MAAR HET IS ECHT NIET ZOquote:Op zondag 4 september 2016 20:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
eyyyy ga eens heen met je zweren en blatenik moet schoolwerk verrichten. o ja ik ging afsluiten....
Neequote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie Ik Vertrek gezien gisteren?
Jaquote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie Ik Vertrek gezien gisteren?
Heel apart stel. Tekenen contact zonder te kunnen lezen wat erin staat.quote:Op zondag 4 september 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
Ben nu aan het kijken omdat het weer classic scheen te zijn
Hey geil lekkertje.quote:Op zondag 4 september 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
Ben nu aan het kijken omdat het weer classic scheen te zijn
Heb je je vriendin niet meer?quote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh mijn aandacht op whatsapp is niet voldoende dus dan doe je het maar hier.
Ja merk al meteen dat het simpele lui zijnquote:Op zondag 4 september 2016 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heel apart stel. Tekenen contact zonder te kunnen lezen wat erin staat.
Hey sexy beest.quote:
Die vrouw wordt op een gegeven moment wel iets realistischer. Die man die blijft positief. Echt ongelofelijkquote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja merk al meteen dat het simpele lui zijn
Kom er NU aanquote:
Ja die nemen ze allemaal mee hequote:Op zondag 4 september 2016 21:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die vrouw wordt op een gegeven moment wel iets realistischer. Die man die blijft positief. Echt ongelofelijkDie 70 vogels ook
Picsquote:
mijn puist is er nog steeds so yeahquote:Op zondag 4 september 2016 21:10 schreef HPLC het volgende:
ben ik nog op tijd voor de tienerstruggles?
Bemoei je er toch niet mee man.quote:Op zondag 4 september 2016 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Tardy hoe lang sta jij al droog gvd
Ze verlangt naar een ekte manquote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh mijn aandacht op whatsapp is niet voldoende dus dan doe je het maar hier.
jaquote:Op zondag 4 september 2016 21:10 schreef HPLC het volgende:
ben ik nog op tijd voor de tienerstruggles?
Oh man ik heb een enorme puist op m'n kin en morgen een belangrijke sollicitatie.quote:Op zondag 4 september 2016 21:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
mijn puist is er nog steeds so yeah
ja mnaar jij bent hotquote:Op zondag 4 september 2016 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh man ik heb een enorme puist op m'n kin en morgen een belangrijke sollicitatie.
EN IK ZIT TOCH CHIPS TE ETEN
EN IK HEB NET GESPORT
kan je niemand fixen met die looks van je?quote:Op zondag 4 september 2016 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja Hey. Studentenleven is voorbij.
Jazeker wel.quote:Op zondag 4 september 2016 21:14 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
kan je niemand fixen met die looks van je?
Dit kan ik wel bevestigenquote:Op zondag 4 september 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Van mn karakter moet ik het niet hebben.
geluk heb jequote:Op zondag 4 september 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Van mn karakter moet ik het niet hebben.
Ik wil ook chips maar die zaten niet bij de boodschappen en ik heb ook net gesport dus ik mag viesdik doen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh man ik heb een enorme puist op m'n kin en morgen een belangrijke sollicitatie.
EN IK ZIT TOCH CHIPS TE ETEN
EN IK HEB NET GESPORT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |