De communisten in rood china hebben toch zoiets gedaan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Links heeft niets gedaan om de geboortecijfers in Afrika te laten dalen.
Er is geen enkele dwangmiddel toegepast om die Afrikanen in het gareel te krijgen. Het enige wat helpt is alle ontwikkelingshulp verbieden, behalve hulp aan gezinnen die maximaal 1 kind nemen.
Jij in ieder geval niet, aan deze opmerking te zienquote:[b]Op vrijdag 9 september 2016 01:43 schreef Ulx het volgende:[/b
[..]
De communisten in rood china hebben toch zoiets gedaan?
Ben jij een Mao fan?
Ik ben voorstander van een keiharde aanpak van Afrika. We pamperen dat vreselijke continent al 70 jaar en ze schudden onze portemonnee leeg. Genoeg is genoeg.quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
De communisten in rood china hebben toch zoiets gedaan?
Ben jij een Mao fan?
Maar de communistische chinamannen pakken onze banen af. De negers klimmen alleen maar in bomen, dat veroorzaakt minder last.quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van een keiharde aanpak van Afrika. We pamperen dat vreselijke continent al 70 jaar en ze schudden onze portemonnee leeg. Genoeg is genoeg.
Die negers klimmen helemaal nergens meer in.quote:Op vrijdag 9 september 2016 02:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar de communistische chinamannen pakken onze banen af. De negers klimmen alleen maar in bomen, dat veroorzaakt minder last.
En trouwens: De gele horde koopt Afrika tegenwoordig.
Dus china is toch veel erger?
Ze schudden onze portemennee leeg? Het is niet zo dat wij en China alle grondstoffen bij ze weghalen en in verhouding nauwelijks iets Teruggeven?quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
We pamperen dat vreselijke continent al 70 jaar en ze schudden onze portemonnee leeg.
Alleen dwangmiddelen vallen onder iets doen? Educatie, mensen overhalen tot, ter beschikking stellen vind je niets doen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Links heeft niets gedaan om de geboortecijfers in Afrika te laten dalen.
Er is geen enkele dwangmiddel toegepast om die Afrikanen in het gareel te krijgen. Het enige wat helpt is alle ontwikkelingshulp verbieden, behalve hulp aan gezinnen die maximaal 1 kind nemen.
Dat wordt al 70 jaar gedaan zonder enig resultaat. Bij Europeanen werkt dat, ik vrees dat bij Afrikanen alleen dwang helpt om hun destructieve voortplantingsdrift te stoppen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Alleen dwangmiddelen vallen onder iets doen? Educatie, mensen overhalen tot, ter beschikking stellen vind je niets doen?
Wat belet je om die zogenaamde geroofde grondstoffen niet te gebruiken? Wat jij doet is eigenlijk veel kwaadaardiger. Ik ben ervan overtuigd dat ze in Afrika gewoon een prijs krijgen voor hun grondstoffen die door vraag en aanbod tot stand komt. Ik heb er dus geen probleem mee. Maar jij ziet het als diefstal, als slavernij, hoe wij aan die grondstoffen komen en toch blijf je die grondstoffen gebruiken. Als ik ervan overtuigd bent dat iets gestolen is dan koop ik het niet, jij wel. Hoe kan je zo hardvochtig zijn?quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:42 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ze schudden onze portemennee leeg? Het is niet zo dat wij en China alle grondstoffen bij ze weghalen en in verhouding nauwelijks iets Teruggeven?![]()
![]()
Mafkees
Is het begrotingstekort wel zo weg als er nergens meer geld naar toegaat 😊quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:24 schreef Yustice het volgende:
Het beste deel van dit "programma":
[..]
Een opsomming van zaken die niets met elkaar te maken hebben en dat vervolgens afsluiten met "enz"![]()
![]()
Is wel representatief voor het (ontbrekende) taalgevoel van de gemiddelde PVV-stemmer
en de landbouwsubsidies worden niet gestolen uit jouw portemonnaie?quote:Op zondag 11 september 2016 05:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat belet je om die zogenaamde geroofde grondstoffen niet te gebruiken? Wat jij doet is eigenlijk veel kwaadaardiger. Ik ben ervan overtuigd dat ze in Afrika gewoon een prijs krijgen voor hun grondstoffen die door vraag en aanbod tot stand komt. Ik heb er dus geen probleem mee. Maar jij ziet het als diefstal, als slavernij, hoe wij aan die grondstoffen komen en toch blijf je die grondstoffen gebruiken. Als ik ervan overtuigd bent dat iets gestolen is dan koop ik het niet, jij wel. Hoe kan je zo hardvochtig zijn?
Nou denk niet dat omdat het Chinezen zijn en ze altijd naar buiten toe vriendelijk lachen,makkelijke handelspartners zijn die mainland Chinezen. Ze leren snel van de Amerikanen en zijn gewoon,maar dan op een andere subtielere manier, geldwolven die je ook leegtrekken voor als het kan niks.quote:Op zondag 11 september 2016 05:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat belet je om die zogenaamde geroofde grondstoffen niet te gebruiken? Wat jij doet is eigenlijk veel kwaadaardiger. Ik ben ervan overtuigd dat ze in Afrika gewoon een prijs krijgen voor hun grondstoffen die door vraag en aanbod tot stand komt. Ik heb er dus geen probleem mee. Maar jij ziet het als diefstal, als slavernij, hoe wij aan die grondstoffen komen en toch blijf je die grondstoffen gebruiken. Als ik ervan overtuigd bent dat iets gestolen is dan koop ik het niet, jij wel. Hoe kan je zo hardvochtig zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |