Voor minima heb je trouwens ook gewoon gemeentecollectiviteiten waar de gemeente aan bijdraagt en waar geen ER voor geldtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De maximale zorgtoeslag is 80 euro ofzo toch?
Ah dat wist ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor minima heb je trouwens ook gewoon gemeentecollectiviteiten waar de gemeente aan bijdraagt en waar geen ER voor geldt
Je kunt net zo goed een leeg a4tje bespreken. Bij punt 1 blijkt het verhaal niet te realiseren en dan mist er 7,2 miljard in de begroting om de rest te betalen. Punt 2 maakt er een chaos van en na Punt 3 kan elk besluit van kabinet Wilders worden tegengehouden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:39 schreef Bart2002 het volgende:
Ik zou best interesse hebben in een topic om het programma puntsgewijs te bespreken. 1 punt per topic.
Banen schrappen? Weet je wel wat innovatiesubsidies inhouden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:41 schreef Worteltjestaart het volgende:
Lees ik daar echt "geen geld naar innovatie"?
Dus behalve dat je weggooit wat je in jaren hebt opgebouwd (iets met kenniseconomie) ga je ook even flink wat banen schrappen?
Jaaaa, goed idee hoor!
Dropl*l Wilders...
Nou ja, als jij dat zo zeker weet dan doen we dat niet. Dan fijn weer een babbelbox van 26 delen binnen een etmaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed een leeg a4tje bespreken. Bij punt 1 blijkt het verhaal niet te realiseren en dan mist er 7,2 miljard in de begroting om de rest te betalen. Punt 2 maakt er een chaos van en na Punt 3 kan elk besluit van kabinet Wilders worden tegengehouden.
Zuidelijke helft voor het Romeinse rijk en de rest terug naar de respectievelijke stammen natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:45 schreef Wespensteek het volgende:
"Nederland weer van ONS!", wie zijn dat de Duitsers, Fransen of de Spanjaarden?
Ik bedoelde hetzelfde als jij met jouw concrete voorbereidingen. Dat zijn immers ook gedachten die daden tot doel hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gedachten verbieden is wel heel idioot en ook een beetje eng. Concrete voorbereidingen voor ernstige misdrijven mag je best wat tegen dien, maar gedachten? En hoe zie je dat dan voor je?
Het gaat ook behoorlijk mis om na een terroristische aanslag je steun te betuigen met de terroristen door zo drammerig dezelfde symbolen als IS op te dringen. Westerlingen doen precies het tegenovergestelde, namelijk zich massaal distantiëren. Dat zou de westerling toch moeten na laten denken?quote:Genoeg moslims die zich fel tegen islamitisch terrorisme uitspreken. Net zoals er veel niet moslims zijn die dat doen. Het gaat een beetje mis bij mensen die iedere moslim verantwoordelijk menen te moeten houden voor de misdaden van IS.
Maakt toch niet uit als je eerder met pensioen kan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:41 schreef Worteltjestaart het volgende:
Lees ik daar echt "geen geld naar innovatie"?
Dus behalve dat je weggooit wat je in jaren hebt opgebouwd (iets met kenniseconomie) ga je ook even flink wat banen schrappen?
Jaaaa, goed idee hoor!
Dropl*l Wilders...
Ik denk dat de meerderheid van de bevolking liever een radicale moslim teveel opsluit dan een nieuwe aanslag ziet gebeuren op onschuldige menschenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh ja preventief radicale moslims opsluiten hehehehehehe
Als je concrete plannen bij die radicale moslim kan vinden wel ja. Maar anders? En wat is dan radicaal precies?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid van de bevolking liever een radicale moslim teveel opsluit dan een nieuwe aanslag ziet gebeuren op onschuldige menschen
Wat moet je zeggen van lagere huren of lagere inkomstenbelasting, je weet niet eens welke huren en welke belastingmaatregelen. Van de 48 miljard gaat Wilders blijkbaar 3 miljard minder belasting heffen maar of hij de hoogste schijf gaat afbouwen of iets anders staat er niet eens, het kan ook een miljonairs vrijstelling zijn ter waarde van 3 miljard.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:47 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou ja, als jij dat zo zeker weet dan doen we dat niet. Dan fijn weer een babbelbox van 26 delen binnen een etmaal.
Je zou hem een spotprent over de profeet Mohammed voor kunnen leggen en kijken wat zijn reactie is. Als hij begint te schuimbekken dan opsluiten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je concrete plannen bij die radicale moslim kan vinden wel ja. Maar anders? En wat is dan radicaal precies?
En al die mensen die schuimbekken bij het zien van een burqa dan? Die zijn dan ook radicaal, ook opsluiten dus?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zou hem een spotprent over de profeet Mohammed voor kunnen leggen en kijken wat zijn reactie is. Als hij begint te schuimbekken dan opsluiten.
We pakken Vlaanderen er gelijk bij natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:47 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zuidelijke helft voor het Romeinse rijk en de rest terug naar de respectievelijke stammen natuurlijk
Die schreeuwen maar gaan niet los met een mes of dergelijke.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En al die mensen die schuimbekken bij het zien van een burqa dan? Die zijn dan ook radicaal, ook opsluiten dus?
Nee, die boerkadraagster heeft dan duidelijk iets aan waarmee ze de openbare orde verstiert. Die moet dan de boete krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En al die mensen die schuimbekken bij het zien van een burqa dan? Die zijn dan ook radicaal, ook opsluiten dus?
En wat wij zoal kunnen bedenken als we het voor het zeggen hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:52 schreef quo_ het volgende:
Wat mij het meest intrigeert is de "enz." uit punt 7.
Ook niet elke moslim gaat los met een mes als zij die spotprent zien...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:57 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die schreeuwen maar gaan niet los met een mes of dergelijke.
Nee want dat is een gezonde reactie op zoiets en die mensen opsluiten heeft niets met de-islamiseren te maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is dus sowieso de schuld van moslims.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, die boerkadraagster heeft dan duidelijk iets aan waarmee ze de openbare orde verstiert. Die moet dan de boete krijgen.
Die zijn dan dus niet extremistisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook niet elke moslim gaat los met een mes als zij die spotprent zien...
Gezonde reactie jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee want dat is een gezonde reactie op zoiets en die mensen opsluiten heeft niets met de-islamiseren te maken.
Dus hoe bepalen we dan of een moslim zonder dat hij strafbare feiten heeft gepleegd zo radicaal is dat hij preventief moet worden opgesloten?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die zijn dan dus niet extremistisch.
Of ze zijn werkloos tuig, of ze jatten onze banen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is dus sowieso de schuld van moslims.
Ik denk niet dat veel mensen er voor zijn de rechtsstaat te vernietigen door mensen zonder dat ze een strafbaar feit hebben begaan maar te gaan opsluiten omdat iemand het een radicaal vindt. Er zullen tegenwoordig best wat mensen gek genoeg zijn die het toejuichen maar veel kunnen dat er toch niet zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid van de bevolking liever een radicale moslim teveel opsluit dan een nieuwe aanslag ziet gebeuren op onschuldige menschen
Gedachten zijn geen concrete voorbereidingen. Je moet eens weten hoeveel mensen dwanggedachten hebben. Moeten we die dan ook maar gaan verbieden als ze ons onwelgevallig zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik bedoelde hetzelfde als jij met jouw concrete voorbereidingen. Dat zijn immers ook gedachten die daden tot doel hebben.
Dat bedoel ik dus. Als je in boerkini een terroristisch symbool ziet dan gaat het al mis. Kennelijk is ieder islamitisch symbool voor jou een uiting van terrorisme. Generalisatie ten top.quote:Het gaat ook behoorlijk mis om na een terroristische aanslag je steun te betuigen met de terroristen door zo drammerig dezelfde symbolen als IS op te dringen. Westerlingen doen precies het tegenovergestelde, namelijk zich massaal distantiëren. Dat zou de westerling toch moeten na laten denken?
Je ziet het nu in die boerkini-discussie. Wat voor respect toont iemand wanneer hij/zij islamitische symbolen aan de zuidkust van Frankrijk tentoonstelt?
Radicaal is het verkeerde woord, het staat niet gelijk aan extremistisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus hoe bepalen we dan of een moslim zonder dat hij strafbare feiten heeft gepleegd zo radicaal is dat hij preventief moet worden opgesloten?
Denk meer dan je denkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen er voor zijn de rechtsstaat te vernietigen door mensen zonder dat ze een strafbaar feit hebben begaan maar te gaan opsluiten omdat iemand het een radicaal vindt. Er zullen tegenwoordig best wat mensen gek genoeg zijn die het toejuichen maar veel kunnen dat er toch niet zijn?
Nja het staat in het plan van de PVV. Maar we kunnen ook extremistisch gebruiken. Dan blijft mijn vraag het zelfde.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Radicaal is het verkeerde woord, het staat niet gelijk aan extremistisch.
Genoeg mensen die radicaal zijn in hun geloof, welk geloof dat ook mag zijn.
Verder 5 procent belasting op alle gelden die door de Nederlandse pijplijn gaan van Multinationals naar tax haven's. Bezuiniging op andere zaken is dan niet meer nodig. We zijn rijk dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En wat wij zoal kunnen bedenken als we het voor het zeggen hebben.
De 5 punten die hij noemt zijn echte subsidieslurpers. Linkse hobby's voor paarse broeken. We zijn m.i. wel op een plaats en tijd aanbelandt dat we deze geldverslinders eens onder de loep moeten gaan bekijken. Op nummer 1 staat wat mij betreft de graaiers in de zorg kortwieken. Daar valt zonder meer het meeste te halen. En die noemt ie helaas weer niet.
Dat is dan ook niet strijdig met de openbare orde. Dat jij een intolerante klapmongool bent die een beetje moeite heeft met alles wat vreemd is, betekent niet dat zulke mensen een gevaar zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De boerka/niqaab is beperkt verboden en geldt alleen voor openbare gebouwen en het OV. Op straat mag men nog steeds met dat soort verwerpelijke klederdracht lopen.
Verreweg de meeste moslims gaan ook niet los met een mes of dergelijke.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:57 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die schreeuwen maar gaan niet los met een mes of dergelijke.
Zou kunnen maar probleem voor hun is dat discriminatie op religie niet mag, dus dan kunnen alle radicale mensen preventief opgesloten worden.quote:
Rustaagquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat jij een intolerante klapmongool bent
Nou het is wel zorgelijk dat de pvv dit in hun plan zet zo zonder toelichting.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zou kunnen maar probleem voor hun is dat discriminatie op religie niet mag, dus dan kunnen alle radicale mensen preventief opgesloten worden.
Die heeft natuurlijk geen zin meer als je alle moslims het land uit wil hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Waarom staat de kopvoddentax niet meer in dit plan?
Dan stel ik voor het plan van DrDrentz te gebruiken, als hij je aanvliegt vanwege die prent is hij redelijk extreem.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja het staat in het plan van de PVV. Maar we kunnen ook extremistisch gebruiken. Dan blijft mijn vraag het zelfde.
Ik denk niet dat Wilders zich al te veel gelegen laat liggen aan artikel 1 van onze Grondwet. Hij heeft toch al eens geopperd om dat af te schaffen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zou kunnen maar probleem voor hun is dat discriminatie op religie niet mag, dus dan kunnen alle radicale mensen preventief opgesloten worden.
Nah dat is onzin natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dan stel ik voor het plan van DrDrentz te gebruiken, als hij je aanvliegt vanwege die prent is hij redelijk extreem.
Ja maar dat wil hij niet meer want staat niet meer in zijn programma.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wilders zich al te veel gelegen laat liggen aan artikel 1 van onze Grondwet. Hij heeft toch al eens geopperd om dat af te schaffen?
Natuurlijk niet, gaat ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dat is onzin natuurlijkIk vraag mij echt af hoe men dat wil bepalen. Is het dragen van een burqa of het andere geslacht niet de hand te schudde al zo radicaal of extremistisch om iemand op te sluiten?
Nee lijkt mij ook niet maar vraag mij dan of hoe de pvv het dan bedoeld :pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:07 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gaat ook niet gebeuren.
In de koran staat dat je belasting kunt heffen op niet- en andersgelovigen (als je ze laat leven)quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zoiets doms heb gehoord als een belasting op hoofddoekjes.
Iets wat ze als zo kwaadaardig zien zelf gebruiken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In de koran staat dat je belasting kunt heffen op niet- en andersgelovigen (als je ze laat leven)
Dus de PVV hanteert eigenlijk een omgekeerd systeem
VNL? 50plus?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar goed, de VVD, PvdA, D66 en GroenLinks waren dus al bagger, de SP wordt nooit wat, CDA en CU staan me principieel tegen en na dit fraaie stukje broddelwerk valt ook de PVV af als stemoptie.
En nu?
Houd het er maar op dat het een populistisch standpuntje is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook niet maar vraag mij dan of hoe de pvv het dan bedoeld :p
Dit soort maatregelen zijn natuurlijk veel te radicaal. We zeuren veel liever 26 delen over moslims.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:03 schreef Bart2002 het volgende:
Verder 5 procent belasting op alle gelden die door de Nederlandse pijplijn gaan van Multinationals naar tax haven's. Bezuiniging op andere zaken is dan niet meer nodig. We zijn rijk dan.
PvdD?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar goed, de VVD, PvdA, D66 en GroenLinks waren dus al bagger, de SP wordt nooit wat, CDA en CU staan me principieel tegen en na dit fraaie stukje broddelwerk valt ook de PVV af als stemoptie.
En nu?
Ja en al die pvv kiezers beginnen nu te watertanden bij het idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:09 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Houd het er maar op dat het een populistisch standpuntje is.
Ik denk dat je niet hoeft te wachten op een bredere uiteenzetting. Geert gaat dat gewoon regelen!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook niet maar vraag mij dan of hoe de pvv het dan bedoeld :p
Dus de PVV wil een methodiek gebruiken uit een boek dat ze willen verbiedenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In de koran staat dat je belasting kunt heffen op niet- en andersgelovigen (als je ze laat leven)
Dus de PVV hanteert eigenlijk een omgekeerd systeem
De vervuiler betaaltquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:10 schreef Joachim het volgende:
[..]
Dus de PVV wil een methodiek gebruiken uit een boek dat ze willen verbieden
Nou, misschien zal ik wel stemmen op de PVV maar sta echt niet te watertanden bij het idee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en al die pvv kiezers beginnen nu te watertanden bij het idee.
Vanwege deze punten?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:12 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nou, misschien zal ik wel stemmen op de PVV maar sta echt niet te watertanden bij het idee.
Dat wezenloze geleuter van jou helpt ook niet echt. Jij beschouwt het echt als een SC. En je bent niet de enige.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en al die pvv kiezers beginnen nu te watertanden bij het idee.
Volgens mij gaat het gewoon over het plan van de pvv?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat wezenloze geleuter van jou helpt ook niet echt. Jij beschouwt het echt als een SC. En je bent niet de enige.
Ja, gek genoeg zou dat zomaar een optie kunnen worden. Heb het altijd gezien als een one-issue partijtje dat een beetje voor de fun in de Kamer zit, maar ze hebben tegenwoordig volgens mij best een ruimer programma.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:12 schreef Zienswijze het volgende:
Je kan niet zeggen dat Wilders dom is: lagere lasten voor de Nederlanders en geen asielzoekers meer. Zeteltje of 30 moet wel lukken. Overigens dankzij het domme beleid van de gevestigde partijen.
Interessant idee. Kan misschien in POL.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:39 schreef Bart2002 het volgende:
Ik zou best interesse hebben in een topic om het programma puntsgewijs te bespreken. 1 punt per topic. Puntje 11 lijkt een bonuspunt te willen scoren...
Vooral om het EU standpunt van de PVV, ik ben een beetje klaar met het gelieg en gedraai van de andere partijen.quote:
Het gaat er wel over maar jij hebt het er niet over. Maar goed. Kansloos. Nutteloos, dit soort topics.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het gewoon over het plan van de pvv?
Jij bent vooral degene die over compleet andere dingen begint dan er in het plan van Wilders staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat wezenloze geleuter van jou helpt ook niet echt. Jij beschouwt het echt als een SC. En je bent niet de enige.
Komt overeen met de jizya uit dat boek wat Links Nederland zo aanbidt. Overigens ben ik tegen elke vorm van discriminatie, dat ter zijde.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zoiets doms heb gehoord als een belasting op hoofddoekjes.
Dan open je een topic in POL. Niemand houdt je tegenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het gaat er wel over maar je hebt het er niet over. Maar goed. Kansloos. Nutteloos, dit soort topics.
Hoe hypocriet wil je het dan hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Komt overeen met de jizya uit dat boek wat Links Nederland zo aanbidt. Overigens ben ik tegen elke vorm van discriminatie, dat ter zijde.
Pfffff. Die wijven allemaal. Ik ga naar bed.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij bent vooral degene die over compleet andere dingen begint dan er in het plan van Wilders staan.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe hypocriet wil je het dan hebben.
Jezus wat een huilie ben jij. je kan het gewoon niet hebben dat we het niet met je eens zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Pfffff. Die wijven allemaal. Ik ga naar bed.
Nou, ik ben eerder bang dat niemand jou tegen houdt om daar ook weer te reageren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan open je een topic in POL. Niemand houdt je tegen
Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:16 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerder bang dat niemand jou tegen houdt om daar ook weer te reageren.
Je leest mijn reacties niet. Ik weet niet of je bewust mij 'verkeerd begrijpt' of dat je je echt blind staart op sommige woorden, zonder de woorden die daarna volgen te lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gedachten zijn geen concrete voorbereidingen. Je moet eens weten hoeveel mensen dwanggedachten hebben. Moeten we die dan ook maar gaan verbieden als ze ons onwelgevallig zijn?
[..]
Dat bedoel ik dus. Als je in boerkini een terroristisch symbool ziet dan gaat het al mis. Kennelijk is ieder islamitisch symbool voor jou een uiting van terrorisme. Generalisatie ten top.
Vind ik ook. Maar de FAQ paste niet meer op het A4'tje dus is het troep blijkbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef LXIV het volgende:
Het is tenminste wel helder en overzichtelijk.
Nee, de grenzen voor radicale moslims openzetten, miljarden jaarlijks aan de EU overmaken, Oost-Europeanen die concurreren met Nederlanders, lage straffen bij criminaliteit, hoge criminaliteit door Marokkanen, bezuinigen op de AIVD zoals de VVD wil zijn allemaal leuke beleidsinstrumenten. De gevestigde partijen hebben de opkomst van de PVV - helemaal - aan zichzelf te danken. Overigens heel treurig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:45 schreef Wespensteek het volgende:
"Nederland weer van ONS!", wie zijn dat de Duitsers, Fransen of de Spanjaarden?
Tsja, de PVV heeft ook nooit gezegd dat ze niet hypocriet is. Als de gevestigde partijen eens 40 jaar lang de radicale islam goed hadden aangepakt, zou je nu geen PVV hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe hypocriet wil je het dan hebben.
Tja. En dan krijg je in een kwaliteitstopic ook weer die ongeveer 30 volstrekt onnozele oneliners per minuut die jij produceert. Dus nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar kom ik nooitMaar voor jou maak ik misschien een uitzondering
D66 ook, iedereen een vaste baan (maar niemand ontslagbescherming meer, dwz CAO) en 3 maanden vaderschapsverlof.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:17 schreef LXIV het volgende:
Het is tenminste wel helder en overzichtelijk.
Jij leest de financiële onderbouwing en denkt 'goed rekenwerk'?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar de FAQ paste niet meer op het A4'tje dus is het troep blijkbaar.
En meer meer meer EUquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
D66 ook, iedereen een vaste baan (maar niemand ontslag bescherming meer, dwz CAO) en 3 maanden vaderschapsverlof..
Oke oke. Maak jij daar je topic waar je super inhoudelijk op de plannen in gaat van de pvv. Iets wat ze zelf niet eens doen en ik beloof je dat ik daar niet zal komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Tja. En dan krijg je in een kwaliteitstopic ook weer die ongeveer 30 volstrekt onnozele oneliners per minuut die jij produceert. Dus nee.
De aanlagen in Nice, Bataclan, Madrid, New York etc vond jij slimmer?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee. Ik vind de PVV een volstrekt verwerpelijke partij. Ik gun ze geen eigen serieus topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke oke. Maak jij daar je topic waar je super inhoudelijk op de plannen in gaat van de pvv. Iets wat ze zelf niet eens doen en ik beloof je dat ik daar niet zal komen.
Deal?
Wat is dit nou weer vraag?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
De aanlagen in Nice, Bataclan, Madrid, New York etc vond jij slimmer?
Wat zit je dan de hele tijd te huilen manquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee. Ik vind de PVV een volstrekt verwerpelijke partij. Ik gun ze geen eigen serieus topic.
Hoewel Wilders een dwaas is, klopt het wel dat de gevestigde partijen dom bezig geweest zijn de voorbije jaren/decennia. Je ziet het al in andere Europese landen: de Brexitstemming, de opkomst van Le Pen in Frankrijk, Oostenrijk waar rechts bijna de helft vd stemmen haalt, steeds meer Duitsers die zich van Merkel afkeren. Dan heb je in NL het Oekraine-referendum gehad, in de VS is er Trump (niet-Europees, uiteraard). Het laissez-faire beleid van de gevestigde orde lijkt afgestraft te gaan worden de komende jaren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, de grenzen voor radicale moslims openzetten, miljarden jaarlijks aan de EU overmaken, Oost-Europeanen die concurreren met Nederlanders, lage straffen bij criminaliteit, hoge criminaliteit door Marokkanen, bezuinigen op de AIVD zoals de VVD wil zijn allemaal leuke beleidsinstrumenten. De gevestigde partijen hebben de opkomst van de PVV - helemaal - aan zichzelf te danken. Overigens heel treurig.
En ondertussen duizenden Oost-Europeanen uitnodigen die Nederlanders werkloos maken. Pechtold kan dan wel een grote mond hebben, zijn IQ zal het IQ van Wilders niet veel overstijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
D66 ook, iedereen een vaste baan (maar niemand ontslagbescherming meer, dwz CAO) en 3 maanden vaderschapsverlof..
Dat was om jou eigenlijk. Hoe je topics in best serieuze onderdelen misbruikt als babbelbox.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zit je dan de hele tijd te huilen man
Het was geheel ontopic.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat was om jou eigenlijk. Hoe je topics in best serieuze onderdelen misbruikt als babbelbox.
Dat waren 'incidenten'. Net zoals de razzia's op joden in de jaren '40 incidenten waren. Het Nazisme was vrede.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
De aanlagen in Nice, Bataclan, Madrid, New York etc vond jij slimmer?
Nederlanders gaan toch niet in die slachterijen werken joh aan de lopende band, wie wil dat nou nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En ondertussen duizenden Oost-Europeanen uitnodigen die Nederlanders werkloos maken. Pechtold kan dan wel een grote mond hebben, zijn IQ zal het IQ van Wilders niet veel overstijgen.
Exact, je ziet ook dat de gevestigde partijen 0,0 van de opkomst van Fortuyn hebben geleerd. Hadden ze dat wel gedaan, dan had je nu geen PVV.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoewel Wilders een dwaas is, klopt het wel dat de gevestigde partijen dom bezig geweest zijn de voorbije jaren/decennia. Je ziet het al in andere Europese landen: de Brexitstemming, de opkomst van Le Pen in Frankrijk, Oostenrijk waar rechts bijna de helft vd stemmen haalt, steeds meer Duitsers die zich van Merkel afkeren. Dan heb je in NL het Oekraine-referendum gehad, in de VS is er Trump (niet-Europees, uiteraard). Het laissez-faire beleid van de gevestigde orde lijkt afgestraft te gaan worden de komende jaren.
Of het daarmee ook beter wordt is wel een groot vraagteken natuurlijk.
Net zo goed puur populistisch idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En ondertussen duizenden Oost-Europeanen uitnodigen die Nederlanders werkloos maken. Pechtold kan dan wel een grote mond hebben, zijn IQ zal het IQ van Wilders niet veel overstijgen.
Als het aan Pechtold ligt welquote:
Mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken. We hebben geen Oost-Europeanen nodig om werk te doen waar wij te lui voor zijn. Hard werken, presteren en genieten moet het motto zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nederlanders gaan toch niet in die slachterijen werken joh aan de lopende band, wie wil dat nou nog.
Rituele slachterijen of gewone?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nederlanders gaan toch niet in die slachterijen werken joh aan de lopende band, wie wil dat nou nog.
Dat kost meer dan dat het oplevert denk ik. Die mensen hebben allemaal last van hun rug enzo of kunnen niet onder een baas werken omdat ze niet om kunnen met autoriteit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken. We hebben geen Oost-Europeanen nodig om werk te doen waar wij te lui voor zijn. Hard werken, presteren en genieten moet het motto zijn.
Nou ja, jij roept dat wij hetzelfde bedoelen, maar dan heb je me niet begrepen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:18 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Je leest mijn reacties niet. Ik weet niet of je bewust mij 'verkeerd begrijpt' of dat je je echt blind staart op sommige woorden, zonder de woorden die daarna volgen te lezen.
Duidelijk voorbeeld waar ik heel anders over denk. Ik vind dat mensen moeten kunnen denken, en dus ook geloven, wat ze willen. Hoe abject de gedachten soms ook zijn, gedachten kan je moeilijk verbieden. Die Gedanken sind frei!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Oh dus als iemand wil geloven dat hij of zij in de hemel komt na het afslachten van vele onschuldige mensen dan moet hij/zij dat lekker zelf weten? Wat een intolerantie jegens de vrijheid!
Als er gewoon werk is gewoon salaris betalen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken.
Neem dan de D66: alle grenzen open voor mensen uit heel Europa. Dat wordt pas een feest.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of ze zijn werkloos tuig, of ze jatten onze banen.
Het leven is best overzichtelijk bij de PVV.
Dan leren ze dat. Je kan niet het overgrote deel laten werken terwijl een deel van hen lui op de bank zitten. Wie kan werken, gaat aan het werk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kost meer dan dat het oplevert denk ik. Die mensen hebben allemaal last van hun rug enzo of kunnen niet onder een baas werken omdat ze niet om kunnen met autoriteit.
Ideologieen worden nu ook niet gelijk behandeld. Het neo-nazisme krijgt bijvoorbeeld een andere behandeling dan het humanisme.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wilders zich al te veel gelegen laat liggen aan artikel 1 van onze Grondwet. Hij heeft toch al eens geopperd om dat af te schaffen?
Dat is wat anders dan "mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken". Wat bedoel je nou eigenlijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wie kan werken, gaat aan het werk.
De Algemene Rekenmaker moet de definitieve plannen exact doorrekenen, maar het is juist slim om een programma aan het publiek zo kort en krachtig te presenteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:32 schreef vigen98 het volgende:
Einde van de PVV? Mijn God dit kan je toch geen serieus partijprogramma noemen? Met sommige dingen ben ik het mee eens maar alles op 1 A4tjes? Zo makkelijk is regeren niet hé Geert.
Goden? Er is maar 1 Godquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef Superpush het volgende:
Allemaal gelul. Hij kotst al jaren die lulkoek eruit maar bereikt niets. Volgens mij is hij hiervoor ingehuurd. In plaats hiervan moet nl iemand hebben die zorgt voor daden. Een groot gemaskerd bal is het nu. Maar ja nl is toch al aan de goden overgeleverd, maakt al niks meer uit.
Dat gebeurt ook al hoor, reken maar dat ze niet lekker op het bankje kunnen zitten en bijstand trekken, indien wel dan heeft rutte 2 aardig verzaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan leren ze dat. Je kan niet het overgrote deel laten werken terwijl een deel van hen lui op de bank zitten. Wie kan werken, gaat aan het werk.
Wat ik bedoel: als er werk is wat jij kan doen, en je ontvangt bijstand, dan ga je aan het werk. Is er geen werk (bijv bij hoge werkloosheid) of is er werk wat jij niet fysiek aan kan, dan hoef je uiteraard niet te werken maar krijg je wel gewoon bijstand.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan "mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken". Wat bedoel je nou eigenlijk?
Wodan, Thor, Tyr, Freya, Holda enz..quote:
Onze echte Europese goden. Links Nederland aanbidt voornamelijk de Arabische god uit de woestijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wodan, Thor, Tyr, Freya, Holda enz..
Dit soort opmerkingen zijn best flauw eigenlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onze echte Europese goden. Links Nederland aanbidt voornamelijk de Arabische god uit de woestijn.
Olie?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onze echte Europese goden. Links Nederland aanbidt voornamelijk de Arabische god uit de woestijn.
De concurrentie is inderdaad het probleem. Sluit de grenzen voor O-Europeanen en geef iedereen een fatsoenlijk minimumloon bij werk. Pas als er werk is wat geen enkele Nederlander kan doen haal je O-Europeanen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook al hoor, reken maar dat ze niet lekker op het bankje kunnen zitten en bijstand trekken, indien wel dan heeft rutte 2 aardig verzaakt.
Nederlanders kunnen echter niet concurreren tegen goedkope arbeiders uit Oost-Europa.
Kort en krachtig is goed inderdaad maar het liefst ook met argumenten. Zeggen dat NL uit de EU moet zonder de gevolgen te voorzien is uitermate stom. Ik ben niet fan van de bureaucratie van de EU maar het heeft ook veel voordelen gebracht. Nederland handelt enorm veel met de EU en als het uit de EU gaat staat Nederland in een zwakke positie en kan moeilijk dingen afdwingen in nieuwe verdragen. Als je in een unie zit kan je veel meer afdwingen. Wilders neemt altijd als voorbeeld Zwitserland, maar Zwitserland heeft zijn eigen koers gevaren en nooit hun systemen verandert naar het EU. Nederland kan simpelweg niet uit de EU zonder dat dit land naar de klote gaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De Algemene Rekenmaker moet de definitieve plannen exact doorrekenen, maar het is juist slim om een programma aan het publiek zo kort en krachtig te presenteren.
Ja dan krijg je dus dat mensen worden wegbezuinigd en dan als tegenprestatie voor een bijstandsuitkering hun oude werk moeten doen. Maar dan niet voor een salaris maar voor een bijstandsuitkering.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: als er werk is wat jij kan doen, en je ontvangt bijstand, dan ga je aan het werk. Is er geen werk (bijv hoge werkloosheid) of is er werk wat jij niet fysiek aan kan, dan hoef je uiteraard niet te werken maar krijg je wel gewoon bijstand.
Hoezo flauw? Dat is onze cultuur. Het christendom en de islam is (gewelddadige) import. Jezus kwam uit het Midden-Oosten volgens mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn best flauw eigenlijk.
En je weet waar Jezus vandaan kwam? :p
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wodan, Thor, Tyr, Freya, Holda enz..
Ja dus moet je niet net doen alsof het iets Westers of Europees is. En het is flauw omdat links niet geloofd maar vindt dat mensen het recht hebben om te geloven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo flauw? Dat is onze cultuur. Het christendom en de islam is (gewelddadige) import. Jezus kwam uit het Midden-Oosten volgens mij.
Dat moet je cijfermatig laten uitrekenen. Heb jij een rapport van de baten en lasten Nederland in de EU vs. Nederland uit de EU en sluit op eigen houtje handelsverdragen met Europese landen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kort en krachtig is goed inderdaad maar het liefst ook met argumenten. Zeggen dat NL uit de EU moet zonder de gevolgen te voorzien is uitermate stom. Ik ben niet fan van de bureaucratie van de EU maar het heeft ook veel voordelen gebracht. Nederland handelt enorm veel met de EU en als het uit de EU gaat staat Nederland in een zwakke positie en kan moeilijk dingen afdwingen in nieuwe verdragen. Als je in een unie zit kan je veel meer afdwingen. Wilders neemt altijd als voorbeeld Zwitserland, maar Zwitserland heeft zijn eigen koers gevaren en nooit hun systemen verandert naar het EU. Nederland kan simpelweg niet uit de EU zonder dat dit land naar de klote gaat.
Wat nou "onze" cultuur? Ik heb helemaal niets met (Joods-)Christelijke cultuur. Ben ik nu geen oprechte Nederlander?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo flauw? Dat is onze cultuur. Het christendom en de islam is (gewelddadige) import. Jezus kwam uit het Midden-Oosten volgens mij.
Nee, maar ik ben voor een unie zonder dat bemoei uit Brussel wat landen mogen en niet. Ik wil het liefst dat het economisch gericht is. Laat de wetten maar over aan de nationale parlementen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat moet je cijfermatig laten uitrekenen. Heb jij een rapport van de baten en lasten Nederland in de EU vs. Nederland uit de EU en sluit op eigen houtje handelsverdragen met Europese landen?
Je bent gewoon een heiden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat nou "onze" cultuur? Ik heb helemaal niets met (Joods-)Christelijke cultuur. Ben ik nu geen oprechte Nederlander?
Ho ho, ik neem het nooit voor het christendom op. Het christendon heeft de Europese cultuur verwoest, wat de islam in het M-O gedaan heeft. Links Nederland ziet dat echter niet in. Links Nederland vindt het christendm stom maar de islam heel erg leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus moet je niet net doen alsof het iets Westers of Europees is. En het is flauw omdat links niet geloofd maar vindt dat mensen het recht hebben om te geloven.
Ik ben het daar ook niet zo mee eens maar vaak vergeet men als ze dat roepen dat het ook uit het midden oosten komt. Iets waarvan men nu denkt dat ze totaal anders zijn dan ons en we ze beter uit de deur kunnen houden. En hier bedoel ik niet Zienswijze mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat nou "onze" cultuur? Ik heb helemaal niets met (Joods-)Christelijke cultuur. Ben ik nu geen oprechte Nederlander?
Onze cultuur is de cultuur van voor het christendom. De joods-christelijke cultuur is import.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
O echt? Heb je wat voorbeelden of ben jij zo'n tokkie die altijd maar schreeft RELIGIEE IS SHLECHT WANT SPROOKJUHHHquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ho ho, ik neem het nooit voor het christendom op. Het christendon heeft de Europese cultuur verwoest, wat de islam in het M-O gedaan heeft. Links Nederland ziet dat echter niet in. Links Nederland vindt het christendm stom maar de islam heel erg leuk.
Ik ben zelf links denk ik. Anders vinden vele dat hier wel. Ik zie religie liever gewoon verdwijnen. Vind er weinig leuks aan maar ik vind dat mensen het recht hebben om het te beleven. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ho ho, ik neem het nooit voor het christendom op. Het christendon heeft de Europese cultuur verwoest, wat de islam in het M-O gedaan heeft. Links Nederland ziet dat echter niet in. Links Nederland vindt het christendm stom maar de islam heel erg leuk.
Ik maak zelf wel uit met welke cultuur ik me verwant voel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onze cultuur is de cultuur van voor het christendom. De joods-christelijke cultuur is import.
Hoeveel Germaanse religies hebben we nog in Europa over sinds de kerstening?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
O echt? Heb je wat voorbeelden of ben jij zo'n tokkie die altijd maar schreeft RELIGIEE IS SHLECHT WANT SPROOKJUHHH
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben zelf links denk ik. Anders vinden vele dat hier wel. Ik zie religie liever gewoon verdwijnen. Vind er weinig leuks aan maar ik vind dat mensen het recht hebben om het te beleven. Dat is het verschil.
Daarom vind ik je opmerking flauw omdat ik denk dat dat voor veel mensen geldt die links zijn of zo worden gezien.quote:
Noormannenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Er schijnen ergens Noormannen in mijn stamboom te zitten.
Boeit me niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoeveel Germaanse religies hebben we nog in Europa over sinds de kerstening?
Wat? Welke sancties?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:46 schreef Gutmensch het volgende:
De de-islamisering van Nederlans levert 7,2 miljard op, ondanks alle economische sancties die dan door de hele westerse wereld tegen ons afgekondigd gaan worden?
Natuurlijk Geert
7,2 miljard is toevallig ook het bedrag dat uit Nyfer kwam maar Wilders kan heel goed dat bedrag nu gewoon aan een totaal ander iets hebben geplakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:46 schreef Gutmensch het volgende:
De de-islamisering van Nederlans levert 7,2 miljard op, ondanks alle economische sancties die dan door de hele westerse wereld tegen ons afgekondigd gaan worden?
Natuurlijk Geert
Het is dat ik geen auto heb, anders zou dat me vanzelfsprekend ruimschoots over de streep trekken. We kunnen hem denk ik zelfs de 10 punten daarvoor wel vergeven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:39 schreef Bart2002 het volgende:
Ik zou best interesse hebben in een topic om het programma puntsgewijs te bespreken. 1 punt per topic. Puntje 11 lijkt een bonuspunt te willen scoren...
Als je de PVV voor dit lachwekkende broddelwerkje wel serieus overwoog, zou ik het fijn vinden als je het nu zou overwegen om niet te stemmen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
En nu?
Dat verwacht ik niet. Steeds meer mensen hebben kotsbeu van islamisering en de EU. Wilders is de enige die de problemen benoemt en wil aanpakken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:00 schreef Confetti het volgende:
De PVV is ver over haar hoogtepunt heen.
U riep? Allahu Akbar!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het was sarcasme.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Als je de PVV voor dit lachwekkende broddelwerkje wel serieus overwoog, zou ik het fijn vinden als je het nu zou overwegen om niet te stemmen.
Lang genoeg stabiel geweest met een schimmelende tumulticulti samenleving.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap niet hoe iemand voor deze pulp zou kunnen stemmen.
Ja, lekker koran verbieden want dat gaat de problemen echt oplossen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:09 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Lang genoeg stabiel geweest met een schimmelende tumulticulti samenleving.
Tijd voor een frisse start.
Zijn ze dat verplicht?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Dit lijkt me wel een hell of a job voor de rekenkamer om door te rekenen.
Duh, gaat er niet om dat de koran verboden wordt, het doel is dat de moslims ergens anders hun geestelijke dwaling gaan beleven. Het zijn gewoon dingen om ze weg te jagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, lekker koran verbieden want dat gaat de problemen echt oplossen.
Ugh... waarom zijn er zoveel domme mensen?
Ken je überhaupt een moslim?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:12 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Duh, gaat er niet om dat de koran verboden wordt, het doel is dat de moslims ergens anders hun geestelijke dwaling gaan beleven. Het zijn gewoon dingen om ze weg te jagen.
Ben je in het echte leven ook zo haatdragend en beledigend?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:49 schreef frietenstamp het volgende:
Prima verkiezingsprogramma al mis ik nog dierenwelzijn als speerpunt.
Weg met barbarij!
Ah meteen schelden, wat een tokkie ben jij zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet strijdig met de openbare orde. Dat jij een intolerante klapmongool bent die een beetje moeite heeft met alles wat vreemd is, betekent niet dat zulke mensen een gevaar zijn.
Ja meerdere, zelfs eentje goed genomen, betekend niet dat ze hier op hun plaats zijn. Sommige zijn aardige mensen maar islam en het westen is water en vuur, wordt nooit wat. Kan wel pappen en nat houden maar waarom niet gewoon lekker in eigen moslim land gaan wonen? Alleen voor het geld zitten ze hier, is dat een reden om ze maar hier te laten wonen met haat naar de mensen die hier horen te wonen?quote:
Mijn welgemeende excuses. Soms wat lastig te onderscheiden in dit soort topics vol haatdragende xenofoben.quote:
Een achterlijke reclamespot van dertig seconden is voor sommige mensen al genoeg. Laat staan zo'n lappie tekst.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap niet hoe iemand voor deze pulp zou kunnen stemmen.
Mooie mening.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Ja meerdere, zelfs eentje goed genomen, betekend niet dat ze hier op hun plaats zijn. Sommige zijn aardige mensen maar islam en het westen is water en vuur, wordt nooit wat. Kan wel pappen en nat houden maar waarom niet gewoon lekker in eigen moslim land gaan wonen? Alleen voor het geld zitten ze hier, is dat een reden om ze maar hier te laten wonen met haat naar de mensen die hier horen te wonen?
Nothing is written in stone.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooie mening.
Desondanks zijn er in dit land een aantal moslims die hier geboren zijn en dus Nederlander zijn, met dezelfde rechten en plichten als jij en ik.
Ach en wee....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan wel weer goed, want die dingen kosten meer dan ze opleveren.
Daar ben ik het mee eens. Ik mag hopen dat Wilders wel voor natuurlijke energie is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Google even op hoe effectief windmolens zijn. Beter zonne-energie.
Kan me geen flikker schelen waar Wilders voor is want hij maakt zich volkomen belachelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Ik mag hopen dat Wilders wel voor natuurlijke energie is.
Ik woonde hier eerder, ik voel mij Nederlander en ik ben een Nederlander.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klopt, ook jij kan gewoon weg als je wil.
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:30 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Ik woonde hier eerder, ik voel mij Nederlander en ik ben een Nederlander.
Die moslims walgen van Nederland, zitten hier alleen voor de centen en dan moet ik weg? Lijkt me niet.
Dat bedoel ik ook....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan me geen flikker schelen waar Wilders voor is want hij maakt zich volkomen belachelijk.
Ik denk niet dat er een andere partij is die enz in zijn programma heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:32 schreef probeer het volgende:
Toch knap dat die man zijn programma zo op kan stellen dat het ongedefinieerde 'enz.' het beste programmapunt is.
Ja ouder maar woonden hier niet eerder.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn moslims hier die ouder zijn dan 42...
Dat is een andere discussie hè? Je kunt ipv dom blaten ook maatregelen voorstellen die een inclusief Nederlands burgerschap aanwakkeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Zeg jij weleens dat je een Nederlandse bent? Alleen als je er profijt van hebt.
Het komt erop dat dit het is en de rest komt later wel...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef Kowloon het volgende:
Ik kan Wilders A4'tje wel waarderen. Niet zo zeer qua inhoud maar qua vorm. Een gedetailleerd verkiezingsprogramma is eigenlijk vrij onzinnig. Ten eerste omdat je een coalitie moet vormen, en pas tijdens dat soort onderhandelingen komen maatregelen vaak pas meer gedetailleerd op papier te staan. Een gedetailleerd verkiezingsprogramma suggereert een grote mate van zekerheid over de vorm van de gewenste maatregelen, terwijl die zekerheid er niet is. Ten tweede omdat naar mijn idee de Haagse politiek vooral met het uitzetten van hoofdlijnen bezig moet zijn en een concrete invulling van maatregelen beter aan het ambtelijk apparaat kan worden overgelaten omdat die meer kennis van zaken hebben.
Jammer dat hij bij punt 1 toch niet de verleiding kon weerstaan gedetailleerd te worden.
Hoef je ook op minder punten concessies te doen. Hoogstens elf.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:32 schreef vigen98 het volgende:
Einde van de PVV? Mijn God dit kan je toch geen serieus partijprogramma noemen? Met sommige dingen ben ik het mee eens maar alles op 1 A4tjes? Zo makkelijk is regeren niet hé Geert.
Ken je mij ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
In feite is dat ook wat ik betoog.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Het komt erop dat dit het is en de rest komt later wel...
Tering hequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:34 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Ja ouder maar woonden hier niet eerder.
Als het feestje niet meer gezellig is ga je naar huis en blijf je niet hangen omdat er nog hapjes op tafel staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie hè? Je kunt ipv dom blaten ook maatregelen voorstellen die een inclusief Nederlands burgerschap aanwakkeren.
Als je die analogie wilt volgen moet jij dus migreren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:36 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Als het feestje niet meer gezellig is ga je naar huis en blijf je niet hangen omdat er nog hapjes op tafel staan.
Ok, stuur een kaartje als je weg bent. Daag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:36 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Als het feestje niet meer gezellig is ga je naar huis en blijf je niet hangen omdat er nog hapjes op tafel staan.
Dan zet je andere muziek op en haal je je eigen drank tevoorschijn. Die je gezellig met je vrienden opzuipt terwijl de gastheer ligt te pitten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:36 schreef MrDoRight het volgende:
Tsjaa, Wilders komt niet echt snugger over.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In feite is dat ook wat ik betoog.
10. Die 'enz' moet wel te halen zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef skrn het volgende:
[..]
Hoef je ook op minder punten concessies te doen. Hoogstens elf.
Ik ben altijd heel gewoon gebleven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Wespensteek het volgende:
Weet er ook iemand wie de gewone Nederlander is?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Wespensteek het volgende:
terecht ook wel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel gewoon gebleven.
Geweldig je gaat rijk worden als het aan Wilders ligt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel gewoon gebleven.
Wat dat betreft zet ik mijn geld liever op Mark.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Geweldig je gaat rijk worden als het aan Wilders ligt.
Allebei domlinks ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:44 schreef Gutmensch het volgende:
Dit nationaalpopulisme is nog dommer dan het nationaalsocialsme, al lijkt het er eng veel op.
Ik red mij wel, ga niet knokken voor deze kleilaag maar zal zo stemmen dat het misschien ooit weer prettig wordt in NL en hoe hoog die prijs ook is interesseert me niks gezien ik er dan toch niet ben. Zit wel een klein beetje in over mijn pensioen, een burgeroorlog zal dat geen goed doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan zet je andere muziek op en haal je je eigen drank tevoorschijn. Die je gezellig met je vrienden opzuipt terwijl de gastheer ligt te pitten.
Het gaat prima in Nederland.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Ik red mij wel, ga niet knokken voor deze kleilaag maar zal zo stemmen dat het misschien ooit weer prettig wordt in NL en hoe hoog die prijs ook is interesseert me niks gezien ik er dan toch niet ben. Zit wel een klein beetje in over mijn pensioen, een burgeroorlog zal dat geen goed doen.
Pensioenfondsen schijnen anders best aardig wat wapenindustrie in hun portefeuille hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Ik red mij wel, ga niet knokken voor deze kleilaag maar zal zo stemmen dat het misschien ooit weer prettig wordt in NL en hoe hoog die prijs ook is interesseert me niks gezien ik er dan toch niet ben. Zit wel een klein beetje in over mijn pensioen, een burgeroorlog zal dat geen goed doen.
Ik denk dat je je handjes mag dichtknijpen dat je hier woont, trollie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Ik red mij wel, ga niet knokken voor deze kleilaag maar zal zo stemmen dat het misschien ooit weer prettig wordt in NL
Weet je ook wat ze gestudeerd hebben?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:47 schreef Wespensteek het volgende:
In de PVV fractie hebben Helder, Van Roon en Klever gestudeerd zullen die zich nu niet doodschamen voor dit programma of zullen die geen enkele schaamte meer hebben.
Laten we ook niet overdrijven, de Roon en Helder hebben rechten gestudeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:47 schreef Wespensteek het volgende:
In de PVV fractie hebben Helder, Van Roon en Klever gestudeerd zullen die zich nu niet doodschamen voor dit programma of zullen die geen enkele schaamte meer hebben.
De eerste twee rechten en de laatste economie dacht ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je ook wat ze gestudeerd hebben?
Waarom schelden, kom je uit een aso-gezin ofzo, laten we het beschaafd houden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je je handjes mag dichtknijpen dat je hier woont, trollie.
Dan zouden ze toch een beoordeling moeten kunnen maken van "het verbod op overige islamitisch uitingen die in strijd zijn met de openbare orde".quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laten we ook niet overdrijven, de Roon en Helder hebben rechten gestudeerd.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:51 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Waarom schelden, kom je uit een aso-gezin ofzo, laten we het beschaafd houden.
Ik mag zeker blij zijn dat ik hier geboren ben, en ik kijk nog met plezier terug naar mijn basisschool tijd waar we 1 chinees en een negertje hadden in de klas.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
En nu je in de brugklas zit?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:51 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Waarom schelden, kom je uit een aso-gezin ofzo, laten we het beschaafd houden.
Ik mag zeker blij zijn dat ik hier geboren ben, en ik kijk nog met plezier terug naar mijn basisschool tijd waar we 1 chinees en een negertje hadden in de klas.
Van Dijck ook toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De eerste twee rechten en de laatste economie dacht ik.
Volgens mij ben je een troll.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:55 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Was mijn vraag niet beschaafd, is een normale vraag die je niet zint omdat ik gelijk heb.
Jij schiet weer in de paniek dat ze volgende week moslims richting het oosten sturen met een veewagon natuurlijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:44 schreef Gutmensch het volgende:
Dit nationaalpopulisme is nog dommer dan het nationaalsocialsme, al lijkt het er eng veel op.
Inderdaad, dat doe je met andere minderheden. :pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij schiet weer in de paniek dat ze volgende week moslims richting het oosten sturen met een veewagon?
Maakt ook geen reet uit, ik benadruk dat toch altijd weer hoor. Leer mij academici kennen, kan er grappige verhalen over vertellen, serieus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De eerste twee rechten en de laatste economie dacht ik.
Nee ik ben geen trol, ik zie werkelijk niet in waarom jullie perse in kuffar land willen wonen terwijl er zulke prachtige moslim-landen zijn waar je lekker kan spacen met de koran. Jullie hebben je ziel verkocht aan de duiten van de kuffars. Denk niet dat de almachtige daar blij mee is.quote:
Ik schiet in geen enkele paniek, heb zelden zo'n dom en ononderbouwd partijprogramma gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij schiet weer in de paniek dat ze volgende week moslims richting het oosten sturen met een veewagon natuurlijk?
Oh je gaat er al van uit dat ik moslim ben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:01 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Nee ik ben geen trol, ik zie werkelijk niet in waarom jullie perse in kuffar land willen wonen terwijl er zulke prachtige moslim-landen zijn waar lekker kunnen spacen met de koran. Jullie hebben je ziel verkocht aan de duiten van de kuffars. Denk niet dat de almachtige daar blij mee is.
Het is wel zorgwekkend dat het geen bal uitmaakt voor de PVV aanhang, dat zijn fundamentalisten die overal voor tekenen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik schiet in geen enkele paniek, heb zelden zo'n dom en ononderbouwd partijprogramma gezien.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe je met andere minderheden. :p
Daarom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik schiet in geen enkele paniek, heb zelden zo'n dom en ononderbouwd partijprogramma gezien.
Wel zo makkelijk, die naam hebben veel Marokkaanse dames dacht ik. Indien je geen moslim bent kunnen we wel gaan daten binnenkort.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh je gaat er al van uit dat ik moslim ben?
Never nooit dat ik met zon simpele ziel op pad gaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:06 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk, die naam hebben veel Marokkaanse dames dacht ik. Indien je geen moslim bent kunnen we wel gaan daten binnenkort.
Kun jij niet meer PhD worden, mien jong.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Geen geld naar innovatie, toe maar. Dus geen onderzoek meer naar de bestrijding van kanker, geen ontwikkelingen meer in de landbouwsector waardoor we de afgelopen jaren miljarden hebben verdiend, alle universiteiten dicht, geen militair technologisch onderzoek meer en ga zo nog maar even door. Wat een mongool.
Slim zijn en iets kunnen is blijkbaar echt een misdaad in de ogen van Wilders en zn tokkievolk.
Een zuivere ziel bedoel je, daar kan jij nog lang van dromen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Never nooit dat ik met zon simpele ziel op pad ga
Ze verschillen inderdaad erg weinig van moslimfundamentalisten. Die stellen ook geen kritische vragen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is wel zorgwekkend dat het geen bal uitmaakt voor de PVV aanhang, dat zijn fundamentalisten die overal voor tekenen.
Je betaalt je eigen innovatie maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Geen geld naar innovatie, toe maar. Dus geen onderzoek meer naar de bestrijding van kanker, geen ontwikkelingen meer in de landbouwsector waardoor we de afgelopen jaren miljarden hebben verdiend, alle universiteiten dicht, geen militair technologisch onderzoek meer en ga zo nog maar even door. Wat een mongool.
Slim zijn en iets kunnen is blijkbaar echt een misdaad in de ogen van Wilders en zn tokkievolk.
Nou simpel tot nu klopte je aannames niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:09 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Een zuivere ziel bedoel je, daar kan jij nog lang van dromen.
Als iets miljarden oplevert, heb je over het algemeen geen overheid nodig om de boel te subsidieren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Echt hè? Te bizar voor woorden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Ook niet waar, heb op twitter al heel wat gezien die de handdoek in de ring wierpen op grond hiervan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is wel zorgwekkend dat het geen bal uitmaakt voor de PVV aanhang, dat zijn fundamentalisten die overal voor tekenen.
Jij hebt je PhD toch al?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Echt hè? Te bizar voor woorden.
Nee, maar zonder medische innovatie was ik al lang dood geweest.quote:
Lekker de inhoud negeren dat is wel om te huilen. Alleen vorm, geen inhoud. Wat een treurnis.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ah meteen schelden, wat een tokkie ben jij zeg.
Er zijn ook mensen nodig die met hun handen werken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Nielsch het volgende:
Waarom niet gewoon iedereen verplicht naar het MBO en daarna hup muurtjes metselen? Zijn we eindelijk van al die verwerpelijke intellectuelen én Polen af.
Met z'n allen een hele dikke muur om Nederland heen metselen, steeds hoger en hogerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Nielsch het volgende:
Waarom niet gewoon iedereen verplicht naar het MBO en daarna hup muurtjes metselen? Zijn we eindelijk van al die verwerpelijke intellectuelen én Polen af.
Echt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, maar zonder medische innovatie was ik al lang dood geweest.
En weet je wie we die muur laten betalen? De asielzoekers gaan ervoor betalen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Met z'n allen een hele dikke muur om Nederland heen metselen, steeds hoger en hoger
Ik ben niet goed met mijn handen, Nielsch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Nielsch het volgende:
De VVD deed al aardig zijn best in universiteiten omvormen tot domme productiefabrieken. Toegepast onderzoek, praktijkgericht werken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:07 schreef Nielsch het volgende:
Klopt idd. Ehm volgens mij wil hoe heet-ie van D66 dat nu ook al met HBO doen... zag ik vandaag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De VVD deed al aardig zijn best in universiteiten omvormen tot domme productiefabrieken. Toegepast onderzoek, praktijkgericht werken.
Bijvoorbeeld. En die containers zitten ook tjokvol vluchtelingen. Ik zeg afschaffen dat en zakken sjouwen in de haven. Dat levert werk op!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:14 schreef Nielsch het volgende:
Wat is er toch met jou gebeurd, kerel? Heeft het middelbaremannenmonster in je kloten gebeten en een kwaad zuur naar je brein gestuurd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, hoor generaties lang opgevoed met "dat nooit meer" en dan zouden we nu even gezellig een tweede Holocaust opzetten omdat wat Marokkaanse kutjochies zich niet aanpassen en paar Stockholmsyndroom-moslima's in duikpak aan de Côte d'Azur zwemmen. Logisch joh. Of zit je zelf je eigen haat tov het westen op een hoger vuurtje te zetten?
Het huidige asielbeleid zorgt er wel voor dat er miljarden weglekken, wat dat betreft heeft hij een punt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:21 schreef Wespensteek het volgende:
Het wordt trouwens ook een chaos als onze overheid al verstrekte vergunningen gewoon even gaat terugdraaien na verkiezingen, aan behoorlijk bestuur heeft de PVV geen boodschap.
Idd. Ineens over boerkini's ratelen in een Wilderstopic. Dat hoort niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat is er toch met jou gebeurd, kerel? Heeft het middelbaremannenmonster in je kloten gebeten en een kwaad zuur naar je brein gestuurd?
Hij heeft helemaal geen punt want de overheid kan verstrekte vergunningen niet zomaar intrekken, het is hier (nog) geen bananen republiek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het huidige asielbeleid zorgt er wel voor dat er miljarden weglekken, wat dat betreft heeft hij een punt.
Syriërs en Eritreeërs krijgen puur op de status van hun land hier een uitkering en huurhuis.
Het kan niet omdat er ergens een verdrag is waardoor het niet kan. Dat is de papieren werkelijkheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen punt want de overheid kan verstrekte vergunningen niet zomaar intrekken, het is hier (nog) geen bananen republiek.
Jij denkt wel dat we binnenkort met behulp van o.a. onze wijkagent weer mensen op transport afvaardigen naar een wisse dood in het oosten van Europa joh? Mesjoggene angsten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat is er toch met jou gebeurd, kerel? Heeft het middelbaremannenmonster in je kloten gebeten en een kwaad zuur naar je brein gestuurd?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij denkt wel dat we binnenkort met behulp van o.a. onze wijkagent weer mensen op transport afvaardigen naar een wisse dood in het oosten van Europa joh? Mesjoggene angsten.
Leven ook bij de andere kant. Mesjoggene angsten.
Ik moet wel altijd lachen om die moslims met een bordje: behead those who say islam is violent. Dat triggert echt heel erg mijn humorsnaar toch. Ik vind dat zo geniaal humoristisch, ongehoord. Ik moet zeggen dat die moslims sws wel mijn humorsnaar raken met hun regeltjes hoor. Ik zou daar qua humor heel veel mee kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]Gasten hebben ook geen sjoege wat op die bordjes staan idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I´m back.
Bedrijven hebben geen belang bij het doen van fundamenteel onderzoek, omdat de resultaten decennia ver weg kunnen zijn, resultaten onzeker zijn, resultaten niet direct toepasbaar zijn, resultaten niet specifiek bruikbaar voor het bedrijf hoeven te zijn, het moeilijk te patenteren is omdat het zo abstract is, enz.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:11 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Als iets miljarden oplevert, heb je over het algemeen geen overheid nodig om de boel te subsidieren.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jusqu'ici tout va bien...
Je laat maar weinig los over je middelbaremannenangsten. Waar zo'n zure benedenrivierse dorpsgeur omheen hangt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
Jij denkt wel dat we binnenkort met behulp van o.a. onze wijkagent weer mensen op transport afvaardigen naar een wisse dood in het oosten van Europa joh? Mesjoggene angsten.
Leven ook bij de andere kant. Mesjoggene angsten.
Ik moet wel altijd lachen om die moslims met een bordje: behead those who say islam is violent. Dat triggert echt heel erg mijn humorsnaar toch. Ik vind dat zo geniaal humoristisch, ongehoord. Ik moet zeggen dat die moslims sws wel mijn humorsnaar raken met hun regeltjes hoor. Ik zou daar qua humor heel veel mee kunnen.
Goh, ik dacht die Ringo zit al weer in zijn natuurlijke habitat een topic over zomergasten, nu kan ik even mijn riposte niet zo snel bedenken hoor. Kennelijk is common sense niet meer genoeg en moet je bij je plaatselijke beneden de grote rivieren gevestigde notaris verklaren dat je geen Holocaust op moslims wilt. Morgen maar even een verklaring gaan halen van non-moslim-Holocaust dan maar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je laat maar weinig los over je middelbaremannenangsten. Waar zo'n zure benedenrivierse dorpsgeur omheen hangt.
Of die miljoenen Nederlanders die het "zat" zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Wespensteek het volgende:
ja 60 pagina's lucht verplaatsen. Daar hebben de mensen iets aan!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Of die miljoenen Nederlanders die het "zat" zijn.
Maar alle gekheid op een stokje. De goede man heeft nu met de PVV 14 (?) zetels ? In de peilingen staat hij richting de 30 o.i.d. In ieder geval heel erg veel.
Dan is een programma met wat one liners en een financiele onderbouwing of uberhaupt een onderbouwing toch een aanfluiting en een belediging naar de grote groep kiezers die hij vertegenwoordigt ? Die Mogen toch wel een iets serieuzere aanpak verwachten ?
Die zijn harder nodig dan mensen die alleen met een toetsenbord om kunnen gaan in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen nodig die met hun handen werken.
Oh ik dacht de Mexicanen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En weet je wie we die muur laten betalen? De asielzoekers gaan ervoor betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |