fushia?quote:Op zondag 4 september 2016 20:36 schreef kdricklamar het volgende:
dit is denk een van de ergste puisten die ik ooit in mijn leven heb gehad
gewoon uitknijpenquote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja zo kan je het ook wel zeggen ja
dat was ook het grapje hihiquote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef kdricklamar het volgende:
oh ik d8 dat hij een puist was excuses
post facepic met timestampquote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
hoezo niet
het is echt zo
hoe kan ik dit bewijzen dan
hoe kennen jullie elkaar danquote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef kdricklamar het volgende:
ik heb heel mei in examen SC gepost
fushia komt uit belgie en weet niet eens hoe school in nl werktdus dat is al genoeg bewijs weetje
is ook echt niet op te zoekenquote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef kdricklamar het volgende:
ik heb heel mei in examen SC gepost
fushia komt uit belgie en weet niet eens hoe school in nl werktdus dat is al genoeg bewijs weetje
fok gwnquote:
dont leave usquote:
hallo geloof je dat nou zelfquote:Op zondag 4 september 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
is ook echt niet op te zoeken
bovendien gebruik je exact dezelfde schrijfstijl en onzin redeneringen
dats truequote:
waarom meet je met iemand die je niet kentquote:Op zondag 4 september 2016 20:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
fok gwn
maar niet echt
ik sprak m maar halve dag of zo of niet eens n toen gingen we al meette voor de fun
ja ik heb een dikke puist dus doen we maar ff nietquote:Op zondag 4 september 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
dat je een meisje bent en niet fushia
dat is vgm geen compliment....quote:Op zondag 4 september 2016 20:42 schreef kdricklamar het volgende:
maar wel grappig dat ik blijkbaar zoveel om hem lijk
ja klopt maar was ook impulsief van mij, zou dat nu iig niet meer zomaar doenquote:Op zondag 4 september 2016 20:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom meet je met iemand die je niet kent
goede smoes hoor xDquote:Op zondag 4 september 2016 20:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja ik heb een dikke puist dus doen we maar ff niet
hoezo danquote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is vgm geen compliment....
Mijn bullshit-radar gaat te hard af, je bent je geloofwaardigheid verloren bij me.quote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ja klopt maar was ook impulsief van mij, zou dat nu iig niet meer zomaar doen
Jij bent fushiaquote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef kdricklamar het volgende:
fushia en ik zijn zo
omdat we va n de straat komen JWZ
ohmijngod hety ergste van dit allemaal nog is dat ik nu gewoon de waarheid spreekquote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn bullshit-radar gaat te hard af, je bent je geloofwaardigheid verloren bij me.
Je hebt jezelf gewoon verraden, fushia. Accept it en maak een nieuwe kloon. Of gewoon niet.quote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef kdricklamar het volgende:
fushia en ik zijn zo
omdat we va n de straat komen JWZ
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gewoon verraden, fushia. Accept it en maak een nieuwe kloon. Of gewoon niet.
maar eht is echt niet zo ik zweer je op allesquote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
deze vraag verklapt mij dat je idd fushia himself bent
quote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
maar eht is echt niet zo ik zweer je op alles
quote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt jezelf gewoon verraden, fushia. Accept it en maak een nieuwe kloon. Of gewoon niet.
eyyyy ga eens heen met je zweren en blatenquote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
maar eht is echt niet zo ik zweer je op alles
MAAR HET IS ECHT NIET ZOquote:Op zondag 4 september 2016 20:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
eyyyy ga eens heen met je zweren en blatenik moet schoolwerk verrichten. o ja ik ging afsluiten....
Neequote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie Ik Vertrek gezien gisteren?
Jaquote:Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie Ik Vertrek gezien gisteren?
Heel apart stel. Tekenen contact zonder te kunnen lezen wat erin staat.quote:Op zondag 4 september 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
Ben nu aan het kijken omdat het weer classic scheen te zijn
Hey geil lekkertje.quote:Op zondag 4 september 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
Ben nu aan het kijken omdat het weer classic scheen te zijn
Heb je je vriendin niet meer?quote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh mijn aandacht op whatsapp is niet voldoende dus dan doe je het maar hier.
Ja merk al meteen dat het simpele lui zijnquote:Op zondag 4 september 2016 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heel apart stel. Tekenen contact zonder te kunnen lezen wat erin staat.
Hey sexy beest.quote:
Die vrouw wordt op een gegeven moment wel iets realistischer. Die man die blijft positief. Echt ongelofelijkquote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja merk al meteen dat het simpele lui zijn
Kom er NU aanquote:
Ja die nemen ze allemaal mee hequote:Op zondag 4 september 2016 21:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die vrouw wordt op een gegeven moment wel iets realistischer. Die man die blijft positief. Echt ongelofelijkDie 70 vogels ook
Picsquote:
mijn puist is er nog steeds so yeahquote:Op zondag 4 september 2016 21:10 schreef HPLC het volgende:
ben ik nog op tijd voor de tienerstruggles?
Bemoei je er toch niet mee man.quote:Op zondag 4 september 2016 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Tardy hoe lang sta jij al droog gvd
Ze verlangt naar een ekte manquote:Op zondag 4 september 2016 20:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh mijn aandacht op whatsapp is niet voldoende dus dan doe je het maar hier.
jaquote:Op zondag 4 september 2016 21:10 schreef HPLC het volgende:
ben ik nog op tijd voor de tienerstruggles?
Oh man ik heb een enorme puist op m'n kin en morgen een belangrijke sollicitatie.quote:Op zondag 4 september 2016 21:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
mijn puist is er nog steeds so yeah
ja mnaar jij bent hotquote:Op zondag 4 september 2016 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh man ik heb een enorme puist op m'n kin en morgen een belangrijke sollicitatie.
EN IK ZIT TOCH CHIPS TE ETEN
EN IK HEB NET GESPORT
kan je niemand fixen met die looks van je?quote:Op zondag 4 september 2016 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja Hey. Studentenleven is voorbij.
Jazeker wel.quote:Op zondag 4 september 2016 21:14 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
kan je niemand fixen met die looks van je?
Dit kan ik wel bevestigenquote:Op zondag 4 september 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Van mn karakter moet ik het niet hebben.
geluk heb jequote:Op zondag 4 september 2016 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
Van mn karakter moet ik het niet hebben.
Ik wil ook chips maar die zaten niet bij de boodschappen en ik heb ook net gesport dus ik mag viesdik doen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh man ik heb een enorme puist op m'n kin en morgen een belangrijke sollicitatie.
EN IK ZIT TOCH CHIPS TE ETEN
EN IK HEB NET GESPORT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |