Toch nicequote:Op dinsdag 6 september 2016 17:51 schreef Unites het volgende:
Yeaah! Eindelijk heb ik een Gengar
Van 1000 nog wat CP![]()
.......
Kwam net in een buitenwijk in Middelburg de 3e wilde Dratini ooit tegen, ik laat dat actief hamsteren maar voor wat het isquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb me voorgenomen om Dratini's te hamsteren
1 keer per 21 uur he, tot maximaal 10 gyms per keer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:35 schreef raptorix het volgende:
kun je niet meer gelijk claimen?
https://goo.gl/photos/oHRVWDnn576XodYU9
STA; Stamina, ofwel uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is STA en wat heb ik eraan?
Trouwens een geweldige vangst vandaag
In Leiden zwerft er eigenlijk wel continu minstens één rondquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kwam net in een buitenwijk in Middelburg de 3e wilde Dratini ooit tegen, ik laat dat actief hamsteren maar voor wat het is.
Net nog een gym ingenomen om te kijken of er spoofers op af zouden komen, ik vrees dat ze wel zo slim zijn om geen gym te claimen die in een open veld ligt.
Aka HPquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
STA; Stamina, ofwel uithoudingsvermogen.
Ik heb vandaag mijn laatste benodigde dratini gevangen en ben eigenaar geworden van een Dragonite.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb me voorgenomen om Dratini's te hamsteren
Ja er dan zet iemand er een Raticate in van 200 cp.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Onufriev het volgende:
Mensen van je eigen team die een Pokemon erin drukken nadat ik 8000XP erbij heb geknald.
Team blauw onwaardig
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Onufriev het volgende:
Mensen van je eigen team die een Pokemon erin drukken nadat ik 8000XP erbij heb geknald.
Team blauw onwaardig
Echt typisch blauw of rood dat manquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Onufriev het volgende:
Team blauw onwaardig
Ja logisch, de kans dat twee gele spelers elkaar tegenkomen is vrij kleinquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:10 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Echt typisch blauw of rood dat man
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja logisch, de kans dat twee gele spelers elkaar tegenkomen is vrij klein
Er is nu veel meer geel dan in het beginquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja logisch, de kans dat twee gele spelers elkaar tegenkomen is vrij klein
Ja. Ik zie ook meer geel opkomen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:24 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Er is nu veel meer geel dan in het begin
Ja relatief gezien stijgt dat aantal veel harderquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:24 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Er is nu veel meer geel dan in het begin
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja relatief gezien stijgt dat aantal veel harderhier ook al een stijging van 200%, ik heb laatst 2 nieuwe spelers van team geel gespot in Utrecht!
Ook in Utrecht zijn er gyms die al dagen / weken geel zijn.quote:
Is dat in het centrum?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ook in Utrecht zijn er gyms die al dagen / weken geel zijn.
Vanuit mijn woonkamer in Utrecht:
[ afbeelding ]
Jammer, anders was ik even op jacht gegaanquote:
Aahw...quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef DJKoster het volgende:
69000 xp.. Net te weinig om level 21 door te komen.
Geelquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:47 schreef agter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet ook nog twee digletts maar kom ze ook niet meer tegen,quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil een keer iets in een 10 km ei dat ik nog niet heb. Dat is dus alles behalve Eevee, Onix, Kabuto, Omanyte, Electabuzz en Dratini. En voor de rest ben ik wel aardig op weg wat betreft evoluties, maar een Grimer evolueren gaat nooit lukken omdat het spel dan crasht. En ik zie hier nooit een Diglett. Maar ik ben bijna level 25 en dan krijg ik een incubator
Ik had eerder een Omastar gevangen dan een Omanyte...quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog 2 Omanytes te gaan en dan kan ik hem evolueren.. ik ken nog niet zoveel mensen die Omastar hebben.
Ja maar ik had dus net mijn muntjes geclaimed,dus waarom staat er dan zo een rare tijd?quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1 keer per 21 uur he, tot maximaal 10 gyms per keer.
In wild gevangen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog 2 Omanytes te gaan en dan kan ik hem evolueren.. ik ken nog niet zoveel mensen die Omastar hebben.
Ik ben level 23, heb er 114 in me pokedex maar nog steeds geen Magmar...quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef Nightquest777 het volgende:
Vandaag weer een Magmar gevangen op zijn vaste plekje, 5xx CP helaas. Verder een Cloyster 1029CP gevangen, beedrill 707 CP, Golduck 979 CP, pikachu, golbat en een growlithe gevangen. Pinsir 1000 CP uit mijn 10 km ei.
Goede dag, level 20 gehaald en al weer 7000 xp richting level 21.
Ik gooi alles door de shredder, wil geen dubbele.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:50 schreef NikeyAjax het volgende:
In bezit van 4 Snorlax, kan er geen afstand van doen. Meer mensen die het niet over hart krijgen, bepaalde Pokemon te laten grinden door de professor?
Ik wil er anders wel op eentje passen voor je.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:50 schreef NikeyAjax het volgende:
In bezit van 4 Snorlax, kan er geen afstand van doen. Meer mensen die het niet over hart krijgen, bepaalde Pokemon te laten grinden door de professor?
Ik heb net 98 in mijn Pokedex en ben lvl 26.... hoe kom jij er aan 115? ::Oquote:Op woensdag 7 september 2016 08:57 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ik gooi alles door de shredder, wil geen dubbele.
En nummer 115 is binnen, Vileplume!
Ik zou hem graag ruilen, tegen wat anders leuk.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil er anders wel op eentje passen voor je.
Dat vind ik juist wel weinig eigenlijk. Moet wel zeggen dat een paar bezoekjes kijkduin er zeker wel 10-15 hebben opgeleverd, maar jij hebt in Amsterdam ook best veel spawnen dacht ik.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik heb net 98 in mijn Pokedex en ben lvl 26.... hoe kom jij er aan 115? ::O
Rainerquote:Op woensdag 7 september 2016 09:02 schreef brombeer_ het volgende:
Gister mijn lucky egg gebruikt. Van level 16 naar 19 nu en 77 van 77 gevangen![]()
Helaas nu 2 keer een flareon en nog geen vaporeon![]()
Ik heb er ook tussen de 115 en 120 in mn Dex. En ben bijna Level 26. Woon net als jij ook in Amsterdam, dus hoe het komt weet ik niet haha.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog niet echt iets leuks. Althans niet sterk of dubbel.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:00 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Ik zou hem graag ruilen, tegen wat anders leuk.
Een bezoekje kijkduin heeft veel opgeleverd, daarnaast zat ik op een vakantiepark waar o.a. Snorlax, mr mime, exeguttor, ninetales, hitmonchan, lickitung en wigglytuff opdoken.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Yeahhh Vileplume! Ik moet nog ff 8 Oddish candy's en ik heb m ook!quote:Op woensdag 7 september 2016 08:57 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ik kwam geen oddish meer tegen, maar had er een uit een ei met voldoende candy.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Yeahhh Vileplume! Ik moet nog ff 8 Oddish candy's en ik heb m ook!
Kreeg net trouwens een Abra uit mn ei. Ben nu heel blij dat ik een tijdje geleden besloot om te wachten met het evolueren van Abra tot ik echt een sterke zou hebben. Die tijd is dus nu gekomen.
Volgende halte uitstappen en direct terug lopen.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:18 schreef Devv het volgende:
Ik ben net in de bus een Porygon misgelopen omdat ik bezig was een 10 CP Pidgey te vangen.
quote:Op woensdag 7 september 2016 09:18 schreef Devv het volgende:
Ik ben net in de bus een Porygon misgelopen omdat ik bezig was een 10 CP Pidgey te vangen.
Jij hebt er van elke Pokemon maar eentje?quote:Op woensdag 7 september 2016 08:57 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Jah, alleen een paar dubbel die ik moet evolven, zodat ik daarna ook de voorganger nog heb hahaquote:Op woensdag 7 september 2016 09:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jij hebt er van elke Pokemon maar eentje?
Ik moet nu ook wel een klein beetje huilen als ik lees hoe zeldzaam deze in het wild is. Ik had wel al een Porygon uit een ei maar toch...quote:Op woensdag 7 september 2016 09:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgende halte uitstappen en direct terug lopen.
Bij mij in de wijk is het ook continu geel. Die gym die ik vorige week bezette bezit ik nog steedsquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:47 schreef agter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel een heleboel pidgeys, maar dat komt omdat ik ook 600 pidgey candys heb.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:33 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Jah, alleen een paar dubbel die ik moet evolven, zodat ik daarna ook de voorganger nog heb haha
Ik speel alleen om de pokedex compleet te krijgen, speel niet in gyms.
Welk vakantiepark was dat? Binnenkort vakantie en we willen wat lastminute midweekjes/weekendjes weg, dus suggesties voor awesome parken (iig pokemon awesome) zijn welkom!quote:Op woensdag 7 september 2016 09:10 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Een bezoekje kijkduin heeft veel opgeleverd, daarnaast zat ik op een vakantiepark waar o.a. Snorlax, mr mime, exeguttor, ninetales, hitmonchan, lickitung en wigglytuff opdoken.
Ik moet zeggen, ik heb nog wel wat Pokémon in de maak (zoals dragonair) maar wacht eerst af tot ik genoeg candy heb om te evolven tot Tier3.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel weinig eigenlijk. Moet wel zeggen dat een paar bezoekjes kijkduin er zeker wel 10-15 hebben opgeleverd, maar jij hebt in Amsterdam ook best veel spawnen dacht ik.
quote:Op woensdag 7 september 2016 09:18 schreef Devv het volgende:
Een Pokémon GO-vakantiequote:Op woensdag 7 september 2016 09:43 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Welk vakantiepark was dat? Binnenkort vakantie en we willen wat lastminute midweekjes/weekendjes weg, dus suggesties voor awesome parken (iig pokemon awesome) zijn welkom!
Land van bartje in Drenthe. Ik zat wel in het hoogseizoen, dat scheelt natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:43 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Welk vakantiepark was dat? Binnenkort vakantie en we willen wat lastminute midweekjes/weekendjes weg, dus suggesties voor awesome parken (iig pokemon awesome) zijn welkom!
Ik heb er een in het wild gevangen helemaal aan het begin (cp 430), vandaag kreeg ik er een uit een ei (cp 970)quote:Op woensdag 7 september 2016 09:35 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik moet nu ook wel een klein beetje huilen als ik lees hoe zeldzaam deze in het wild is. Ik had wel al een Porygon uit een ei maar toch...
Het een sluit het ander niet uit, dus waarom niet combineren?quote:Op woensdag 7 september 2016 10:46 schreef Unites het volgende:
[..]
Een Pokémon GO-vakantie![]()
Klinkt ideaal
Ik ga eens kijken, dank!quote:Op woensdag 7 september 2016 11:06 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Land van bartje in Drenthe. Ik zat wel in het hoogseizoen, dat scheelt natuurlijk.
Het punt in Amsterdam, is dat er vrij veel van het zelfde spawned, ik heb er 1300 gevangen waarvan 93 verschillende, waarvan ik van de zeldzamere er maar een paar in het wild heb gevangen.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel weinig eigenlijk. Moet wel zeggen dat een paar bezoekjes kijkduin er zeker wel 10-15 hebben opgeleverd, maar jij hebt in Amsterdam ook best veel spawnen dacht ik.
Straks was ie net als de mijne maar 18CPquote:Op woensdag 7 september 2016 11:03 schreef brombeer_ het volgende:
Godver haunter gemist toenet. Hij spawnde 1 seconde op mijn scherm maar was te laat met drukken
Op zich best leuk voor gyms, een zeldzaam beestje met lage CP.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks was ie net als de mijne maar 18CP
Ik zou die eerste doen als je ermee wil gaan battlen.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:41 schreef Nightquest777 het volgende:
Vraagje: ik heb een
• magikarp 125CP 93% IV level 17
• magikarp 131CP 68% IV level 19.
Beide kunnen nog maar een heel klein beetje geupgradet worden. Welke leent zich nu het beste (theoretisch) voor een evolve? IV blijft gelijk na een evolve maar wordt een evolve altijd weer het level van de trainer? Want dan zou ik zeggen degene met de hoogste IV. Als het puur gaat om CP/Level, dan de tweede.
Geluksvogel!quote:Op woensdag 7 september 2016 11:55 schreef raptorix het volgende:
Ving trouwens vorige week een 896CP Porygon tijdens rondje lopen in de pauze
Zodat ie zo stuk is?quote:Op woensdag 7 september 2016 11:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Op zich best leuk voor gyms, een zeldzaam beestje met lage CP.
Stond hier in de gym laatst een 300cp blastoise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |