Nee dat was het mooiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kon hij wel een beetje tegen zijn verlies?
Ik ken hem via FOK! jaquote:
Dat kan niet, dan krijg je een berichtje te zien dat er al eentje geopend is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:53 schreef kdricklamar het volgende:
(ik durf nooit een nieuw topic te openen omdat ik bang ben dat er al eentje bestaat en iedereen boos wordt)
450quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:54 schreef kdricklamar het volgende:
Hvl relaties en babies zouden er door fok ontstaan zijn denken jullie
Eerste meet was niet de eerste date.quote:
komt goed moppiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
niks gwn menopauze wijf tegen pms wijf
Hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee dat was het mooie![]()
Hij was blij voor me, ook omdat ik echt superblij was
Maar wel echt mad
Ohh ok duidelijk volgende x Waag ik ffquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan krijg je een berichtje te zien dat er al eentje geopend is.
69quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef kdricklamar het volgende:
En hoeveel relaties zouden wel niet beeindigd zijn door fok
Ooooh zo cutequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eerste meet was niet de eerste date.
Maar nee totaal niet eigenlijk, was echt alsof ik hem jaaaaaren kende
Nee, wel 1 keer daarna gedaan en toen deed ie echt zn best maar het lukte niet echt helemaal af en toequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hehe. Dat maakt het stiekem ook extra leuk natuurlijk. Daarna nog gebiljart of was dat de enige laatste keer meteen?
Mijn relatie met Paus is vandaag beëindigdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:55 schreef kdricklamar het volgende:
En hoeveel relaties zouden wel niet beeindigd zijn door fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |