Wow is hij ziek?quote:Aantal posts voor haags_kwartiertje
Vandaag tot nu toe: 82
Ja doe dat Frankquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Frank kun je niet (stiekem) de echte KLB SC weer open knallen?
waarom? ik was m'n kleren alleen als er vlekken op zitten of ze stinken. oftewel bijna nooitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben inmiddels wel een beetje klaar met kleding wassen zeg.Wasmachine staat nu ook aan en kan morgen weer. En eerder deze week ook al 2x.
Wheeljack. Wist je trouwens dat je al een transformer was?quote:
Okquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:54 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom? ik was m'n kleren alleen als er vlekken op zitten of ze stinken. oftewel bijna nooit
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wheeljack. Wist je trouwens dat je al een transformer was?
Omdat ik echt alles moet uitwassen ineens. Mijn jassen, beddengoed etc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:54 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom? ik was m'n kleren alleen als er vlekken op zitten of ze stinken. oftewel bijna nooit
Nou... Laten we dat maar niet doen. Laten we het gewoon gezellig houden, dan hebben we meer kans dat 'ie niet stiekem open hoeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Frank kun je niet (stiekem) de echte KLB SC weer open knallen?
mij hatenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat jullie allemaal en dan vooral rozevla godverdetering
Ik jou nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat jullie allemaal en dan vooral rozevla godverdetering
van wie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik echt alles moet uitwassen ineens. Mijn jassen, beddengoed etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |