Ja dat zei ik tochquote:Op zondag 4 september 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geeft niet, dat kan de beste overkomen
ohja haha excuusquote:Op zondag 4 september 2016 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je toch geen sorry te zeggen
ik ga zo goed fappenquote:Op zondag 4 september 2016 22:04 schreef goodtripbob het volgende:
Zo nu lekker de 3e nacht wakker overslaan2 is genoeg om lekker tegen te freaken. Zal zo even goed slapen.
Wat heb je nou aan in je UI?quote:Op zondag 4 september 2016 22:04 schreef goodtripbob het volgende:
Zo nu lekker de 3e nacht wakker overslaan2 is genoeg om lekker tegen te freaken. Zal zo even goed slapen.
Wat doe jij als je kaken helemaal naar de knaker zijn Bobquote:Op zondag 4 september 2016 22:04 schreef goodtripbob het volgende:
bobbieeeequote:Op zondag 4 september 2016 22:04 schreef goodtripbob het volgende:
Watquote:Op zondag 4 september 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Slapen is te lekker om niet te doen
Hej Noel was nog in Etje vannachtquote:Op zondag 4 september 2016 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou m'n zoon echt stompen joh
Hoeren kosten geldquote:Op zondag 4 september 2016 22:22 schreef Montelly het volgende:
Hij gaf gewoon geld uit aan een hoertje27.000 in een maand
Ik ook ja tochquote:Op zondag 4 september 2016 22:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hej Noel was nog in Etje vannacht
ik ben er nogquote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
Een zekere KLB hunk is een dagje op vakantie.
Wow zelfs tardisquote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Apart dat Crip en TARDIS. zijn geband, die hebben niks verkeerds gezegd.
Niks gehyena ik wilde gewoon discussiëren over reïncarnatiequote:Op zondag 4 september 2016 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het was vanmiddag echt totaal onnodig. Stel hyenas dat zich op Niels en z'n onzinverhaal stort. Crip die vanuit het niets hou je bek Niels roept terwijl Niels niet meer op haar mag reageren
Weet wel een leuk spelletje 😏😏quote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Maar weet iemand een game a la aoe2 die niet al te duur is op steam? Goede sp, rts en speelbaar op een simpele laptop
Verrassendquote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Oberkullie het volgende:
Een zekere KLB hunk is een dagje op vakantie.
Of je geeft het gewoon terug wanneer ze opgestaan is?...quote:Op zondag 4 september 2016 23:02 schreef kdricklamar het volgende:
Geen oplader hebben en in de nacht je zusje haar kamer in moeten sluipen om haar oplader te stelen om vervolgens sochtendsvroeg weer terug te leggen voordat ze opstaat
Kk taaie libie
Ja ze moet haar eigen telefoon toch ook hebben opgeladenquote:Op zondag 4 september 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je geeft het gewoon terug wanneer ze opgestaan is?...
Denk het.quote:Op zondag 4 september 2016 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Huh, is dat van eerder op de avond dan ofzo?
Is aoe duur nog dan op steam?quote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Maar weet iemand een game a la aoe2 die niet al te duur is op steam? Goede sp, rts en speelbaar op een simpele laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |