Zoveel zal je ook weer niet verbrand hebben hoorquote:Op zondag 4 september 2016 21:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik wil ook chips maar die zaten niet bij de boodschappen en ik heb ook net gesport dus ik mag viesdik doen.
Kom dan met je gretige handjesquote:Op zondag 4 september 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom dan joh ik knijp die puist van je wel uit
950 calorietjesquote:Op zondag 4 september 2016 21:21 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zoveel zal je ook weer niet verbrand hebben hoor
Ik ook, dus bij deze ook een eerlijk persoon die het kan bevestigen.quote:
ik heb zon gekke puist zelfs makeup zou niet fixequote:Op zondag 4 september 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb echt een lelijke pukkel op mn cheekbone gelukkig bestaat er foundation praise tha lawd
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk dingquote:Op zondag 4 september 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb echt een lelijke pukkel op mn cheekbone gelukkig bestaat er foundation praise tha lawd
Ben je normaal wel knap dan? Volgens mij zijn 99% van de klagende mensen over puisten sowieso altijd al lelijk, dan maakt die puist ook niet meer uit. Daarom klaag ik ook niet over zoiets.quote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ik heb zon gekke puist zelfs makeup zou niet fixe
Picsquote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Everyone is beautiful in their own wayquote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
Ik heb echt een hekel aan deze racistische uitspraak zeg.quote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
ik knijp dat ding lekquote:Op zondag 4 september 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit heb ik vandaag al 10 keer gelezen in die 5 minuten dat ik online benquote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Yes! Eindelijk the one percent.quote:Op zondag 4 september 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je normaal wel knap dan? Volgens mij zijn 99% van de klagende mensen over puisten sowieso altijd al lelijk, dan maakt die puist ook niet meer uit. Daarom klaag ik ook niet over zoiets.
Mijn ook is ook one percenter, stuur hem wel bij je langs, mafketel.quote:
De vakanties zijn nu al voorbij dus volgend jaar denk ik.quote:Op zondag 4 september 2016 21:38 schreef Montelly het volgende:
Hey wann begint red mijn vakantie weer?
Heb je weleens ingegroeide bij je poes?quote:Op zondag 4 september 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |