2nd generationquote:Op woensdag 7 september 2016 16:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik vind het eigenlijk jammer dat je in het spel geen slowpoke kunt laten evolueren door hem te combineren met een shelder
Net als in de tv serie, dan bijt zo'n shelder in de start van de slowpoke waardoor die dus op 2 poten gaat staan en veranderd in slowbro
en was er ook geen 3e evolutie van genaamd slowking?
Of kwam die in de 2e serie?
Wat ben je toch een mopperkontquote:Op woensdag 7 september 2016 17:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou. Net was Pokachu weer dichtbij. Pokachu ja. Want een pokkebeest.
Dus ik snel op de fiets. Nou het maakte weer geen donder uit welke kant ik ging. Alle kanten op verdween Pokachu van mijn radar.
Ik speelde het spel al amper meer, denk niet dat het nog lang op mijn telefoon zal staan zo.
Mja, een spelletje moet leuk blijven. Niet onmogelijk. Dan haak ik snel af.quote:
Tja. 1 keer wat ballen op hem mogen gooien. Na 8x was ie het zat en rende hij weg.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:14 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Pokachus vangen. 8 seen, 8 caught. Volgens mij elke keer met 1 of 2 ballen.
Meid het is wat.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja. 1 keer wat ballen op hem mogen gooien. Na 8x was ie het zat en rende hij weg.
Alle andere keren wel op mijn radar maar noord zuid west oost... nooit meer in beeld gehad.
Ben het sowieso wel zat dat Niantic die kut radar nog niet op orde heeft.
De radar werkt prima.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja. 1 keer wat ballen op hem mogen gooien. Na 8x was ie het zat en rende hij weg.
Alle andere keren wel op mijn radar maar noord zuid west oost... nooit meer in beeld gehad.
Ben het sowieso wel zat dat Niantic die kut radar nog niet op orde heeft.
Onthoud je dat van elke pokemon of kan je dat ergens zienquote:Op woensdag 7 september 2016 17:14 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Pokachus vangen. 8 seen, 8 caught. Volgens mij elke keer met 1 of 2 ballen.
Ja bla bla maar we willen gewoon werkende voetenquote:
Dat kun je in de Pokedex zienquote:Op woensdag 7 september 2016 17:17 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Onthoud je dat van elke pokemon of kan je dat ergens zien
En ik wil een ijsjuhquote:Op woensdag 7 september 2016 17:18 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja bla bla maar we willen gewoon werkende voeten
Zeker weten.quote:
Nope. Werkt voor geen meter. Je hebt er geen kut aan.quote:
* OscarMopperkont heeft Cornetto's en Splits.quote:
Jij begrijpt.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:18 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja bla bla maar we willen gewoon werkende voeten
Nog niet genoeg Grimers gevonden..quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Valerie. het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een muk? Ik hoor daar nooit iemand over.
In de gym tegenover me zit een mukquote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Valerie. het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een muk? Ik hoor daar nooit iemand over.
Ik heb alleen in het begin 1 gezien toen die app nog constant crashte, en natuurlijk juist tijdens het Grimer vangen dat ding de hele tijd crashen... En dus werd dat mijn 'wel gezien maar niet gevangen' doorn in het oog. Later gelukkig 1 uit een ei maar daar is het vooralsnog ook bij gebleven.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:27 schreef Norrage het volgende:
Grimer is wel enorm zeldzaam inderdaad. Van de "normale"1 evolve pokemon toch wel een van de zeldzaamste. Toen ik mijn enige ving ging er ook een hele mensenmassa heen alsof het een Snorlax was.
Genoeg tools.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, een spelletje moet leuk blijven. Niet onmogelijk. Dan haak ik snel af.
Onmogelijk, die zijn slechts een geruchtquote:Op woensdag 7 september 2016 17:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In de gym tegenover me zit een muk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |