1) het ziet er leuk uitquote:Op woensdag 7 september 2016 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodat ie zo stuk is?
IV is ook niet bepaald geweldig.
Ik zit er gewoon nog inquote:Op woensdag 7 september 2016 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Servers down? "Failed to login" steeds.
Hier doet ie t ook alweer.quote:
Ging je "O kut ben ik geblocked?!" hart sneller kloppen?quote:
Dat is wel knap, dan had je dus een bonus van 20 uur minder wachtenquote:Op woensdag 7 september 2016 07:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar ik had dus net mijn muntjes geclaimed,dus waarom staat er dan zo een rare tijd?
Mjah vergeten te kijken, en toen was ie alweer verslagen....quote:Op woensdag 7 september 2016 13:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is wel knap, dan had je dus een bonus van 20 uur minder wachten
jaquote:Op woensdag 7 september 2016 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat pokemons hem peren als hun timer op is. Net had ik een Abra die ik net op tijd kon vangen, maar na een mislukte worp ging ie er vandoor.
Okquote:
Abra heeft geloof ik sowieso een hoge flee rate, dus dat kan het ook zijnquote:Op woensdag 7 september 2016 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat pokemons hem peren als hun timer op is. Net had ik een Abra die ik net op tijd kon vangen, maar na een mislukte worp ging ie er vandoor.
Seen 3quote:Op woensdag 7 september 2016 14:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Abra heeft geloof ik sowieso een hoge flee rate, dus dat kan het ook zijn
quote:Op woensdag 7 september 2016 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Als je een Abra tegenkomt, ook al is zn CP nog zo laag, altijd volle bak handelen. Gewoon een Ultra bal + berry gooien. Als ie eruit komt is ie 99% vd keren weg. Zag gister een Abra, 150cp. Ik gooi bes en ultra bal. Hop eruit en weg.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Abra heeft geloof ik sowieso een hoge flee rate, dus dat kan het ook zijn
Hoeveel CP is die uit je ei?quote:Op woensdag 7 september 2016 14:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Als je een Abra tegenkomt, ook al is zn CP nog zo laag, altijd volle bak handelen. Gewoon een Ultra bal + berry gooien. Als ie eruit komt is ie 99% vd keren weg. Zag gister een Abra, 150cp. Ik gooi bes en ultra bal. Hop eruit en weg.
Gelukkig kreeg ik er vandaag eentje uit een ei. Dan is ie gelijk ook lekker sterk. Tijd voor een Kadabra.
Die is 331 cp. Niet slecht, denk ik? En hij heeft ''het beste zinnetje''. Heb nu 51 Abra candy's. Nog 74 voor een Alakazam prrrrquote:
Nee, volgens mij hebben mijn Abras nooit de 300 gehaald, toch ooit een Kadabra gemaakt van 624/84. Toen ik nog onwetend wasquote:Op woensdag 7 september 2016 14:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die is 331 cp. Niet slecht, denk ik? En hij heeft ''het beste zinnetje''. Heb nu 51 Abra candy's. Nog 74 voor een Alakazam prrrr
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 7 september 2016 14:52 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb nu trouwens - dankzij uurtje Kijkduin - een Magikarp van 173 met 89 IV. Ik bleef hier altijd rond de 140 steken, 1 keer 155 gehad maar IV was kut.
Dus hopelijk krijgt die straks geen twister![]()
![]()
Ah wat chill! Ik ga morgen dagje kijkduin. Gaat ook heet worden denk ik!quote:Op woensdag 7 september 2016 14:52 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb nu trouwens - dankzij uurtje Kijkduin - een Magikarp van 173 met 89 IV. Ik bleef hier altijd rond de 140 steken, 1 keer 155 gehad maar IV was kut.
Dus hopelijk krijgt die straks geen twister![]()
![]()
Ik weet het ook niet, Nattekat, maar dat schijnt dus de meest waardeloze move te zijn waardoor je Gyarados ook meteen crap is. Dus ik heb er 2 kunnen maken ondertussen, en allebei twisterquote:
Ja maar jij hoeft geen derde te maken omdat je al twee twisters hebt, dus ik heb nog wel karps nodig jwt.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah wat chill! Ik ga morgen dagje kijkduin. Gaat ook heet worden denk ik!
Vang meestal geen Magicarps omdat die hier al zoveel voorkomen.
Alleen jammer dat het 400 candy kost om hem in het beest te evoluerenquote:Op woensdag 7 september 2016 14:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah wat chill! Ik ga morgen dagje kijkduin. Gaat ook heet worden denk ik!
Vang meestal geen Magicarps omdat die hier al zoveel voorkomen.
Precies, ze hebben allebei Twister, dus ik heb wel weer een nieuwe nodig. Maar gaat zo snel met de Candy's. Ik heb er alweer 320. Dus vang ze in Kijkduin maar niet zo heel veel. Anders krijg ik een ballen probleem haha. Maar ben goed voorbereid!quote:Op woensdag 7 september 2016 14:55 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft geen derde te maken omdat je al twee twisters hebt, dus ik heb nog wel karps nodig jwt.
Erg herkenbaar, ging zondag onze gym een level omhoog brengen. Kostte me 9 pokemon en heb ze gister (na +-200 stops) pas weer allemaal levend gekregenquote:Op woensdag 7 september 2016 14:58 schreef Valerie. het volgende:
We gingen vorige week sterke gyms van blauw uitschakelen, maar sindsdien geen revive meer gekregen dus ik zit nu al steeds met 15 dode pokemon of zoVanavond maar weer even stops opzoeken.
Ja, maar anders zou het te makkelijk zijnquote:Op woensdag 7 september 2016 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het 400 candy kost om hem in het beest te evolueren
Huh, heb jij er ook 2 met twister? Ik heb er maar 1 gezien in Kijkduin en dat was deze, dus lucky!quote:Op woensdag 7 september 2016 14:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, ze hebben allebei Twister, dus ik heb wel weer een nieuwe nodig. Maar gaat zo snel met de Candy's. Ik heb er alweer 320. Dus vang ze in Kijkduin maar niet zo heel veel. Anders krijg ik een ballen probleem haha. Maar ben goed voorbereid!
Voel me een beetje gehandicaptquote:Op woensdag 7 september 2016 14:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Erg herkenbaar, ging zondag onze gym een level omhoog brengen. Kostte me 9 pokemon en heb ze gister (na +-200 stops) pas weer allemaal levend gekregen
Al mijn 1300cp+ Pokemon uitgeschakeld, alsof je ineens weer 5 levels naar beneden wordt geschoptquote:Op woensdag 7 september 2016 15:01 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Huh, heb jij er ook 2 met twister? Ik heb er maar 1 gezien in Kijkduin en dat was deze, dus lucky!
[..]
Voel me een beetje gehandicapt
Ik heb daardoor wel aangevallen met m'n Wiggly, en dat ging verrassend goedquote:Op woensdag 7 september 2016 15:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Al mijn 1300cp+ Pokemon uitgeschakeld, alsof je ineens weer 5 levels naar beneden wordt geschopt
Ja dat is het voordeel, je gebruikt andere pokemon ook weer eensquote:Op woensdag 7 september 2016 15:02 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb daardoor wel aangevallen met m'n Wiggly, en dat ging verrassend goed
Ja, ik heb 2 gyaradossen met Twister als beste move. Kut dusquote:Op woensdag 7 september 2016 15:01 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Huh, heb jij er ook 2 met twister? Ik heb er maar 1 gezien in Kijkduin en dat was deze, dus lucky!
[..]
Voel me een beetje gehandicapt
Oh jezus, wat zijn wij zieligquote:Op woensdag 7 september 2016 15:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik heb 2 gyaradossen met Twister als beste move. Kut dus. Gewoon 2x magicarp geëvolueerd he. Ja, zeker mazzel! Ik vond paar dagen geleden in noord een mooie sterke magicarp met 165 cp oid.
Bro's zijn coolquote:Op woensdag 7 september 2016 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Muhahaha
Met een normale bal.
IV maakt me wel verdrietigquote:
Ja, dat heb ik ook met mijn bros. Heb 1 goede van in de 90, maar die heeft de slechte moves. De rest haalt de 70 niet maar hebben iets betere moves.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
IV maakt me wel verdrietig
Ach, voorlopig is hij met 615CP mijn sterkste.
Wat zijn de goede moves?quote:Op woensdag 7 september 2016 16:03 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook met mijn bros. Heb 1 goede van in de 90, maar die heeft de slechte moves. De rest haalt de 70 niet maar hebben iets betere moves.
Ik heb echt nooit geluk in dit spel, als je crap kan krijgen krijg ik crap![]()
2nd generationquote:Op woensdag 7 september 2016 16:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik vind het eigenlijk jammer dat je in het spel geen slowpoke kunt laten evolueren door hem te combineren met een shelder
Net als in de tv serie, dan bijt zo'n shelder in de start van de slowpoke waardoor die dus op 2 poten gaat staan en veranderd in slowbro
en was er ook geen 3e evolutie van genaamd slowking?
Of kwam die in de 2e serie?
Wat ben je toch een mopperkontquote:Op woensdag 7 september 2016 17:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou. Net was Pokachu weer dichtbij. Pokachu ja. Want een pokkebeest.
Dus ik snel op de fiets. Nou het maakte weer geen donder uit welke kant ik ging. Alle kanten op verdween Pokachu van mijn radar.
Ik speelde het spel al amper meer, denk niet dat het nog lang op mijn telefoon zal staan zo.
Mja, een spelletje moet leuk blijven. Niet onmogelijk. Dan haak ik snel af.quote:
Tja. 1 keer wat ballen op hem mogen gooien. Na 8x was ie het zat en rende hij weg.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:14 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Pokachus vangen. 8 seen, 8 caught. Volgens mij elke keer met 1 of 2 ballen.
Meid het is wat.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja. 1 keer wat ballen op hem mogen gooien. Na 8x was ie het zat en rende hij weg.
Alle andere keren wel op mijn radar maar noord zuid west oost... nooit meer in beeld gehad.
Ben het sowieso wel zat dat Niantic die kut radar nog niet op orde heeft.
De radar werkt prima.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja. 1 keer wat ballen op hem mogen gooien. Na 8x was ie het zat en rende hij weg.
Alle andere keren wel op mijn radar maar noord zuid west oost... nooit meer in beeld gehad.
Ben het sowieso wel zat dat Niantic die kut radar nog niet op orde heeft.
Onthoud je dat van elke pokemon of kan je dat ergens zienquote:Op woensdag 7 september 2016 17:14 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Pokachus vangen. 8 seen, 8 caught. Volgens mij elke keer met 1 of 2 ballen.
Ja bla bla maar we willen gewoon werkende voetenquote:
Dat kun je in de Pokedex zienquote:Op woensdag 7 september 2016 17:17 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Onthoud je dat van elke pokemon of kan je dat ergens zien
En ik wil een ijsjuhquote:Op woensdag 7 september 2016 17:18 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja bla bla maar we willen gewoon werkende voeten
Zeker weten.quote:
Nope. Werkt voor geen meter. Je hebt er geen kut aan.quote:
* OscarMopperkont heeft Cornetto's en Splits.quote:
Jij begrijpt.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:18 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja bla bla maar we willen gewoon werkende voeten
Nog niet genoeg Grimers gevonden..quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Valerie. het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een muk? Ik hoor daar nooit iemand over.
In de gym tegenover me zit een mukquote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb alleen in het begin 1 gezien toen die app nog constant crashte, en natuurlijk juist tijdens het Grimer vangen dat ding de hele tijd crashen... En dus werd dat mijn 'wel gezien maar niet gevangen' doorn in het oog. Later gelukkig 1 uit een ei maar daar is het vooralsnog ook bij gebleven.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:27 schreef Norrage het volgende:
Grimer is wel enorm zeldzaam inderdaad. Van de "normale"1 evolve pokemon toch wel een van de zeldzaamste. Toen ik mijn enige ving ging er ook een hele mensenmassa heen alsof het een Snorlax was.
Genoeg tools.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, een spelletje moet leuk blijven. Niet onmogelijk. Dan haak ik snel af.
Onmogelijk, die zijn slechts een geruchtquote:Op woensdag 7 september 2016 17:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In de gym tegenover me zit een muk.
Klopt. Maar de radar sites zijn allemaal wel uit de lucht gehaald.quote:
Heeft een spawnrate van minder dan 1 op 10.000quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Valerie. het volgende:
Nope.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Maar de radar sites zijn allemaal wel uit de lucht gehaald.
*insert overtreffende trap van onzin*quote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heeft een spawnrate van minder dan 1 op 10.000
Dragonite
Charizard
Muk
Mr. Mime
Gyrados
Kabutops
Golem
Victreebell
Lapras
Omastar
Blastoise
Gengar
Machamp
Alakazam
Raichu
Ninetails
Kangaskhan
Vileplume
Net zoals de rest van dit lijstje.
Ik ga em straks eens wat klappen verkopen, eerst uitzoeken wat goed werkt tegen een muk.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onmogelijk, die zijn slechts een gerucht
Nee hoorquote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Maar de radar sites zijn allemaal wel uit de lucht gehaald.
Op basis van wereldwijde statistieken, uiteraard zijn de cijfers daarom soms wat vreemder voor ons.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*insert overtreffende trap van onzin*
Ahquote:Op woensdag 7 september 2016 17:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op basis van wereldwijde statistieken, uiteraard zijn de cijfers daarom soms wat vreemder voor ons.
Ik begreep dat ze deze statistieken op basis van 100 miljoen spawns hadden gedaan, waarschijnlijk afkomstig van bots en of pokescanners. Als ik tijd heb ram ik even site in elkaar waar fokkers hun inventaris kunnen aanvinken, dan kunnen we zelf zien wat de echte Rare pokemon zijn.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah
Sowieso zijn sommigen niets meer dan een gerucht
Deel ze dan jonguhquote:
http://www.pokemesh.com/quote:
Ja, via Grimer. Zijn CP is echter zoveel lager dan die van mijn Slobro dat ik hem niet zo vaak als defender inzet.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Valerie. het volgende:
Neuh want ik heb nooit iets gedaan. Vroeg het me gewoon af want normaal logt ie altijd snel in.quote:Op woensdag 7 september 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ging je "O kut ben ik geblocked?!" hart sneller kloppen?
Niet om het een of ander maar ik heb idd precies 3 Snorlaxen en 3 Grimers gevangen.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:27 schreef Norrage het volgende:
Grimer is wel enorm zeldzaam inderdaad. Van de "normale"1 evolve pokemon toch wel een van de zeldzaamste. Toen ik mijn enige ving ging er ook een hele mensenmassa heen alsof het een Snorlax was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |