was gewoon weer drunk niels is drunkquote:Op zondag 4 september 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh waar ging het verhaal over? Moet nog fappen dus misschien stimuleert het mijn fantasie.
ben gewoon eerlijkquote:
Het was een gedichtje. Hij noemde iemand strakker dan zijn nichtje.quote:Op zondag 4 september 2016 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh waar ging het verhaal over? Moet nog fappen dus misschien stimuleert het mijn fantasie.
waarom heb jij niet de toneelschool gedaan eigenlijk?quote:Op zondag 4 september 2016 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben gewoon eerlijk
Het slaat echt nergens op hoe de wolfpack hier met een paradijsvogel als Niels omgaat. Laat die man gewoon een beetje slap ouwehoeren.
luisterde ook dat Radio klb stukje met hem. Mooi toch. Maar bij alles wat hij zegt moeten er meteen weer opmerkingen over hoertjes in Azië etc gemaakt worden. Grow upquote:Op zondag 4 september 2016 23:21 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom heb jij niet de toneelschool gedaan eigenlijk?
pls Mortaxx, je act is altijd wel grappig maar op gegeven moment ook wel wat flauwquote:Op zondag 4 september 2016 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
luisterde ook dat Radio klb stukje met hem. Mooi toch. Maar bij alles wat hij zegt moeten er meteen weer opmerkingen over hoertjes in Azië etc gemaakt worden. Grow up
Hij begint daar steeds zelf over hoorquote:Op zondag 4 september 2016 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
luisterde ook dat Radio klb stukje met hem. Mooi toch. Maar bij alles wat hij zegt moeten er meteen weer opmerkingen over hoertjes in Azië etc gemaakt worden. Grow up
En de mods nemen dat ook meteen allemaal maar serieus?quote:Op zondag 4 september 2016 23:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het was een gedichtje. Hij noemde iemand strakker dan zijn nichtje.
Toen ban klaar streep door zijn naam
dat vond ik vroeger niet leuk weet ik nog wel. Warcraft 1 en 2 wel veel gespeeldquote:Op zondag 4 september 2016 23:22 schreef hugecooll het volgende:
Starcraft 2 is nu alst goed is best goedkoop, Mortaxx
Weet alleen niet of je de expansions wil (of nodig hebt) en of het in totaal dan nog cheap is
Heb je African Kingdoms ook al?quote:Op zondag 4 september 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat vond ik vroeger niet leuk weet ik nog wel. Warcraft 1 en 2 wel veel gespeeld
Maar heb net aoe2 weer geïnstalleerd dus maar even een match doen
hij begon er niet overquote:Op zondag 4 september 2016 23:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij begint daar steeds zelf over hoor
Vond ik een goede vraag.quote:Op zondag 4 september 2016 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij begon er niet over
Hij had het over reïncarnatie en toen begon zeer over hoe hij dat rijmt met z'n Thaise hoertjes
wat gewoon een vraag was over z'n levensfilosofiequote:Op zondag 4 september 2016 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij begon er niet over
Hij had het over reïncarnatie en toen begon zeer over hoe hij dat rijmt met z'n Thaise hoertjes
raar hehquote:Op zondag 4 september 2016 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het wordt iedere keer daarop gebracht als Niels post
The Forgotten is zeker nice hoor. Meer volken, meer gameplaymogelijkheden. Ook 'Ludicrous' map size, gewoon 4x giantquote:Op zondag 4 september 2016 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geloof het niet. Die expansions vind ik maar niets
het leven is oneerlijk manquote:Op zondag 4 september 2016 23:30 schreef richolio het volgende:
Dan kan je toch eigenlijk geen jury zijn
lees eens wat van je interactie met Niels terug. Zit een erg naar patroon inquote:Op zondag 4 september 2016 23:27 schreef zeer het volgende:
[..]
wat gewoon een vraag was over z'n levensfilosofie
waar 'ie ook niet op geantwoord heeft trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |