Ik ben om 1 uur richting mijn nest gegaan en om 4 uur lag ik nog wakker en om 8 uur ging alweer mijn wekker. Niet ideaal met een aantal dingen op de planning voor vandaag, maar daar valt wel overheen te komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was het zo laat dan vannacht joh?
Hier is het leven best chill, net ff een Dumpert Polka opgenomen en op YouTube gegooid, ga zo weer ff lekker wandelen ook, weer is prima
Ja hoor, zie reacties op Braddie.quote:
Zou maar water drinken als ik jou was hoor, zitten veel suikers in ice tea en is niet bevorderlijk voor je weight lossquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Behalve Ice Tea eigenlijk nietBen gewoon een beetje druk.
bent zelf dikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou maar water drinken als ik jou was hoor, zitten veel suikers in ice tea en is niet bevorderlijk voor je weight loss
bwhahahahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben fat independent woman who doesnt need a man
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou maar water drinken als ik jou was hoor, zitten veel suikers in ice tea en is niet bevorderlijk voor je weight loss
Nu zie ik jou als:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo is dat, anders vis je er wel eentje bij vindicatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
o daarom zit je met een kat op schootquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo is dat, anders vis je er wel eentje bij vindicat
Lekkere stalpoten en een kort pittig kapseltje, echt een vrolijk jolig frikandelletjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:35 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nu zie ik jou als:
[ afbeelding ]
Nee mn soon to be bf weet nog niet dat hij mn vriendje gaat worden dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:36 schreef Drug het volgende:
[..]
o daarom zit je met een kat op schoot
maak dan geen fat chick grapjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom je weer eens aandacht tekort mcnotty
o why? hossel m gewoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee mn soon to be bf weet nog niet dat hij mn vriendje gaat worden dus
Dat wijf heb zoiezo een mega vieze kutquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:35 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nu zie ik jou als:
[ afbeelding ]
hoe weet je dat vriend?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat wijf heb zoiezo een mega vieze kut
Zo'n vieze rooie met externe vlappen
Only KFCquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Wie brengt mij even een portie kipnuggets?![]()
ja dacht ik ook altijd. nu ben ik 40 yo virginquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
moet hard2get blijven jwz, anders weet hij dat ik hem wil ;ssss
Kan niet, ben stonedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Wie brengt mij even een portie kipnuggets?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |