Ja ben echt boos nu ik erover nadenkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb bikini voor maar drie euries gekocht
Maak ik altijd zelfquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:47 schreef Drug het volgende:
[..]
en gzoya is lekker bij sushizaken omg![]()
ja kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, je moet wel echt mad zijn als je eten overslaat
Geo is best goed in poolen, heeft ook aantal jaar biljarten gedaan en doet poolen sinds zn 4e. Op de eerste date ging ik dus poolen met hem (ik heb het nooit eerder gedaan) en werd keihard ingemaakt terwijl ie nog met zn slechte hand pooldequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, kom maar op dan met het verhaal.
hoe lang zijn jullie samen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geo is best goed in poolen, heeft ook aantal jaar biljarten gedaan en doet poolen sinds zn 4e. Op de eerste date ging ik dus poolen met hem (ik heb het nooit eerder gedaan) en werd keihard ingemaakt terwijl ie nog met zn slechte hand pooldeen ging ie me beetje pesten daarmee.
Fast forward jaar later, we hebben al paar keer gedaan inmiddels en hij zei dat ik best goed werd. Naja dat geloofde ik dus nietWe gingen toen op een avond poolen en ik was echt lekker bezig. Ik heb hem toen met 4-0 keihard gepwned en dat met zijn goede hand
Toen had ik dat op FB gezet![]()
Bijna 2 jaarquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geo is best goed in poolen, heeft ook aantal jaar biljarten gedaan en doet poolen sinds zn 4e. Op de eerste date ging ik dus poolen met hem (ik heb het nooit eerder gedaan) en werd keihard ingemaakt terwijl ie nog met zn slechte hand pooldeen ging ie me beetje pesten daarmee.
Fast forward jaar later, we hebben al paar keer gedaan inmiddels en hij zei dat ik best goed werd. Naja dat geloofde ik dus nietWe gingen toen op een avond poolen en ik was echt lekker bezig. Ik heb hem toen met 4-0 keihard gepwned en dat met zijn goede hand
Toen had ik dat op FB gezet![]()
Goed verhaal, kan je het nog een keer vertellen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon iemand pownen met 4-0 terwijl ie sinds zn 4e poolt ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |