In de gym tegenover me zit een mukquote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Valerie. het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een muk? Ik hoor daar nooit iemand over.
Ik heb alleen in het begin 1 gezien toen die app nog constant crashte, en natuurlijk juist tijdens het Grimer vangen dat ding de hele tijd crashen... En dus werd dat mijn 'wel gezien maar niet gevangen' doorn in het oog. Later gelukkig 1 uit een ei maar daar is het vooralsnog ook bij gebleven.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:27 schreef Norrage het volgende:
Grimer is wel enorm zeldzaam inderdaad. Van de "normale"1 evolve pokemon toch wel een van de zeldzaamste. Toen ik mijn enige ving ging er ook een hele mensenmassa heen alsof het een Snorlax was.
Genoeg tools.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, een spelletje moet leuk blijven. Niet onmogelijk. Dan haak ik snel af.
Onmogelijk, die zijn slechts een geruchtquote:Op woensdag 7 september 2016 17:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In de gym tegenover me zit een muk.
Klopt. Maar de radar sites zijn allemaal wel uit de lucht gehaald.quote:
Heeft een spawnrate van minder dan 1 op 10.000quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Valerie. het volgende:
Nope.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Maar de radar sites zijn allemaal wel uit de lucht gehaald.
*insert overtreffende trap van onzin*quote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heeft een spawnrate van minder dan 1 op 10.000
Dragonite
Charizard
Muk
Mr. Mime
Gyrados
Kabutops
Golem
Victreebell
Lapras
Omastar
Blastoise
Gengar
Machamp
Alakazam
Raichu
Ninetails
Kangaskhan
Vileplume
Net zoals de rest van dit lijstje.
Ik ga em straks eens wat klappen verkopen, eerst uitzoeken wat goed werkt tegen een muk.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onmogelijk, die zijn slechts een gerucht
Nee hoorquote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Maar de radar sites zijn allemaal wel uit de lucht gehaald.
Op basis van wereldwijde statistieken, uiteraard zijn de cijfers daarom soms wat vreemder voor ons.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*insert overtreffende trap van onzin*
Ahquote:Op woensdag 7 september 2016 17:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op basis van wereldwijde statistieken, uiteraard zijn de cijfers daarom soms wat vreemder voor ons.
Ik begreep dat ze deze statistieken op basis van 100 miljoen spawns hadden gedaan, waarschijnlijk afkomstig van bots en of pokescanners. Als ik tijd heb ram ik even site in elkaar waar fokkers hun inventaris kunnen aanvinken, dan kunnen we zelf zien wat de echte Rare pokemon zijn.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah
Sowieso zijn sommigen niets meer dan een gerucht
Deel ze dan jonguhquote:
http://www.pokemesh.com/quote:
Ja, via Grimer. Zijn CP is echter zoveel lager dan die van mijn Slobro dat ik hem niet zo vaak als defender inzet.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Valerie. het volgende:
Neuh want ik heb nooit iets gedaan. Vroeg het me gewoon af want normaal logt ie altijd snel in.quote:Op woensdag 7 september 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging je "O kut ben ik geblocked?!" hart sneller kloppen?
Niet om het een of ander maar ik heb idd precies 3 Snorlaxen en 3 Grimers gevangen.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:27 schreef Norrage het volgende:
Grimer is wel enorm zeldzaam inderdaad. Van de "normale"1 evolve pokemon toch wel een van de zeldzaamste. Toen ik mijn enige ving ging er ook een hele mensenmassa heen alsof het een Snorlax was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |