Wat is er precies nauw?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nauw nauw nauw, straks mag je alleen nog maar in R&P posten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik tet
hij tett
zij tett
wij tetten
zij tetten
ja, maar ik zat toch echt gister in een heel aantal sc'squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt zelf ooit de tetten goedgekeurd.
Gewoon een soort nou.quote:
c) neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef yvonne het volgende:
a) wat is dat met de TT?
b) wat is dat opeens met die OP?
c) kan ik jullie nou geen een dag alleen laten?
o ja klinkt wel eerlijk. ik zie het nu ook zo (soort van), maar kan me voorstellen dat als ik in een liefdesrelatie kom dat het dan op een gegeven moment een natuurlijke stap wordt ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook al kies ik voor A of B om een kind te kunnen krijgen, het is te duur en dat heb ik er niet voor over.
Verder heb ik geen zin om me verantwoordelijk te voelen en zou ik een slechte vader zijn.
Ik kijk geen VIquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VI is vanavond ook genieten, Frass
isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
a) prima TT
b) Prima OP
c) Liet je ons maar is alleen, zeiksnor
Jaquote:
Wow ik snap niks van deze zin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
isdat schelden is tot daar aan toe, maar ' is' ?! Ernstig.
Mooie opbouw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
isdat schelden is tot daar aan toe, maar ' is' ?! Ernstig.
Kijk eens naar zijn antwoord c?quote:
Ja, maar ik zou dan een vrouw moeten neuken en daar heb ik de drang niet naar. Dus dan blijft een draagmoeder vinden over en dat kost een boel geld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
c) nee
[..]
o ja klinkt wel eerlijk. ik zie het nu ook zo, maar kan me voorstellen dat als ik in een liefdesrelatie kom dat het dan op een gegeven moment een natuurlijke stap wordt ofzo.
plus voel ergens wel zo'n primitieve drang tot voort laten bestaan van mijn genen
Ik begrijp 'm welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |