Dat mag uiteraardquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
mag ik de mijne ook toevoegen aan de op?
voor een tientje ben ik jouw vriendjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan een vrouw moeten neuken en daar heb ik de drang niet naar. Dus dan blijft een draagmoeder vinden over en dat kost een boel geld.
Dan houdt het snel op voor mij.![]()
Ik wil ook niet trouwen. Mij ook te duur.
Vriendje, 3/4 dagen per week werken, 4x per jaar op vakantie gaan, prima leventje.
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
mag ik de mijne ook toevoegen aan de op?
Wel wat duurquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voor een tientje ben ik jouw vriendje
zolang jij maar de bottom bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voor een tientje ben ik jouw vriendje
ja dat maakt het inderdaad lastig ;squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dan een vrouw moeten neuken en daar heb ik de drang niet naar. Dus dan blijft een draagmoeder vinden over en dat kost een boel geld.
Dan houdt het snel op voor mij.![]()
Vriendje, 3/4 dagen per week werken, 4x per jaar op vakantie gaan, prima leventje.
Wij gingen trouwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Etsu het volgende:
Oh haha ja was me niet eens opgevallenquote:
nee, dat niet, maar scheiden kan dan weer wel duur zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:53 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat maakt het inderdaad lastig ;s
trouwen hoeft niet duur te zijn toch?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oh haha ja was me niet eens opgevallen
Dit is prima hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
kon geen grotere tetten vinden tho helaas
zou je wel willen samenwonen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar scheiden kan dan weer wel duur zijn
geen zin in gezeik.
als t uit is, dan is t uit. simpel
okéquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen als ieder alles voor zichzelf betaalt.
nee geintje.quote:
Hey, hoe heet jij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst maar eens een vriendje vinden.
oke haha ik kon me al niet echt inlevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee geintje.
Samenwonen vind ik prima hoor.Trouwen ook wel, maar alleen onder huwelijkse voorwaarden en ik ga diegene niet vragen.
Eerst maar eens een vriendje vinden.
Is dat de voorspelling tegen PSV?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Frank; 65e minuut 4-0 Bayern
Ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:01 schreef Wheeljack het volgende:
Ik ga even in KLB kijken of daar nog nieuwe topics zijn
succesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:01 schreef Wheeljack het volgende:
Laten we het gewoon proberen, wie weet gaat het goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens deze site:
http://www.relatietest.nl/naammatchingtest.php
26%
Naam 1quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens deze site:
http://www.relatietest.nl/naammatchingtest.php
26%
Doegie!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:01 schreef Wheeljack het volgende:
Ik heet eigenlijk Hans Pieter Leon Cornelis, maar dat maakt geen verschilquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naam 1
Frozen assassin
Naam 2
Hans Pieter Cornelis Leon
Matching percentage
90%
kaas, mandem mad, pull up pull up kaas.quote:
Oké, ik heb net vliegticket geboekt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we het gewoon proberen, wie weet gaat het goed.
Ik hoorde de eerste keer ook de hele tijd kaasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:06 schreef Crip het volgende:
[..]
kaas, mandem mad, pull up pull up kaas.
kaas, ik pull up in die car, fast (pasta) linkerbaan kaas.
Ben je goed met poten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:08 schreef Wheeljack het volgende:
Het ruikt hier naar hele vieze kaas
Ja, ik ben ook even naar binnen gegaan om te streamen. Heel even dacht ik dat ik eindelijk eens een wedstrijd goed zou voorspellen.quote:
Zet je TV op ARD, live met duits commentaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook even naar binnen gegaan om te streamen. Heel even dacht ik dat ik eindelijk eens een wedstrijd goed zou voorspellen.
Hoeveel violen je vandaag hebt gepoot.quote:
0quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel violen je vandaag hebt gepoot.
Dat is een beter idee. Ik vind 'Glanzparade' altijd zo'n prachtig woordquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet je TV op ARD, live met duits commentaar
Elk putje?quote:
Elk putje elk haartje elk gebarsten pukkeltje of zo'n nielsbipspukkel wat gedraineerd moet wordenquote:
Zou je zijn bips likken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Elk putje elk haartje elk gebarsten pukkeltje of zo'n nielsbipspukkel wat gedraineerd moet worden
En deze vind ik echt heel kutquote:
Dit is wel next level dirty talk zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Elk putje elk haartje elk gebarsten pukkeltje of zo'n nielsbipspukkel wat gedraineerd moet worden
beetje misselijk gewordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij wilde dirty talkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:13 schreef Catkiller het volgende:
Zo niet opgewonden dat mijn penis aan het schuilen is binnen mijn lichaam.
Niet waar!!quote:
Ze heeft himmel gelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:15 schreef Catkiller het volgende:
ik heb namelijk niks te willen, dat zegt mijn vriendin altijd.
Haha topickill omg wat errugquote:
doe normaal anders ga je nu naar bedquote:
Bij je sterretje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
HOMO'S!!!!! JULLIE DOEN MIJ PIJN AUUWWWWW!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |