fushia?quote:Op zondag 4 september 2016 20:36 schreef kdricklamar het volgende:
dit is denk een van de ergste puisten die ik ooit in mijn leven heb gehad
gewoon uitknijpenquote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja zo kan je het ook wel zeggen ja
dat was ook het grapje hihiquote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef kdricklamar het volgende:
oh ik d8 dat hij een puist was excuses
post facepic met timestampquote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
hoezo niet
het is echt zo
hoe kan ik dit bewijzen dan
hoe kennen jullie elkaar danquote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef kdricklamar het volgende:
ik heb heel mei in examen SC gepost
fushia komt uit belgie en weet niet eens hoe school in nl werktdus dat is al genoeg bewijs weetje
is ook echt niet op te zoekenquote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef kdricklamar het volgende:
ik heb heel mei in examen SC gepost
fushia komt uit belgie en weet niet eens hoe school in nl werktdus dat is al genoeg bewijs weetje
fok gwnquote:
dont leave usquote:
hallo geloof je dat nou zelfquote:Op zondag 4 september 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
is ook echt niet op te zoeken
bovendien gebruik je exact dezelfde schrijfstijl en onzin redeneringen
dats truequote:
waarom meet je met iemand die je niet kentquote:Op zondag 4 september 2016 20:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
fok gwn
maar niet echt
ik sprak m maar halve dag of zo of niet eens n toen gingen we al meette voor de fun
ja ik heb een dikke puist dus doen we maar ff nietquote:Op zondag 4 september 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
dat je een meisje bent en niet fushia
dat is vgm geen compliment....quote:Op zondag 4 september 2016 20:42 schreef kdricklamar het volgende:
maar wel grappig dat ik blijkbaar zoveel om hem lijk
ja klopt maar was ook impulsief van mij, zou dat nu iig niet meer zomaar doenquote:Op zondag 4 september 2016 20:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom meet je met iemand die je niet kent
goede smoes hoor xDquote:Op zondag 4 september 2016 20:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja ik heb een dikke puist dus doen we maar ff niet
hoezo danquote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is vgm geen compliment....
Mijn bullshit-radar gaat te hard af, je bent je geloofwaardigheid verloren bij me.quote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja klopt maar was ook impulsief van mij, zou dat nu iig niet meer zomaar doen
Jij bent fushiaquote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef kdricklamar het volgende:
fushia en ik zijn zo
omdat we va n de straat komen JWZ
ohmijngod hety ergste van dit allemaal nog is dat ik nu gewoon de waarheid spreekquote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn bullshit-radar gaat te hard af, je bent je geloofwaardigheid verloren bij me.
Je hebt jezelf gewoon verraden, fushia. Accept it en maak een nieuwe kloon. Of gewoon niet.quote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef kdricklamar het volgende:
fushia en ik zijn zo
omdat we va n de straat komen JWZ
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gewoon verraden, fushia. Accept it en maak een nieuwe kloon. Of gewoon niet.
maar eht is echt niet zo ik zweer je op allesquote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
deze vraag verklapt mij dat je idd fushia himself bent
quote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
maar eht is echt niet zo ik zweer je op alles
quote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gewoon verraden, fushia. Accept it en maak een nieuwe kloon. Of gewoon niet.
eyyyy ga eens heen met je zweren en blatenquote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
maar eht is echt niet zo ik zweer je op alles
MAAR HET IS ECHT NIET ZOquote:Op zondag 4 september 2016 20:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
eyyyy ga eens heen met je zweren en blatenik moet schoolwerk verrichten. o ja ik ging afsluiten....
Neequote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie Ik Vertrek gezien gisteren?
Jaquote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie Ik Vertrek gezien gisteren?
Heel apart stel. Tekenen contact zonder te kunnen lezen wat erin staat.quote:Op zondag 4 september 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
Ben nu aan het kijken omdat het weer classic scheen te zijn
Hey geil lekkertje.quote:Op zondag 4 september 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
Ben nu aan het kijken omdat het weer classic scheen te zijn
Heb je je vriendin niet meer?quote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh mijn aandacht op whatsapp is niet voldoende dus dan doe je het maar hier.
Ja merk al meteen dat het simpele lui zijnquote:Op zondag 4 september 2016 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heel apart stel. Tekenen contact zonder te kunnen lezen wat erin staat.
Hey sexy beest.quote:
Die vrouw wordt op een gegeven moment wel iets realistischer. Die man die blijft positief. Echt ongelofelijkquote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja merk al meteen dat het simpele lui zijn
Kom er NU aanquote:
Ja die nemen ze allemaal mee hequote:Op zondag 4 september 2016 21:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die vrouw wordt op een gegeven moment wel iets realistischer. Die man die blijft positief. Echt ongelofelijkDie 70 vogels ook
Picsquote:
mijn puist is er nog steeds so yeahquote:Op zondag 4 september 2016 21:10 schreef HPLC het volgende:
ben ik nog op tijd voor de tienerstruggles?
Bemoei je er toch niet mee man.quote:Op zondag 4 september 2016 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Tardy hoe lang sta jij al droog gvd
Ze verlangt naar een ekte manquote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh mijn aandacht op whatsapp is niet voldoende dus dan doe je het maar hier.
jaquote:Op zondag 4 september 2016 21:10 schreef HPLC het volgende:
ben ik nog op tijd voor de tienerstruggles?
Oh man ik heb een enorme puist op m'n kin en morgen een belangrijke sollicitatie.quote:Op zondag 4 september 2016 21:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
mijn puist is er nog steeds so yeah
ja mnaar jij bent hotquote:Op zondag 4 september 2016 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh man ik heb een enorme puist op m'n kin en morgen een belangrijke sollicitatie.
EN IK ZIT TOCH CHIPS TE ETEN
EN IK HEB NET GESPORT
kan je niemand fixen met die looks van je?quote:Op zondag 4 september 2016 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja Hey. Studentenleven is voorbij.
Jazeker wel.quote:Op zondag 4 september 2016 21:14 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
kan je niemand fixen met die looks van je?
Dit kan ik wel bevestigenquote:Op zondag 4 september 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Van mn karakter moet ik het niet hebben.
geluk heb jequote:Op zondag 4 september 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Van mn karakter moet ik het niet hebben.
Ik wil ook chips maar die zaten niet bij de boodschappen en ik heb ook net gesport dus ik mag viesdik doen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh man ik heb een enorme puist op m'n kin en morgen een belangrijke sollicitatie.
EN IK ZIT TOCH CHIPS TE ETEN
EN IK HEB NET GESPORT
Zoveel zal je ook weer niet verbrand hebben hoorquote:Op zondag 4 september 2016 21:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik wil ook chips maar die zaten niet bij de boodschappen en ik heb ook net gesport dus ik mag viesdik doen.
Kom dan met je gretige handjesquote:Op zondag 4 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom dan joh ik knijp die puist van je wel uit
950 calorietjesquote:Op zondag 4 september 2016 21:21 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zoveel zal je ook weer niet verbrand hebben hoor
Ik ook, dus bij deze ook een eerlijk persoon die het kan bevestigen.quote:
ik heb zon gekke puist zelfs makeup zou niet fixequote:Op zondag 4 september 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb echt een lelijke pukkel op mn cheekbone gelukkig bestaat er foundation praise tha lawd
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk dingquote:Op zondag 4 september 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb echt een lelijke pukkel op mn cheekbone gelukkig bestaat er foundation praise tha lawd
Ben je normaal wel knap dan? Volgens mij zijn 99% van de klagende mensen over puisten sowieso altijd al lelijk, dan maakt die puist ook niet meer uit. Daarom klaag ik ook niet over zoiets.quote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ik heb zon gekke puist zelfs makeup zou niet fixe
Picsquote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Everyone is beautiful in their own wayquote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
Ik heb echt een hekel aan deze racistische uitspraak zeg.quote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
ik knijp dat ding lekquote:Op zondag 4 september 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit heb ik vandaag al 10 keer gelezen in die 5 minuten dat ik online benquote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Yes! Eindelijk the one percent.quote:Op zondag 4 september 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je normaal wel knap dan? Volgens mij zijn 99% van de klagende mensen over puisten sowieso altijd al lelijk, dan maakt die puist ook niet meer uit. Daarom klaag ik ook niet over zoiets.
Mijn ook is ook one percenter, stuur hem wel bij je langs, mafketel.quote:
De vakanties zijn nu al voorbij dus volgend jaar denk ik.quote:Op zondag 4 september 2016 21:38 schreef Montelly het volgende:
Hey wann begint red mijn vakantie weer?
Heb je weleens ingegroeide bij je poes?quote:Op zondag 4 september 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je normaal wel knap dan? Volgens mij zijn 99% van de klagende mensen over puisten sowieso altijd al lelijk, dan maakt die puist ook niet meer uit. Daarom klaag ik ook niet over zoiets.
Gad gad gadverdammequote:Op zondag 4 september 2016 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weleens ingegroeide bij je poes?
je bent een lelijk vlekjequote:Op zondag 4 september 2016 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee dan krijg je een lelijk vlekje gwn vichy hyaluspot erop![]()
Draag een bandana.quote:Op zondag 4 september 2016 21:40 schreef kdricklamar het volgende:
[..]![]()
![]()
zo hgeb ik het nooit gezien
ik klaagde ook nooit over puisten, omdat ik die shit nooit hadalleen soms mee etertje
maar nu heb ik de foking mount everest op me fezicht
Ja daar smeer ik ook foundation opquote:Op zondag 4 september 2016 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weleens ingegroeide bij je poes?
je vroeg er toch echt omquote:Op zondag 4 september 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit heb ik vandaag al 10 keer gelezen in die 5 minuten dat ik online ben
Ja, smaakte vies.quote:Op zondag 4 september 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja daar smeer ik ook foundation opgvd
Sletquote:Op zondag 4 september 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Trek je maar niks aan van Hans, dat doet niemand hier.quote:
mooi om te wetenquote:Op zondag 4 september 2016 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Trek je maar niks aan van Hans, dat doet niemand hier.
quote:Op zondag 4 september 2016 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Trek je maar niks aan van Hans, dat doet niemand hier.
wtfquote:Op zondag 4 september 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nederlandse chickquote:Op zondag 4 september 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik heb zo'n spijt dat ik niet proactief gedaan heb met betrekking tot baantje spoelkeuken
nu zie ik sanne nooit meer
er was echt chemistry
Ja die beetje uitwonen en dan uiteindelijk de hippe polsbandjes afzweren en zo'n pinguïn op je bank hebben zitten om kindjes mee te fokken.quote:
Sanne uit de spoelkeuken?quote:Op zondag 4 september 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik heb zo'n spijt dat ik niet proactief gedaan heb met betrekking tot baantje spoelkeuken
er was echt chemistry
bel haar dan pussyquote:Op zondag 4 september 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
er was echt chemistry
Ja dat zei ik tochquote:Op zondag 4 september 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geeft niet, dat kan de beste overkomen
ohja haha excuusquote:Op zondag 4 september 2016 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je toch geen sorry te zeggen
ik ga zo goed fappenquote:Op zondag 4 september 2016 22:04 schreef goodtripbob het volgende:
Zo nu lekker de 3e nacht wakker overslaan2 is genoeg om lekker tegen te freaken. Zal zo even goed slapen.
Wat heb je nou aan in je UI?quote:Op zondag 4 september 2016 22:04 schreef goodtripbob het volgende:
Zo nu lekker de 3e nacht wakker overslaan2 is genoeg om lekker tegen te freaken. Zal zo even goed slapen.
Wat doe jij als je kaken helemaal naar de knaker zijn Bobquote:Op zondag 4 september 2016 22:04 schreef goodtripbob het volgende:
bobbieeeequote:Op zondag 4 september 2016 22:04 schreef goodtripbob het volgende:
Watquote:Op zondag 4 september 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Slapen is te lekker om niet te doen
Hej Noel was nog in Etje vannachtquote:Op zondag 4 september 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou m'n zoon echt stompen joh
Hoeren kosten geldquote:Op zondag 4 september 2016 22:22 schreef Montelly het volgende:
Hij gaf gewoon geld uit aan een hoertje27.000 in een maand
Ik ook ja tochquote:Op zondag 4 september 2016 22:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hej Noel was nog in Etje vannacht
ik ben er nogquote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
Een zekere KLB hunk is een dagje op vakantie.
Wow zelfs tardisquote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Apart dat Crip en TARDIS. zijn geband, die hebben niks verkeerds gezegd.
Niks gehyena ik wilde gewoon discussiëren over reïncarnatiequote:Op zondag 4 september 2016 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het was vanmiddag echt totaal onnodig. Stel hyenas dat zich op Niels en z'n onzinverhaal stort. Crip die vanuit het niets hou je bek Niels roept terwijl Niels niet meer op haar mag reageren
Weet wel een leuk spelletje 😏😏quote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Maar weet iemand een game a la aoe2 die niet al te duur is op steam? Goede sp, rts en speelbaar op een simpele laptop
Verrassendquote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
Een zekere KLB hunk is een dagje op vakantie.
Of je geeft het gewoon terug wanneer ze opgestaan is?...quote:Op zondag 4 september 2016 23:02 schreef kdricklamar het volgende:
Geen oplader hebben en in de nacht je zusje haar kamer in moeten sluipen om haar oplader te stelen om vervolgens sochtendsvroeg weer terug te leggen voordat ze opstaat
Kk taaie libie
Ja ze moet haar eigen telefoon toch ook hebben opgeladenquote:Op zondag 4 september 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je geeft het gewoon terug wanneer ze opgestaan is?...
Denk het.quote:Op zondag 4 september 2016 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Huh, is dat van eerder op de avond dan ofzo?
Is aoe duur nog dan op steam?quote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Maar weet iemand een game a la aoe2 die niet al te duur is op steam? Goede sp, rts en speelbaar op een simpele laptop
Heb een halve EP gezien en ging mijzelf irriteren aan die cowboy en toen moest ik werken en het niet meer opgestart.quote:
quote:Op zondag 4 september 2016 23:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb een halve EP gezien en ging mijzelf irriteren aan die cowboy en toen moest ik werken en het niet meer opgestart.
Is gratis ook prima te spelen volgens mij via voobly of zo. Steam zijn allemaal n00bs.quote:Op zondag 4 september 2016 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor een echte Hollander is alles duurder dan gratis duur
Deal with it.quote:
Ja je hebt weer heel wat gemistquote:Op zondag 4 september 2016 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Huh, is dat van eerder op de avond dan ofzo?
Oh ok. Weet verder ook niks, enige andere wat leuk is (in mijn ogen) is Total War maar dat is turn based.quote:Op zondag 4 september 2016 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee heb het al maar iets anders is misschien ook wel eens leuk
red alertquote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
o okquote:Op zondag 4 september 2016 23:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja je hebt weer heel wat gemist
Cossacks al eens gespeeld? De eerste. Eind jaren '90 geloof ik. Duizenden units op je schermquote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is een vooblyquote:Op zondag 4 september 2016 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is gratis ook prima te spelen volgens mij via voobly of zo. Steam zijn allemaal n00bs.
turn based vind ik nietsquote:Op zondag 4 september 2016 23:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ok. Weet verder ook niks, enige andere wat leuk is (in mijn ogen) is Total War maar dat is turn based.
Niels begon over zijn pedosensuele ervaring en crip zei daar iets over.quote:Op zondag 4 september 2016 23:13 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet ook niet wat er is gebeurd maar ik care ook niet.
HEEFT ER IEMAND EEN SAMENVATTING?????
ik heb geen banquote:Op zondag 4 september 2016 23:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niels begon over zijn pedosensuele ervaring en crip zei daar iets over.
Nu heeft iedereen een ban en is de sc waarschijnlijk morgen weer dicht.
Oh waar ging het verhaal over? Moet nog fappen dus misschien stimuleert het mijn fantasie.quote:Op zondag 4 september 2016 23:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niels begon over zijn pedosensuele ervaring en crip zei daar iets over.
Nu heeft iedereen een ban en is de sc waarschijnlijk morgen weer dicht.
was gewoon weer drunk niels is drunkquote:Op zondag 4 september 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh waar ging het verhaal over? Moet nog fappen dus misschien stimuleert het mijn fantasie.
ben gewoon eerlijkquote:
Het was een gedichtje. Hij noemde iemand strakker dan zijn nichtje.quote:Op zondag 4 september 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh waar ging het verhaal over? Moet nog fappen dus misschien stimuleert het mijn fantasie.
waarom heb jij niet de toneelschool gedaan eigenlijk?quote:Op zondag 4 september 2016 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben gewoon eerlijk
Het slaat echt nergens op hoe de wolfpack hier met een paradijsvogel als Niels omgaat. Laat die man gewoon een beetje slap ouwehoeren.
luisterde ook dat Radio klb stukje met hem. Mooi toch. Maar bij alles wat hij zegt moeten er meteen weer opmerkingen over hoertjes in Azië etc gemaakt worden. Grow upquote:Op zondag 4 september 2016 23:21 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom heb jij niet de toneelschool gedaan eigenlijk?
pls Mortaxx, je act is altijd wel grappig maar op gegeven moment ook wel wat flauwquote:Op zondag 4 september 2016 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
luisterde ook dat Radio klb stukje met hem. Mooi toch. Maar bij alles wat hij zegt moeten er meteen weer opmerkingen over hoertjes in Azië etc gemaakt worden. Grow up
Hij begint daar steeds zelf over hoorquote:Op zondag 4 september 2016 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
luisterde ook dat Radio klb stukje met hem. Mooi toch. Maar bij alles wat hij zegt moeten er meteen weer opmerkingen over hoertjes in Azië etc gemaakt worden. Grow up
En de mods nemen dat ook meteen allemaal maar serieus?quote:Op zondag 4 september 2016 23:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het was een gedichtje. Hij noemde iemand strakker dan zijn nichtje.
Toen ban klaar streep door zijn naam
dat vond ik vroeger niet leuk weet ik nog wel. Warcraft 1 en 2 wel veel gespeeldquote:Op zondag 4 september 2016 23:22 schreef hugecooll het volgende:
Starcraft 2 is nu alst goed is best goedkoop, Mortaxx
Weet alleen niet of je de expansions wil (of nodig hebt) en of het in totaal dan nog cheap is
Heb je African Kingdoms ook al?quote:Op zondag 4 september 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat vond ik vroeger niet leuk weet ik nog wel. Warcraft 1 en 2 wel veel gespeeld
Maar heb net aoe2 weer geïnstalleerd dus maar even een match doen
hij begon er niet overquote:Op zondag 4 september 2016 23:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij begint daar steeds zelf over hoor
Vond ik een goede vraag.quote:Op zondag 4 september 2016 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij begon er niet over
Hij had het over reïncarnatie en toen begon zeer over hoe hij dat rijmt met z'n Thaise hoertjes
wat gewoon een vraag was over z'n levensfilosofiequote:Op zondag 4 september 2016 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij begon er niet over
Hij had het over reïncarnatie en toen begon zeer over hoe hij dat rijmt met z'n Thaise hoertjes
raar hehquote:Op zondag 4 september 2016 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het wordt iedere keer daarop gebracht als Niels post
The Forgotten is zeker nice hoor. Meer volken, meer gameplaymogelijkheden. Ook 'Ludicrous' map size, gewoon 4x giantquote:Op zondag 4 september 2016 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geloof het niet. Die expansions vind ik maar niets
het leven is oneerlijk manquote:Op zondag 4 september 2016 23:30 schreef richolio het volgende:
Dan kan je toch eigenlijk geen jury zijn
lees eens wat van je interactie met Niels terug. Zit een erg naar patroon inquote:Op zondag 4 september 2016 23:27 schreef zeer het volgende:
[..]
wat gewoon een vraag was over z'n levensfilosofie
waar 'ie ook niet op geantwoord heeft trouwens
nooit wat van die afgrijselijke dingen gelezenquote:Op zondag 4 september 2016 23:27 schreef zeer het volgende:
[..]
raar heh
altijd beetje mooi weer spelen en een dag later de meest afgrijselijke dingen posten
okquote:Op zondag 4 september 2016 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lees eens wat van je interactie met Niels terug. Zit een erg naar patroon in
ok mortaxx ja mortaxxquote:Op zondag 4 september 2016 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nooit wat van die afgrijselijke dingen gelezen
Goede vraag. Die van mij maakt een zacht tikkend geluid.quote:Op maandag 5 september 2016 00:30 schreef -supergirl- het volgende:
Oke help, ff random vraag
Is het slecht als ik mijn stopcontact/oplader kan horen piepen?
Ik ben bang dat als ik nu ga slapen, de boel in de fik vliegt en ik levend verbrandquote:Op maandag 5 september 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede vraag. Die van mij maakt een zacht tikkend geluid.
Ik haal hem wel uit het stopcontact als ik klaar ben maar doe ik met alle opladers.quote:Op maandag 5 september 2016 00:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik nu ga slapen, de boel in de fik vliegt en ik levend verbrand![]()
Kan me net voorstellen dat het okay is als ik electriciteit kan horen bewegen...
haha klopt. wel pretty vaak. maar rond 1,70 of soow.quote:
jaquote:Op maandag 5 september 2016 01:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
haha klopt. wel pretty vaak. maar rond 1,70 of soow.
uitgestorven hier btw
ik ben 168quote:Op maandag 5 september 2016 01:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
haha klopt. wel pretty vaak. maar rond 1,70 of soow.
uitgestorven hier btw
Dat is best groot voor een lul ahaha.quote:
nicequote:Op maandag 5 september 2016 05:09 schreef Etsu het volgende:
De Amerikanen zijn wel pittige mensen zeg. Als ze boos zijn, negeren ze je compleetEn als je vraagt wat er is, zwijgen ze.
Zo is een kamergenoot van een vriendin van me boos op ons en heeft ze een briefje neergelegd met 'Don't touch my bed. And don't touch this.'En heeft ze ons op instagram geblokkeerd en negeert ze ons sms'je. En vanavond heeft ze haar spullen gepakt en is ergens anders gaan slapen want ze wil ons niet zien en we hebben geen idee waarom
![]()
En van de week was ook een ander meisje boos op mij omdat ik naar een ander hoger level Engels ben verplaatst en zij op een lager level moest blijven, en ze wilt ook niet met mij praten.Tja, kan ik er wat aan doen.
![]()
Nouja, vind het allemaal wel best, maar ik snap niet waarom. Als ik iets fout doe, wil ik dat graag weten.quote:
Ja, logisch. Je bent perfect blijkbaar.quote:Op maandag 5 september 2016 05:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, vind het allemaal wel best, maar ik snap niet waarom. Als ik iets fout doe, wil ik dat graag weten.
Snap ikquote:Op maandag 5 september 2016 05:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, logisch. Je bent perfect blijkbaar.
slaapze.quote:Op maandag 5 september 2016 05:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens proberen te slapen.
nee maar ik volg er een paar op facebookquote:Op maandag 5 september 2016 07:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geil
zit je ook op tumblr drug
Zelfde ideequote:
hee, goedemorgenquote:
ja, spanning en sensatiequote:Op maandag 5 september 2016 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, de laatste keer dat ik op fok keek, was deze sc ineens gesloten en nu is hij ineens weer open.
Oke.
Goedemorgen, lekker aan het werk?quote:Op maandag 5 september 2016 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, goedemorgen
[..]
ja, spanning en sensatie
ja, heerlijkquote:Op maandag 5 september 2016 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker aan het werk?
Koffie erbij enzo?![]()
Nou ja, voordat ik mijn popcorn kon pakken was het alweer normaal.
Ik heb nog geen koffie gehad, maar dat drink ik bijna nooit thuis.quote:Op maandag 5 september 2016 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heerlijk
die is alweer leeg.
en daar? wat brengt jou hier op een maandag ochtend?
en doe je thuis werken, of heb je je echt ziek gemeld?quote:Op maandag 5 september 2016 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koffie gehad, maar dat drink ik bijna nooit thuis.
Vandaag heb ik een off-day, beetje griepjes en veel snot. Dat is niet zo lekker voor collega's, dus ik heb een ouderwets bed-dagje. Liever niet, maar ik denk dat als ik gewoon was wezen werken dat het dan steeds erger wordt, want het gaat maar niet weg
Ik kan helaas niet thuiswerken, sowieso kost alles nu veel moeitequote:Op maandag 5 september 2016 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en doe je thuis werken, of heb je je echt ziek gemeld?
het klinkt als iets waarvoor ik me niet snel ziek zou meldenquote:Op maandag 5 september 2016 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet thuiswerken, sowieso kost alles nu veel moeiteDus ik heb me ziek gemeld, weer voor het eerst in 2,5 jaar
![]()
Thuiswerken vind ik wel ideaal, overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |