Toch nicequote:Op dinsdag 6 september 2016 17:51 schreef Unites het volgende:
Yeaah! Eindelijk heb ik een Gengar
Van 1000 nog wat CP![]()
.......
Kwam net in een buitenwijk in Middelburg de 3e wilde Dratini ooit tegen, ik laat dat actief hamsteren maar voor wat het isquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb me voorgenomen om Dratini's te hamsteren
1 keer per 21 uur he, tot maximaal 10 gyms per keer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:35 schreef raptorix het volgende:
kun je niet meer gelijk claimen?
https://goo.gl/photos/oHRVWDnn576XodYU9
STA; Stamina, ofwel uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is STA en wat heb ik eraan?
Trouwens een geweldige vangst vandaag
In Leiden zwerft er eigenlijk wel continu minstens één rondquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kwam net in een buitenwijk in Middelburg de 3e wilde Dratini ooit tegen, ik laat dat actief hamsteren maar voor wat het is.
Net nog een gym ingenomen om te kijken of er spoofers op af zouden komen, ik vrees dat ze wel zo slim zijn om geen gym te claimen die in een open veld ligt.
Aka HPquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
STA; Stamina, ofwel uithoudingsvermogen.
Ik heb vandaag mijn laatste benodigde dratini gevangen en ben eigenaar geworden van een Dragonite.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb me voorgenomen om Dratini's te hamsteren
Ja er dan zet iemand er een Raticate in van 200 cp.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Onufriev het volgende:
Mensen van je eigen team die een Pokemon erin drukken nadat ik 8000XP erbij heb geknald.
Team blauw onwaardig
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Onufriev het volgende:
Mensen van je eigen team die een Pokemon erin drukken nadat ik 8000XP erbij heb geknald.
Team blauw onwaardig
Echt typisch blauw of rood dat manquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Onufriev het volgende:
Team blauw onwaardig
Ja logisch, de kans dat twee gele spelers elkaar tegenkomen is vrij kleinquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:10 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Echt typisch blauw of rood dat man
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja logisch, de kans dat twee gele spelers elkaar tegenkomen is vrij klein
Er is nu veel meer geel dan in het beginquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja logisch, de kans dat twee gele spelers elkaar tegenkomen is vrij klein
Ja. Ik zie ook meer geel opkomen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:24 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Er is nu veel meer geel dan in het begin
Ja relatief gezien stijgt dat aantal veel harderquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:24 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Er is nu veel meer geel dan in het begin
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja relatief gezien stijgt dat aantal veel harderhier ook al een stijging van 200%, ik heb laatst 2 nieuwe spelers van team geel gespot in Utrecht!
Ook in Utrecht zijn er gyms die al dagen / weken geel zijn.quote:
Is dat in het centrum?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ook in Utrecht zijn er gyms die al dagen / weken geel zijn.
Vanuit mijn woonkamer in Utrecht:
[ afbeelding ]
Jammer, anders was ik even op jacht gegaanquote:
Aahw...quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef DJKoster het volgende:
69000 xp.. Net te weinig om level 21 door te komen.
Geelquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ook in Utrecht zijn er gyms die al dagen / weken geel zijn.
Vanuit mijn woonkamer in Utrecht:
[ afbeelding ]
Ik moet ook nog twee digletts maar kom ze ook niet meer tegen,quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil een keer iets in een 10 km ei dat ik nog niet heb. Dat is dus alles behalve Eevee, Onix, Kabuto, Omanyte, Electabuzz en Dratini. En voor de rest ben ik wel aardig op weg wat betreft evoluties, maar een Grimer evolueren gaat nooit lukken omdat het spel dan crasht. En ik zie hier nooit een Diglett. Maar ik ben bijna level 25 en dan krijg ik een incubator
Ik had eerder een Omastar gevangen dan een Omanyte...quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog 2 Omanytes te gaan en dan kan ik hem evolueren.. ik ken nog niet zoveel mensen die Omastar hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |