Ik wil... Ik weet het niet. Heb geen hongerquote:
gadver hondenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Neem hondje en fix die wifeys tijdens het uitlaten van doge dan Drug
Het is altijd tijd voor cake en donutsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:47 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik wil... Ik weet het niet. Heb geen honger
Is heul niet warm meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Zou chocolade gaan eten als niet zo warm was. Smelt gewoon weg terwijl ik het alleen al uit de koelkast pak.
Iemand voelt zich aangesproken zeg.quote:
Hier is het helemaal niet warmquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Zou chocolade gaan eten als niet zo warm was. Smelt gewoon weg terwijl ik het alleen al uit de koelkast pak.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Drug het volgende:
[..]
gadver honden
ga gewoon zo
[ afbeelding ]
Komt omdat jij zo'n coole jongen bent.quote:
Heb geen cake en donuts in huisquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor cake en donuts
27.5 op mijn kamer. Te warm om chocolade te kunnen eten. Vind ik serieus zonde want het is zo'n xxl reep van Milka dus dat mag niet smelten.quote:
zonde voor jou maar fijn voor de kippen :$quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb mijn pyama aan en heb geen fiets dus naar de McDonalds fietsen is geen optie.
Omg omg omwquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Mijn ma heeft gemaakt kom maar
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand voelt zich aangesproken zeg.
Doe dan raam openquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
27.5 op mijn kamer. Te warm om chocolade te kunnen eten. Vind ik serieus zonde want het is zo'n xxl reep van Milka dus dat mag niet smelten.
Doe je ramen open danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
27.5 op mijn kamer. Te warm om chocolade te kunnen eten. Vind ik serieus zonde want het is zo'n xxl reep van Milka dus dat mag niet smelten.
Het is maar gevoelloos blik joh, gewoon gas geven.quote:
Voer mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor cake en donuts
Kom dan joh, met je pyjama!!!quote:
Mweh nee. Ongemakkelijk om in mijn slaap shirt naar je toe te komen.quote:
Of octopus hahaahaquote:
Nee, is taai zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je wel eens octopusringen gegeten?![]()
Trots?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, jullie gaan weer een partij snel vanavond.
Bedankt, kan ik goed gebruiken.quote:
FRANKIEBOY.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ha Frankquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hij is gewoon openquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Frank kun je niet (stiekem) de echte KLB SC weer open knallen?
Wow is hij ziek?quote:Aantal posts voor haags_kwartiertje
Vandaag tot nu toe: 82
Ja doe dat Frankquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
waarom? ik was m'n kleren alleen als er vlekken op zitten of ze stinken. oftewel bijna nooitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben inmiddels wel een beetje klaar met kleding wassen zeg.Wasmachine staat nu ook aan en kan morgen weer. En eerder deze week ook al 2x.
Wheeljack. Wist je trouwens dat je al een transformer was?quote:
Okquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:54 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom? ik was m'n kleren alleen als er vlekken op zitten of ze stinken. oftewel bijna nooit
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wheeljack. Wist je trouwens dat je al een transformer was?
Omdat ik echt alles moet uitwassen ineens. Mijn jassen, beddengoed etc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:54 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom? ik was m'n kleren alleen als er vlekken op zitten of ze stinken. oftewel bijna nooit
Nou... Laten we dat maar niet doen. Laten we het gewoon gezellig houden, dan hebben we meer kans dat 'ie niet stiekem open hoeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
mij hatenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat jullie allemaal en dan vooral rozevla godverdetering
Ik jou nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
van wie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik echt alles moet uitwassen ineens. Mijn jassen, beddengoed etc.
ja is echt leuke filmquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:53 schreef Drug het volgende:
[..]
ja zag er al bekend uit
van daar snapte ik jou vanmorgen trouwens :$
Ik haat jou ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
zullen we bollywood marathon houden bij mij op de bank :$quote:
Mijzelf. Mijn jas en buitenvest stinkt (naja nu alleen de jas nog, vest is weer schoon). En had schone beddengoed op mijn bed gedaan dus meteen het andere maar uitwassen. En ondertussen vult de wasmand zich ook met kledingquote:
omfg yasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef Drug het volgende:
[..]
zullen we bollywood marathon houden bij mij op de bank :$
o ja das wel kutquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijzelf. Mijn jas en buitenvest stinkt (naja nu alleen de jas nog, vest is weer schoon). En had schone beddengoed op mijn bed gedaan dus meteen het andere maar uitwassen. En ondertussen vult de wasmand zich ook met kledingVooral met dit warme weer gaat het hard.
Doe je elk 4 uur andere topje aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijzelf. Mijn jas en buitenvest stinkt (naja nu alleen de jas nog, vest is weer schoon). En had schone beddengoed op mijn bed gedaan dus meteen het andere maar uitwassen. En ondertussen vult de wasmand zich ook met kledingVooral met dit warme weer gaat het hard.
Zo begon ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:59 schreef Rozevla het volgende:
Beddengoed was ik pas volgende week weer
Zweet het toch weer vol in een uur
Bij mij maakt ghb de gleufdieren altijd nat in de kelderquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Drug het volgende:
ik ruik altijd beetje naar zweet gemixt met jp gaulteir
feromonen maken de chimi's gila
Nee dat nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je elk 4 uur andere topje aan?
Jij bent de enige ter wereld die een rododendron op Frank vindt rijmen en vervolgens van die plant weer naar oma's gaat en van oma's weer naar cake. Daar kan ik niets aan doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik heb zin in oma's cake gvd
Frank z'n schuld
o dat is creepyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bij mij maakt ghb de gleufdieren altijd nat in de kelder
zou nek likken met puntje vn mn tongquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:00 schreef Drug het volgende:
ik ruik altijd beetje naar zweet gemixt met jp gaulteir
feromonen maken de chimi's gila
Ja de wereld is gekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent de enige ter wereld die een rododendron op Frank vindt rijmen en vervolgens van die plant weer naar oma's gaat en van oma's weer naar cake. Daar kan ik niets aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |