Nouja, vind het allemaal wel best, maar ik snap niet waarom. Als ik iets fout doe, wil ik dat graag weten.quote:
Ja, logisch. Je bent perfect blijkbaar.quote:Op maandag 5 september 2016 05:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, vind het allemaal wel best, maar ik snap niet waarom. Als ik iets fout doe, wil ik dat graag weten.
Snap ikquote:Op maandag 5 september 2016 05:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, logisch. Je bent perfect blijkbaar.
slaapze.quote:Op maandag 5 september 2016 05:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens proberen te slapen.
nee maar ik volg er een paar op facebookquote:Op maandag 5 september 2016 07:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geil
zit je ook op tumblr drug
Zelfde ideequote:
hee, goedemorgenquote:
ja, spanning en sensatiequote:Op maandag 5 september 2016 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, de laatste keer dat ik op fok keek, was deze sc ineens gesloten en nu is hij ineens weer open.
Oke.
Goedemorgen, lekker aan het werk?quote:Op maandag 5 september 2016 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, goedemorgen
[..]
ja, spanning en sensatie
ja, heerlijkquote:Op maandag 5 september 2016 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker aan het werk?
Koffie erbij enzo?![]()
Nou ja, voordat ik mijn popcorn kon pakken was het alweer normaal.
Ik heb nog geen koffie gehad, maar dat drink ik bijna nooit thuis.quote:Op maandag 5 september 2016 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heerlijk
die is alweer leeg.
en daar? wat brengt jou hier op een maandag ochtend?
en doe je thuis werken, of heb je je echt ziek gemeld?quote:Op maandag 5 september 2016 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koffie gehad, maar dat drink ik bijna nooit thuis.
Vandaag heb ik een off-day, beetje griepjes en veel snot. Dat is niet zo lekker voor collega's, dus ik heb een ouderwets bed-dagje. Liever niet, maar ik denk dat als ik gewoon was wezen werken dat het dan steeds erger wordt, want het gaat maar niet weg
Ik kan helaas niet thuiswerken, sowieso kost alles nu veel moeitequote:Op maandag 5 september 2016 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en doe je thuis werken, of heb je je echt ziek gemeld?
het klinkt als iets waarvoor ik me niet snel ziek zou meldenquote:Op maandag 5 september 2016 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet thuiswerken, sowieso kost alles nu veel moeiteDus ik heb me ziek gemeld, weer voor het eerst in 2,5 jaar
![]()
Thuiswerken vind ik wel ideaal, overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |