Ik denk niet dat er een andere partij is die enz in zijn programma heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:32 schreef probeer het volgende:
Toch knap dat die man zijn programma zo op kan stellen dat het ongedefinieerde 'enz.' het beste programmapunt is.
Ja ouder maar woonden hier niet eerder.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn moslims hier die ouder zijn dan 42...
Dat is een andere discussie hè? Je kunt ipv dom blaten ook maatregelen voorstellen die een inclusief Nederlands burgerschap aanwakkeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Zeg jij weleens dat je een Nederlandse bent? Alleen als je er profijt van hebt.
Het komt erop dat dit het is en de rest komt later wel...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef Kowloon het volgende:
Ik kan Wilders A4'tje wel waarderen. Niet zo zeer qua inhoud maar qua vorm. Een gedetailleerd verkiezingsprogramma is eigenlijk vrij onzinnig. Ten eerste omdat je een coalitie moet vormen, en pas tijdens dat soort onderhandelingen komen maatregelen vaak pas meer gedetailleerd op papier te staan. Een gedetailleerd verkiezingsprogramma suggereert een grote mate van zekerheid over de vorm van de gewenste maatregelen, terwijl die zekerheid er niet is. Ten tweede omdat naar mijn idee de Haagse politiek vooral met het uitzetten van hoofdlijnen bezig moet zijn en een concrete invulling van maatregelen beter aan het ambtelijk apparaat kan worden overgelaten omdat die meer kennis van zaken hebben.
Jammer dat hij bij punt 1 toch niet de verleiding kon weerstaan gedetailleerd te worden.
Hoef je ook op minder punten concessies te doen. Hoogstens elf.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:32 schreef vigen98 het volgende:
Einde van de PVV? Mijn God dit kan je toch geen serieus partijprogramma noemen? Met sommige dingen ben ik het mee eens maar alles op 1 A4tjes? Zo makkelijk is regeren niet hé Geert.
Ken je mij ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
In feite is dat ook wat ik betoog.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Het komt erop dat dit het is en de rest komt later wel...
Tering hequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:34 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Ja ouder maar woonden hier niet eerder.
Als het feestje niet meer gezellig is ga je naar huis en blijf je niet hangen omdat er nog hapjes op tafel staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie hè? Je kunt ipv dom blaten ook maatregelen voorstellen die een inclusief Nederlands burgerschap aanwakkeren.
Als je die analogie wilt volgen moet jij dus migreren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:36 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Als het feestje niet meer gezellig is ga je naar huis en blijf je niet hangen omdat er nog hapjes op tafel staan.
Ok, stuur een kaartje als je weg bent. Daag.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:36 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Als het feestje niet meer gezellig is ga je naar huis en blijf je niet hangen omdat er nog hapjes op tafel staan.
Dan zet je andere muziek op en haal je je eigen drank tevoorschijn. Die je gezellig met je vrienden opzuipt terwijl de gastheer ligt te pitten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:36 schreef MrDoRight het volgende:
Tsjaa, Wilders komt niet echt snugger over.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In feite is dat ook wat ik betoog.
10. Die 'enz' moet wel te halen zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef skrn het volgende:
[..]
Hoef je ook op minder punten concessies te doen. Hoogstens elf.
Ik ben altijd heel gewoon gebleven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Wespensteek het volgende:
Weet er ook iemand wie de gewone Nederlander is?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Wespensteek het volgende:
Weet er ook iemand wie de gewone Nederlander is?
terecht ook wel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel gewoon gebleven.
Geweldig je gaat rijk worden als het aan Wilders ligt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel gewoon gebleven.
Wat dat betreft zet ik mijn geld liever op Mark.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Geweldig je gaat rijk worden als het aan Wilders ligt.
Allebei domlinks ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:44 schreef Gutmensch het volgende:
Dit nationaalpopulisme is nog dommer dan het nationaalsocialsme, al lijkt het er eng veel op.
Ik red mij wel, ga niet knokken voor deze kleilaag maar zal zo stemmen dat het misschien ooit weer prettig wordt in NL en hoe hoog die prijs ook is interesseert me niks gezien ik er dan toch niet ben. Zit wel een klein beetje in over mijn pensioen, een burgeroorlog zal dat geen goed doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan zet je andere muziek op en haal je je eigen drank tevoorschijn. Die je gezellig met je vrienden opzuipt terwijl de gastheer ligt te pitten.
Het gaat prima in Nederland.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Ik red mij wel, ga niet knokken voor deze kleilaag maar zal zo stemmen dat het misschien ooit weer prettig wordt in NL en hoe hoog die prijs ook is interesseert me niks gezien ik er dan toch niet ben. Zit wel een klein beetje in over mijn pensioen, een burgeroorlog zal dat geen goed doen.
Pensioenfondsen schijnen anders best aardig wat wapenindustrie in hun portefeuille hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Ik red mij wel, ga niet knokken voor deze kleilaag maar zal zo stemmen dat het misschien ooit weer prettig wordt in NL en hoe hoog die prijs ook is interesseert me niks gezien ik er dan toch niet ben. Zit wel een klein beetje in over mijn pensioen, een burgeroorlog zal dat geen goed doen.
Ik denk dat je je handjes mag dichtknijpen dat je hier woont, trollie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Ik red mij wel, ga niet knokken voor deze kleilaag maar zal zo stemmen dat het misschien ooit weer prettig wordt in NL
Weet je ook wat ze gestudeerd hebben?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:47 schreef Wespensteek het volgende:
In de PVV fractie hebben Helder, Van Roon en Klever gestudeerd zullen die zich nu niet doodschamen voor dit programma of zullen die geen enkele schaamte meer hebben.
Laten we ook niet overdrijven, de Roon en Helder hebben rechten gestudeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:47 schreef Wespensteek het volgende:
In de PVV fractie hebben Helder, Van Roon en Klever gestudeerd zullen die zich nu niet doodschamen voor dit programma of zullen die geen enkele schaamte meer hebben.
De eerste twee rechten en de laatste economie dacht ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je ook wat ze gestudeerd hebben?
Waarom schelden, kom je uit een aso-gezin ofzo, laten we het beschaafd houden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je je handjes mag dichtknijpen dat je hier woont, trollie.
Dan zouden ze toch een beoordeling moeten kunnen maken van "het verbod op overige islamitisch uitingen die in strijd zijn met de openbare orde".quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laten we ook niet overdrijven, de Roon en Helder hebben rechten gestudeerd.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:51 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Waarom schelden, kom je uit een aso-gezin ofzo, laten we het beschaafd houden.
Ik mag zeker blij zijn dat ik hier geboren ben, en ik kijk nog met plezier terug naar mijn basisschool tijd waar we 1 chinees en een negertje hadden in de klas.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
En nu je in de brugklas zit?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:51 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Waarom schelden, kom je uit een aso-gezin ofzo, laten we het beschaafd houden.
Ik mag zeker blij zijn dat ik hier geboren ben, en ik kijk nog met plezier terug naar mijn basisschool tijd waar we 1 chinees en een negertje hadden in de klas.
Van Dijck ook toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De eerste twee rechten en de laatste economie dacht ik.
Volgens mij ben je een troll.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:55 schreef MrDoRight het volgende:
[..]
Was mijn vraag niet beschaafd, is een normale vraag die je niet zint omdat ik gelijk heb.
Jij schiet weer in de paniek dat ze volgende week moslims richting het oosten sturen met een veewagon natuurlijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:44 schreef Gutmensch het volgende:
Dit nationaalpopulisme is nog dommer dan het nationaalsocialsme, al lijkt het er eng veel op.
Inderdaad, dat doe je met andere minderheden. :pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij schiet weer in de paniek dat ze volgende week moslims richting het oosten sturen met een veewagon?
Maakt ook geen reet uit, ik benadruk dat toch altijd weer hoor. Leer mij academici kennen, kan er grappige verhalen over vertellen, serieus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De eerste twee rechten en de laatste economie dacht ik.
Nee ik ben geen trol, ik zie werkelijk niet in waarom jullie perse in kuffar land willen wonen terwijl er zulke prachtige moslim-landen zijn waar je lekker kan spacen met de koran. Jullie hebben je ziel verkocht aan de duiten van de kuffars. Denk niet dat de almachtige daar blij mee is.quote:
Ik schiet in geen enkele paniek, heb zelden zo'n dom en ononderbouwd partijprogramma gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij schiet weer in de paniek dat ze volgende week moslims richting het oosten sturen met een veewagon natuurlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |