Ik wil... Ik weet het niet. Heb geen hongerquote:
gadver hondenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Neem hondje en fix die wifeys tijdens het uitlaten van doge dan Drug
Het is altijd tijd voor cake en donutsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:47 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik wil... Ik weet het niet. Heb geen honger
Is heul niet warm meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Zou chocolade gaan eten als niet zo warm was. Smelt gewoon weg terwijl ik het alleen al uit de koelkast pak.
Iemand voelt zich aangesproken zeg.quote:
Hier is het helemaal niet warmquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Zou chocolade gaan eten als niet zo warm was. Smelt gewoon weg terwijl ik het alleen al uit de koelkast pak.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Drug het volgende:
[..]
gadver honden
ga gewoon zo
[ afbeelding ]
Komt omdat jij zo'n coole jongen bent.quote:
Heb geen cake en donuts in huisquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor cake en donuts
27.5 op mijn kamer. Te warm om chocolade te kunnen eten. Vind ik serieus zonde want het is zo'n xxl reep van Milka dus dat mag niet smelten.quote:
zonde voor jou maar fijn voor de kippen :$quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb mijn pyama aan en heb geen fiets dus naar de McDonalds fietsen is geen optie.
Omg omg omwquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Mijn ma heeft gemaakt kom maar
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand voelt zich aangesproken zeg.
Doe dan raam openquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
27.5 op mijn kamer. Te warm om chocolade te kunnen eten. Vind ik serieus zonde want het is zo'n xxl reep van Milka dus dat mag niet smelten.
Doe je ramen open danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
27.5 op mijn kamer. Te warm om chocolade te kunnen eten. Vind ik serieus zonde want het is zo'n xxl reep van Milka dus dat mag niet smelten.
Het is maar gevoelloos blik joh, gewoon gas geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |