ja is echt leuke filmquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:53 schreef Drug het volgende:
[..]
ja zag er al bekend uit
van daar snapte ik jou vanmorgen trouwens :$
Ik haat jou ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat jullie allemaal en dan vooral rozevla godverdetering
zullen we bollywood marathon houden bij mij op de bank :$quote:
Mijzelf. Mijn jas en buitenvest stinkt (naja nu alleen de jas nog, vest is weer schoon). En had schone beddengoed op mijn bed gedaan dus meteen het andere maar uitwassen. En ondertussen vult de wasmand zich ook met kledingquote:
omfg yasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef Drug het volgende:
[..]
zullen we bollywood marathon houden bij mij op de bank :$
o ja das wel kutquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijzelf. Mijn jas en buitenvest stinkt (naja nu alleen de jas nog, vest is weer schoon). En had schone beddengoed op mijn bed gedaan dus meteen het andere maar uitwassen. En ondertussen vult de wasmand zich ook met kledingVooral met dit warme weer gaat het hard.
Doe je elk 4 uur andere topje aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijzelf. Mijn jas en buitenvest stinkt (naja nu alleen de jas nog, vest is weer schoon). En had schone beddengoed op mijn bed gedaan dus meteen het andere maar uitwassen. En ondertussen vult de wasmand zich ook met kledingVooral met dit warme weer gaat het hard.
Zo begon ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:59 schreef Rozevla het volgende:
Beddengoed was ik pas volgende week weer
Zweet het toch weer vol in een uur
Bij mij maakt ghb de gleufdieren altijd nat in de kelderquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Drug het volgende:
ik ruik altijd beetje naar zweet gemixt met jp gaulteir
feromonen maken de chimi's gila
Nee dat nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je elk 4 uur andere topje aan?
Jij bent de enige ter wereld die een rododendron op Frank vindt rijmen en vervolgens van die plant weer naar oma's gaat en van oma's weer naar cake. Daar kan ik niets aan doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb zin in oma's cake gvd
Frank z'n schuld
o dat is creepyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bij mij maakt ghb de gleufdieren altijd nat in de kelder
zou nek likken met puntje vn mn tongquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Drug het volgende:
ik ruik altijd beetje naar zweet gemixt met jp gaulteir
feromonen maken de chimi's gila
Ja de wereld is gekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent de enige ter wereld die een rododendron op Frank vindt rijmen en vervolgens van die plant weer naar oma's gaat en van oma's weer naar cake. Daar kan ik niets aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |