MAAR HET IS ECHT NIET ZOquote:Op zondag 4 september 2016 20:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
eyyyy ga eens heen met je zweren en blatenik moet schoolwerk verrichten. o ja ik ging afsluiten....
Neequote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie Ik Vertrek gezien gisteren?
Jaquote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie Ik Vertrek gezien gisteren?
Heel apart stel. Tekenen contact zonder te kunnen lezen wat erin staat.quote:Op zondag 4 september 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
Ben nu aan het kijken omdat het weer classic scheen te zijn
Hey geil lekkertje.quote:Op zondag 4 september 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
Ben nu aan het kijken omdat het weer classic scheen te zijn
Heb je je vriendin niet meer?quote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh mijn aandacht op whatsapp is niet voldoende dus dan doe je het maar hier.
Ja merk al meteen dat het simpele lui zijnquote:Op zondag 4 september 2016 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heel apart stel. Tekenen contact zonder te kunnen lezen wat erin staat.
Hey sexy beest.quote:
Die vrouw wordt op een gegeven moment wel iets realistischer. Die man die blijft positief. Echt ongelofelijkquote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja merk al meteen dat het simpele lui zijn
Kom er NU aanquote:
Ja die nemen ze allemaal mee hequote:Op zondag 4 september 2016 21:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die vrouw wordt op een gegeven moment wel iets realistischer. Die man die blijft positief. Echt ongelofelijkDie 70 vogels ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |