weet niet of je ze daar kunt vangen? Hij is em namelijk nog niet tegen gekomen, zou wel leuk zijn om het lijstje compleet te maken.
Vanavond nog een evo naar Golem, moet nog een paar dratini candy's voor een dragonite.
132 gezien 132 gevangen
Ooh nee hoor dat maakt me niks uit, heb nog een account waar ik dat nog niet heb gedaan, il wacht nog wel even een tijdje afquote:Op woensdag 7 september 2016 23:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als je account straks door de shredder gaat he.
Die van 93% evolven en als de Gyarados een goede moveset heeft gekregen (geen twister als 2e aanval) er wat dust en candy er tegenaan gooien om de CP te boosten. Zo heel veel verschil is er toch niet tussen 125CP of 131CP, is maar een paar power ups. Ik heb altijd begrepen dat het niet uitmaakt of je de power up voor of na het evolven doet, uiteindelijke CP wordt in beide gevallen hetzelfde.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:41 schreef Nightquest777 het volgende:
Beide kunnen nog maar een heel klein beetje geupgradet worden. Welke leent zich nu het beste (theoretisch) voor een evolve? IV blijft gelijk na een evolve maar wordt een evolve altijd weer het level van de trainer? Want dan zou ik zeggen degene met de hoogste IV. Als het puur gaat om CP/Level, dan de tweede.
Er staat er regelmatig een in het Amstelhotel...woon je daarquote:Op woensdag 7 september 2016 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er staat as we speak een Tauros in de gym die dicht bij mijn huis staat
Wtfquote:Op donderdag 8 september 2016 00:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zojuist een snorlax gevangen, 1926CP 1 greatball was genoeg![]()
98% met hyperbeam en lick. Zeer tevreden!
133ste pokemon in de pokedex
Geen weglopende Pokemon meer? Dan is dit toch wel een interessant itemquote:Pokémon GO Plus, JUST AROUND THE CORNER
It’s almost here! Nintendo and The Pokémon Company just announced that Pokémon GO Plus will be available in much of the world next week, on Sept. 16.
Pokémon GO Plus is a companion device that connects to your phone over Bluetooth® Smart (the Bluetooth low energy connection designed for health and fitness applications), allowing you to keep your phone in your pocket and go about your day-to-day activities while still being able to collect valuable resources and capture even the most elusive Pokémon. We’ve been testing it here at Niantic and we love the way it allows you to blend Pokémon GO even more seamlessly into family and fitness activities. Now you’ll be able to play and enjoy your walk, run, hike, park trips or visits to the library without having to look at your screen all the time.
As you pass by a PokéStop, Pokémon GO Plus will vibrate and light up and alert you to the location. You’ll even be able to collect new items just by clicking the Pokémon GO Plus. If there’s nearby Pokémon hiding in your area you’ll be alerted with lights and vibrations; catch the Pokémon with a button on Pokémon GO Plus and then continue on your way (later, you can check your Journal to see which Pokémon you’ve just caught).
Pokémon GO Plus will be available on September 16, 2016 in most countries and later in the year in a few South American territories.
quote:Op donderdag 8 september 2016 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het maar een beetje... uh... 'stom' hoor om met zo'n ding aan te gaan lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen weglopende Pokemon meer? Dan is dit toch wel een interessant item
En ze zijn er echt veeeeeeel te laat mee![]()
Te laat zeker, ze hadden drie keer zoveel kunnen verkopen toen de hype zo groot was. Balen ze zelf het meest van denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2016 08:09 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vind het maar een beetje... uh... 'stom' hoor om met zo'n ding aan te gaan lopen
En ze zijn er echt veeeeeeel te laat mee
Poweruppen voor of na evolve maakt geen verschil. Waarom men het vaal NA evolven doet is omdat je niet weet welke aanval en verdediging je Evolve krijgt en hoe sterk. Zou dus zonde zijn om Candy te verspillen als je een evolve krijgt met verschrikkelijk slechte aanval/verdedigingquote:Op donderdag 8 september 2016 00:30 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Die van 93% evolven en als de Gyarados een goede moveset heeft gekregen (geen twister als 2e aanval) er wat dust en candy er tegenaan gooien om de CP te boosten. Zo heel veel verschil is er toch niet tussen 125CP of 131CP, is maar een paar power ups. Ik heb altijd begrepen dat het niet uitmaakt of je de power up voor of na het evolven doet, uiteindelijke CP wordt in beide gevallen hetzelfde.
Jammer dat bol niet aan kwantum korting doet; hier zijn er toch al een man of 14 die zo'n ding willen hebben.quote:Op donderdag 8 september 2016 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen weglopende Pokemon meer? Dan is dit toch wel een interessant item
Naja, trouwens... Los in je broekzak moet misschien ook wel lukkenquote:Op donderdag 8 september 2016 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Te laat zeker, ze hadden drie keer zoveel kunnen verkopen toen de hype zo groot was. Balen ze zelf het meest van denk ik.
En tja, ik ga het ook niet dragen als armbandje denk ik. Maar daar moet toch iets op te vinden zijn?
Ga hem op het handvat van m'n fiest binden denk ik, ideeal om de 24+ pokestops richting werk mee te pikkenquote:Op donderdag 8 september 2016 08:18 schreef Unites het volgende:
[..]
Naja, trouwens... Los in je broekzak moet misschien ook wel lukken
Dat vrees ik ook idd.quote:Op donderdag 8 september 2016 08:09 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vind het maar een beetje... uh... 'stom' hoor om met zo'n ding aan te gaan lopen
Dat is wel een goeie ja!quote:Op donderdag 8 september 2016 08:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga hem op het handvat van m'n fiest binden denk ik, ideeal om de 24+ pokestops richting werk mee te pikken
Denk dat er nog genoeg spelers over zijn, het wordt hier nog veel gespeeld iig. en met 500+ miljoen downloads zijn er genoeg actieve spelers iig.quote:
nee, daarvoor moet de gameplay uitgebreidquote:Op donderdag 8 september 2016 08:39 schreef Unites het volgende:
[..]
Denk niet dat zo'n dingetje interessant genoeg is om de hype weer te laten opleven, jij?
Ik vang daar drie doduo's en 30.000 drowzees, en jij vangt een Lapras. No fairquote:Op donderdag 8 september 2016 08:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Net een Lapras gevangen in het vondelpark
quote:Op donderdag 8 september 2016 09:46 schreef Onufriev het volgende:
Team geel heeft een coup gepleegd gisteravond en - nacht. Alle 9 gyms die ik gezien heb waren geel...
Geniepig hoorquote:Op donderdag 8 september 2016 09:46 schreef Onufriev het volgende:
Team geel heeft een coup gepleegd gisteravond en - nacht. Alle 9 gyms die ik gezien heb waren geel...
Jij hebt ze tenminstequote:Op donderdag 8 september 2016 11:35 schreef Valerie. het volgende:
Ik word echt zo moe van die Eevees, ze zijn allemaal superslecht. Mijn beste nu is 75, maar die heeft een CP van 76De rest is 60, 66 en 67
En al tig van dezelfde crap meteen aan de professor gegeven.
Ik heb een hotspot vlakbij huis waar ze af en toe met zijn tweeën voorbij komen, en Sloterpark natuurlijk. Maar ja, daar heb je ook behoorlijk weinig aan zo natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt ze tenminste
Ik ving gisteren mijn tweede
Ik vraag het nog maar een keer omdat er slechts 1 ongemotiveerd antwoord kwam. Gaat niet om deze specifieke situatie, maar om het concept beter te begrijpen. Iemand?quote:Op woensdag 7 september 2016 09:41 schreef Nightquest777 het volgende:
Beide kunnen nog maar een heel klein beetje geupgradet worden.
Welke leent zich nu het beste (theoretisch) voor een evolve? IV blijft gelijk na een evolve maar wordt een evolve altijd weer het level van de trainer? Want dan zou ik zeggen degene met de hoogste IV. Als het puur gaat om CP/Level, dan de tweede.
zo moeilijk lijkt mij het niet, ignore de CP en ga voor IV.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:53 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik vraag het nog maar een keer omdat er slechts 1 ongemotiveerd antwoord kwam. Gaat niet om deze specifieke situatie, maar om het concept beter te begrijpen. Iemand?
quote:Op donderdag 8 september 2016 09:46 schreef Onufriev het volgende:
Nesten geven zelden een goede IV.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:53 schreef DarkY.NL het volgende:
Vast een nest met slechte IV, zo is dat hier ook helaas met de charmanders
Hoop er snel 1 uit een ei te krijgen.
Ik heb het ook met charmanders en bulbasaurs! Gisteren van beide eindelijk 1 uit een ei gekregen dus kan nu eindelijk een charmeleon maken. Heb een Ivysaur van 80 IV, ga het daar maar mee doen en daar toch de venusaur van maken ooit. haha kut, Ivysaur is 50quote:Op donderdag 8 september 2016 11:53 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
zo moeilijk lijkt mij het niet, ignore de CP en ga voor IV.
6 CP verschil is 11 of 12x upgraden bij een Magikarp
Nice, ik moet nog 1 bulbasaur en kan dan ook mijn 93.3% upgradenquote:Op donderdag 8 september 2016 11:56 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb het ook met charmanders en bulbasaurs! Gisteren van beide eindelijk 1 uit een ei gekregen dus kan nu eindelijk een charmeleon maken. Heb een Ivysaur van 80 IV, ga het daar maar mee doen en daar toch de venusaur van maken ooit.
Ik was in de war, Wartortle van 80 en Ivy van 50quote:Op donderdag 8 september 2016 11:58 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Nice, ik moet nog 1 bulbasaur en kan dan ook mijn 93.3% upgraden
Van charmander (en squirtle) moet ik er toch nog 5 of 6, dus nog wat kans
Ok, maar als het erg lastig is om candy te vinden voor een bepaalde pokemon, kan het dan handiger zijn om een iets zwakkere IV met een veel hoger level te houden? Is hebben jullie dan gewoon wat meer geduld? Ik heb bijv wel eens een ponyta van 9x% IV gehad, maar level 10 oid.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:53 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
zo moeilijk lijkt mij het niet, ignore de CP en ga voor IV.
6 CP verschil is 11 of 12x upgraden bij een Magikarp bij dezelfde IV, maar bij jou lvl 17 vs 19 maar max 4x upgraden.
lvl 10, of zoals hier bijv een Lapras cp 41 met amazing statsquote:Op donderdag 8 september 2016 12:01 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ok, maar als het erg lastig is om candy te vinden voor een bepaalde pokemon, kan het dan handiger zijn om een iets zwakkere IV met een veel hoger level te houden? Is hebben jullie dan gewoon wat meer geduld? Ik heb bijv wel eens een ponyta van 9x% IV gehad, maar level 10 oid.
Ik gebruik altijd https://pokeassistant.com/main/ivcalculator waar ook het lvl van je pokemon wordt gemeld en ook je CP bij een evolve.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:03 schreef Valerie. het volgende:
Ik kijk nooit naar level want daar heeft de calculator het niet over, wat is deze?
Hahahah oh die gebruik ik ook, maar kijk eigenlijk nooit naar beneden. Pokemon hebben dus levels? En hoe weet je dan wat een goede of slechte level isquote:Op donderdag 8 september 2016 12:04 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
lvl 10, of zoals hier bijv een Lapras cp 41 met amazing stats, kan gewoon weg in mijn ogen
Ponyta kom je nog wel eens tegen in een ei, dus ik zou nog even wachten. Tenzij je natuurlijk genoeg candy hebt en XP wil met een lucky egg dan zou ik hem meenemen.
[..]
Ik gebruik altijd https://pokeassistant.com/main/ivcalculator waar ook het lvl van je pokemon wordt gemeld en ook je CP bij een evolve.
Ik vang ze met regelmatig boven de 500CP, sommige zelfs boven de 650CPquote:Op donderdag 8 september 2016 11:35 schreef Valerie. het volgende:
Ik word echt zo moe van die Eevees, ze zijn allemaal superslecht. Mijn beste nu is 75, maar die heeft een CP van 76De rest is 60, 66 en 67
En al tig van dezelfde crap meteen aan de professor gegeven.
dat is aan jezelf om te bepalenquote:Op donderdag 8 september 2016 12:08 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Hahahah oh die gebruik ik ook, maar kijk eigenlijk nooit naar beneden. Pokemon hebben dus levels? En hoe weet je dan wat een goede of slechte level isJezus, nog meer meuk om op te letten
Mijn Dragonair:quote:Op donderdag 8 september 2016 12:04 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
lvl 10, of zoals hier bijv een Lapras cp 41 met amazing stats, kan gewoon weg in mijn ogen
Ponyta kom je nog wel eens tegen in een ei, dus ik zou nog even wachten. Tenzij je natuurlijk genoeg candy hebt en XP wil met een lucky egg dan zou ik hem meenemen.
[..]
Ik gebruik altijd https://pokeassistant.com/main/ivcalculator waar ook het lvl van je pokemon wordt gemeld en ook je CP bij een evolve.
en wat is je antwoord daaropquote:Op donderdag 8 september 2016 12:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn Dragonair:
No combinations found. Are you sure you have not powered-up before?
Dat dat rotbeest me wel een goeie Dragonite geeftquote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 12:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat dat rotbeest me wel een goeie Dragonite geeftzo niet dan pleur ik em gelijk de prullenbak in!
Ik heb em niet geupgradequote:Op donderdag 8 september 2016 12:23 schreef DarkY.NL het volgende:
[..], maar klopt die constatering? Heb je hem al een keer geupgrade. Zo ja, moet je even in de Dropdown menu Yes selecteren.
Heb jij met je level 12 125 dratini candy verzameld?quote:Op donderdag 8 september 2016 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Nog één Dratini te gaan
Daarna maar eens de lucky egg opstarten, of is dat te vroeg als level 12?
Ik heb dat ook wel eens. Later nog een keer geprobeerd en toen stond ie er wel inquote:Op donderdag 8 september 2016 12:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn Dragonair:
No combinations found. Are you sure you have not powered-up before?
Yep net nog eens geprobeerd, alleen krijg er geen duidelijk verhaal uit wat zijn IV is.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:30 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens. Later nog een keer geprobeerd en toen stond ie er wel in
Ik heb soms minimum 50% average 71% max 92% bijvoorbeeld, dan weet ik nooit zo goed wat ik daar dan mee aan moet.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep net nog eens geprobeerd, alleen krijg er geen duidelijk verhaal uit wat zijn IV is.
Net deze site erbij gepakt en alle gegevens plus de team en de analysis erbij gedaan.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:33 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb soms minimum 50% average 71% max 92% bijvoorbeeld, dan weet ik nooit zo goed wat ik daar dan mee aan moet.
Nee, 24quote:Op donderdag 8 september 2016 12:30 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Heb jij met je level 12 125 dratini candy verzameld?
Nou dat is mooi kut. Mijn 60 IV is op die site 51-53%quote:Op donderdag 8 september 2016 12:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Net deze site erbij gepakt en alle gegevens plus de team en de analysis erbij gedaan.
91% kom ik op uit
https://pokemon.gameinfo.io/tools/iv-calculator?hl=en
Oooohh voor dragonair. Lucky egg moet je aanzetten als je een half uur lang evolves kan uitvoeren. Dan heb je iets van 40 pokemon nodig om te evolvenquote:
Ik krijg gelukkig dezelfde waardes op die site als de anderquote:Op donderdag 8 september 2016 12:38 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nou dat is mooi kut. Mijn 60 IV is op die site 51-53%
Ah dat is inderdaad jammer!quote:Op donderdag 8 september 2016 12:38 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nou dat is mooi kut. Mijn 60 IV is op die site 51-53%
Al mijn Eevees zijn andersquote:Op donderdag 8 september 2016 12:43 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Ik krijg gelukkig dezelfde waardes op die site als de ander
Ah ik had eerder ook al een dragonair gemaakt, bleek 50 te zijn. gelukkig later dratini van 91, die is nu ook dragonairquote:Op donderdag 8 september 2016 12:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah dat is inderdaad jammer!
Ik heb zojuist de laatste Dratini gevangen, 661CP! 91%![]()
Als ik deze evolueer dan scheelt het me zo'n 50 tot 100CP aan dust. Moet er dan alleen nog 25 erbij vangen, ach het kan allemaal tochmisschien pak ik er zelfs nog een betere Dratini uit
Ik check alleen de pokemons die het beste uit de bus komen in het verhaaltjequote:Op donderdag 8 september 2016 12:45 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ah ik had eerder ook al een dragonair gemaakt, bleek 50 te zijn. gelukkig later dratini van 91, die is nu ook dragonairAlhoewel, laat ik ze nog maar even op die andere site checken
Ja dat sowieso, anders blijf je maar de stats aan het overtypen.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik check alleen de pokemons die het beste uit de bus komen in het verhaaltje![]()
Alles wat bij mij mee wonder is pleur ik regelrecht de prullenbak in
Doe ik ookquote:Op donderdag 8 september 2016 12:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik check alleen de pokemons die het beste uit de bus komen in het verhaaltje![]()
Alles wat bij mij mee wonder is pleur ik regelrecht de prullenbak in
Inderdaad. Afschuwelijk lelijk en speelgoed-plastic-achtig.quote:Op donderdag 8 september 2016 08:09 schreef Unites het volgende:
[..]
Precies te zijn, 98.3%quote:
Nice. Is zeker zonde om mijn 71 - 78% voor een Vaporeon te gebruiken danquote:Op donderdag 8 september 2016 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Precies te zijn, 98.3%![]()
Heeft zelfs al eens een Dragonite verslagen met een CP van 28** en had nog HP over ook
Waarvoor? Op de poweren?quote:Op donderdag 8 september 2016 13:14 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nice. Is zeker zonde om mijn 71 - 78% voor een Vaporeon te gebruiken dan
quote:Op donderdag 8 september 2016 13:17 schreef Rabieluh het volgende:
Holy poep opeens een Muk in de straaten gevangen
Die Vaporeons zijn echt kut...echt veel te sterk....die moeten ze echt hard nerven. En Jolteon en Flareon wat beter maken...quote:Op donderdag 8 september 2016 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Precies te zijn, 98.3%![]()
Heeft zelfs al eens een Dragonite verslagen met een CP van 28** en had nog HP over ook
Ja ik was er al bang voor, maar ik ben al zooo lang op zoek. Jij hebt alle goede dusquote:Op donderdag 8 september 2016 13:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarvoor? Op de poweren?
Ik zou inderdaad even wachten tot je een goeie en hoge Eevee hebt en die laten evolueren in Vaporeon![]()
Heb trouwens een foutje gemaakt tijdens het checken van mijn vaporeons![]()
De NR 3 is een 92%, ik heb nog 1 van 1604CP en die is 98%. Of wel ik heb de verkeerde gepakt om te powerenweten we dat ook weer.
Dus zelfs een 92% Vaporeon kan gehakt maken van een Dragonite![]()
Die andere ook maar power uppen
Oh wowquote:Op donderdag 8 september 2016 13:17 schreef Rabieluh het volgende:
Holy poep opeens een Muk in de straaten gevangen
Mijn Jolteons werken wel heel goed tegen andere pokemon. Ik houd van mijn jolteonsquote:Op donderdag 8 september 2016 13:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die Vaporeons zijn echt kut...echt veel te sterk....die moeten ze echt hard nerven. En Jolteon en Flareon wat beter maken...
Vaporeon is anderhalve maand geleden al generfdquote:Op donderdag 8 september 2016 13:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die Vaporeons zijn echt kut...echt veel te sterk....die moeten ze echt hard nerven. En Jolteon en Flareon wat beter maken...
Yeps en daar maak ik op dit moment ook heel mooi gebruik vanquote:Op donderdag 8 september 2016 13:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Doe ze nog maar een keer door de helft...en dan zijn ze nog heel sterkquote:Op donderdag 8 september 2016 13:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vaporeon is anderhalve maand geleden al generfd
Chansey zit erin. Ken iemand die die vandaag uit een ei heeft gekregen.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zitten Chansey en Ditto ook in de game? Bedoel dus dat je die op dit moment ook kunt vangen? Of komen die in een latere fase.
Ik heb een chansey, maar dan wel uit een ei.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zitten Chansey en Ditto ook in de game? Bedoel dus dat je die op dit moment ook kunt vangen? Of komen die in een latere fase.
quote:Op donderdag 8 september 2016 13:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Chansey zit erin. Ken iemand die die vandaag uit een ei heeft gekregen.
Oke bedankt dan hoef ik die niet weg te halen, zo te zien dus alleen uit een ei, kleine kans dat je em vangt.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een chansey, maar dan wel uit een ei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |