Laten we het gewoon proberen, wie weet gaat het goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens deze site:
http://www.relatietest.nl/naammatchingtest.php
26%
Naam 1quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens deze site:
http://www.relatietest.nl/naammatchingtest.php
26%
Doegie!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:01 schreef Wheeljack het volgende:
Ik ga even in KLB kijken of daar nog nieuwe topics zijn
Ik heet eigenlijk Hans Pieter Leon Cornelis, maar dat maakt geen verschilquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naam 1
Frozen assassin
Naam 2
Hans Pieter Cornelis Leon
Matching percentage
90%
kaas, mandem mad, pull up pull up kaas.quote:
Oké, ik heb net vliegticket geboekt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we het gewoon proberen, wie weet gaat het goed.
Ik hoorde de eerste keer ook de hele tijd kaasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:06 schreef Crip het volgende:
[..]
kaas, mandem mad, pull up pull up kaas.
kaas, ik pull up in die car, fast (pasta) linkerbaan kaas.
Ben je goed met poten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:08 schreef Wheeljack het volgende:
Het ruikt hier naar hele vieze kaas
Ja, ik ben ook even naar binnen gegaan om te streamen. Heel even dacht ik dat ik eindelijk eens een wedstrijd goed zou voorspellen.quote:
Zet je TV op ARD, live met duits commentaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook even naar binnen gegaan om te streamen. Heel even dacht ik dat ik eindelijk eens een wedstrijd goed zou voorspellen.
Hoeveel violen je vandaag hebt gepoot.quote:
0quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel violen je vandaag hebt gepoot.
Dat is een beter idee. Ik vind 'Glanzparade' altijd zo'n prachtig woordquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet je TV op ARD, live met duits commentaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |