Dat ik hem ook via dit forum kenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:56 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ooooh zo cute
En wat zeg je tegen de omgeving?
Komt omdat je niet op zijn date met jou kwam toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn relatie met Paus is vandaag beëindigd
Hhahgaahquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:57 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Komt omdat je niet op zijn date met jou kwam toch?
Dat zijn verhalen die blijven jullie voor altijd bij. Vertel je waarschijnlijk over heel wat jaar in het seniorencentrum nog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, wel 1 keer daarna gedaan en toen deed ie echt zn best maar het lukte niet echt helemaal af en toewerd 2-1 voor hem tho
In ieder geval die van Tardis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef kdricklamar het volgende:
En hoeveel relaties zouden wel niet beeindigd zijn door fok
inshallah mektboubi :$quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef Crip het volgende:
drug gaan wij ook elkaar leren kennen via fok?
Tijd zal het leren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank, gaan we nog terug naar KLB?
Zou me niet verbazenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn verhalen die blijven jullie voor altijd bij. Vertel je waarschijnlijk over heel wat jaar in het seniorencentrum nog.
quote:
Ben je Marokkaans?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:02 schreef Drug het volgende:
mss over paar jaar richting marokko verhuizen ofzo, daar beetje zuipen en assie roken hele dag en dan kapot gestoken worden om een potje kaarten allah yarhamou
Waarom ben je op alles en iedereen altijd zo butthurt??quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
bij jou viel er niets te beëindigen omdat je nooit verder kwam dan dm
ok Montellyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom ben je op alles en iedereen altijd zo butthurt??
Anyway veel plezier met je vrijdagavond. Wellicht dat er nog tips worden gegeven over wat te doen met etensresten in hoofddoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |