Dat vrees ik ook idd.quote:Op donderdag 8 september 2016 08:09 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vind het maar een beetje... uh... 'stom' hoor om met zo'n ding aan te gaan lopen
En ze zijn er echt veeeeeeel te laat mee
Dat is wel een goeie ja!quote:Op donderdag 8 september 2016 08:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga hem op het handvat van m'n fiest binden denk ik, ideeal om de 24+ pokestops richting werk mee te pikken
Denk dat er nog genoeg spelers over zijn, het wordt hier nog veel gespeeld iig. en met 500+ miljoen downloads zijn er genoeg actieve spelers iig.quote:
nee, daarvoor moet de gameplay uitgebreidquote:Op donderdag 8 september 2016 08:39 schreef Unites het volgende:
[..]
Denk niet dat zo'n dingetje interessant genoeg is om de hype weer te laten opleven, jij?
Ik vang daar drie doduo's en 30.000 drowzees, en jij vangt een Lapras. No fairquote:Op donderdag 8 september 2016 08:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Net een Lapras gevangen in het vondelpark
quote:Op donderdag 8 september 2016 09:46 schreef Onufriev het volgende:
Team geel heeft een coup gepleegd gisteravond en - nacht. Alle 9 gyms die ik gezien heb waren geel...
Geniepig hoorquote:Op donderdag 8 september 2016 09:46 schreef Onufriev het volgende:
Team geel heeft een coup gepleegd gisteravond en - nacht. Alle 9 gyms die ik gezien heb waren geel...
Jij hebt ze tenminstequote:Op donderdag 8 september 2016 11:35 schreef Valerie. het volgende:
Ik word echt zo moe van die Eevees, ze zijn allemaal superslecht. Mijn beste nu is 75, maar die heeft een CP van 76De rest is 60, 66 en 67
En al tig van dezelfde crap meteen aan de professor gegeven.
Ik heb een hotspot vlakbij huis waar ze af en toe met zijn tweeën voorbij komen, en Sloterpark natuurlijk. Maar ja, daar heb je ook behoorlijk weinig aan zo natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt ze tenminste
Ik ving gisteren mijn tweede
Ik vraag het nog maar een keer omdat er slechts 1 ongemotiveerd antwoord kwam. Gaat niet om deze specifieke situatie, maar om het concept beter te begrijpen. Iemand?quote:Op woensdag 7 september 2016 09:41 schreef Nightquest777 het volgende:
Vraagje: ik heb een
• magikarp 125CP 93% IV level 17
• magikarp 131CP 68% IV level 19.
Beide kunnen nog maar een heel klein beetje geupgradet worden.
Welke leent zich nu het beste (theoretisch) voor een evolve? IV blijft gelijk na een evolve maar wordt een evolve altijd weer het level van de trainer? Want dan zou ik zeggen degene met de hoogste IV. Als het puur gaat om CP/Level, dan de tweede.
zo moeilijk lijkt mij het niet, ignore de CP en ga voor IV.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:53 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik vraag het nog maar een keer omdat er slechts 1 ongemotiveerd antwoord kwam. Gaat niet om deze specifieke situatie, maar om het concept beter te begrijpen. Iemand?
quote:Op donderdag 8 september 2016 09:46 schreef Onufriev het volgende:
Nesten geven zelden een goede IV.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:53 schreef DarkY.NL het volgende:
Vast een nest met slechte IV, zo is dat hier ook helaas met de charmanders
Hoop er snel 1 uit een ei te krijgen.
Ik heb het ook met charmanders en bulbasaurs! Gisteren van beide eindelijk 1 uit een ei gekregen dus kan nu eindelijk een charmeleon maken. Heb een Ivysaur van 80 IV, ga het daar maar mee doen en daar toch de venusaur van maken ooit. haha kut, Ivysaur is 50quote:Op donderdag 8 september 2016 11:53 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
zo moeilijk lijkt mij het niet, ignore de CP en ga voor IV.
6 CP verschil is 11 of 12x upgraden bij een Magikarp
Nice, ik moet nog 1 bulbasaur en kan dan ook mijn 93.3% upgradenquote:Op donderdag 8 september 2016 11:56 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb het ook met charmanders en bulbasaurs! Gisteren van beide eindelijk 1 uit een ei gekregen dus kan nu eindelijk een charmeleon maken. Heb een Ivysaur van 80 IV, ga het daar maar mee doen en daar toch de venusaur van maken ooit.
Ik was in de war, Wartortle van 80 en Ivy van 50quote:Op donderdag 8 september 2016 11:58 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Nice, ik moet nog 1 bulbasaur en kan dan ook mijn 93.3% upgraden
Van charmander (en squirtle) moet ik er toch nog 5 of 6, dus nog wat kans
Ok, maar als het erg lastig is om candy te vinden voor een bepaalde pokemon, kan het dan handiger zijn om een iets zwakkere IV met een veel hoger level te houden? Is hebben jullie dan gewoon wat meer geduld? Ik heb bijv wel eens een ponyta van 9x% IV gehad, maar level 10 oid.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:53 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
zo moeilijk lijkt mij het niet, ignore de CP en ga voor IV.
6 CP verschil is 11 of 12x upgraden bij een Magikarp bij dezelfde IV, maar bij jou lvl 17 vs 19 maar max 4x upgraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |