waarom heb je gifje van opso als ui?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
doe normaal anders ga je nu naar bed
Heeft hij nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:21 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom heb je gifje van opso als ui?
o oke hahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Behalve Ice Tea eigenlijk nietBen gewoon een beetje druk.
Dat zou er ook nog bij moeten komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
NEE!!!
ANDERS ZOU IK WEL ZO TYPEN!!!
OUWE KOEKTROMMEL
En, zo typ ik natuurlijk niet he
Ja laten we dat maa rniet doen hequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou er ook nog bij moeten komen
Inderdaad, gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja laten we dat maa rniet doen he
ja ik ben ook drug zo nu en danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet kunnen man zo af en toe
Tsja, kort nachtje gehad, maar wel weer een leuke en productieve dag gehad dus ik mag niet klagen. Vanavond ga ik wel 'wat' eerder naar bed toe denk ik dan gister nachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
hey maar DR, hoe is het met jou verder?
Hey DerRabbitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou er ook nog bij moeten komen
Was het zo laat dan vannacht joh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, kort nachtje gehad, maar wel weer een leuke en productieve dag gehad dus ik mag niet klagen. Vanavond ga ik wel 'wat' eerder naar bed toe denk ik dan gister nacht![]()
Hoe is het leven in Hilversum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |