Nee dat was het mooiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kon hij wel een beetje tegen zijn verlies?
Ik ken hem via FOK! jaquote:
Dat kan niet, dan krijg je een berichtje te zien dat er al eentje geopend is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:53 schreef kdricklamar het volgende:
(ik durf nooit een nieuw topic te openen omdat ik bang ben dat er al eentje bestaat en iedereen boos wordt)
450quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:54 schreef kdricklamar het volgende:
Hvl relaties en babies zouden er door fok ontstaan zijn denken jullie
Eerste meet was niet de eerste date.quote:
komt goed moppiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
niks gwn menopauze wijf tegen pms wijf
Hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee dat was het mooie![]()
Hij was blij voor me, ook omdat ik echt superblij was
Maar wel echt mad
Ohh ok duidelijk volgende x Waag ik ffquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan krijg je een berichtje te zien dat er al eentje geopend is.
69quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef kdricklamar het volgende:
En hoeveel relaties zouden wel niet beeindigd zijn door fok
Ooooh zo cutequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eerste meet was niet de eerste date.
Maar nee totaal niet eigenlijk, was echt alsof ik hem jaaaaaren kende
Nee, wel 1 keer daarna gedaan en toen deed ie echt zn best maar het lukte niet echt helemaal af en toequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hehe. Dat maakt het stiekem ook extra leuk natuurlijk. Daarna nog gebiljart of was dat de enige laatste keer meteen?
Mijn relatie met Paus is vandaag beëindigdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef kdricklamar het volgende:
Dat ik hem ook via dit forum kenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:56 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ooooh zo cute
En wat zeg je tegen de omgeving?
Komt omdat je niet op zijn date met jou kwam toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn relatie met Paus is vandaag beëindigd
Hhahgaahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:57 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Komt omdat je niet op zijn date met jou kwam toch?
Dat zijn verhalen die blijven jullie voor altijd bij. Vertel je waarschijnlijk over heel wat jaar in het seniorencentrum nog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, wel 1 keer daarna gedaan en toen deed ie echt zn best maar het lukte niet echt helemaal af en toewerd 2-1 voor hem tho
In ieder geval die van Tardis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef kdricklamar het volgende:
inshallah mektboubi :$quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef Crip het volgende:
drug gaan wij ook elkaar leren kennen via fok?
Tijd zal het leren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank, gaan we nog terug naar KLB?
Zou me niet verbazenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn verhalen die blijven jullie voor altijd bij. Vertel je waarschijnlijk over heel wat jaar in het seniorencentrum nog.
quote:
Ben je Marokkaans?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:02 schreef Drug het volgende:
mss over paar jaar richting marokko verhuizen ofzo, daar beetje zuipen en assie roken hele dag en dan kapot gestoken worden om een potje kaarten allah yarhamou
Waarom ben je op alles en iedereen altijd zo butthurt??quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
bij jou viel er niets te beëindigen omdat je nooit verder kwam dan dm
ok Montellyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom ben je op alles en iedereen altijd zo butthurt??
Anyway veel plezier met je vrijdagavond. Wellicht dat er nog tips worden gegeven over wat te doen met etensresten in hoofddoek.
haha madquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom ben je op alles en iedereen altijd zo butthurt??
Anyway veel plezier met je vrijdagavond. Wellicht dat er nog tips worden gegeven over wat te doen met etensresten in hoofddoek.
Neutraal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet een heel optimistisch antwoord
haha okquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben ook gewoon wannabe Hondurees
Ik kan daar nooit naar luisteren. Rai of iets dergelijks heet dat geloof ik. Als je nooit anders dan westerse muziek gewend bent hoor je daar - of ik althans - geen melodie in. Bij gebrek aan een betere uitleg.quote:
Hahahah ga ik nooit zeggen ahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat ik hem ook via dit forum ken
Iedereen hun reactie "wtf fok, dat klinkt als een seksforum"
Nee maar Frank, het is wel beetje apart dat wij verplaatst zijn naar ONZ en hier opeens ook huge, pharkus en jij te vinden bent. Het is een ander subforum maar jullie gaan wel mee. Dan kan je net zo goed hele zooi terug verplaatsen naar KLB. Dat is toch waar wij thuishoren.quote:
Haha als iemand langs mij loopt op school en ik heb FOK! openstaan druk ik gauw naar waar ik eigenlijk mee bezig moet zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat ik hem ook via dit forum ken
Iedereen hun reactie "wtf fok, dat klinkt als een seksforum"
ja rai idd. ik vind die van jaren 80 tot half jaren 90 echt awesome. heeft zo'n melancholische klank, zware synthesizers, gekke funk/reggae fusion met arabische stijl, en dan die vercrackte cassettekwaliteit. word er een beetje sentimenteel van en ik versta niet eens de tekstenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan daar nooit naar luisteren. Rai of iets dergelijks heet dat geloof ik. Als je nooit anders dan westerse muziek gewend bent hoor je daar - of ik althans - geen melodie in. Bij gebrek aan een betere uitleg.
Ik kon het al niet meer vinden, zo onhandig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee maar Frank, het is wel beetje apart dat wij verplaatst zijn naar ONZ en hier opeens ook huge, pharkus en jij te vinden bent. Het is een ander subforum maar jullie gaan wel mee. Dan kan je net zo goed hele zooi terug verplaatsen naar KLB. Dat is toch waar wij thuishoren.
We zijn er nog even over bezig. Je zult ongetwijfeld spoedig duidelijkheid krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee maar Frank, het is wel beetje apart dat wij verplaatst zijn naar ONZ en hier opeens ook huge, pharkus en jij te vinden bent. Het is een ander subforum maar jullie gaan wel mee. Dan kan je net zo goed hele zooi terug verplaatsen naar KLB. Dat is toch waar wij thuishoren.
volgens mij zijn er wat plannen in de maak om dat gekut structureel de kop in te drukken ofzo, en tot die tijd zijn we in ballingschapquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ieder geval geen voetbalquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:13 schreef Onnoman het volgende:
wat is de favoriete sport van de joden?
antwoord mag ik helaas niet geven.. anders krijg ik een intergalactische ban
ach ja mensen vinden mij toch raarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:09 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hahahah ga ik nooit zeggen ahaha
Mensen vinden mij ook raarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ach ja mensen vinden mij toch raar
Ik ken iemand van fok en ik vergeet telkens dar ik diegene ken van fok door m'n eigen leugenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ach ja mensen vinden mij toch raar
Wat hoe?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:15 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ken iemand van fok en ik vergeet telkens dar ik diegene ken van fok door m'n eigen leugen![]()
Alleen nu besef ik ff weer
oke TARDIS.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:15 schreef Rassilon het volgende:
Zijn er beter SC's dan de KLB SC? Nou dat dacht ik niet.
Ik kwam hier voor de tieten in de op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
kquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kwam hier voor de tieten in de op.
Uitstekende keus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kwam hier voor de tieten in de op.
we zijn auti's cripquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
Lekker boeiend allemaal waar we posten alsof een tijdelijke plek verandering voor verandering in gedrag zorgt, hebben ze ook weer eens wat activiteit in onz.
Zo werkt het toch niet Crip.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
Lekker boeiend allemaal waar we posten alsof een tijdelijke plek verandering voor verandering in gedrag zorgt, hebben ze ook weer eens wat activiteit in onz.
Makkie voor Bayern. Dat Werder is allang niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kijktip: ARD Sportschau: Bayern Munchen - Werder Bremen
jaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben aan het bingewatchen van een serie. Alleen weet ik niet meer waar ik gebleven was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ai ai, dat is zuur ja. Netflix? Daar kan je wel gewoon 'verder kijken' dan ben je weer waar je gebleven wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben aan het bingewatchen van een serie. Alleen weet ik niet meer waar ik gebleven was.
Klopt, is eerder de vraag met hoeveel Bayern gaat winnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Makkie voor Bayern. Dat Werder is allang niet meer wat het geweest is.
nee gedownload. Maar ik ben al weer bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ai ai, dat is zuur ja. Netflix? Daar kan je wel gewoon 'verder kijken' dan ben je weer waar je gebleven was
4-0 als ik moet gokken. 1 eentje voor de rust tegen een stug Werder dat het seizoen niet wil beginnen met een pak slaag en daarna nog 3 na rust.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, is eerder de vraag met hoeveel Bayern gaat winnen
Mailtje gestuurd naar Tim Kuik, vindersbeloning jeweetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
nee gedownload. Maar ik ben al weer bij.
8 minuten gespeeld, 0-0. Werder niet een keer over middellijn geweestquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
4-0 als ik moet gokken. 1 eentje voor de rust tegen een stug Werder dat het seizoen niet wil beginnen met een pak slaag en daarna nog 3 na rust.
Ben wel benieuwd hoe Ancelotti daar gaat aarden.
Dat vermoedde ik al, die willen koste wat het kost na het drama van vorig jaar geen pak slaag krijgen, al helemaal niet aan het begin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
8 minuten gespeeld, 0-0. Werder niet een keer over middellijn geweest
Ik geloof je op je woord. Ik zit immers in de tuin, kan daar geen voetbal kijken.quote:
2-0 nu alquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Ik zit immers in de tuin, kan daar geen voetbal kijken.
Ik zit achter 23 miljard proxiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mailtje gestuurd naar Tim Kuik, vindersbeloning jeweet
[..]
8 minuten gespeeld, 0-0. Werder niet een keer over middellijn geweest
Klapperquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2-0 nu al
Dit gaat een klapper worden
Heb me uitstekend vermaaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je de warme dagen nog een beetje overleefd zonder FOK!?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb me uitstekend vermaaktEn lekker ijsjes eten toch
Wat ga jij vanavond daar nu zoal doen op de vrijdag?quote:
Niks, morgen om 07:00am op, we gaan naar SixFlags.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ga jij vanavond daar nu zoal doen op de vrijdag?
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even vakantie van m'n werk tochNiks mis mee
Ah, die pretparken zijn daar geweldig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks, morgen om 07:00am op, we gaan naar SixFlags.
Ik FOK!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Wat voor werk doe je?
vetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal me benieuwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, die pretparken zijn daar geweldig.
Dit vind ik ook nog wel gaan ja.quote:
ik luister naar ditquote:
Netjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal me benieuwen.![]()
Ik heb ook de resultaten van de testen van vorige week terug, ik zit op level 4 van de 5 met Engels.In principe is mijn Engels 'goed' genoeg, maar ik moet binnenkort een andere test doen en als ik dat haal, mag ik Amerikaans recht volgen. Zo niet, dan moet ik door met Engels. Heb maar 2 kansen voor die test.
Dat wilde ik even kwijt.
Klopt. Vanaf level 3/4 begint grammatica volgens mij, en daar ben ik een ramp in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Netjes![]()
Maar ik neem aan dat je het zelf ook wel comfortabel wil kunnen, want ik neem aan dat je die papers net zoals hier nagenoeg foutloos moet kunnen schrijven.
classicquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
dit is pas mn jam, lang niet geluisterd.
is een ander genre, kabyle, van onderdrukte algerijnse berbers (recentelijk niet per se door de overheid, maar zijn wel vaak doelwit geweest van nationalistische islamisten in de tijd van gia/fis)quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit vind ik ook nog wel gaan ja.
aight succes manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal me benieuwen.![]()
Ik heb ook de resultaten van de testen van vorige week terug, ik zit op level 4 van de 5 met Engels.In principe is mijn Engels 'goed' genoeg, maar ik moet binnenkort een andere test doen en als ik dat haal, mag ik Amerikaans recht volgen. Zo niet, dan moet ik door met Engels. Heb maar 2 kansen voor die test.
Dat wilde ik even kwijt.
Het zal allemaal wel goed komen. Op zich is Engelse grammatica makkelijker dan Nederlandse. En het heeft natuurlijk ook genoeg overeenkomsten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Vanaf level 3/4 begint grammatica volgens mij, en daar ben ik een ramp in.![]()
We zullen het zien.
Zal wel zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel goed komen. Op zich is Engelse grammatica makkelijker dan Nederlandse. En het heeft natuurlijk ook genoeg overeenkomsten.
Jazeker en gereageerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal wel zien.![]()
Heb je mijn topic al gelezen?
quote:
Ik heb nog niet zo lang geleden gereageerd. Ik had je topic allang gelezen, maar het raakte een beetje ondergesneeuwd de laatste tijd.quote:
Zit je nou ff te ninja edditen??quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
ik snap wel dat jullie gek worden van die ""
Ik snap best dat je het druk hebt met de ondeugende mormels hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang geleden gereageerd. Ik had je topic allang gelezen, maar het raakte een beetje ondergesneeuwd de laatste tijd.
Ik ookquote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zit je nou ff te ninja edditen??
Ik zag het wel
Welk scriptje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah nu weet ik weer waarom ik al die vogelaids niet zie, scriptje werkt goed
Dit:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
samequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
div[data-member=Rozevla] {
display:none !important;
}
Ik dacht dat je 'quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
div[data-member=Rozevla] {
display:none !important;
}
Super chillie !!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik kan gewoon mensen blokkeren met abonnement.
hier danquote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat vogeltje is toch gekomen voor dat afschuwelijke Songfestival?
waarom is ze zo perfquote:
Bij degene die dit heeft bedacht zou haast waterboarding uitgevoerd moeten wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat werkt toch niet optimaal?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan met abo ook gewoon iemand blokkeren.
Ja door Anoukquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat verklaart waarom het zo'n vreselijke smiley is.quote:
Ik kom onlinequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:13 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben thuis!!!
Tijd voor het betere fok SC werk![]()
Limoncello, sigaar erbij.
Morgen mysteryland, wie gaat er ook?
KUNNEN WE EEN MEETING HOUDEN !!!
Dit is helemaal op waarheden berustquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom het zo'n vreselijke smiley is.
jaaaaaquote:
Hoe is het met de twingo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit is helemaal op waarheden berust
Goeien kontquote:
Was toen zo verliefd op diequote:
is wel een sexy clipquote:
Bedanktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:31 schreef Crip het volgende:
https://musicmp3.ru/artis(...)de.html#.V8CY_yiLQ2w
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, toen ik nog abo had iig niet, dan krijg je nog steeds post te zien van geblokkeerde mensen via de automatische updates van een topic.quote:
Nog steeds rijdend, begint wel steeds eigenaardiger te doen m.b.t versnellingsbak, maar zolang ik nog kan rijden/schakelen zonder problemen is het prima.quote:
Misschien heb je dan geen last meer van reclamekaartjes van autosloperijen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nog steeds rijdend, begint wel steeds eigenaardiger te doen m.b.t versnellingsbak, maar zolang ik nog kan rijden/schakelen zonder problemen is het prima.
Volgens de monteur die er laatst naar keek was het probleem iig iets wat in de bak zelf zat en dat hoeft niet echt een probleem te vormen, kunnen ze oud mee worden.
Wil sowieso gaan sparen voor een andere auto, geen nieuwe, zoals ik eerst in m`n hoofd had, hoewel niet onrealistisch (Kleine A-segmenter) Wil ik toch wel wat luxer gaan rijden.
Ja klopt. Dus ik vraag waar ik dat scriptje moet invoeren, komt Ama met zo'n antwoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, toen ik nog abo had iig niet, dan krijg je nog steeds post te zien van geblokkeerde mensen via de automatische updates van een topic.
Ghehe, ja godverquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien heb je dan geen last meer van reclamekaartjes van autosloperijen..
Moeilijk in de versnelling te krijgen? Er in moeten rammen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nog steeds rijdend, begint wel steeds eigenaardiger te doen m.b.t versnellingsbak, maar zolang ik nog kan rijden/schakelen zonder problemen is het prima.
Volgens de monteur die er laatst naar keek was het probleem iig iets wat in de bak zelf zat en dat hoeft niet echt een probleem te vormen, kunnen ze oud mee worden.
Wil sowieso gaan sparen voor een andere auto, geen nieuwe, zoals ik eerst in m`n hoofd had, hoewel niet onrealistisch (Kleine A-segmenter) Wil ik toch wel wat luxer gaan rijden. Ik wacht uiteraard de APK van de Twingo nog af, maar op basis van wat daar naar bovenkomt ga ik denk ik wel kijken voor wat leukers.
Alle nachten met jou zijn een hel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond eindelijk weer heerlijk slapen denk ik, temperatuur valt me mee nu
Afgelopen nachten waren een HEL
nee hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle nachten met jou zijn een hel.
Lekker voor jequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop dat je zolderkamer nog steeds warm isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
oh shitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle nachten met jou zijn een hel.
wtf waarom slaap je vroeg in avondquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
Net even geslapen, nu voel ik mij helemaal gaar.
'Er zaten ook dieren in het water'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef Etsu het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)tpot.html?redirect=1![]()
![]()
Niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hoop dat je zolderkamer nog steeds warm is
Was moe en voelde me niet helemaal oké.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wtf waarom slaap je vroeg in avond
Ziet er sowieso al niet snugger uit.quote:
Zoveel mogelijk FOK!sters versieren.quote:
Wat is die rode plek?quote:
Heb je het nieuwsbericht wel gelezen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat is die rode plek?
Ziet er niet echt gezond uit vind ik
Ik vermoed van het er in of er uit proberen te klauteren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat is die rode plek?
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je het nieuwsbericht wel gelezen?
Staat toch in het nieuwsbericht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat is die rode plek?
jammer dat je niet fokkers zei want zou me zo voor je voeten werpen :$quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk FOK!sters versieren.
ah ambitieusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, alle landen van de wereld bezocht hebben.
Die kan je wel snel bereikenquote:
nee ik hou van een langzame dood, drm vreet ik me de pleuris.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die kan je wel snel bereiken
Jij durft, als hzaw dit leest..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:39 schreef Drug het volgende:
[..]
jammer dat je niet fokkers zei want zou me zo voor je voeten werpen :$
quote:
hoe werken jullie daar naar toe?quote:
Al laten doen, schakelstangen zijn prima, het zit echt in de bak helaasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Moeilijk in de versnelling te krijgen? Er in moeten rammen?
Moet je is naar die schakelstangen laten kijken, vanaf je pook.
Het staat er niet letterlijk, maar met een beetje logisch nadenken kom je een heel eind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lijken me geen dierenbeten hoor.
quote:De periode van mooi en zonnig weer wordt morgen onderbroken: het KNMI heeft code geel afgekondigd voor het hele land. Overdag is het op de meeste plaatsen nog goed te doen, maar 's avonds krijgen we te maken met kans op onweer. Plaatselijk kan in korte tijd veel regen vallen.
Daarnaar toe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:41 schreef Drug het volgende:
daar naar toe? daarnaar toe? daar naartoe?
ik weet het niet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Al laten doen, schakelstangen zijn prima, het zit echt in de bak helaas
Ik denk dat ze zelfmoord gaan plegenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:40 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
hoe werken jullie daar naar toe?
waarom niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Scheelt toch weer dat ik geen kinderen wil.
ja als hij vrij was had ik niet gedurfd :$quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij durft, als hzaw dit leest..
Is er nog iemand die zich wat aantrekt van die codes dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Code geel voor wat onweerEcht pussies zijn we geworden
Zit hij vast? Heeft mij niet eens ingelicht, wat een vlerk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Drug het volgende:
ja als hij vrij was had ik niet gedurfd :$
Co de Geel zelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is er nog iemand die zich wat aantrekt van die codes dan?
Wij als zolderkamerbewoners niet uiteraardquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maakt voor mij sowieso weinig uit of er niks staat, code geel of code rood. Als het gaat regenen en onweren blijf ik toch binnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook al kies ik voor A of B om een kind te kunnen krijgen, het is te duur en dat heb ik er niet voor over.quote:
a) prima TTquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef yvonne het volgende:
a) wat is dat met de TT?
b) wat is dat opeens met die OP?
c) kan ik jullie nou geen een dag alleen laten?
Bedankt voor het benoemen van punt b, heb er van genoten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef yvonne het volgende:
a) wat is dat met de TT?
meh niet zo grappigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelfmoord gaan plegen
Crip pleegt op een druk plein een zelfmoordaanslag en Rozevla heeft te veel roze vla gegeten
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
a) prima TT
b) Tetten zijn niet verboden
c) kan prima
Je hebt zelf ooit de tetten goedgekeurd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef yvonne het volgende:
a) wat is dat met de TT?
meer locked out so to speakquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit hij vast? Heeft mij niet eens ingelicht, wat een vlerk.
Ik weet niet wat dat is met de TT, maar tetten mogen toch wel in ONZ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef yvonne het volgende:
a) wat is dat met de TT?
ook in KLBquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:45 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is met de TT, maar tetten mogen toch wel in ONZ?
a) prima TTquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef yvonne het volgende:
a) wat is dat met de TT?
Sow, doe normaal joh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
a) prima TT
b) Prima OP
c) Liet je ons maar is alleen, zeiksnor
Nauw nauw nauw, straks mag je alleen nog maar in R&P posten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
a) prima TT
b) Prima OP
hertstquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik tet
hij tett
zij tett
wij tetten
zij tetten
haags_riddertje ehehequote:
Wat is er precies nauw?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nauw nauw nauw, straks mag je alleen nog maar in R&P posten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik tet
hij tett
zij tett
wij tetten
zij tetten
ja, maar ik zat toch echt gister in een heel aantal sc'squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt zelf ooit de tetten goedgekeurd.
Gewoon een soort nou.quote:
c) neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:43 schreef yvonne het volgende:
a) wat is dat met de TT?
o ja klinkt wel eerlijk. ik zie het nu ook zo (soort van), maar kan me voorstellen dat als ik in een liefdesrelatie kom dat het dan op een gegeven moment een natuurlijke stap wordt ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook al kies ik voor A of B om een kind te kunnen krijgen, het is te duur en dat heb ik er niet voor over.
Verder heb ik geen zin om me verantwoordelijk te voelen en zou ik een slechte vader zijn.
Ik kijk geen VIquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VI is vanavond ook genieten, Frass
isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
a) prima TT
b) Prima OP
Jaquote:
Wow ik snap niks van deze zin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
isdat schelden is tot daar aan toe, maar ' is' ?! Ernstig.
Mooie opbouw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
isdat schelden is tot daar aan toe, maar ' is' ?! Ernstig.
Kijk eens naar zijn antwoord c?quote:
Ja, maar ik zou dan een vrouw moeten neuken en daar heb ik de drang niet naar. Dus dan blijft een draagmoeder vinden over en dat kost een boel geld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
c) nee
[..]
o ja klinkt wel eerlijk. ik zie het nu ook zo, maar kan me voorstellen dat als ik in een liefdesrelatie kom dat het dan op een gegeven moment een natuurlijke stap wordt ofzo.
plus voel ergens wel zo'n primitieve drang tot voort laten bestaan van mijn genen
Ik begrijp 'm welquote:
voor een tientje ben ik jouw vriendjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan een vrouw moeten neuken en daar heb ik de drang niet naar. Dus dan blijft een draagmoeder vinden over en dat kost een boel geld.
Dan houdt het snel op voor mij.![]()
Ik wil ook niet trouwen. Mij ook te duur.
Vriendje, 3/4 dagen per week werken, 4x per jaar op vakantie gaan, prima leventje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |