Ja maar ik had dus net mijn muntjes geclaimed,dus waarom staat er dan zo een rare tijd?quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1 keer per 21 uur he, tot maximaal 10 gyms per keer.
In wild gevangen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog 2 Omanytes te gaan en dan kan ik hem evolueren.. ik ken nog niet zoveel mensen die Omastar hebben.
Ik ben level 23, heb er 114 in me pokedex maar nog steeds geen Magmar...quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:36 schreef Nightquest777 het volgende:
Vandaag weer een Magmar gevangen op zijn vaste plekje, 5xx CP helaas. Verder een Cloyster 1029CP gevangen, beedrill 707 CP, Golduck 979 CP, pikachu, golbat en een growlithe gevangen. Pinsir 1000 CP uit mijn 10 km ei.
Goede dag, level 20 gehaald en al weer 7000 xp richting level 21.
Ik gooi alles door de shredder, wil geen dubbele.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:50 schreef NikeyAjax het volgende:
In bezit van 4 Snorlax, kan er geen afstand van doen. Meer mensen die het niet over hart krijgen, bepaalde Pokemon te laten grinden door de professor?
Ik wil er anders wel op eentje passen voor je.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:50 schreef NikeyAjax het volgende:
In bezit van 4 Snorlax, kan er geen afstand van doen. Meer mensen die het niet over hart krijgen, bepaalde Pokemon te laten grinden door de professor?
Ik heb net 98 in mijn Pokedex en ben lvl 26.... hoe kom jij er aan 115? ::Oquote:Op woensdag 7 september 2016 08:57 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ik gooi alles door de shredder, wil geen dubbele.
En nummer 115 is binnen, Vileplume!
Ik zou hem graag ruilen, tegen wat anders leuk.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil er anders wel op eentje passen voor je.
Dat vind ik juist wel weinig eigenlijk. Moet wel zeggen dat een paar bezoekjes kijkduin er zeker wel 10-15 hebben opgeleverd, maar jij hebt in Amsterdam ook best veel spawnen dacht ik.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik heb net 98 in mijn Pokedex en ben lvl 26.... hoe kom jij er aan 115? ::O
Rainerquote:Op woensdag 7 september 2016 09:02 schreef brombeer_ het volgende:
Gister mijn lucky egg gebruikt. Van level 16 naar 19 nu en 77 van 77 gevangen![]()
Helaas nu 2 keer een flareon en nog geen vaporeon![]()
Ik heb er ook tussen de 115 en 120 in mn Dex. En ben bijna Level 26. Woon net als jij ook in Amsterdam, dus hoe het komt weet ik niet haha.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog niet echt iets leuks. Althans niet sterk of dubbel.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:00 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Ik zou hem graag ruilen, tegen wat anders leuk.
Een bezoekje kijkduin heeft veel opgeleverd, daarnaast zat ik op een vakantiepark waar o.a. Snorlax, mr mime, exeguttor, ninetales, hitmonchan, lickitung en wigglytuff opdoken.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Yeahhh Vileplume! Ik moet nog ff 8 Oddish candy's en ik heb m ook!quote:Op woensdag 7 september 2016 08:57 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ik gooi alles door de shredder, wil geen dubbele.
En nummer 115 is binnen, Vileplume!
Ik kwam geen oddish meer tegen, maar had er een uit een ei met voldoende candy.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Yeahhh Vileplume! Ik moet nog ff 8 Oddish candy's en ik heb m ook!
Kreeg net trouwens een Abra uit mn ei. Ben nu heel blij dat ik een tijdje geleden besloot om te wachten met het evolueren van Abra tot ik echt een sterke zou hebben. Die tijd is dus nu gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |