quote:Op zondag 4 september 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je normaal wel knap dan? Volgens mij zijn 99% van de klagende mensen over puisten sowieso altijd al lelijk, dan maakt die puist ook niet meer uit. Daarom klaag ik ook niet over zoiets.
Gad gad gadverdammequote:Op zondag 4 september 2016 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weleens ingegroeide bij je poes?
je bent een lelijk vlekjequote:Op zondag 4 september 2016 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee dan krijg je een lelijk vlekje gwn vichy hyaluspot erop![]()
Draag een bandana.quote:Op zondag 4 september 2016 21:40 schreef kdricklamar het volgende:
[..]![]()
![]()
zo hgeb ik het nooit gezien
ik klaagde ook nooit over puisten, omdat ik die shit nooit hadalleen soms mee etertje
maar nu heb ik de foking mount everest op me fezicht
Ja daar smeer ik ook foundation opquote:Op zondag 4 september 2016 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weleens ingegroeide bij je poes?
je vroeg er toch echt omquote:Op zondag 4 september 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit heb ik vandaag al 10 keer gelezen in die 5 minuten dat ik online ben
Ja, smaakte vies.quote:Op zondag 4 september 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja daar smeer ik ook foundation opgvd
Sletquote:Op zondag 4 september 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Trek je maar niks aan van Hans, dat doet niemand hier.quote:
mooi om te wetenquote:Op zondag 4 september 2016 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Trek je maar niks aan van Hans, dat doet niemand hier.
quote:Op zondag 4 september 2016 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Trek je maar niks aan van Hans, dat doet niemand hier.
wtfquote:Op zondag 4 september 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nederlandse chickquote:Op zondag 4 september 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik heb zo'n spijt dat ik niet proactief gedaan heb met betrekking tot baantje spoelkeuken
nu zie ik sanne nooit meer
er was echt chemistry
Ja die beetje uitwonen en dan uiteindelijk de hippe polsbandjes afzweren en zo'n pinguïn op je bank hebben zitten om kindjes mee te fokken.quote:
Sanne uit de spoelkeuken?quote:Op zondag 4 september 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik heb zo'n spijt dat ik niet proactief gedaan heb met betrekking tot baantje spoelkeuken
er was echt chemistry
bel haar dan pussyquote:Op zondag 4 september 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
er was echt chemistry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |