dont leave usquote:
hallo geloof je dat nou zelfquote:Op zondag 4 september 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
is ook echt niet op te zoeken
bovendien gebruik je exact dezelfde schrijfstijl en onzin redeneringen
dats truequote:
waarom meet je met iemand die je niet kentquote:Op zondag 4 september 2016 20:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
fok gwn
maar niet echt
ik sprak m maar halve dag of zo of niet eens n toen gingen we al meette voor de fun
ja ik heb een dikke puist dus doen we maar ff nietquote:Op zondag 4 september 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
dat je een meisje bent en niet fushia
dat is vgm geen compliment....quote:Op zondag 4 september 2016 20:42 schreef kdricklamar het volgende:
maar wel grappig dat ik blijkbaar zoveel om hem lijk
ja klopt maar was ook impulsief van mij, zou dat nu iig niet meer zomaar doenquote:Op zondag 4 september 2016 20:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom meet je met iemand die je niet kent
goede smoes hoor xDquote:Op zondag 4 september 2016 20:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja ik heb een dikke puist dus doen we maar ff niet
hoezo danquote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is vgm geen compliment....
Mijn bullshit-radar gaat te hard af, je bent je geloofwaardigheid verloren bij me.quote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja klopt maar was ook impulsief van mij, zou dat nu iig niet meer zomaar doen
Jij bent fushiaquote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef kdricklamar het volgende:
fushia en ik zijn zo
omdat we va n de straat komen JWZ
ohmijngod hety ergste van dit allemaal nog is dat ik nu gewoon de waarheid spreekquote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn bullshit-radar gaat te hard af, je bent je geloofwaardigheid verloren bij me.
Je hebt jezelf gewoon verraden, fushia. Accept it en maak een nieuwe kloon. Of gewoon niet.quote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef kdricklamar het volgende:
fushia en ik zijn zo
omdat we va n de straat komen JWZ
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gewoon verraden, fushia. Accept it en maak een nieuwe kloon. Of gewoon niet.
maar eht is echt niet zo ik zweer je op allesquote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
deze vraag verklapt mij dat je idd fushia himself bent
quote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
maar eht is echt niet zo ik zweer je op alles
quote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gewoon verraden, fushia. Accept it en maak een nieuwe kloon. Of gewoon niet.
eyyyy ga eens heen met je zweren en blatenquote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
maar eht is echt niet zo ik zweer je op alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |