Dat mag uiteraardquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
mag ik de mijne ook toevoegen aan de op?
voor een tientje ben ik jouw vriendjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan een vrouw moeten neuken en daar heb ik de drang niet naar. Dus dan blijft een draagmoeder vinden over en dat kost een boel geld.
Dan houdt het snel op voor mij.![]()
Ik wil ook niet trouwen. Mij ook te duur.
Vriendje, 3/4 dagen per week werken, 4x per jaar op vakantie gaan, prima leventje.
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
mag ik de mijne ook toevoegen aan de op?
Wel wat duurquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voor een tientje ben ik jouw vriendje
zolang jij maar de bottom bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voor een tientje ben ik jouw vriendje
ja dat maakt het inderdaad lastig ;squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan een vrouw moeten neuken en daar heb ik de drang niet naar. Dus dan blijft een draagmoeder vinden over en dat kost een boel geld.
Dan houdt het snel op voor mij.![]()
Vriendje, 3/4 dagen per week werken, 4x per jaar op vakantie gaan, prima leventje.
Wij gingen trouwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Etsu het volgende:
Oh haha ja was me niet eens opgevallenquote:
nee, dat niet, maar scheiden kan dan weer wel duur zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:53 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat maakt het inderdaad lastig ;s
trouwen hoeft niet duur te zijn toch?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oh haha ja was me niet eens opgevallen
Dit is prima hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
kon geen grotere tetten vinden tho helaas
zou je wel willen samenwonen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar scheiden kan dan weer wel duur zijn
geen zin in gezeik.
als t uit is, dan is t uit. simpel
okéquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen als ieder alles voor zichzelf betaalt.
nee geintje.quote:
Hey, hoe heet jij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst maar eens een vriendje vinden.
oke haha ik kon me al niet echt inlevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee geintje.
Samenwonen vind ik prima hoor.Trouwen ook wel, maar alleen onder huwelijkse voorwaarden en ik ga diegene niet vragen.
Eerst maar eens een vriendje vinden.
Is dat de voorspelling tegen PSV?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Frank; 65e minuut 4-0 Bayern
Ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:01 schreef Wheeljack het volgende:
Ik ga even in KLB kijken of daar nog nieuwe topics zijn
succesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:01 schreef Wheeljack het volgende:
Laten we het gewoon proberen, wie weet gaat het goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens deze site:
http://www.relatietest.nl/naammatchingtest.php
26%
Naam 1quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens deze site:
http://www.relatietest.nl/naammatchingtest.php
26%
Doegie!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:01 schreef Wheeljack het volgende:
Ik heet eigenlijk Hans Pieter Leon Cornelis, maar dat maakt geen verschilquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naam 1
Frozen assassin
Naam 2
Hans Pieter Cornelis Leon
Matching percentage
90%
kaas, mandem mad, pull up pull up kaas.quote:
Oké, ik heb net vliegticket geboekt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we het gewoon proberen, wie weet gaat het goed.
Ik hoorde de eerste keer ook de hele tijd kaasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:06 schreef Crip het volgende:
[..]
kaas, mandem mad, pull up pull up kaas.
kaas, ik pull up in die car, fast (pasta) linkerbaan kaas.
Ben je goed met poten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:08 schreef Wheeljack het volgende:
Het ruikt hier naar hele vieze kaas
Ja, ik ben ook even naar binnen gegaan om te streamen. Heel even dacht ik dat ik eindelijk eens een wedstrijd goed zou voorspellen.quote:
Zet je TV op ARD, live met duits commentaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook even naar binnen gegaan om te streamen. Heel even dacht ik dat ik eindelijk eens een wedstrijd goed zou voorspellen.
Hoeveel violen je vandaag hebt gepoot.quote:
0quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel violen je vandaag hebt gepoot.
Dat is een beter idee. Ik vind 'Glanzparade' altijd zo'n prachtig woordquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet je TV op ARD, live met duits commentaar
Elk putje?quote:
Elk putje elk haartje elk gebarsten pukkeltje of zo'n nielsbipspukkel wat gedraineerd moet wordenquote:
Zou je zijn bips likken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Elk putje elk haartje elk gebarsten pukkeltje of zo'n nielsbipspukkel wat gedraineerd moet worden
En deze vind ik echt heel kutquote:
Dit is wel next level dirty talk zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Elk putje elk haartje elk gebarsten pukkeltje of zo'n nielsbipspukkel wat gedraineerd moet worden
beetje misselijk gewordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij wilde dirty talkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:13 schreef Catkiller het volgende:
Zo niet opgewonden dat mijn penis aan het schuilen is binnen mijn lichaam.
Niet waar!!quote:
Ze heeft himmel gelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:15 schreef Catkiller het volgende:
ik heb namelijk niks te willen, dat zegt mijn vriendin altijd.
Haha topickill omg wat errugquote:
doe normaal anders ga je nu naar bedquote:
Bij je sterretje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
HOMO'S!!!!! JULLIE DOEN MIJ PIJN AUUWWWWW!!!!!
waarom heb je gifje van opso als ui?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
doe normaal anders ga je nu naar bed
Heeft hij nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:21 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom heb je gifje van opso als ui?
o oke hahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Behalve Ice Tea eigenlijk nietBen gewoon een beetje druk.
Dat zou er ook nog bij moeten komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
NEE!!!
ANDERS ZOU IK WEL ZO TYPEN!!!
OUWE KOEKTROMMEL
En, zo typ ik natuurlijk niet he
Ja laten we dat maa rniet doen hequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou er ook nog bij moeten komen
Inderdaad, gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja laten we dat maa rniet doen he
ja ik ben ook drug zo nu en danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet kunnen man zo af en toe
Tsja, kort nachtje gehad, maar wel weer een leuke en productieve dag gehad dus ik mag niet klagen. Vanavond ga ik wel 'wat' eerder naar bed toe denk ik dan gister nachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
hey maar DR, hoe is het met jou verder?
Hey DerRabbitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou er ook nog bij moeten komen
Was het zo laat dan vannacht joh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, kort nachtje gehad, maar wel weer een leuke en productieve dag gehad dus ik mag niet klagen. Vanavond ga ik wel 'wat' eerder naar bed toe denk ik dan gister nacht![]()
Hoe is het leven in Hilversum?
Ik ben om 1 uur richting mijn nest gegaan en om 4 uur lag ik nog wakker en om 8 uur ging alweer mijn wekker. Niet ideaal met een aantal dingen op de planning voor vandaag, maar daar valt wel overheen te komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was het zo laat dan vannacht joh?
Hier is het leven best chill, net ff een Dumpert Polka opgenomen en op YouTube gegooid, ga zo weer ff lekker wandelen ook, weer is prima
Ja hoor, zie reacties op Braddie.quote:
Zou maar water drinken als ik jou was hoor, zitten veel suikers in ice tea en is niet bevorderlijk voor je weight lossquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Behalve Ice Tea eigenlijk nietBen gewoon een beetje druk.
bent zelf dikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou maar water drinken als ik jou was hoor, zitten veel suikers in ice tea en is niet bevorderlijk voor je weight loss
bwhahahahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben fat independent woman who doesnt need a man
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou maar water drinken als ik jou was hoor, zitten veel suikers in ice tea en is niet bevorderlijk voor je weight loss
Nu zie ik jou als:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo is dat, anders vis je er wel eentje bij vindicatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
o daarom zit je met een kat op schootquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo is dat, anders vis je er wel eentje bij vindicat
Lekkere stalpoten en een kort pittig kapseltje, echt een vrolijk jolig frikandelletjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:35 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nu zie ik jou als:
[ afbeelding ]
Nee mn soon to be bf weet nog niet dat hij mn vriendje gaat worden dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:36 schreef Drug het volgende:
[..]
o daarom zit je met een kat op schoot
maak dan geen fat chick grapjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom je weer eens aandacht tekort mcnotty
o why? hossel m gewoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee mn soon to be bf weet nog niet dat hij mn vriendje gaat worden dus
Dat wijf heb zoiezo een mega vieze kutquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:35 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nu zie ik jou als:
[ afbeelding ]
hoe weet je dat vriend?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat wijf heb zoiezo een mega vieze kut
Zo'n vieze rooie met externe vlappen
Only KFCquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Wie brengt mij even een portie kipnuggets?![]()
ja dacht ik ook altijd. nu ben ik 40 yo virginquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
moet hard2get blijven jwz, anders weet hij dat ik hem wil ;ssss
Kan niet, ben stonedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
zand in de kut?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Post dan niet van die chicks die je nooit kunt krijgen vriend. Verander je UI dan ook ff.
Braddie haalt je wel op en rijdt jou even naar McDonaldsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
40quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:40 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dacht ik ook altijd. nu ben ik 40 yo virgin
ahaha ben geen 40 tho alhamdulilahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
40gwn importbruidje via internet ja toch
Hoezo bij hem niet en bij Paus wel? Gun het Nulty meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sup? Ben je nog steeds mad omdat je dm sessies niet werken bij mij ??
Dat kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt niet als een straf.
Waarom doe je dit ;s jij maakt dan zelfs meer kans jwzquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoezo bij hem niet en bij Paus wel? Gun het Nulty meer.
Pff je zegt dit alsof ik amper kans maak maar ja nog altijd beter dan hem. :Squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom doe je dit ;s jij maakt dan zelfs meer kans jwz
denk dat jij bozer bent tbhquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sup? Ben je nog steeds mad omdat je dm sessies niet werken bij mij ??
Dat moet je dan maar verder met Ama regelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik kan dan wel kipnuggers brengen hoor
Kom je dan geen vorkje meeprikken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar verder met Ama regelen
Oh lekker, Emmen is wel een eindje rijden denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik kan dan wel kipnuggers brengen hoor
aightquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
jij ziet sws nog finer uit op je 40ste weet ik zeker
ja heb hierboven al gegadigdequote:
Nee, dat gaat em niet worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom je dan geen vorkje meeprikken?
Ja boeiend, ik wil kipnuggets.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben nog eerder in Groningen dan in EmmenWat een gat
tofquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee heb catkiller en pausje toch
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben nog eerder in Groningen dan in EmmenWat een gat
Hoenderkamp 1, 7812 VZ Emmenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik wil kipnuggets.!
ik kom naar je toe enbreng je kipnuggetsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik zal wel accepteren dat ik nu geen kipnuggets zal eten.
Thuisbezorgd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik wil kipnuggets.!
so dat doe je makkelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de vetpan aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kom naar je toe enbreng je kipnuggets
Ja heb mijn pyama aan en heb geen fiets dus naar de McDonalds fietsen is geen optie.quote:
Kan niet eens rijdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lekker, Emmen is wel een eindje rijden denk ik.
Wisten we al door je icoontje.quote:
Ik wil... Ik weet het niet. Heb geen hongerquote:
gadver hondenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Neem hondje en fix die wifeys tijdens het uitlaten van doge dan Drug
Het is altijd tijd voor cake en donutsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:47 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik wil... Ik weet het niet. Heb geen honger
Is heul niet warm meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Zou chocolade gaan eten als niet zo warm was. Smelt gewoon weg terwijl ik het alleen al uit de koelkast pak.
Iemand voelt zich aangesproken zeg.quote:
Hier is het helemaal niet warmquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Zou chocolade gaan eten als niet zo warm was. Smelt gewoon weg terwijl ik het alleen al uit de koelkast pak.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Drug het volgende:
[..]
gadver honden
ga gewoon zo
[ afbeelding ]
Komt omdat jij zo'n coole jongen bent.quote:
Heb geen cake en donuts in huisquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor cake en donuts
27.5 op mijn kamer. Te warm om chocolade te kunnen eten. Vind ik serieus zonde want het is zo'n xxl reep van Milka dus dat mag niet smelten.quote:
zonde voor jou maar fijn voor de kippen :$quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb mijn pyama aan en heb geen fiets dus naar de McDonalds fietsen is geen optie.
Omg omg omwquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Mijn ma heeft gemaakt kom maar
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand voelt zich aangesproken zeg.
Doe dan raam openquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
27.5 op mijn kamer. Te warm om chocolade te kunnen eten. Vind ik serieus zonde want het is zo'n xxl reep van Milka dus dat mag niet smelten.
Doe je ramen open danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
27.5 op mijn kamer. Te warm om chocolade te kunnen eten. Vind ik serieus zonde want het is zo'n xxl reep van Milka dus dat mag niet smelten.
Het is maar gevoelloos blik joh, gewoon gas geven.quote:
Voer mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor cake en donuts
Kom dan joh, met je pyjama!!!quote:
Mweh nee. Ongemakkelijk om in mijn slaap shirt naar je toe te komen.quote:
Of octopus hahaahaquote:
Nee, is taai zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je wel eens octopusringen gegeten?![]()
Trots?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, jullie gaan weer een partij snel vanavond.
Bedankt, kan ik goed gebruiken.quote:
FRANKIEBOY.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ha Frankquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hij is gewoon openquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Frank kun je niet (stiekem) de echte KLB SC weer open knallen?
Wow is hij ziek?quote:Aantal posts voor haags_kwartiertje
Vandaag tot nu toe: 82
Ja doe dat Frankquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
waarom? ik was m'n kleren alleen als er vlekken op zitten of ze stinken. oftewel bijna nooitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben inmiddels wel een beetje klaar met kleding wassen zeg.Wasmachine staat nu ook aan en kan morgen weer. En eerder deze week ook al 2x.
Wheeljack. Wist je trouwens dat je al een transformer was?quote:
Okquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:54 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom? ik was m'n kleren alleen als er vlekken op zitten of ze stinken. oftewel bijna nooit
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wheeljack. Wist je trouwens dat je al een transformer was?
Omdat ik echt alles moet uitwassen ineens. Mijn jassen, beddengoed etc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:54 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom? ik was m'n kleren alleen als er vlekken op zitten of ze stinken. oftewel bijna nooit
Nou... Laten we dat maar niet doen. Laten we het gewoon gezellig houden, dan hebben we meer kans dat 'ie niet stiekem open hoeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
mij hatenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat jullie allemaal en dan vooral rozevla godverdetering
Ik jou nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
van wie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik echt alles moet uitwassen ineens. Mijn jassen, beddengoed etc.
ja is echt leuke filmquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:53 schreef Drug het volgende:
[..]
ja zag er al bekend uit
van daar snapte ik jou vanmorgen trouwens :$
Ik haat jou ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
zullen we bollywood marathon houden bij mij op de bank :$quote:
Mijzelf. Mijn jas en buitenvest stinkt (naja nu alleen de jas nog, vest is weer schoon). En had schone beddengoed op mijn bed gedaan dus meteen het andere maar uitwassen. En ondertussen vult de wasmand zich ook met kledingquote:
omfg yasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef Drug het volgende:
[..]
zullen we bollywood marathon houden bij mij op de bank :$
o ja das wel kutquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijzelf. Mijn jas en buitenvest stinkt (naja nu alleen de jas nog, vest is weer schoon). En had schone beddengoed op mijn bed gedaan dus meteen het andere maar uitwassen. En ondertussen vult de wasmand zich ook met kledingVooral met dit warme weer gaat het hard.
Doe je elk 4 uur andere topje aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijzelf. Mijn jas en buitenvest stinkt (naja nu alleen de jas nog, vest is weer schoon). En had schone beddengoed op mijn bed gedaan dus meteen het andere maar uitwassen. En ondertussen vult de wasmand zich ook met kledingVooral met dit warme weer gaat het hard.
Zo begon ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:59 schreef Rozevla het volgende:
Beddengoed was ik pas volgende week weer
Zweet het toch weer vol in een uur
Bij mij maakt ghb de gleufdieren altijd nat in de kelderquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Drug het volgende:
ik ruik altijd beetje naar zweet gemixt met jp gaulteir
feromonen maken de chimi's gila
Nee dat nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je elk 4 uur andere topje aan?
Jij bent de enige ter wereld die een rododendron op Frank vindt rijmen en vervolgens van die plant weer naar oma's gaat en van oma's weer naar cake. Daar kan ik niets aan doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb zin in oma's cake gvd
Frank z'n schuld
o dat is creepyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bij mij maakt ghb de gleufdieren altijd nat in de kelder
zou nek likken met puntje vn mn tongquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Drug het volgende:
ik ruik altijd beetje naar zweet gemixt met jp gaulteir
feromonen maken de chimi's gila
Ja de wereld is gekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent de enige ter wereld die een rododendron op Frank vindt rijmen en vervolgens van die plant weer naar oma's gaat en van oma's weer naar cake. Daar kan ik niets aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |